Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nefér jednání ze zákazníky a obohacují se na Váš úkor
    • Okrádání zákazníku
    • zkažené a plesnivé ořechy
    • Zboží není rozhodně čerstvé!

    Objednala jsem si lískové ořechy, byly hořké a dokonce jsem tam našla i nějaké plesnivé a když jsem po nich chtěla vrátit částku na zpět, bylo mi řečeno, že musím na svoje vlastní náklady ořechy zaslat na jejich adresu.
    Potom mi oznámili, že ořechů chybí prý 0,5kg, což nebylo absolutně možné, jen jsem pár ochutnala! A prý mi vrátí jen částku za 0,5 kg.
    Takže, strašně velké zklamání s tímto obchodem! Doporučuji se jim obloukem vyhnout, pokud můžete.

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Vážená paní Hano,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a za zaslání zboží zpět. Rádi bychom Vás informovali, že jsme zboží standardně přijali a zkontrolovali. Ubezpečujeme Vás, že jsme Vám uhradili plnou částku za vrácené ořechy (včetně chybějícího množství 0,5 kg ), dále také náklady na dopravu k nám a obálku, kterou jste si zakoupila.

    Pokud budete mít jakékoli další dotazy nebo připomínky, neváhejte se na nás obrátit.
    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

    S pozdravem,
    Tým Zdravoslav

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Měla jsem objednané lyofilizované ovoce a to bylo hodně rozlámané, v balení bylo spoustu ovocného prachu a bylo vidět velmi špatné zacházení.

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste tentokrát nebyla spokojena s kvalitou lyofilizovaného ovoce. Bohužel se někdy stane, že při přepravě dojde k jeho pomačkání či polámání, i když se balení snažíme pečlivě chránit. Rádi bychom Vám situaci vynahradili a společně našli řešení, abychom Vás přesvědčili, že kvalita našich produktů je pro nás vždy na prvním místě.

    Prosím, ozvěte se nám na náš zákaznický servis – určitě to společně vyřešíme k Vaší spokojenosti. Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a doufáme, že nám dáte šanci ukázat, že „i z drobných trhlinek může dál růst spokojenost“.

    S pozdravem,
    Tým Zdravoslav

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednané arašídy v cukru jsou žluklé a cukrová poleva opadaná
    mandle v karamelu jsou nechutné
    arašídové hrudky ve slaném karamelu jsou žluklé

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Vážená paní Fliegerová,

    děkujeme za Vaše hodnocení, i když nás samozřejmě velice mrzí, že máte negativní zkušenost. Rádi bychom zdůraznili, že u žádného z Vámi zmíněných produktů jsme za celý letošní rok nezaznamenali jedinou reklamaci, a proto nás překvapuje, že z celé objednávky Vám nevyhovovalo vůbec nic.

    Naše arašídy, mandle a všechny další oříšky balíme vždy maximálně dva týdny před expedicí, aby k Vám dorazily co nejčerstvější, a vše navíc pečlivě kontrolujeme. Na veškeré zboží poskytujeme záruku kvality a v případě jakéhokoli problému jej vždy rádi vyřešíme v rámci reklamace.

    Jak se říká: „I mistr tesař se někdy utne.“ Pokud tedy došlo k výjimečné situaci, neváhejte se nám ozvat, abychom Vám mohli vyjít vstříc a najít řešení k Vaší spokojenosti.

    Přejeme Vám krásné Vánoce a pevné zdraví do nového roku.

    S pozdravem
    Tým Zdravoslav

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dobrý den,
    dodané půlky vlašského ořechu 2x500g jsou hořké a nevýrazné.Plody zřejmě pochází ze starých ořešáků z minulé sklizně.
    Vaše nabídka z roku 2024 je podvod a a nepřiměřená cena.
    Jiří Klihavec

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a velmi nás mrzí, že jste s dodanými ořechy nebyl spokojen. Kvalita našich produktů je pro nás prioritou, a pokud máte pochybnosti o čerstvosti nebo chuti, nabízíme možnost reklamace. Rádi zboží zkontrolujeme a případně vám vrátíme peníze.

    Naším cílem je poskytovat zákazníkům ty nejlepší produkty a vážíme si každého podnětu, který nám pomáhá zlepšovat naši nabídku. Je nám líto, že jsme tentokrát nenaplnili vaše očekávání, a budeme se snažit, aby se situace neopakovala.

