• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím zatím o žádné
    • I po 9- ti dnech od objednávku zboží nedorazilo,komunikace žádná,ani sms,mail,nic.V dnešní době je takovéto chování neakceptovatelné.Obchod určitě nedoporučuji

    Reakce obchodu Zdravé oleje

    Dobrý den, objednávka byla uskutečněna 25.12.2023. Od 20.12. 2023 do 5.1.2024 máme dovolenou a inventuru a tato informace je uvedena i do teď na titulní stránce našeho eshopu (Vážení zákazníci, dovolujeme si Vás upozornit, že veškeré objednávky zaslané po 20.12.2023 budeme expedovat až 5.1.2024.). Je nám líto, že jste s komunikací nespokojen, ale bylo to v době řádné dovolené. V případě Vámi zaslaného dotazu ať už mailem nebo tel. bychom Vás o daném stavu informovali. Vaše objednávka byla dnes 4.1. odeslána.

  • Poslali mi jiný olej, místo s obsahem 180 karotenoidů jsem obdržela olej jen se 150 karotenoidy!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nekupovala jsem jen a s§la chia semínka, ale i lichořeřišnicové kapky 4ks, a z toho mi troje byly dodány s datumem spotřeby ani ne do konce roku.

    Reakce obchodu Zdravé oleje

    Dobrý den,
    reaguji na Vaší recenzi našeho eshopu na portálu Heureka.cz.
    Desetiměsíční doba minimální trvanlivosti u produktů, které jste si zakoupila, viz. níže, je dle našeho názoru dostačující pro to, abychom s touto trvanlivostí mohli produkty nabízet a prodávat. V běžné síti prodejen potravin jsou nabízeny potraviny i s mnohem kratší minimální trvanlivostí, než s jakou jste obdržela produkty Vy. Nicméně pokud jste s expiracemi nebyla spokojena, mohla jste nás nejdříve před recenzí kontaktovat (což jste neučinila) a vše jsme mohli vyřešit vrácením zboží a my bychom Vám vrátili peníze za vrácené zboží. Je to škoda, neměli bychom s tím nejmenší problém.
    Přeji Vám příjemný den.
    Ing. Jiří Horák
    obchodní zástupce

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevím, dosud nic nepřišlo.

    Reakce obchodu Zdravé oleje

    Dobrý den,
    vhledem k Vašemu hodnocení jsme nuceni reagovat, chronologicky.
    Již 14 dnů před Štědrým dnem máme na eshopu upozornění ohledně doručení objednávek do Vánoc a následné expedici objednávek, které přijdou mezi svátky viz. titulní strana eshopu "U P O Z O R N Ě N Í ! - Doručení zboží do Vánoc" (tučně červeně). Zboží jste si objednala 19.12.2020 13:12 s formou úhrady PLATBA PŘEDEM převodem na účet. Úhrada Vaší objednávky nám došla na účet až 28.12.2020, expedovat jej tedy budeme na základě výše zmíněného sdělení až 7.1.2021. Nechápu tedy Vaše negativní hodnocení, vhledem k Vaší prodlevě v úhradě objednávky.
    S pozdravem
    Jiří Horák

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bída. Neměli to, co inzerovali, pro mne ztráta času výběrem.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Přehledné stránky.

    Nakoupené zboží je kalné, vzhledem k tomu, že jej kupuji již několik let, ale u jiného dodavatele, vím, že kalné není.

    Reakce obchodu Zdravé oleje

    Dobrý den,

    přirozená vlastnost olejů je, že při nižších teplotách oleje začínají tuhnou, což se projevuje i jako zakalení. Nejde o žádnou vadu, při umístění oleje do pokojové teploty 22°C olej opět zkapalní, zprůhlední a jeho kvalita či složení se tím nijak nezmění. My oleje skladujeme při teplotě 5-6°C, a při této teplotě některé oleje tuhnou. Prosím vyzkoušejte dát olej do výše uvedené pokojové teploty na alespoň 24 hod a uvidíte, že zakalení zmizí. Jiný dodavatel, u kterého jste olej kupovala, jej zřejmě skladoval při vyšších teplotách. Jsem na 99% přesvědčen, že je to tím, pokud by to nepomohlo, prosím kontaktujte nás. Škoda, že jste nás nekontaktovala dříve, než jste nám dala toto hodnocení, protože se s největší pravděpodobností bude jednat o již výše popsaný fyzikální jev.

