Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Ořechy prémiové kvalitě neodpovídají. Makadamove téměř bez chuti.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Balení sušených banánů, které mělo na obalu napsáno 1000g obsahovalo asi 880g banánů...

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Je pro nás velmi neobvyklé a znepokojivé zjistit, že jste obdržel balení sušených banánů s nedostatečnou hmotností. V naší společnosti máme nastaveny pečlivé a dvojité kontroly kvality a vážení, aby se takovéto situace nemohly stát. Nicméně, i přes veškeré naše úsilí o preciznost, je nám líto, že v tomto případě došlo k chybě.

    Jako projev naší omluvy a závazku ke kvalitě služeb, rádi bychom Vám nabídli kompenzaci v plné výši vašeho nákupu. Tato kompenzace bude zaslána ve formě vrácení peněz nebo jako voucher na další nákup - podle Vašeho přání.

    Prosíme, zašlete nám fotografie balení na email [email protected], abychom mohli situaci dále prošetřit a zajistit, že se něco podobného již nebude opakovat. Vaše spokojenost a důvěra jsou pro nás prioritou.

    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za vaši trpělivost a pochopení v této situaci.

    S pozdravem,

    Tým Zdravoslav

    • Kandované jahody přeslazené, rovněž abnormálně přeslazená směs ořechů v různém obalu, a toho ořechu kešu tam bylo jako hlavičky od zápalek.

    Nespokojenost . už nechci a ani nedoporučím.

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že jste byl nespokojený s kandovanými jahodami a směsí ořechů, které jste od nás obdržel. Oceňujeme vaše upřímné hodnocení a bereme si ho k srdci.

    Rádi bychom Vás upozornili, že slovo "kandované" skutečně znamená, že produkty jsou konzervované v cukru. Pokud dáváte přednost méně sladkým variantám, doporučujeme se při výběru produktů zaměřit na ty, které nejsou kandované.

    Co se týče mixu čokoládových kešu, chápeme Vaše překvapení z poměru ořechů a čokolády. V tomto konkrétním produktu je poměr 31 % kešu ořechů a 69 % čokolády. Chceme zdůraznit, že každý náš produkt má vždy uvedeno detailní složení na obalu a webu, a doporučujeme aby jste si toto složení před zakoupením pečlivě pročetli, aby se ujistili, že produkt odpovídá jejich očekáváním a dietním preferencím.

    Jsme rádi, že jste nám poskytl své postřehy, protože nám to umožňuje lépe pochopit potřeby našich zákazníků a neustále pracovat na zlepšování našich produktů a služeb. Pokud máte další dotazy nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat.

    S pozdravem,

    Tým Zdravoslav

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dračí ovoce přišlo jako prach

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a je nám velmi líto, že Vaše zkušenost s naším dračím ovocem nebyla uspokojivá. Chápeme Vaši frustraci a bereme Vaše obavy velmi vážně.

    V Zdravoslav se snažíme zajistit, aby všechny naše produkty byly doručeny v nejlepším možném stavu, a je pro nás nesmírně důležité, aby zákazníci byli se svým nákupem plně spokojeni. To, co popisujete, rozhodně neodpovídá standardu kvality, který se snažíme dodržovat.

    Abychom mohli situaci řádně vyšetřit a zajistit nápravu, byli bychom velmi vděční, kdybyste nám mohl zaslat fotografie produktu a podrobnosti objednávky na náš zákaznický servis na email [email protected]. Tato informace nám pomůže identifikovat příčinu problému a předejít podobným situacím v budoucnu.

    Dále bychom Vám rádi nabídli náhradu nebo vrácení peněz za postižený produkt, abychom vykompenzovali způsobené nepříjemnosti. Prosím, kontaktujte nás s Vašimi preferencemi ohledně této kompenzace.

    Ještě jednou se omlouváme za neuspokojivou zkušenost a děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat naše služby.

    S pozdravem,

    Tým Zdravoslav

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byl jsem spokojen s obchodem do poslední objednávky. Zboží mi nedoručili s tím, že jsem ho předem nezaplatil. Přitom objednávka zpětně otevřená nic takového neříkala. Nebudu nic platit předem, protože
    doposud mi nic nepřišlo a s placením předem mám špatné zkušenosti. Když jsem volal na infolinku, nikdo mi to nevzal. Na otázky u poradce nebo jak to nazvat nikdo neodpovídá.

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Je nám v podstatě úplně jedno, jakou formu platby si zvolíte. Vaši objednávku jste nastavil na platbu převodem, a objednávka proto čeká na zaplacení a ještě nebyla odeslána. Nikdy jsme u objednávek nežádali o platbu dopředu a ani v budoucnu to neplánujeme. V současné době máme vyexpedovány všechny zaplacené objednávky, včetně objednávek na dobírku. Omlouváme se za komplikace, ale není problém objednávku změnit na platbu na dobírku.

    S přátelským pozdravem,

    Tým Zdravoslav

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Vypadá to hezky...
    • ... ale podíl půlek vlašských ořechů neodpovídá popisu

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi a zpětnou vazbu. Jsme rádi, že zboží dorazilo v pořádku a že jeho vzhled splnil Vaše očekávání.