    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem,
    Tým Zdravoslav

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost
    • Nekvalitní zboží

    Baby fíky jsou sice chuťově vynikající, obsahovaly něco jako kamínky nebo písek, takže po 3. kousku raději vyhazuji, abych si nezničil zuby.

  • Nedoporučuje obchod

    Dvě objednávky se mně nepodařilo zaplatit bankovním převodem, zboží jsem u vás ráda kupovala, bohužel, už to nechci zkoušet..

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za problémy, které jste zažila s platbou bankovním převodem. Je nám líto, že Vás to odradilo od dalšího nákupu u nás.

    Rádi bychom Vás informovali, že nabízíme také možnost platby na dobírku, která by mohla být pohodlnější alternativou. Pokud máte zájem o tuto možnost, neváhejte ji využít při příštím nákupu.

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a doufáme, že nám dáte další šanci v budoucnu. Pokud budete mít další dotazy nebo potřebujete pomoc, jsme tu pro Vás.

    S pozdravem,
    Tým Zdravoslav.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodaný ananas-plátky byly s prošlou lhůtou.

    Jeden nákup stačil, za prošlé zboží už platit nechci.

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu ohledně vašeho nedávného nákupu. Rádi bychom vše uvedli na pravou míru. Ananasové kroužky malé Natural 2. jakost 3x500 g + 500 g ZDARMA, které jste obdržela, mají minimální trvanlivost do 30. září 2024, což znamená, že jsou stále plně konzumovatelné po dobu dalších tří měsíců. Chceme zdůraznit rozdíl mezi minimální trvanlivostí a datem spotřeby. Minimální trvanlivost je datum, do kterého výrobce garantuje optimální kvalitu a chuť produktu, ale i po uplynutí tohoto data je produkt stále bezpečný k jídlu, pokud není poškozen nebo neskladován v nevhodných podmínkách. Omlouváme se za jakékoliv nedorozumění a doufáme, že vám tato vysvětlení pomohou. Pokud máte další otázky či připomínky, neváhejte nás kontaktovat. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem,
    Tým Zdravoslav

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Ořechy prémiové kvalitě neodpovídají. Makadamove téměř bez chuti.

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnou zkušenost s našimi makadamovými ořechy. Mrzí nás, že kvalita nesplnila vaše očekávání. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis, abychom mohli situaci vyřešit k vaší spokojenosti. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a budeme se snažit, aby se podobné problémy neopakovaly.

    S pozdravem,
    Tým Zdravoslav

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Balení sušených banánů, které mělo na obalu napsáno 1000g obsahovalo asi 880g banánů...

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Je pro nás velmi neobvyklé a znepokojivé zjistit, že jste obdržel balení sušených banánů s nedostatečnou hmotností. V naší společnosti máme nastaveny pečlivé a dvojité kontroly kvality a vážení, aby se takovéto situace nemohly stát. Nicméně, i přes veškeré naše úsilí o preciznost, je nám líto, že v tomto případě došlo k chybě.

    Jako projev naší omluvy a závazku ke kvalitě služeb, rádi bychom Vám nabídli kompenzaci v plné výši vašeho nákupu. Tato kompenzace bude zaslána ve formě vrácení peněz nebo jako voucher na další nákup - podle Vašeho přání.

    Prosíme, zašlete nám fotografie balení na email [email protected], abychom mohli situaci dále prošetřit a zajistit, že se něco podobného již nebude opakovat. Vaše spokojenost a důvěra jsou pro nás prioritou.

    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za vaši trpělivost a pochopení v této situaci.

    S pozdravem,

    Tým Zdravoslav

  • Nedoporučuje obchod

    • Kandované jahody přeslazené, rovněž abnormálně přeslazená směs ořechů v různém obalu, a toho ořechu kešu tam bylo jako hlavičky od zápalek.

    Nespokojenost . už nechci a ani nedoporučím.

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že jste byl nespokojený s kandovanými jahodami a směsí ořechů, které jste od nás obdržel. Oceňujeme vaše upřímné hodnocení a bereme si ho k srdci.

    Rádi bychom Vás upozornili, že slovo "kandované" skutečně znamená, že produkty jsou konzervované v cukru. Pokud dáváte přednost méně sladkým variantám, doporučujeme se při výběru produktů zaměřit na ty, které nejsou kandované.