    S pozdravem
    Jiří Horák
    m.: 603430176

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Objednala jsem nevedomky prosly krem. Volali mi a upozornili na to. Bylo to pry i cervene napsano u produktu. Nevsimla jsem si. Rekla, jsem, ze to je pro me zklamani. Byl to darek pro babicku. Nestihla jsem uz nic jineho objednat,tak jsem si musela krem vzit. Reakce obchodu byla neprijemna, pan mi malem vynadal.

    Pozor na prosle produkty. Jak toto vubec muzou nabizet??

    Reakce obchodu Zdravé oleje

    Paní si skutečně objednala prošlý krém, nevšimla si toho, což nám sdělila do telefonu, nicméně pokud si někdo objedná produkt, který je ve slevě kvůli tomu, že je prošlý, zákazníkovi vždy DOPŘEDU PŘED ODESLÁNÍM VOLÁME a upozorňujeme na to, byť je to u těchto produktů na eshopu uvedeno TUČNĚ ČERVENĚ na prvním řádku v popisku produktu. Paní bylo sděleno, že pokud si toho nevšimla, peníze jí samozřejmě vrátíme zpět, protože zboží uhradila dopředu převodem. Vrácení peněz odmítla s tím, že si zboží vezme. Pokud paní považuje za nepříjemné (nebo snad až vynadání) to, že ji slušně oznámíme, že jinou variantu než vrácení peněz ji žel nemůžeme nabídnout, nevím co k tomu více napsat.
    Prošlé produkty ve slevě jsou jasně a viditelně označené, je to uvedeno NA PRVNÍM ŘÁDKU TUČNĚ ČERVENĚ v popisku produktu a tím i v souladu se zákonnými požadavky.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Obchod nedoporučuji, jedno zboží bylo již prošlé, což mi vadí, protože jsem to kupovala na příkrmy pro miminko, a proto to nemůžu použít. A vyměňovat to by se mi nevyplatilo kvůli poštovnému. Z důvodu možné další chyby již v obchodě nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu Zdravé oleje

    Zákaznice si rovněž NEPŘEČETLA INFORMACE U PRODUKTŮ, což nám přiznala i po telefonickém kontaktu.
    Je-li produkt na našem eshopu ve slevě kvůli zkrácené nebo prošlé trvanlivosti, je to VŽDY UVEDENO v jeho popisku NA PRVNÍM ŘÁDKU, ČERVENĚ, TUČNĚ!
    Prosím čtěte informace u produktů, které jsou ve slevě!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Obchod prodává zboží s prošlou záruční dobou.

    Reakce obchodu Zdravé oleje

    Zákaznice NEČTE INFORMACE U PRODUKTŮ!
    Je-li produkt na našem eshopu ve slevě kvůli zkrácené nebo prošlé trvanlivosti, je to VŽDY UVEDENO v jeho popisku NA PRVNÍ ŘÁDKU, ČERVENĚ, TUČNĚ!
    Opravdu nevíme, jak více tuto informaci zdůraznit. Mně osobně by při nákupu potravin zajímalo, proč je např. produkt zlevněn z původních 99,- na 39,-, což je jeden z produktů, který zákaznice zakoupila.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • žádné
    • Minulé zboží lněný olej měl přepsanou dobu použitelnosti, tato várka je v porovnání se zbožím z minulosti nová etiketa,původ neznámý, olej evidetně řidký něčím asi naředěn, byl to můj poslední nákup v tomto obchodě !!

    Pohoršili se hodně v kvalitě prodávaného zboží.
    Už bych tento obchod nikomu nedoporučil. Umí jen zdražovat.

