• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • dlouhá čekací lhůta

    Reakce obchodu Zdravá prodejna

    Dobrý den, po dohledání Vaší objednávky zjišťuji, že na Vás čeká na pobočce balikovny. S pozdravem Švecová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží jsem zaplatil kartou ihned při vytvoření objednávky. V balíku ovšem jedna položka chyběla. Při telefonickém hovoru mi majitelka sdělila, že je to v pořádku, protože položku již neměla. Oznámil jsem jí, že to v pořádku není, protože jsem zaplatil i za nedodanou položku. Peníze mi sice byly vráceny na účet, ale paní majitelka se mi ani neomluvila. Jasně, jsme lidé, všichni děláme chyby, ale měli bychom se k nim stavět čelem.

    V tomto obchodě již na základě této negativní zkušenosti nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu Zdravá prodejna

    Pánova reakce mě mrzí. Po telefonu jsem se omluvila za nedodané, bohužel už nebylo skladem. Peníze vráceny obratem.
    Po telefonu více udělat nemohu.
    Takže pánovi se ještě jednou veřejně omlouvám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouha doba dodani

    Reakce obchodu Zdravá prodejna

    Zboží jsem posílala druhý den po objednání. Že zásilkovně to trvá celý týden, opravdu nemůžu. Musíte si stěžovat na zasilkovně.
    Krásné Vánoce, Švecová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží objednáno v pátek, je čtvrtek odpoledne a stále nebylo expedováno.

    Reakce obchodu Zdravá prodejna

    Dobrý den, paní si vyžádala zboží s dlouhou expiraci. Po dohodě jsem objednala nové zboží. Poslala jsem tedy až ve středu na přání zákazníka.
    Švecová, Zdravá prodejna
    A pro upřesnění, paní jsem kontaktovala dvakrát. Žádná reakce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    velice dlouhá doba doručení

    Reakce obchodu Zdravá prodejna

    Dobrý den, moc mě mrzí, že zákazníkovi zboží ještě nepřišlo.
    Zboží jsem odeslala již druhý den, bohužel u nás není depo zásilkovny.
    Dodávám na místní pobočku. Tam záleží, kdy si doprava zásilkovnu vyzvedne. S tím bohužel nic neudělám. Děkuji za pochopení, Šárka Švecová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přišlo mi zboží po expiraci

    Reakce obchodu Zdravá prodejna

    Dobrý den, zboží jste si vybrala ve výprodeji, kde byla uvedena expirace. S tím musíte tedy počítat.
    S pozdravem Švecová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka 26.11.2020 doposud nepřišla, byla placena dopředu, obchod vůbec neinformoval. Cestou došlo pravděpodobně k rozbití zásilky, ale doposud jsem neobdržela žádnou zprávu.

    Reakce obchodu Zdravá prodejna

    Paní jsem informovala nejméně třikrát. Jestli oznámení nepřečetla ( možná má ve spamu) , to bohužel nemohu vědět). Paní jsem informovala o rozbité zásilce na zásilkovně. Musela jsem čekat na vyjádření zásilkovny. Teď už se čeká na nové zboží od dodavatele a obratem posílám.
    Každý ví, že jakýkoliv eshop dělá co může, aby vše došlo do Vánoc. Paní se mohla zkusit sama informovat. Jsem stále na příjmu telefonicky i mailem. Švecová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 11 dnech od objednání, nemám zboží a zprávu, že se zpracovává...

    Reakce obchodu Zdravá prodejna

    Dobrý den, objednávku jsem odesílala již 13 11.
    Paní musí mít objednávku dávno na zásilkovně. Švecová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přičlo vpořádku
    • Objednal jsemmouku a ta nedošla kdybych o tom byl informován zrušil bych celou objednávku. Primárně jsem chtěl mouku .

    špatná komunikace ochodu se zákazníkem

    Reakce obchodu Zdravá prodejna

    Zákazníka jsem informovala přes email, že mouka je nedostatkové zboží.
    Že chce zrušit objednávku jsem nebyla informována.
    Stačilo zvednout telefon. Jsem stále na příjmu. Švecová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednával jsem před deseti dny (13.3.) zboží, které uváděli SKLADEM. přesto předáno dopravci bylo o sedm! dní později. nebo možná nebylo, protože dnes dle trasování byla zásilka už poněkolikáté předána dopravci. zřejmě na dodání jednoho balíčku pracují všichni přepravci v téhle republice. chápu, že v době koronaviru je situace složitější, ale aby po deseti dnech byla zásilka zboží skladem předána dopravci?? jiné eshopy totiž fungují víceméně standardně! tady už nákup nikdy více :/ dosavadní trasování zde: 19. 03. 2020 11:33:27 Příjem elektronických dat k zásilce.
    • 20. 03. 2020 10:04:06 Příjem zásilky na podacím místě Město Touškov, Čemínská 12.
    • 20. 03. 2020 18:11:40 Příjem zásilky na expedičním depu Plzeň, Křimická 121.
    • 23. 03. 2020 10:02:23 Příjem zásilky na expedičním depu Praha-Ruzyně, U Silnice 949/11.
    • 23. 03. 2020 10:32:34 Přiřazení trasovacího čísla externího přepravce: DR4360101955U.
    • Trasování externího dopravce
    • Česká pošta
    • 23. 03. 2020 00:00:00 Obdrženy údaje k zásilce.
    • 23. 03. 2020 00:00:00 Depo Praha 701 - Zásilka převzata do přepravy.
    • 23. 03. 2020 00:00:00 Zásilka v přepravě.
    • 23. 03. 2020 00:00:00 E-mail adresátovi - zásilka převzata do přepravy.