    Co se týče mixu čokoládových kešu, chápeme Vaše překvapení z poměru ořechů a čokolády. V tomto konkrétním produktu je poměr 31 % kešu ořechů a 69 % čokolády. Chceme zdůraznit, že každý náš produkt má vždy uvedeno detailní složení na obalu a webu, a doporučujeme aby jste si toto složení před zakoupením pečlivě pročetli, aby se ujistili, že produkt odpovídá jejich očekáváním a dietním preferencím.

    Jsme rádi, že jste nám poskytl své postřehy, protože nám to umožňuje lépe pochopit potřeby našich zákazníků a neustále pracovat na zlepšování našich produktů a služeb. Pokud máte další dotazy nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat.

    S pozdravem,

    Tým Zdravoslav

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dračí ovoce přišlo jako prach

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a je nám velmi líto, že Vaše zkušenost s naším dračím ovocem nebyla uspokojivá. Chápeme Vaši frustraci a bereme Vaše obavy velmi vážně.

    V Zdravoslav se snažíme zajistit, aby všechny naše produkty byly doručeny v nejlepším možném stavu, a je pro nás nesmírně důležité, aby zákazníci byli se svým nákupem plně spokojeni. To, co popisujete, rozhodně neodpovídá standardu kvality, který se snažíme dodržovat.

    Abychom mohli situaci řádně vyšetřit a zajistit nápravu, byli bychom velmi vděční, kdybyste nám mohl zaslat fotografie produktu a podrobnosti objednávky na náš zákaznický servis na email [email protected]. Tato informace nám pomůže identifikovat příčinu problému a předejít podobným situacím v budoucnu.

    Dále bychom Vám rádi nabídli náhradu nebo vrácení peněz za postižený produkt, abychom vykompenzovali způsobené nepříjemnosti. Prosím, kontaktujte nás s Vašimi preferencemi ohledně této kompenzace.

    Ještě jednou se omlouváme za neuspokojivou zkušenost a děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat naše služby.

    S pozdravem,

    Tým Zdravoslav

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byl jsem spokojen s obchodem do poslední objednávky. Zboží mi nedoručili s tím, že jsem ho předem nezaplatil. Přitom objednávka zpětně otevřená nic takového neříkala. Nebudu nic platit předem, protože
    doposud mi nic nepřišlo a s placením předem mám špatné zkušenosti. Když jsem volal na infolinku, nikdo mi to nevzal. Na otázky u poradce nebo jak to nazvat nikdo neodpovídá.

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Je nám v podstatě úplně jedno, jakou formu platby si zvolíte. Vaši objednávku jste nastavil na platbu převodem, a objednávka proto čeká na zaplacení a ještě nebyla odeslána. Nikdy jsme u objednávek nežádali o platbu dopředu a ani v budoucnu to neplánujeme. V současné době máme vyexpedovány všechny zaplacené objednávky, včetně objednávek na dobírku. Omlouváme se za komplikace, ale není problém objednávku změnit na platbu na dobírku.

    S přátelským pozdravem,

    Tým Zdravoslav

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Vypadá to hezky...
    • ... ale podíl půlek vlašských ořechů neodpovídá popisu

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi a zpětnou vazbu. Jsme rádi, že zboží dorazilo v pořádku a že jeho vzhled splnil Vaše očekávání.

    Co se týče Vaší poznámky ohledně podílu půlek vlašských ořechů, rádi bychom Vás informovali, že po důkladné kontrole Vaší objednávky a emailové komunikace jsme zjistili, že jste si objednala produkt s nižším podílem půlek vlašských ořechů, než jste možná očekávala.

    Rozumíme, že to může být zklamáná, pokud produkt neodpovídá Vašim představám. Pokud máte jakékoli dotazy nebo byste chtěla vyřešit tuto situaci, neváhejte nás kontaktovat. Jsme zde, abychom Vám poskytli veškerou podporu a pomohli najít uspokojivé řešení.

    Oceňujeme Vaši upřímnost a děkujeme Vám za příležitost zlepšit naše služby.

    S přátelským pozdravem,

    Tým Zdravoslav

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem si zlaté hrozinky a mám sultánky ne moc zlaté

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a je nám líto, že jste nebyli spokojeni s Vaší objednávkou. Oceňujeme, že jste nás informovali o této záležitosti. Chceme Vám ujistit, že kvalita našich produktů a spokojenost zákazníků jsou pro nás prioritou.

