Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    Vše ok

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den, Martino,

    děkujeme za 100% hodnocení.

    Moc si toho vážíme a budeme rádi, když i nadále budete naší spokojenou zákaznicí.

    Krásný den,

    tým e-shopu Zbožomat.cz

  • 100 %

    • Rychlé dodání
    • Skvělá domluva
    • Cena hodně přijatelná
    • Nic

    Opravdu nechápu ty negativní komentáře. Já si objednala hodinky v Pondělí 27.2.2017, ihned mi byl v zápětí odeslán email, že zboží bude odesíláno až další Pondělí tedy 6.3.2017 což naprosto chápu. Dnes je Úterý 7.3.2017 a hodinky už mám od rána doma :-) Jsou krásné, elegantní a FUNGUJÍ !!!
    Určitě u vás zase moc ráda nakoupím :-)

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den, Jani,

    moc děkujeme za Vaše hodnocení.

    Spousta lidí si objedná a nerespektuje datum odeslání, čímž také mohou vznikat špatné recenze.

    Jsme rádi, že jste si o nás udělala obrázek sama a nedala na špatné hodnocení.

    Ještě jednou velké DÍKY!

    Krásný den,

    tým e-shopu Zbožomat.cz

  • 20 %

    • Nic
    • Vše

    Neuveritelni podvodníci! Preprodavaji zbozi z cinskeho aliexpressu,s dvakrat tak natazenou cenou a rikaji si slevovy portal??? Nemluve o tom ze kazdeho kdo jim ,,kazí'' ksefty pravdou blokují,mazou komentare a jinak umlcuji..kvalita zbozi hrozna,predrazene,podvodne jednani jako vysite...smejdi proste,rozhodne nekupovat nic!

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den, En,

    pravděpodobně mluvíte o našich stránkách na sociální síti.

    Jistě jste sám uživatelem této sítě a nechtěl byste mít v "přátelích" někoho, kdo Vás bude pod každou fotkou urážet, v každém příspěvku psát jak jste k ničemu...

    Ani my takové lidi na naší stránce nepotřebujeme.

    Rozhodně nejednáme nijak podvodně - kdo si u nás nakoupí, tak své zboží dostane a má možnost ho vrátit nebo reklamovat.

    Jistě jste s nákupy z Číny spokojen a my Vám naše zboží nijak nenutíme a rozhodně se nemůžeme dostat na takové ceny jako jsou na asijských e-shopech.

    Přece jen máte u nás záruku případné reklamace a to dokonce 2 roky od převzetí zboží.

    Děkujeme za pochopení.

    Krásný den,

    tým e-shopu Zbožomat.cz

  • 10 %

    Určitě nedoporučuji, na stránkách vás to láká objednat mají hezky nafoceno a pak když jsem to přebírala tak to zboží vypadalo jak kdybych to kupovala na stánku. Zboží ani nebylo nijak zabalené v krabici bylo pouze v igelitové tašce ze které ještě vyčnívalo vše ven a když jsem se paní ptala jestli nemá nějakou krabici, tak mě skoro ani nevnímala. a to doufám že mi jednu věc ochotně vymění. pro mě to byl určitě první a taky poslední nákup.

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    pravděpodobně jste si přebírala zboží na naší výdejně - ano, zboží na našich výdejnách zabalené nemáme a dáváme je pouze do tašek, tak jako v jiných kamenných obchodech.

    Samozřejmostí je, že pokud zboží jakkoliv nevyhovuje očekávání zákazníka, lze jej reklamovat - tedy vrátit nebo vyměnit.

    Mrzí nás, že jsme Vás tolik zklamali a omlouváme se.

    Krásný den,

    tým e-shopu Zbožomat.cz

  • 20 %

    • Garance dodání zboží
    • Spousta nabidek
    • Dobré ceny
    • .
    • .
    • .
    • Garance dodani do vanoc. Neustálé přesunování termínů. Dárky mít do vánoc nebudu. Garanci dodání do vánoc neuvedou do objednávky aby si mohli v případě nevyzvednutí účtovat 120 Kč. Proto si zboží vyzvedněte i později a nenechte je takto vydělávat na vás. Myslím že by se o tomto měly lidé dozvědět i v médiích. Nikdy od nich už nic nechci.

    Doufám že budou za nesolidnost potrestáni.

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    do služby www.neprevzal.cz jsme se registrovali stejně tak, jako spousta dalších e-shopů.

    Každý zákazník, který si objednává "na dobírku" musí potvrdit souhlas s touto službou.

