Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    V poslední době mám smůlu něco objednám a většinou je kyticka poškozena nechci popisovat dál. Přesto objednám s tím že to bude lepsi. Naposledy to by balík kde byla i hlína a dopravce to hodí jak...chudak kyticka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Květina přišla v úplně Suchem substrátu, suché listy i kořeny, pochybuji že se ujme
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání
    • Skoro polovina česneku byla snilá

    Po rozbalení vše foťte ať nedopadnete jako já neměl jsem sebou telefon a shnilé paličky jsem vyhazovat do kontejneru s Bio odpadem a tak už se nedá řeklamace zpracovat

  • Nedoporučuje obchod

    POLAMANE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi jsem pouzil dle navodu, ale vsechny rizky uschly
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem bylinky již v roce 2022 a byli jsme nadšeni, letos (2023) došlo zboží co absolutně neodpovídá ceně ani fotografii na stránkách. Absolutně nedoporučuji nakupovat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost dodání
    • Nekvalitní sazenice

    Rhododendron jsem si představovala jako na obrázku bohužel přišla nekvalitní rostlina skoro bez listů

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Pěkně zabalené na převoz
    • Orchidej přišla zmrzlá
    • Obě květiny byly suché

    Reakce obchodu ZAZUMi

    Dobrý den,

    Děkuji za recenzi. Velice se omlouvám, že Vám dorazilo zboží poškozené.
    Co nevidět Vás budu kontaktovat.

    Hezký den
    Kamila Vojslavská a tým ZAZUMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatné doručení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Odlišné barvy jiné v obchodě a jiné na skutečném květináči

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ...zrušení části obj.-..nedodání v avizovanou dobu...

    Reakce obchodu ZAZUMi

    Dobrý den,

    omlouvám se za zrušení produktu u objednávky. Rostliny zasíláme v té nejvyšší kvalitě. Pokud rostlina není ve 100% kondici zpravidla ji zákazníkovi nezasíláme. Bohužel tato situace vznikla u vaší objednávky, kdy byla rostlina již v odkvětu. Proto jsem vás telefonicky kontaktovala a o situaci informovala.

    Hezký den
    Kamila Vojslavská ZAZUMi

  • Nedoporučuje obchod

    • Rostlina byla zlomená a neodpovídala deklarované velikosti. Obchod mi nabídl novou rostlinu správné velikosti, ale zůstalo pouze u nabídky......
  • Nedoporučuje obchod

    Ze dvou objednaných rymovniku jeden přišel už zvadly a do 3 dni umřel.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Velmi předražený obchod.

    Kanadská borůvka došla v pořádku, v dobrém stavu ale za tu cenu bych jí měla 3x.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Super zabaleno,rychle dodáno, ovšem je tady otázka - špatná fotografie nabízeného produktu klame kupujícího (produkt na fotografii evidentně vykazuje chloupky na stoncích, což je to,co dlouhou dobu sháním, reálně přišel rhipsalis úplně s hladkými stonky, který dostanete koupit na každém rohu).

    Reakce obchodu ZAZUMi

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Dle vašeho popisu muselo dojít k záměně při přijímání rostlin na našem skladu. Velmi se omlouvám za způsobené komplikace. Poprosím Vás o zaslání fotografie rostliny na náš e-mail [email protected]. Co nevidět Vás budu kontaktovat.


    Hezký den
    Kamila Vojslavská a tým ZAZUMI.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rostlina byla silně napadena škůdci. ( svilušky )
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Doručená květina neodpovídá deklarované velikosti, místo vzrostlé květiny mi přišlo koště

    Je mi líto, ale v tomto obchodě už nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu ZAZUMi

    Dobrý den Jano,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Moc nás mrzí, že nejste s rostlinami spokojená. Snažíme se vybírat ty nejhezčí rostliny, aby odpovídaly parametrům a fotografiím, které u produktů uvádíme. Stejnou odpověď naleznete i na facebooku, kde jsem Vám na hodnocení odpovídala. Pokud některá z rostlin neodpovídá parametrům, poprosím Vás o zaslání fotografií na náš e-mail [email protected]. Případná reklamace, nebo výměna rostlin pro nás není problém.

    Hezký den
    Kamila Vojslavská a tým ZAZUMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychle dodání
    • Zboží mi došlo z půlky vylité

    Reakce obchodu ZAZUMi

    Dobrý den,

    Děkuji za recenzi. Velice se omlouvám, že Vám dorazilo zboží poškozené.
    Co nevidět Vás budu kontaktovat.

    Hezký den
    Kamila Vojslavská a tým ZAZUMI.cz