    Rádi bychom Vám nabídli výměnu produktu nebo vrácení peněz. Prosím, kontaktujte nás na našem zákaznickém servisu, abychom mohli vyřešit tuto situaci k Vaší plné spokojenosti.

    Omlouváme se za případné nepříjemnosti a děkujeme Vám za pochopení. Budeme se snažit, aby se podobná situace již neopakovala.

    S pozdravem,
    Tým Zdravoslav

  • Nedoporučuje obchod

    • Ořechy jsou silně cítit zatuchlinou, zřejmě jsou staré a zazlukle, chci zpátky penize

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Vážená paní Pulcová,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste měla s našimi produkty negativní zkušenost. Kvalita našeho zboží a spokojenost zákazníků jsou pro nás prioritou, a bereme Vaše obavy velmi vážně.

    Prosím, kontaktujte nás přímo na naší zákaznické podpoře, abychom mohli co nejrychleji vyřešit situaci ohledně vrácení peněz a zjistit příčinu problému s kvalitou ořechů. Vaše spokojenost je pro nás důležitá a chceme se ujistit, že tento problém bude vyřešen k Vaší plné spokojenosti.

    Omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti, které Vám tato situace způsobila, a děkujeme Vám za to, že jste nás upozornila na tento problém.

    S pozdravem a přáním rychlého vyřešení situace,

    Tým Zdravoslav

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlé doručení

    proklikem ze stránky zbozi.cz se zdálo, že si objednávám za uvedenou cenu 30x 2g balení, přitom na stránkách prodejce se zobrazilo pouze 15x 2g balení, což je úplně jinak než z čeho jsem proklikával a využíval výhodnou nabídku - takto bych se znalostí koupil jinde - nevím, kde je chyba, ale nepůsobí to dobře a jen to klame spotřebitele, bohužel náklady spojené s vrácením se už nevyplatí ani investovat, dárek ve formě rozinek je slabou náplastí

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za nejasnosti v popisu zboží a nedorozumění, které z toho vyplynulo. Ocenili jsme Vaše podrobné hodnocení a budeme se snažit tuto situaci vyřešit a zlepšit prezentaci našich produktů, aby byla co nejjasnější pro všechny zákazníky.

    Pokud máte jakékoliv další dotazy nebo potřebujete pomoc s řešením tohoto problému, neváhejte nás kontaktovat. Vaše spokojenost je pro nás důležitá a budeme dělat vše pro to, abychom tento problém vyřešili k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    Tým Zdravoslav

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží jsem obdržela. Prý ořechy premium. Polámané půlky, takže plno kousků a hlavně chuťově nechutné. Žluklé. Vyhodila jsem je. Nedoporučuji nákup.

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Vážená paní Slintáková,

    děkujeme Vám za zprávu a jsme velice zarmouceni, že naše produkty nesplňují Vaše očekávání. Je pro nás zásadní, aby byli naši zákazníci spokojeni a velice nás mrzí, že tentokrát tomu tak nebylo.

    Domníváme se, že problém mohl vzniknout při přepravě vysokými teplotami, které vlašským ořechům rozhodně nesvědčí. Omlouváme se za jakékoliv nepříjemnosti, které to mohlo způsobit.

    Rádi bychom tento problém vyřešili co nejrychleji. Mohla byste nám, prosím, poslat fotografii šarže ořechů a jejich aktuálního stavu? To nám pomůže zjistit příčinu problému a zajistit, aby se to v budoucnu neopakovalo.

    Samozřejmě Vám vrátíme peníze za zboží. Jakmile obdržíme fotografie, rádi s Vámi probereme detaily tohoto procesu.

    Ještě jednou se omlouváme za jakékoliv nepříjemnosti a doufáme, že se nám podaří tento problém rychle a k Vaší spokojenosti vyřešit.

    Děkujeme za pochopení.

    Tým Zdravoslav

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nedorazilo kompletní! Na maily následně nereagují.

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za zdržení. Na email regujeme maximálně do 24 hodin a o víkendu máme bohužel volno ale problém s Vaší objednávkou bude urgentně vyřešen.

    S pozdravem
    Tým ZDRAVOSLAV

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží obědnáno a nedoručeno po 10 dnech ani zmíňka.

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se ale vaše objednávka byla přijata 27.11.2022 19:41:08.
    Dnes je 5.12.2022.8:49:00 a peníze za objednávku kde máte nastaveno platba převodem nemáme od vás zaplacenou.

    S pozdravem
    Tým ZDRAVOSLAV