    Přečtěte si, prosím, o čem služba Nepřevzal je, snad nás pochopíte.

    Co se týče garance dodání do Vánoc - platí pouze u zboží, které je označeno symbolem dárečku. Samozřejmě se může stát, že dodavatel termín nesplní a my jsme nucení datum posunout - potom není problém, aby se zákazník ozval a my mu objednávku upravíme dle libosti, případně ji stornujeme.

    Stornovat objednávku lze do dne odeslání, které vždy zasíláme emailem.
    Stornování objednávky je bez poplatku a na důvod se neptáme.

    Krásný den,

    tým e-shopu Zbožomat.cz

  • 10 %

    • ŽÁDNÉ
    • Extremně neseriozní jednání, před 11 dny jsem objednala zboží, které jsem i hned zaplatila přes kartu, což byla osudová chyba. Od té chvíle nikdo nereaguje na urgující emaily, nikdy nepřipravil objednávku. Nikdo s Vámi nejedná. Zboží mělo garanci dodání do Vánoc. Ale pět dní do Vánoc a nikdo nic neřeší ani neodpovídá na urgence...KATASTROFA

    Už Nikdy neobjednávat z tohoto obchodu. Kéž bych se dřív podívala na recenze než jsem udělala takovou chybu.

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    odpovídáme na každý email, který nám přijde.

    Je nutné kontrolovat i složku SPAM, někdy totiž emaily spadnou tam.

    Garance dodání do Vánoc se vztahuje na zboží, které je označeno symbolem dárečku, není to všechno zboží a pokud si zákazník objedná více druhů zboží, tak zásilka se odesílá až po naskladnění toho poslední produktu.

    Samozřejmě je možné objednávku rozdělit na více částí a nejdříve tak zaslat zboží, které je skladem a na zbytek počkat.

    Mrzí nás, pokud Vám emaily od nás nepřišly, ale skutečně jsme na ně odpověděli.

    Krásný den,

    tým e-shopu Zbožomat.cz

  • 10 %

    • Komunikace
    • Nespolehlivé garance doručení času.
    • Nedoporučuji!

    Jestli potřebujete objednávat na dárky a podobné věci, k čemu podle mě zbožmat hlavně slouží,nesmíte počítat s dopravenim v termínu. Termín se odkládá každý týden klidne hned několikrát po sobě se slibama dalsiho datumu odeslání podle jejich dodavatele a zboží nikde. Mrzí mě, ze jsem si hodnocení nepřečetla pred objednáním. Uz budu chytřejší. :)

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás to, ale rychlost přepravy zboží ovlivnit zatím neumíme.

    Před Vánocemi je prostě shon a někdy se nestíhá dle předpokládaného termínu.

    Jsme rádi, že kladně hodnotíte komunikaci, ta je pro nás velmi důležitá!

    Doufáme, že příště budete s nakupováním na internetu více spokojena.

    Krásný den,

    tým e-shopu Zbožomat.cz

  • 100 %

    • Rychlé vyřízení objednávky
    • 10% sleva pro první nákup
    • Dobré ceny
    • Velké množství věcí
    • Přehlednost eshopu
    • Nic
    • Nechápu ty negativní recenze

    Úplně normální eshop, ceny přijtatelné, vůbec nerozumím negativní kritice, možná sem měl jen šteští...nevím, ale za mě bez problému 5 z 5 hvězd

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za krásné hodnocení a moc si ho vážíme.

    Krásný den,

    tým e-shopu Zbožomat.cz

  • 10 %

    • Termín doručení
    • Cena
    • Od konce září čekám na balíček,prý jedna položka není na skladě,ale i přesto právě tuto položku nabízejí na stránkách s termínem dodání od 9 DO 17 DNÍ!!!!!!!!!!!

    Vysoce NESERIOZNÍ OBCHOD.

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    bohužel netušíme o jaké zboží se jedná, ani o kterou objednávku, nemůžeme se tedy podrobněji vyjádřit.

    Omlouváme se a doufáme, že na nakupování na internetu nezanevřete.

    Krásný den,

    tým e-shopu Zbožomat.cz

  • 10 %

    • Je to překupník od levných e-shopů. Vám prodává s přirážkou až 200% !

    Nedoporučuji !!! Škoda Vašich peněz. Nakonec vyhrožují, pokud stornujete zásilku, chtějí platit poštovné. To nedělá žádný dobrý obchodník !

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    asi jsme si špatně rozuměli.

    Před odesláním balíčku má každý zákazník právo na bezplatné zrušení objednávky.