    Co se týče Vaší poznámky ohledně podílu půlek vlašských ořechů, rádi bychom Vás informovali, že po důkladné kontrole Vaší objednávky a emailové komunikace jsme zjistili, že jste si objednala produkt s nižším podílem půlek vlašských ořechů, než jste možná očekávala.

    Rozumíme, že to může být zklamáná, pokud produkt neodpovídá Vašim představám. Pokud máte jakékoli dotazy nebo byste chtěla vyřešit tuto situaci, neváhejte nás kontaktovat. Jsme zde, abychom Vám poskytli veškerou podporu a pomohli najít uspokojivé řešení.

    Oceňujeme Vaši upřímnost a děkujeme Vám za příležitost zlepšit naše služby.

    S přátelským pozdravem,

    Tým Zdravoslav

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem si zlaté hrozinky a mám sultánky ne moc zlaté

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a je nám líto, že jste nebyli spokojeni s Vaší objednávkou. Oceňujeme, že jste nás informovali o této záležitosti. Chceme Vám ujistit, že kvalita našich produktů a spokojenost zákazníků jsou pro nás prioritou.

    Rádi bychom Vám nabídli výměnu produktu nebo vrácení peněz. Prosím, kontaktujte nás na našem zákaznickém servisu, abychom mohli vyřešit tuto situaci k Vaší plné spokojenosti.

    Omlouváme se za případné nepříjemnosti a děkujeme Vám za pochopení. Budeme se snažit, aby se podobná situace již neopakovala.

    S pozdravem,
    Tým Zdravoslav

    • Ořechy jsou silně cítit zatuchlinou, zřejmě jsou staré a zazlukle, chci zpátky penize

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Vážená paní Pulcová,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste měla s našimi produkty negativní zkušenost. Kvalita našeho zboží a spokojenost zákazníků jsou pro nás prioritou, a bereme Vaše obavy velmi vážně.

    Prosím, kontaktujte nás přímo na naší zákaznické podpoře, abychom mohli co nejrychleji vyřešit situaci ohledně vrácení peněz a zjistit příčinu problému s kvalitou ořechů. Vaše spokojenost je pro nás důležitá a chceme se ujistit, že tento problém bude vyřešen k Vaší plné spokojenosti.

    Omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti, které Vám tato situace způsobila, a děkujeme Vám za to, že jste nás upozornila na tento problém.

    S pozdravem a přáním rychlého vyřešení situace,

    Tým Zdravoslav

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlé doručení

    proklikem ze stránky zbozi.cz se zdálo, že si objednávám za uvedenou cenu 30x 2g balení, přitom na stránkách prodejce se zobrazilo pouze 15x 2g balení, což je úplně jinak než z čeho jsem proklikával a využíval výhodnou nabídku - takto bych se znalostí koupil jinde - nevím, kde je chyba, ale nepůsobí to dobře a jen to klame spotřebitele, bohužel náklady spojené s vrácením se už nevyplatí ani investovat, dárek ve formě rozinek je slabou náplastí

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za nejasnosti v popisu zboží a nedorozumění, které z toho vyplynulo. Ocenili jsme Vaše podrobné hodnocení a budeme se snažit tuto situaci vyřešit a zlepšit prezentaci našich produktů, aby byla co nejjasnější pro všechny zákazníky.

    Pokud máte jakékoliv další dotazy nebo potřebujete pomoc s řešením tohoto problému, neváhejte nás kontaktovat. Vaše spokojenost je pro nás důležitá a budeme dělat vše pro to, abychom tento problém vyřešili k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    Tým Zdravoslav

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží jsem obdržela. Prý ořechy premium. Polámané půlky, takže plno kousků a hlavně chuťově nechutné. Žluklé. Vyhodila jsem je. Nedoporučuji nákup.

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Vážená paní Slintáková,

    děkujeme Vám za zprávu a jsme velice zarmouceni, že naše produkty nesplňují Vaše očekávání. Je pro nás zásadní, aby byli naši zákazníci spokojeni a velice nás mrzí, že tentokrát tomu tak nebylo.

    Domníváme se, že problém mohl vzniknout při přepravě vysokými teplotami, které vlašským ořechům rozhodně nesvědčí. Omlouváme se za jakékoliv nepříjemnosti, které to mohlo způsobit.

    Rádi bychom tento problém vyřešili co nejrychleji. Mohla byste nám, prosím, poslat fotografii šarže ořechů a jejich aktuálního stavu? To nám pomůže zjistit příčinu problému a zajistit, aby se to v budoucnu neopakovalo.

    Samozřejmě Vám vrátíme peníze za zboží. Jakmile obdržíme fotografie, rádi s Vámi probereme detaily tohoto procesu.

    Ještě jednou se omlouváme za jakékoliv nepříjemnosti a doufáme, že se nám podaří tento problém rychle a k Vaší spokojenosti vyřešit.

    Děkujeme za pochopení.

    Tým Zdravoslav

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nedorazilo kompletní! Na maily následně nereagují.

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za zdržení. Na email regujeme maximálně do 24 hodin a o víkendu máme bohužel volno ale problém s Vaší objednávkou bude urgentně vyřešen.