    tragédie viz výše

    Reakce obchodu Zdravá prodejna

    Dobrý den, velice mě mrzí, že jste zásilku ještě nedostal. Od nás byla zásilka předána do Zásilkovny, ale jak řeší dnešní problém s dopravou nevím. To bohužel ovlivnit nemůžu. Švecová Šárka

  • Nedoporučuje obchod

    Nejprve se objednávka ztratila nejspíše u dopravce, poté mi paní psala, že zjistí co se děje, už neodepsala. Potom, že objednávku pošle v pondělí, ve středu jsem psala, jestli teda poslala a neposlala, takže za mě nedoporučuji. Nakonec objednávka zrušena

    Reakce obchodu Zdravá prodejna

    Dobrý den, stále se řeší antibakteriální gely. Opravdu nemohu za to, že doprava si zásilku stratí a já už oprvdu nemám, kde gely vzít. Myslím že v dnešní situaci ta paní mohla pochopit. Ještě jednou se všem tímto zákazníkům omlouvám, ale není v mé moci toto vyřešit. Svecová, Zdravá prodejna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bez vysvětlení mi byla objednávka obchodem zrušena.

    Reakce obchodu Zdravá prodejna

    Dobrý den, paní si objednala antibakteriální gely. Všem jsme rozesílali zprávu, aby potvrdili objednávku, protože gelů bylo nedostatek, jak všichni víte. Paní už se neozvala, proto jsme brali objednávku za zrušenou.
    Je nám líto, jestli paní nečte email.
    Objednávek gelů bylo tolik, že jiná možnost komunikace nebyla.
    Šárka Švecová, Zdravá prodejna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodejce absolutne ignoroval mou stiznost, v niz jsem uvadela, ze mi zaslali uplne jine zbozi nez ktere jsem pozadovala

    Reakce obchodu Zdravá prodejna

    Moc mě mrzí paní reakce, ale vše jsme vyřešili naslednim zasláním nového zboží. Švecová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem si zboží, které už téměř nikde nebylo dostupné. Výrobce jej přestal vyrábět. Bohužel mi poté paní/slečna napsala, že objednávku ruší z důvodu stahování z prodeje a že výrobce nové mít nebude. Na dotaz proč tedy u zboží mají napsané, že je skladem, když ho stahují, mi odpověděla, že se u zboží končí expirace a to zákazníkům neprodává.
    Osobně bych si toto zboží zakoupila i s touto "malou vadou na kráse".

    Reakce obchodu Zdravá prodejna

    Moc mě mrzí paní reakce, ale mám špatné zkušenosti se zákazníky, kteří koupili výrobky ve slevě po expiraci. Proto jsem se rozhodla, že nebudu prodávat zboží po záruce.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Produkt skladem byl doručen až 7 dní od objednání

    Reakce obchodu Zdravá prodejna

    Dobrý den, ohledně dopravy nás to mrzí. Objednávku jsme zaslali co nejrychleji, bohužel v tomto případě Zásilkovna zklamala. Švecová, Zdravá prodejna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka niekde ostala trčať, posledné info 20.6. 2018 o 11:00 trasovacie číslo EB163430123SK
    som veľmi sklamaná, dnes je 27.6. 2018 a ja som s tovarom počítala, že ho dávno budem mať u seba

    Reakce obchodu Zdravá prodejna

    Dobrý den, musím reagovat na ohodnocení paní mého obchodu.
    Zásilku jsem posílala hned druhý den po objednání. Zásilka se posílala na Slovensko. Jestliže se zásilka zdržela na slovenské poště, není v mých silách zásilku popohnat. Takže bohužel chyba není na mé straně, ale na straně slovenské pošty. Jestliže zásilka paní nepřicházela, mohla se zkusit informovat, zda nevíme, kde zásilka skončila.
    Vše jsme vyřešili. Objednávka se ztratila na slovenské poště. Paní posílám nové zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - -
    • - - -

    ---

    Reakce obchodu Zdravá prodejna

    Dobrý den, musím reagovat na tuto recenzi. Zákazník objednal zboží ve výprodeji, kde zbýval už jen jediný kus. Na eshopu je to označené. Objednal kusů více. Když jsem navrhla, že mohu objednat zboží ale za normální cenu, byl velice nepříjemný a divil se, že nemohu objednat nové zboží za výprodejovou cenu. Pán si asi plete výprodej a akce na zboží. Za zdravou prodejnu Šárka Švecová