    Pokud balík odešleme a zákazník si ho nevyzvedne, pak ano, účtujeme poplatek.

    Věřte, že takových zákazníků je spousta a platit poštovné za několik lidí zcela zbytečně není pro nás cenově příznivé.

    Děkujeme za pochopení.

    Krásný den,

    tým e-shopu Zbožomat.cz

  • 10 %

    • absolutne nic
    • vse - kvalita zbozi, komunikace obchodnika.
    • potvrdi, ze penize do 14dni vrati a uvedou spatne cislo uctu, musim je upozornit, ze maji spatne cislo pro platbu, odpovi OK, cislo jsme upravili, ale po 14ti dnech penize stejne nemam.

    jednoznacne katastrofa

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    peníze Vám jistě v pořádku dorazily.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    Krásný den,

    tým e-shopu Zbožomat.cz

  • 10 %

    • Nedoporučuji!!!

    Obědnala jsem si prádlo které jsem bohužel nevyzvedla. Z důvodu odjezdu do zahraničí kvůli úmrtí v rodině. Mezi tím mi přišlo spoustu výhružných e-mailu že ke mě přijde vymahač a jiné věci. Takže komunikace na bodu mrazu!!

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    píšete zde jako anonym, netušíme tedy o kterou objednávku se konkrétně jedná.

    Pokud jste zadala platbu na dobírku, musela jste i potvrdit, že souhlasíte se službou Nepřevzal.cz, což znamená, že pokud si objednávku nevyzvednete, budete platit poplatek 120 Kč.

    Mohla jste nám poslat email, ať termín odeslání posuneme až se vrátíte zpět do Čr, mohlo se předejít problémům.

    Pochopte nás, že existuje spousta lidí, kteří své zásilky nepřebírají a my musíme zbytečně za ně platit poštovné a zbytečnou práci skladníků a baličů - z tohoto důvodu jsme registrovaní u služby Nepřevzal.cz.

    Děkujeme za pochopení

    Krásný den,

    tým e-shopu Zbožomat.cz

  • 100 %

    • Dobrý den,včera jsem obdržela Vánoční slaměné ozdoby.

    Jsou moc krásné a ráda si objednam další.

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    jsme rádi, že patříte k našim spokojeným zákazníkům.

    Děkujeme za recenzi!

    Krásný den,

    tým e-shopu Zbožomat.cz

  • 10 %

    • Jak mám dát dost hvězdiček, když nejsem spokojená!
    • Dobrý den, dnes jsem obdržela 2 halenky XL, materiál děs, neuvedená firma kdo to vyrábí, neodpovídá to velikosti, není uvedeno jak prát. Halenka se svěšenými rameny má látku jak na kalhotky od Větnamců. Halenka s krajkou má prosekanou látku na štepování u řasení, látka děs.
    • Celkově je kvalita hrozná a zpracování je špatné. Vracím hned zboží a už nechci nic k objednání. Pro známé bych to rozhodně nedoporučila. Jarka

    Na obrázku to vypadalo pěkně. Objednávám u jiných firem a tam jsem spokojená.

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den, Jaroslavo,

    mrzí nás, že jsme Vás nepotěšili zbožím, ale reklamace a komunikace byla na 100%, ne?

    Omlouváme se ještě jednou a přejeme krásný den,

    tým e-shopu Zbožomat.cz

  • 10 %

    • Nenašla jsem jedinou výhodu
    • Kvalita materiálu, špatná velikost

    Dobrý den, jsem neskutečně zklamaná z dodaného výrobku. Na obrázku vypadal nádherně, ale ve skutečnosti neodpovídá ani barva natož materiál. Velikost taky úplně špatně, XL oblékne moje 8letá dcera. Jsem naštvaná.

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den, Jano,

    mrzí nás to, ale věříme, že alespoň s vyřízením reklamace a s komunikací jste byla spokojena.

    Co se týče velikostí - u každého produktu máme uvedenu tabulku a je potřeba řídit se rozměry v centimetrech. Např. velikost M nemůže být stejná u různých druhů oblečení, nemáme totiž zboží jen od jednoho dodavatele.

    Děkujeme za pochopení.

    Krásný den,

    tým e-shopu Zbožomat.cz

  • 10 %

    • Nic
    • Domnívám se, ze je zboží prekupovano z asijského e-shopu aliexpress.com či jiných asijských e-shopu. Velmi vysoká přirážka k ceně, za kterou je zboží prodáváno na e-shopu. Doporučuji si zboží radši objednat z asijského e-shopu, kde zaplatíte minimálně o polovinu ceny méně a nebude vám tolik líto, když přijde nekvalitní kousek oblečení.

