• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na eshopu nabízí zboziz, které nakonec nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží uvedené jako skladem několik kusů vůbec namají

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Obrazky nekvalitne udelane
    • Vubec nejdou videt
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nabízené zboží nebylo k dispozici, e-mailem po mně byla požadována reakce, jestli chci trvat na požadovaném rozměru a čekat, nebo změním požadavek na rozměr větší (dražší). Zvolila jsem čekat na původní požadované zboží. Musela jsem uhradit. O přijetí platbě neinformují. Ačkoli bylo řečeno, že zboží dorazí v půli dalšího týdne, bude týden přesdalší a zboží stále nemám. Až na urgenci mi bylo sděleno, že budou zásilku posílat -- tak snad opravdu dorazí... :-/
    Kladně hodnotím, že objednané zboží (obrázky k pískování pro náročné) jsem zatím u jiného obchodníka nenašla. Tak optimisticky věřím, že nabídka bude ještě rozšířena a služby zkvalitněné, dávám šanci a do budoucna nezavrhuji :-) :-) :-)

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Při předávce balíček vypadal v pořádku a byla jsem spokojená jak brzo dorazilo zboží.Po rozbalení krabičky byl písek naštěstí pouze barva černá(včechny tři)rozbité a jedna hnědá ale ta zůstala v sáčku.Písek jsem sesypala a dala do náhradních krabiček.Mám to samozřejmě vánoční dárek,reklamovat zboží nebudu,ale jsem zklamaná s poškozením.Nedostatečné balení mě odrazuje od další objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Mandala = předloha by měla být barevná!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nebylo dodáno vše, ani nabídka, že to dodají. V emailu o tom ani slovo.
    • Předávající zmatená, čekala jsem na předání 40 minut. Pořád přepočítávala jednotlivé kusy a nemohla se dopočítat.

    i po tvrzení, že je vše skladem, některé věci prostě nebyly dodány

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obdržela jsem zprávu, že mi bude zboží doručeno v úterý ráno. Všechno jsem si zařídila, ale nikdo nepřijel, na dispečinku mi řekli, že se ozvou s další informací a neozvali se. Zboží mi přivezli až den poté, navíc večer. Dva pracovní dny nejsou tak dlouhá doba dodání, nicméně když už vám pošlou zprávu s termínem a v ten termín zboží není doručeno, stává se celá služba ještě méně výhodná než obyčejná pošta.

    Reakce obchodu Zažeň nudu

    Vážená paní Markéto,

    velmi Vám děkujeme za Váš názor. Informace o kvalitě našich přepravců je pro nás velmi důležitá. Bohužel musím přiznat, že zpožděné dodávky se nevyhýbají ani jednomu z nich. Mrzí mne, že tentokrát padla nešťastná náhoda zrovna na Váš balíček. Vaši stížnost určitě předám na přepravní společnost k prošetření.

    Zachovejte nám prosím, i přes komplikace s dodání zásilky, Vaši přízeň.

    Jan B. Kolář
    Zažeň nudu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neodpovídající stav zboží na skladě

    Pokud jakýkoliv obchod zobrazuje neodpovídající stav zboží na skladě, tak je naprosto nepoužitelný. Nesnáším obchody, kde uvádí, že mají zboží skladem a ve skutečnosti zboží vůbec nemají. Je naprostá ztráta času, když zadávám objednávku, která je následně zrušena jen z důvodu neschopnosti internetového obchodu zobrazovat pravdivé informace.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Široká nabídka paruk
    • Ochotná prodavačka
    • Komunikace na výborné úrovni
    • Velmi špatná kvalita produktů prodávaných pod vlastní značkou

    S nákupem jako takovým jsem byla spokojená. Jednalo se o věci na oslavu. Těsně před oslavou jsem ale zjistila, že je problém se svíčkami do dortu, které nejsou kvalitní a člověk musí mít dobré nervy při vymýšlení způsobu, jak je zapíchnout do dortu, aby je přitom nerozdrtil.
    Hlavním problémem byly balonky, kterých jsem zakoupila větší množství. Většina balonků, které jsou v balení prodávaném pod značkou Zažeň nudu, byla buď již z výroby děravá nebo nešla nafouknout do "normální" velikosti. Takže se nám podařilo nafouknout alespoň pár malých balonků. Bohužel jsem neměla čas před oslavou jet na reklamaci, považuji to prostě za drahou zkušenost.
    S ostatními nakoupenými věcmi jsem byla spokojená, ale další nákup už raději riskovat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednala jsem si pedig přírodní dvou šířek, jednou 2,25 a jednou 3,0 a přišli mi všechny stejný 2,25 a na faktuře byli ale uvedené dva rozměry.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Né příliš kvalitní zboží :)

    Reakce obchodu Zažeň nudu

    Na základě našeho telefonického rozhovoru si dovoluji doplnit problematické zboží i s naší reakcí.

