Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • dostanu dotazník dřív než zboží to není asi uplně normální!!!!!!'!!!!

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi mě tento obchod sklamal, koupil jsem si sklenice s víčkami ze 70 víček 13 poškozeno ( poškábáno, promáčkunuto)

    Reakce obchodu Zavařovací Sklo

    Dobrý den pane Chmelík,
    snažíme se Vaši objednávku vždy co nejpečlivěji zabalit tak, aby se sklenice nerozbily a víčka byly chráněny proti poškození. Bohužel občas během přepravy může dojít ke špatné manipulaci či nehodě. Ozveme se Vám a domluvíme se na vyrovnání.
    Děkujeme Vám za objednávku i pochopení.
    Hezký den!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Reakce obchodu Zavařovací Sklo

    Dobrý den Jirko,
    přepravce Vaši objednávku bohužel během doručování poškodil a teď čekáme na její vrácení k nám. Po té Vám budeme volat.
    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den!

  • Tvrdili, že je zboží skladem, ale nebylo.

    Reakce obchodu Zavařovací Sklo

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám za chybné uvedení skladové dostupnosti u Vámi objednané lahve 1000 ml na alkohol.
    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodejce deklaroval sklenice jako rovné tzn., že vnitřní stěna má být rovná aby šlo dílo ze sklenice dobře ven. Na vnitřní stěně ve výšce závitu je však hrana která tomuto zabraňuje!

    Reakce obchodu Zavařovací Sklo

    Dobrý den pane Mirku,
    Vaše objednávka by měla obsahovat sklenice 350 ml STURZ / ROVNÉ, které mají vnitřní stěnu bez hrany. Je možné, že se kolegové ve skladu přehlédli a omylem jsme Vám poslali jinou sklenici. Ozvěte se nám, prosím, ať Vaši reklamaci vyřešíme.
    Díky za spolupráci!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace obchodu na bodu mrazu
    • poškozená zásilka

    Dostala jsem zprávu od PPL, že zboží bylo při dopravě poškozeno.. Psala jsem "zavarovacimu sklu", jak mám postupovat.. bohužel bez odpovědi. Po pár dnech zásilka přišla, tak jsem myslela, že odesílatel problém vyřešil. Po rozbalení se na mě vysypalo sklo a jedna sklenice chyběla úplně. Druhý den přišla zásilka znovu.. nechápu, proč se mnou někdo nekomunikoval, nezavolal mi!!!

    Reakce obchodu Zavařovací Sklo

    Vážená paní Veroniko,
    děkujeme za reakci. To , že se zboží po cestě K Vám někdy rozbije nemůžeme zcela vyloučit.
    O zaslání nové zásilky jsme Vás informovali emailem 22.8. v čase 9.25 hodin . Bohužel z kapacitních důvodů Vás nebylo možné kontaktovat telefonicky, za což se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    objednal jsem si 40 ks lahví 0,5l a 40 ks víček.Dostal jsem 35 ks kahví a 40 víček.

    Reakce obchodu Zavařovací Sklo

    Vážený pane Kleprlíku,
    velice si Vážíme všech reakcí našich zákazníků.
    Za chybu v dodaném množství se omlouváme a sklenice Vám neprodleně zašleme
    Protože jste objednávku neuhradil , tak Vám nemohla být zaslána.

    Zboží jsme Vám odeslali 13.7. , což bylo v ten samý den kdy jste změnil na základě emailové komunikace způsob platby na dobírku.
    Zboží bylo tedy doručeno do 24 hodin - 14.7.2022

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod slibil odeslani zbozi joz pred tydnem a stale nic

    Reakce obchodu Zavařovací Sklo

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci. Na webových stránkách informujeme o zpoždění dodávek . Již 2 týdny čelíme velkému přetlaku poptávky, protože jiné firmy Vámi zakoupené zboží nemají na skladě, a postupně zboží expedujeme. Vaše objednávka byla expedována 13.6.
    Za zpoždění se ještě jednou omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přijelo rozbité
    • Dopravce nebyl schopen doručit na vybrané místo...neochota cokoliv řešit
    • Alibismus hromada keců paní na centrále
    • Nemohl jsem odevzdat svoji práci včas kuli špatně nastavenému forucovacimu systému

    Rozhodně nedoporučuji.....

    Reakce obchodu Zavařovací Sklo

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci.
    Ačkoliv se zboží snažíme zabalit co nejlépe, tak se vždy může stát, že se nějaká sklenice rozbije. Nejsme schopni mít kontrolu nad celým transportem.
    V případě, že je zboží poškozeno , vždy zákazníkům vystavujeme dobropis .
    V případě, že chcete reklamovat rozbité zboží, tak nás kontaktujte emailem nebo telefonicky.
    kolegyně vaši reklamaci jistě vyřeší.