Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • LIDI POZOR PODVODNÍK!!!
    • Neobjednavat a neplatit převodem..zboží neodpovídá tomu co nabízejí balík jsem vracela 27.12.2018 ihned od převzetí jsem zjistila ze zboží kvalita nulová a i použita dodnes peníze nikde nereaguji nahlásila jsem na ČOI...pobočky po republice mají denně X telefonu neví co dělat firma zařazena majitel nikde ...stránky stále pobizi k nákupu za nesmyslně levné ceny..

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy.

    Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni.

    Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let!

    Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena.

    Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.

  • 10 %

    • - nedodali zboží
    • - ač zaplaceno hned po objednání, zasílají urgence, že není zaplaceno
    • - na odpověď s připojeným dokladem o zaplacení nereagují
    • - telefon nezvedají
    • - nejspíš podvodný web :-(

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy.

    Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni.

    Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let!

    Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena.

    Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.

  • 10 %

    • žádná
    • Objednané zboží nedodají

    Objednal jsem vyčesávací rukavice. Zaplatil jsem převodem 138,-Kč.Došly mi dvě upomínky o nezaplacení a pak storno objednávky.
    Nikdo si u nich nic neobjednávejte. Je to banda zlodějů.

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy.

    Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni.

    Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let!

    Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena.

    Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.

  • 10 %

    • Dlouhá doba dodání
    • Zboží nekvalitní
    • Zboží zapáchalo

    Když vám příjde zboží v krabici, která smrdí jako kdyby tam chodila kočka na záchod po celý rok, všechny věci smrdí tak, že jsou naprosto nepoužitelné, tak je asi jasné, že se jedná u poslední nákup u této pofiderní firmy.

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy.

    Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni.

    Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let!

    Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena.

    Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.

  • 10 %

    • žádná není
    • hrozné jednání

    Souhlasím s ostatními, jsem další komu nevrátili peníze. Zboží tedy asi týden před Vánoci přišlo, ale kvalita hrůza, vracela jsem a doteď nevrátili ani korunu. Nedluží mi moc, ale nekomunikují, telefony nezvedají, na emaily neodpovídají. O jejich kredity nestojím. Pokud by se řešila nějaká hromadná stížnost, žaloba apod, přidám se. prosím o případné info: [email protected]

    edit. 28.2.2019 podala jsem stížnost na ČOI... no uvidíme..

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy.

    Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni.

    Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let!

    Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena.

    Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.

  • 10 %

    • ZLODĚJI

    22.12 2018 A 25.12.2018 Jsem si objednala a ZAPLATILA dva balíčky ,celkem 900 kč.NIC NEPRIŠLO,NEREAGUJI NA EMAILY dovolat se neni možné,PENIZE NEVRATILI,jsem neskutecne nastvana,pokud to nekdo řešíte,prosim o email,co delat dal,dekuji.Muj [email protected]

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy.

    Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni.

    Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let!

    Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena.

    Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.

  • 20 %

    • Žádná
    • Nevrací peníze, nejsou dostupní na uvedeném telef. čísle, na maily neodpovídají!!!!!!
    • Nevrací peníze, nejsou dostupní na uvedeném telef. čísle, na maily neodpovídají!!!!!

    Hrozné zkušenosti, již nikdy více!!!!! Žádná komunikace! Stále čekám na vrácení částky!!!

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy.

    Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni.

    Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let!

    Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena.

    Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.

  • 10 %

    • Nevrací peníze
    • Lákají na zboží které není skladem

    Hrůza a děs tenhle obchod !
    Jak může někdo něco takového provozovat !
    Přes měsíc čekám na vrácení peněz, na emaily nereagují !!!
    NIKDY VÍC A NIKOMU NEDOPORUČUJI !!!

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy.

    Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni.

    Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let!

    Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena.

    Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.

  • 10 %

    • lákají na ceny, ale zboží nedodají a peníze nevracejí. Komunikace nulová.
    • 20 dní zaplaceno, zboží nikde, peníze zpět také ne. Na e-maily nereagují, telefon nikde uveden není. Darebáci!

    Zloději a darebáci

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy.

    Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni.

    Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let!

    Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena.

    Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.