    Reakce obchodu Zdravé oleje

    Zákazník pan Gladiš zde uvádí nepravdivé a zkreslené informace, které nemá jak prokázat, které poškozují dobré jméno naší firmy a vycházejí jen z jeho subjektivního pocitu. Proto považujeme za nutné je uvézt na pravou míru. Je jen na škodu (a už jsme to tu zmiňovali vícekrát), že nás nespokojený zákazník nejprve nekontaktuje, neboť se to vždy snažíme vyřešit ke spokojenosti zákazníka a namísto toho si svou frustraci ventiluje přes hodnocení Heureky. Každý zákazník může být se zbožím nespokojený, na to má samozřejmě právo, ale musí uvádět pravdivé informace a měl by také v případě nespokojenosti kontaktovat nejdříve nás, abychom celou věc vyřídili v rámci obchodního styku, až pak by se měl vyjadřovat a hodnotit.
    - na olejích nejsou přepsaná žádná data minimálních trvanlivostí, nic takového neděláme, nemáme k tomu důvod a oleje s prošlou nebo zkrácenou dobou trvanlivosti na našem eshopu doprodáváme se slevami a u produktů je to VŽDY uvedeno, jediné co se mohlo stát bylo, že místo vyraženého data robotem dostal lahev, kde do kolonky pro datum bylo toto datum vepsáno ručně. V případě poruchy razícího stroje datum vypisuje výrobce ručně. Je to standartní postup a běžný v potravinářství. Jsou výrobci, kteří mají univerzální etikety, na které ručně vypisují datum a gramáž podle balení.
    - zákazníka naštvala nová etiketa na oleji, nemusí se samozřejmě líbit každému, ale na základě nové etikety usuzovat, že se jedná o jiný olej, než v minulosti dostal, je přinejmenším zcestné. Oleje jsou stále stejné, 100%, NEŘEDĚNÉ, ve svém složení nezměněné od baleních, ve kterých jsme je začali prodávat. Firma Solio nám stáčí oleje od roku 2013 do těchto tmavých lahví s našimi etiketami a to z toho důvodu, že sama oleje do tmavého skla nedává a my je v tmavém skle nabízet chceme, protože pro uchování olejů je to nejlepší. Na etiketě JE JASNĚ OZNAČENA ZEMĚ PŮVODU I VÝROBCE, to si může ověřit každý.
    - oleje jsou kvalitativně stále stejné, naposledy před touto objednávkou pan Gladiš objednával v roce 2013, v letech 2014 – 15 nedošlo z naší strany ke zdražení olejů. Pokud měníme ceny tak jen na základě změn cen od výrobce. Zdražování se asi nelíbí nikomu, nicméně se mu při zdražování cen od výrobců a dodavatelů nevyhneme ani mi. Pan Gladiš viděl před svou objednávkou přesně kolik olej stojí a mohl se rozhodnou, že si olej za tuto cenu nekoupí. Nicméně považuji za nutné sdělit, že 0,5 lněný olej Solio za tuto cenu sežene těžko, spíše bude u jiných prodejců dražší.

    I my oželíme obchodování s takovými zákazníky, kteří nejdříve pošpiní, než aby nás kontaktovali, a zveřejňují pak lži, kterým se poctiví obchodníci v hodnocení Heuréky nemají jak bránit, než psaním těchto dlouhosáhlých a zbytečných vysvětlování.
    Proto znovu UPOZORŇUJEME!
    Máte problém se svou zásilkou od nás? PROSÍM KONTAKTUJE NÁS a celou věc budeme řešit co nejdříve a k Vaší spokojenosti.
    Jiří Horák

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Objednala jsem olej a láhev dorazila s naříznutým víčkem, víčko není otevřené, ale je poškozené, přestože balík byl v pořádku.
    • Obchod také moc nekomunikuje se zákazníkem, obdržela jsem jen potvrzení objednávky, pak už nic, až upozornění od dopravce.

    Reakce obchodu Zdravé oleje

    - paní nás nekontaktovala ohledně nespokojenosti s obdrženým zbožím, kdyby víčko bylo prořízlé, olej by zákonitě z lahve vytékal, pravděbodobně šlo o poškození v dolní části víčka, které nemá jakýkoli vliv na kvalitu oleje a které vzniklo při dotahování víčka strojem (jde o místo resp. část víčka, která zůstává na lahvi i po jejím otevření). POKUD KDOKOLI NENÍ S OBDRŽENÝM ZBOŽÍM SPOKOJENÝ, KONTAKTUJTE PROSÍM NEJDŘÍVE NÁS A MY VÁM ZBOŽÍ RÁDI VYMĚNÍME.
    - při objednání zboží na našem eshopu dostanete jako NEREGISTROVANÝ zákazník jen mail potvrzující Vaši objednávku, dále pak už dostáváte info jen od přepravce, který od nás vaši zásilku obdrží. Pokud chcete sledovat stav vaší objednávky, musíte se na našem eshopu před objednávkou registrovat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • asi nekontroluje výrobky, které přeprodáva, na balení dvě různé etikety