    1) Chlupatý drátek byl málo chlupatý (ve srovnání s dříve zakoupeným chlupatým drátkem od jiné firmy) - zde mohu pouze říci, že již několik let prodáváme stále stejný typ drátku a nikdy jsem o "chlupatějším" drátku stejného průměru neslyšel. Vím, že se vyrábí silnější typ drátku (širší průměr), ten však v naší nabídce nemíváme.

    2) V originálním balení skleněné mozaiky 100 ks mělo několik čtverečků ulomený rožek - jak jsem vyrozuměl, jednalo se o cca. 5 kusů. Situace mě mrzí, jednalo se o originální balení, které nejevilo známky poškození. Jedná se však o křehký materiál (sklo) a tudíž k poškození mohlo snadno dojít při přepravě.

    3) Bílá pěnová guma byla na několika místech zešedlá - pěnové gumy jste měla ve své objednávce hodně a bohužel nevím, kolika kusů se výtka týkala. I tento sortiment prodáváme dlouhodobě bez problémů, samozřejmě se však mohl do balení vadný kousek připlést.

    Domnívám se, že mluvit o "nekvalitním" zboží v prvních dvou případech není na místě. U třetího toto samozřejmě chápu, přestože se domnívám, že šlo spíše o náhodu.

    • žádné
    • zboží přišlo poškozené

    už bych v něm nikdy nic nekoupila,zboží vypadá jinak,než jaké ve skutečnosti dojde

    Reakce obchodu Zažeň nudu

    Děkujeme za Vaše hodnocení. V naší e-mailové komunikaci jsme Vám dvakrát nabídli výměnu zboží či vrácení peněz, pokud s výrobkem nejste spokojena (přestože výrobek odpovídá popisu). Obojí jste však odmítla, čímž se bohužel vyčerpaly možnosti řešení celé situace.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nabízejí zboží, které nemají. To přeci jde vyznačit, aby to kupující věděl ihned při objednání.

    Reakce obchodu Zažeň nudu

    Velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Ano, tato situace u nás může nastat - naše zboží prodáváme také na prodejně a pokud se prodá, může zůstat v nabídce na e-shopu jako dostupné (stavy upravujeme ručně). Snažíme se však zákazníky o situaci co nejrychleji informovat, aby se mohli dle potřeby rozhodnout (včetně zrušení objednávky).

    Vaše konkrétní objednávka bohužel přišla v době mezi objednávkami u dodavatelů. Dnes bychom byli schopni zaslat většinu objednaného zboží obratem.

    Zachovejte nám prosím Vaši přízeň.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Byl mi zaslán jiný druh. Objednala jsem si věž s čísly a došla věž s barvami.

    Reakce obchodu Zažeň nudu

    Děkujeme za Vaši reakci. Celou situaci jsem ihned prověřil a skutečně jste si u nás objednala věž BAREVNOU (tu, kterou jsme Vám zaslali).

    Vaši objednávku si můžete zkontrolovat v e-mailu s kopií objednávky, který Vám byl zaslán ihned po jejím vytvoření (4.1.2013). Barevná věž je uvedena i na faktuře, která byla přiložena v balíčku.

    Pokud máte k Vaší objednávce nějaký dotaz, neváhejte se nás obrátit pomocí e-mailu nebo telefonu.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    vše proběhlo tak jak mělo, až do chvíle rozbalení balíku. Krabice byla odřená a potrhaná, jakoby by Jenga věž vytáhly ze skladu, kde ležela v koutě nejméně 10 let.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • pohoda objednání zboží z domova
    • nemohu si prohlédnout a nevím jestli bude - pokud není přímo skladem

    Zatím nemohu hodnotit. Zboží jsem objednala, ale zatím nepřišlo, informace o tom kdy dorazí nemám. Jedna položka nebyla skladem, tak čekám kdy a zda-li vůbec bude.

    Reakce obchodu Zažeň nudu

    Děkujeme za Vaši reakci. Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost, postupovali jsme však dle pokynů, které jste uvedla ve Vaší objednávce ("Prosím o zaslání kompletní objednávky."). Přímo v den Vaší objednávky jsme Vás informovali, že veškeré zboží bude dostupné začátkem měsíce prosince, jelikož přesný termín bohužel nebyl znám. Nyní je druhý pracovní den v měsíci prosinci, takže náš sdělený termín považuji za poměrně přesný (zboží má dnes dorazit). Jakmile bude Vaše objednávka kompletní, budeme Vás samozřejmě informovat (jak e-mailem, tak SMS).

    Pokud se ve zprávách od nás nedozvíte vše co Vás zajímá, jsme připraveni Vám pomoci na našem e-mailu nebo telefonu.

    Dodávky našeho zboží trvají poněkud déle (zvlášť teď před Vánoci), vždy však u nás máte možnost se rozhodnout, zda budete chtít počkat na kompletní objednávku, zaslat ihned zboží, které je skladem nebo celou objednávku zrušit.

    Pevně věřím, že Vám zásilka od nás přinese jen samou radost!