    Nic

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den, Anno,

    vypadá to, že hodnotíte náš obchod bez vlastní zkušenosti, což nás velmi mrzí.

    Každý náš zákazník má možnost zboží vrátit nebo vyměnit, pokud je cokoliv v nepořádku. Reklamaci je vyhověno vždy, pokud zboží je vráceno do 14 dní od převzetí balíčku a je nepoškozené a čisté.

    Krásný den,

    tým e-shopu Zbožomat.cz

  • 10 %

    • NEKVALITNÍ SPODNÍ PRÁDLO

    Chtěl jsem si udělat radost a koupit pro přítelkyni sexy spodní prádlo, na fotce vypadalo nádherně. Nicméně po delší dodací lhůtě dorazilo "prádlo" které připomíná kus záclony a navíc bylo zboží poškozené. Nicméně už nemám chuť vůbec řešit nějakou reklamaci, lítat na poštu atd. Hold spoléhají na to, že prodávají levné výrobky (cajky), které nikdo pro nízkou cenu vracet nebude.

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den, Romane,

    škoda, že jste možnost vrácení nevyužil, přišel jste tak zbytečně o peníze.

    Mrzí nás to a omlouváme se.

    Snad budete s dalším nákupem na internetu spokojenější.

    Krásný den,

    tým e-shopu Zbožomat.cz

  • 10 %

    • Dobrý den, v žádném případě si od nich nic nekupujte!!! Jakmile si zboží nepřevezmete, ihned vám posílají vyhrožující maliy soudem a chtějí po vás poplatky. Na jakékoliv jednání nereagují tudíž se s vámi ani nikdo nebaví. Mám s tím bohužel sama špatnou zkušenost a naprosto zbytečné starosti!! Na jejich stránky raději ani nechodím a už vůbec nic neobjednávám ze strachu dalšího vyhrožování. Záležitost jsem předala na ČOI od které čekám vyjádření. Takže všem POZOR!!!!

    ZÁSADNĚ NEDOPORUČUJI!!!!

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    při vytváření objednávky, kterou jste chtěla zaslat "na dobírku" jste byla upozorněna na službu NEPŘEVZAL.CZ, pro dokončení objednávky jste musela souhlasit s touto službou.

    Pokud jste o zboží neměla již zájem, tak jste mohla objednávku bezplatně zrušit.

    Přečtěte si, prosím, znovu o čem www.neprevzal.cz je.

    Snad nás pochopíte.

    Do této služby jsme se zaregistrovali se spoustou dalších e-shopů, právě kvůli "nepřebíračům" zásilek, kteří zbytečně mrhají našimi penězi.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den

    tým e-shopu Zbožomat.cz

  • 60 %

    • Rychlost reagování na emaily a okamžité vrácení peněz
    • Údajně nekvalitní oblečení

    Před pár dny jsem si zde objednala oblečení, avšak až po odeslání objednávky jsem si přečetla desítky recenzí a rozhodla se objednávku zrušit, a to z důvodu, že údajně prodávají velmi nekvalitní oblečení. V neděli večer jsem poslala email, že ruším objednávku, a že chci vrátit peníze, protože jsem platila předem.. Ihned v pondělí ráno mi přišel email, že se objednávka ruší, a že peníze mi vrátí do 14 dnů.. Ještě v ten den večer mi peníze přišly zpátky na účet..

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    škoda, že jste objednávku zrušila - mohla jste si tak utvořit sama objektivní názor o našem obchodu.

    Rychlost a bezproblémová komunikace je pro nás zásadní.

    Děkujeme mockrát za hodnocení.

    Krásný den,

    tým e-shopu Zbožomat.cz

  • 10 %

    • nic
    • vse

    Objednala jsem si saty a tricko. Dorazili. Pane boze co to je za hadry? Vietnamci jsou oproti nim navrhari! Je strasne co si dnes lidi dovoli, na stranky date peknou fotku, ale ve skutecnosti je to takovy hadr, ze se bojite do toho i obleknout. Jen tahaji z lidi prachy! Neobjednavejte nic, budete litovat! Nema to cenu ani 1Kc!!!!

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste tolik nespokojena, bohužel se neumíme zavděčit každému.

    Doufáme, že jste alespoň využila vrácení zboží, aby Vám doma zbytečně neleželo něco, co nebudete nikdy nosit.

    Krásný den,

    tým e-shopu Zbožomat.cz