    objednal jsem si tablety Moringa a přišlo mi baleni na kterém byla na přední straně etiketa Moringa a na zadní straně etiketa Annona Graviola, takže nevím vlastně co je ve skutečnosti uvnitř za tablety.

    Reakce obchodu Zdravé oleje

    Výrobce Moringy popletl nalepení zadní etikety, místo Moringy skutečně nalepil Annonu, než jsme to zachytili, žel některé z balení se již prodaly. Dle konzultace s výrobcem jde jistě o Moringu, protože s touto šarží ještě Annonu nevyráběl. Takto jsme to vysvětlili i panu Jirkalovi, který nás kontaktoval emailem a který dal toto hodnocení. Nicméně po tomto vysvětlení jeho hodnocení nechápeme, neboť jsme se celou záležitost snažili vysvětlit, chyba nebyla na naší straně, ale na straně výrobce. Pan Jirkal si však zřejmě vše vysvětlil po svém a byť bychom mu zboží bez problémů vyměnili nebo vrátili peníze, což ani jedno nechtěl, celou nemilou záležitost si kompenzuje svým hodnocením. Považujeme to vůči nám za nefér, zvláště když jsme mu celou věc vysvětlili a nabídli i řešení celé situace.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Možnost levnějšího zaslání do uloženky
    • Čerstvost odesílaných potravin je diskutabilní.

    Z tohoto e-shopu jsem si objednal více balení medu. Všechny byly těsně před koncem data minimální spotřeby (zboží doručeno 10.12.2014 - minimální trvanlivost do 31.12.2014). U medu se většinou udává trvanlivost 2 roky. Vím, že tomu po uplynutí této doby nejspíše nic nebude, proto zboží spotřebuji a nebudu ho ve čtrnáctidenní lhůtě vracet. Nicméně se mi takový přístup nelíbí a tak příště objednám jinde.

    Reakce obchodu Zdravé oleje

    Již jsme to tu řešili, napíši to tedy znovu. Zákazník si evidentně nevšiml u popisku těchto produktů, že je u nich na PRVNÍM ŘÁDKU, TUČNĚ, ČERVENĚ napsáno DATUM MINIMÁLNÍ TRVANLIVOSTI a to přesně to, které zákazník uvádí. Z toho důvodu byly tyto medy dány do slevy a v této slevě je i zakoupil. Je nám líto, ale jde o nepozornost ze strany zákazníka. Pokud jsou produkty dány do slevy kvůli jejich snížené trvanlivosti, je to u nich vždy uvedeno a to na prvním řádku popisku produktu, tučně, červeně. Je nám líto, že si zákazník svou nepozornost kompenzuje tímto způsobem.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Velky vyber, rychle dodani, dobra komunikace
    • Viz muj komentar v celkovem shrnuti ...

    Objednal jsem oleje, olivy a cukr z kokosovych kvetu. Az do rozbaleni zasilky dne 19.11.2014 bylo vse na jednicku. Po rozbaleni jsem zjistil, ze 1) hroznovy olej v zasilce mel datum spotreby 24.11.2014 (olej nebyl zrovna levny) a 2) cukr z kokosovych kvetu mel natrzeny obal a byl z pulky vysypany do krabice (taktez byl pomerne drahy). Kdyz to shrnu, tak vse ostatni probihalo opravdu naprosto ok a nebyt vyse uvedeneho problemu, tak jsem byl plne spokojen. Mozna se jednalo o vyjimecne selhani, prehlednuti, nevim ... treba vy ostatni budete mit vetsi stesti.