  • 10 %

    • Nemám co hodnotit, Objednané zaplacené zboží jsem neobdržela
    • POZOR !!!!! Nic neobjednávat a nic hlavně neplatit. Podařilo se mi dovolat na různé výdejny a bylo mi řečeno, že s nimi ukončili cca v polovině prosince 2018 spolupráci a pravděpodobně zkrachovali. Prý si tento eshop koupil nějaký 25-ti letý Ukrajinec. Nadále přijímají objednávky a nic neposílají, nereagují, neberou telefony. Dnes jsem podala na ČOI žádost k prošetření a pokouším se přes banku provést Zpětnou platbu kartou
    • Cituji: Zákazníci internetových obchodů, kteří zaplatili za zboží při nákupu přes internet platební kartou a obchodník jim nedodá objednané zboží či službu, mohou využít bankovní nástroj zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět.

    Objednala jsem zboží a zaplatila 28.1.2018. V potvrzovacím mailu slibovali odeslání 2.1.2019 - zboží stále nemám. Zbožomat neodpovídá na mail, neberou telefon V kontaktech mají napsáno "Brno - výdejna Dárkyla.cz Provozovna eshopu, centrální sklad, odesílání balíků, výdej objednávek....Upozornění:Výdejna je do 11.1.2019 (včetně) z důvodu dovolené zavřena. Tak doufám, že zboží dostanu, ještě počkám týden a pak se pokusím v bance stáhnout platbu online, V minulosti jsem měla dobré zkušenosti. Ale jsem přesvědčena, že jestliže je toto důvod, tak by toto měli oznámit mailem.

    Dnes 16.1.2019 jsem podala reklamaci na platbu za nedoručené zboží v bance (platila jsem platbou online přes GoPa) banka by měla urgovat Zbozomat,cz, a dále jsem podala stížnost na D-Test, www.vasestiznosti.cz.
    Nevím jestli mi to pomůže a dostanu objednané zboží nebo mi vrátí peníze na účet .... když ne, tak jim to snad znepříjemním.

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy.

    Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni.

    Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let!

    Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena.

    Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.

  • 10 %

    • Velká nabídka zboží, ale asi jen na obrázku:)
    • Objednáno 23. 12., takže slíbené datum doručení 2. 1. 2019 jsem bral jako nereálné, když ale nedorazilo ani nyní a na již 2 mé e-maily nikdo nereaguje a přitom mi každý den chodí jejich "skvělé nabídky" v e-mailu, nevím, co si mám o tomto e-shopu myslet. Snad jen štěstí, že jsem v tomto případě neplatil předem, i když jsem měl nutkání.

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy.

    Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni.

    Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let!

    Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena.

    Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.

  • 10 %

    • Musim tez upravit recenzi.Stal se zazrak a po mesici mi v patek dosel email,ze objednane zbozi expedovali.Vcera mi balicek PPL dovezl.Mela sem trochu obavu jestli tam bude vse co ma a v jakem to bude stavu.Kupodivu doslo vse co melo,kvalita materialu trosku horsi ale da se.Sem rada aspon za to ze zbozi konecne dorazilo.A to,ze az ted pisi tady a na fcb info o tom,ze se stehuji je trosku pozde.Meli informovat za vcas a nedelat mrtveho brouka.To ze neodhadli situaci je jejich problem a ne zakazniku.
    • Zbozi ani penize nedorazilo!!!!

    Nedoporucuji!!! Reklamovala jsem panske hodinky,kde mi byla uznana reklamace a meli se mi vratit radne penize!Zbozi sem v lhute vratila a reklamace byla i v lhute vyrizena.Bohuzel sem se nedockala!Nyni to uz jsou dva mesice!A pri dotazu jestli mi penize poslou do konce roku mi pani napsala ze urcite!A neposlali vubec nic jen mi ke konci roku prisel email ze mi penize prevedly na jake si kredity z nichz si muzu priste nakoupit!Coz nechapu takovou drzost jak si muzou dovolit!!!Ja chtela sve penize ne kredity!!!!!!Na volani nebo psani emailu nikdo nereaguje!Kdyz reakce nebyla zadna vybrala sem si teda jine zbozi za kredit!Ale nedoslo ani to a uz to bude mesic!Takze nemam ani penize ani zbozi!A pri nahodnem projizdeni profilu sem narazila na to ze maji mit do 11.ledna dovolenou.Mozna proto nereaguji.Ale jak si toto muzou dovolit kdyz maji spousty nespokojenych zakazniku a restu!!!!!Nechapu opravdu!U nich uz nikdy vice!

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy.

    Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni.

    Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let!

    Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena.

    Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.

  • 10 %

    • Žádná není
    • Pokud vrátíte zboží dělají mrtvého brouka, nemáte ani zboží ani peníze

    10.12.2018 jsem vracela obratem zboží placené předem , které došlo zdaleka déle než slibovali (mezitím jsem koupila jinde). Po urgencich mě byl poslán email, že vracejí ne peníze, ale body... Ty já samozřejmě nechci, chci své peníze na které mám dle zákona nárok, zboží bylo vráceno do 14 dnů. Od té doby, což je dnes rovný měsíc, píšu emaily, telefonuji... Email bez reakce, telefon nezvedaji, a to nechávám zvonit 20 minut i dyl.
    KATASTROFA!!!!
    Nikomu tuto firmu nedoporučuji, chování otřesné, koukám, že je nás více. Chtělo by to se spojit a podat TO na policii, zatím podám sama, volám na ČT, Nova, Prima. Udělám jim skvělou reklamu, kterou si náležitě zaslouží.
    ZBOŽOMAT NIKDY VÍCE!!!!!!!!!!!!
    POZOR, POZOR, POZOR!!!

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy.

    Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni.

    Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let!

    Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena.

    Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.

  • 10 %

    • nic
    • nemám zboží ani peníze!

    Odstoupila jsem od kupní smlouvy z důvodu dlouhé dodací lhůty. Bylo potvrzeno a slíbeno vrácení peněz na účet. Místo toho nabídnuty jen kredity na nákup v tomto obchodě, přesto, že v jejich Obchodních podmínkách se o tomto způsobu vrácení vůbec nehovoří. Kredity jsem odmítla, od té doby nikdo nekomunikuje :-( Dávám podnět k přešetření ČOI.

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy.

    Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni.

    Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let!

    Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena.

    Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.

  • 10 %

    • nic
    • Nedodání zboží a nevrácení peněž

    POZOR, PODVODNÍCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Objednané zboží nedodají, ač mají v inzerci termíny do týdne.
    Pak napíší omluvný e-mail, že zboží již není na skladě a peníze obratem vrátí.
    Další e-mail již sděluje, že peníze nevrátí a místo nich máte na jejich fiktivním účtě pouze KREDITY.

    Dále už nekomunikují.

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy.

    Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni.

    Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let!

    Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena.

    Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.

  • 50 %

    • Výhodou je levne zboži
    • Nedodaní zboží a žadná komunikace

    Zboží dorazilo až po 14dnech,ale jsem rada,že vůbec došlo

  • 10 %

    V tomto e-shopu jsem nakoupil prvně a naposled,zvolil jsem platbu předem na účet a i přes to že platba je již 2 dny zaúčtována na jejich účtu tak mi tvrdí že platbu neevidují. Hned v pondělí předávám na ČOI.

    Reakce obchodu Zbožomat.cz

    Dobrý den,

    Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy.

    Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni.

    Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let!

    Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena.

    Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky.

    Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.

  • 10 %

    • Zboží vubec nedorazilo.

    Objednala jsem si 17.11. šaty. Zboží jsem si nechala poslat přes PPL do práce. Zaplatila jsem 20.11. a čekala do 6.12. na naskladnění. To bych ještě pochopila. Ve čtvrtek mi přišel email o tom, ze zboží bylo předáno přepravci. PPL je docela rychlé, tak jsem očekávala zásilku v pátek. Nedorazila, ale před Vánoci se dá pochopit, že nestíhají. V neděli dopoledne mi přišel email od zbožomatu, že zásilka byla stornována z důvodu nevyzvednutí. Upozorňuji, že závozak od PPL nás na firmě už zná vsechny jménem a nikdo ani nevolal, že se mi snaží doručit balík. Po mém dotazu na podporu Zbožomatu mi bylo sděleno, že chyba nastala na straně dopravce. Byla jsem dost naštvaná a hned v úterý jsem si celou situaci ověřovala u dopravce. Ten mi řekl, že převzali pouze údaje o zasilce, ale fyzicky ji nepřebrali!!!! Teď jen doufám, že mi přijdou peníze zpět.
    V tomto obchodě už nikdy!!!!

  • 90 %

    • Rychlá komunikace i dodání
  • 100 %

    • rychlé dodání
    • Zbozí nepoškozené
    • český návod
    • vše v přádku asi mám štěstí ale já 110%