    S pozdravem
    Tým ZDRAVOSLAV

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží obědnáno a nedoručeno po 10 dnech ani zmíňka.

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se ale vaše objednávka byla přijata 27.11.2022 19:41:08.
    Dnes je 5.12.2022.8:49:00 a peníze za objednávku kde máte nastaveno platba převodem nemáme od vás zaplacenou.

    S pozdravem
    Tým ZDRAVOSLAV

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nakupovala jsem v minulosti již několikrát, ale určitě to bylo naposledy, protože, co mi přišlo tentokrát v balíčku za 3.200,- Kč jsem nečekala. Pistácie kvalita prostě katastrofa, a zlomky kešu oříšků bych přirovnala k nadrobno nasekaným oříškům, absolutně není poznat z jakých ořechů pochází ty miniaturní kousíčky. Původně jsem to chtěla mít, jalo vánoční dárky, ale toto nemohu dát ani na stůl ,hanbou bych se propadla. Nechápu z jakého důvodu došlo k takovému zhoršení. Měla jsem v balíčku ještě sušené ovoce, ale díky tomuto šoku, jsem se na ně ani nedívala.

    Katastrofa!!!

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Určitě není problém zboží zaslat nazpět a my Vám vrátíme peníze.
    Co se týká produktů ve Vaší objednávce.
    1. Kešu zlomky 1000 g jsou určeny především k pečení a na výrobu másla. Ne na vánoční stůl. Příště doporučujeme zvolit celé oříšky namísto zlomků (když je uvedeno zlomky znamená to malé kousky).
    2. Pistácie jste si zvolila nejmenší co máme v nabídce, pokud Vám nevyhovují můžete vrátit i rozbalené balení.

    S pozdravem
    Tým ZDRAVOSLAV

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Tak malé pistáciové oříšky jako jsem obdržel jsem ještě prodávat neviděl.
    Na fotkách v e-shopu samozřejmě vypadají skvěle. Vřele nedoporučuji.

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den Petře,

    velice nám lituje, že Vaše zkušenost s našimi pistáciovými oříšky nebyla na úrovni Vašich očekávání. Omlouváme se, pokud byla výrobková fotografie zavádějící, v žádném případě není naším úmyslem klamat naše zákazníky.

    Budeme rádi, pokud nám dáte možnost tuto situaci napravit. Pokud nás kontaktujete na našem zákaznickém servisu, uděláme vše pro to, abychom našli pro Vás uspokojivé řešení.

    Děkujeme Vám za upřímnou zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat naše služby a produkty.

    S přáním příjemného dne,

    Tým Zdravoslav

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Datle Medjool původem z Iránu namísto uváděného Izraele, balení 2x500g namísto 1000g, některé červivé , zřejmě doslazované, přesušené. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí že jste nebyl spokojen. Na našich stránkách máme uvedenu zemi původu Irán nebo Izrael.
    Datle obsahují pouze přírodní cukry a nejsou nějak doslazovány. Při kontrole nebylo zjištěno přesušení ani červivost.
    Omlouváme se za zdržení expedice vaší objednávky a samozřejmě vám zboží moc rádi vyměníme nebo vrátíme peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nevím jestli zboží bylo vyexpedováno ale zatím o tom nemáme žádnou zprávu ani ze zásilkovny ani z obchodu

    Zboží bylo objednáno před týdnem Zatím nemáme žádnou zprávu o tom zda bylo vyexpedováno nebo doručeno do zásilkovny Škoda

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za komplikace. Vaše objednané zboží se nám zdrželo u dodavatele. Expedovat objednávku budeme zítra a jako omluvu za zdržení vám dáme 30% slevu.

    Děkujeme a přejeme krásný den
    Tým Zdravoslav

    • Objednané zboží zatím nepřišlo.

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyl spokojen. Bohužel doplněk stravy který jste si objednal nemá náš dodavatel skladem. Velice se omlouváme za komplikace a udělali jsme vše pro to aby se tato situace již neopakovala.

    Děkujeme a přejeme krásný den
    Tým Zdravoslav

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Datle v pořádku, ale moruše hrozné , samý písek a připálené , nedá se to jíst

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyla s moruší spokojená. Danou šarži jsme důkladně dvakrát zkontrolovali a nezjistili žádnou závadnost. Prosím kontaktujte nás, ohledně vyřízení reklamace.

    Děkujeme a přejeme krásný den
    Tým Zdravoslav

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zakoupené pistácie absolutně neodpovídají popisu, jádrá jsou hnědá, vysušená, zkažená, dobrých ořechů je v kg balení tak 10%, bohužel jsem velmi zklamaná, už zde nenakoupím

    Reakce obchodu Zdravoslav.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste nebyla s ořechy spokojená. Všechny pistácie jsme důkladně zkontrolovali a nezjistili žádnou závadnost jak zde udáváte. Prosím kontaktujte nás, ohledně vyřízení reklamace a prověření kvality. Za zboží vám vrátíme peníze nebo provedeme výměnu.

    Děkujeme a přejeme krásný den
    Tým Zdravoslav