    Reakce obchodu Zdravé oleje

    Dobrý den,
    1) Hroznový olej, který jste dostal, měl trvanlivost 28.10.2014, nikoli 24.11.14 jak píšete a s touto trvanlivostí jste jej dostal, protože tento olej byl s touto trvanlivostí nabízen ve slevě za 169,- (původní cena 290,-) i na našem eshopu. Do slevy byl dán právě kvůli této trvanlivosti a tato trvanlivost byla uvedena u tohoto oleje i v době Vašeho nákupu. Musel jste ji přehlédnout. Pokud zboží dáváme do slevy kvůli trvanlivosti, je to u něho uvedené tučným červeným písmem na prvním řádku u popisku produktu.
    2) cukr, resp. sáček se musel roztrhnout během přepravy. Je škoda - a nepíši to zde poprvé - že JSTE NÁS NEKONTAKTOVAL, že se tak stalo, protože bychom Vám jej vyměnili bez problémů za nový. Místo toho řešíte celou věc přes toto hodnocení, což nás mrzí. Během přepravy může dojít k poškození, to nejde 100% vyloučit, i když balíme zásilky velmi pečlivě, zpevňujeme krabice kartónem, oleje balíme do bublinkové folie ... Pokud budete chtít cukr vyměnit, prosím kontaktujte nás a my Vám jej rádi zašleme znovu. Příště ale zkuste celou záležitost řešit nejdříve s námi, abychom měli šanci sjednat nápravu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Cena
    • Dorazili mi staré mandle. Nejsou vůbec hořské i když by být měli, trvandlivost je asi na 5 měsíců . Některé mandle jsou dokonce plesnivé.

    Lepší si je připlatit než kupovat plesnivé výrobky.

    Reakce obchodu Zdravé oleje

    Nerozumíme tomu, co myslíte "staré madle" (šlo o meruňková jádra, to jen pro upřesnění), když v následující větě potvrzujete, že měly trvanlivost 5 měsíců (30.6.2014).
    Pokud jste nebyla s jejich kvalitou spokojena, měla jste nás ihned kontaktovat a zboží bychom Vám vyměnili, nebo vrátili peníze. To jste však neučinila a rovnou nám udělila toto hodnocení. Škoda že Heureka nenabízí i hodnocení nakupujících, takto je to velmi jednostranné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velke sklamanie!

    Reakce obchodu Zdravé oleje

    Lhůtu na odeslání zboží objednaného na našem eshopu máme standartně 3 dny. Mezi svátky jsme měli na eshopu upozornění, že začímáme odesílat až 6.1. s tím, že zásilky budou odbavovány podle data jejich odeslání. Proto jsme tuto obednávku odesílali až 8.1., ovšem když si poštovní kurýr zásilku tento den odvezl, paní Zuzana nám zaslala mail v 17:39, že by zásilku potřebovala nejpozději do 9.1., protože odjíždí na Slovensko. V poznámce objednávky nic předtím neuvedla, kdyby ano, balík bychom zaslali samozřejmě s předstihem. Přesto, že balík byl doručen 9.1. na zvolenou poštu k vyzvednutí (což jsme jí sdělili i mailem dne 9.1. v 6:50) a tedy i v den, který den před tím v mailu avizovala jako poslední pro vyzvednutí, zásilku si nepřevzala, balík se nám vrací. Po telefonní dohodě z naší strany žel až na základě tohoto jejího hodnocení, protože paní se nám sama s tím, že si balík nestihla převzít neozvala, ale volali jsme jí až my, vracíme peníze na její účet. Škoda jen, že s námi neřešila všechno dříve. Velké zklamání i pro nás!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • oproti jiným žádné
    • dodací lhůty

    objednat jinde

    Reakce obchodu Zdravé oleje

    Nevíme o jakou objednávku v tomto případě šlo, protože podle křestního jména nemůžeme blíže identifikovat, ale měli jsme minulý týden dovolenou, bylo na to upozorňováno na eshopu, na soc.sítích i newslettrem, z toho důvodu pochopitelně došlo u objednávek v tomto termínu k posunu v odeslání. Pokud si toho někdo nevšiml, je nám to líto, ale nevíme jak více bychom na to ještě upozornili.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • POLOŽKY V BALÍKU, KTERÉ SE MĚLY TVÁŘIT JAKO DÁRKY, BYLY ROZTRŽENÉ, VYSYPANÉ A PROŠLÉ.