Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 7 dní a stále čekám

    minulý pátek jsem objednal zboží, v pondělí na to my přišel email o odeslání objednávky. už je zase pátek a stále nikde nic...

    Reakce obchodu Zahradní technika a servis

    Zásilka nebyla doručena? Kontaktujte nás!

    Dobrý den,

    píšeme Vám z HS Parts s důležitým dotazem ohledně Vaší nedávné objednávky. Zaznamenali jsme, že by Vám měla být zásilka již doručena, ale zdá se, že se tak zatím nestalo.

    Pokud se v tuto chvíli stále těšíte na svou zásilku a čekáte marně, je to pro nás stejně frustrující jako pro Vás. Prosím, dejte nám co nejdříve vědět na email [email protected]. Okamžitě se pustíme do vyšetřování, abychom zjistili, kde se zásilka nachází, nebo zda je potřeba řešit nějaký jiný problém.

    Oceňujeme Vaši trpělivost a děkujeme za spolupráci. Chceme, abyste se k Vaší objednávce dostali co nejrychleji, a jsme zde, abychom to zajistili.

    Děkujeme a těšíme se na Vaši odpověď.

    S pozdravem,

    Zákaznický servis HS Parts

  • Nedoporučuje obchod

    • Není žádná.
    • Nefunguje spojení do obchodu, ani telefon, ani e-mail.
    • Zboží nedorazilo.

    Špatná zkušenost.

    Reakce obchodu Zahradní technika a servis

    Dobrý den,

    prosím Vás o kontaktování na náš e-mail: [email protected].

    Vaše objednávka se momentálně stále připravuje a kompletuje, zahraniční dodávka zboží byla kvůli státnímu svátku opožděna. Děláme maximum proto, abychom Vám dodali Vaši objednávku co nejdříve.

    Prosím o sečkání, o její vyřízení budete obratem informováni.

    Děkuji za Vaši trpělivost.

    Hezký den přeji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Koupil jsem maznici profi k namazání lišty, což vůbec nejde.

    Kdo nazval maznicǩu Profi tak skus namazat lištu na motorové pile.

    Reakce obchodu Zahradní technika a servis

    Dobrý den,

    máme prodaných zhruba 5tis kusů a nebyl nikdy žádný problém.
    Vaši vratku jsme vyřešili ku spokojenosti a vrátili Vám obratem peníze.
    Hezký den.
    tým HS Parts

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NIC
    • VŠECHNO

    Doporučuji se vyhnout e-shopu velkým obloukem. Chci řešit vratku a bohužel nikdo nebere telefon a na e-mail nereagují. Nevím si rady...

    Reakce obchodu Zahradní technika a servis

    Dobrý den,

    veškerý postup při vrácení či výměně zboží je uveden na našem eshopu:
    https://www.hsparts.cz/text/vraceni-zbozi
    Stačí postupovat podle návodu.
    Popř. jsme tady pro Vás na e-mailu: [email protected] a obratem dořešíme veškerou výměnu.

    Hezký den.

    Tým zatechservis

  • Nedoporučuje obchod

    Nebylo možné se spojit s někym ve vaši firmě, proto jsem objednávku zrušíl

    Reakce obchodu Zahradní technika a servis

    Dobrý den,

    lze se s námi spojit přes email, např. [email protected].
    Pokud máte nějaký dotaz, neváhejte nás kontaktovat, jsme tu pro Vás.

    Hezký den.
    Tým zatechservis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Válec na čínský křovinořez obsah 26ccm nelze použít, nejsou na něm nálitky se závity na upevnění cívky zapalování. Nekupovat. Bohužel jsem to zjistil dlouho po dodání. Snažil jsem se zavolat na číslo 725657411 a 72467716 nikdo nebral telefon.

    Reakce obchodu Zahradní technika a servis

    Dobrý den,


    pro řešení jakéhokoliv problému není potřeba volat telefonicky, ale můžete nás kdykoliv kontaktovat na naší emailové adrese: [email protected]
    Vše vyřešíme ku spokojenosti, jsme tu pro Vás.
    Děkuji.
    Kristýna Polachová, zatechservis s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • jiny karburator

    Reakce obchodu Zahradní technika a servis

    Dobrý den,

    pokud se jednalo o problém, že jste si špatně zvolil karburátor, není pak nic lehčího, než karburátor vrátit k výměně.
    Veškerý postup je uveden přehledně na našem e-shopu: https://www.hsparts.cz/text/vraceni-zbozi
    Zaslání zpět k nám má náš každý zákazník přes Zásilkovnu zdarma a záměnu / výměnu vyřešíme ještě ten den.
    Popř. nás můžete kontaktovat emailem [email protected]

    Jsme tu pro Vás.

    Hezký den.

    Kristýna Polachová, zatechservis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čínské zboží,nepodarilo se mi ani povolit šroubky ,stržené závity

    Reakce obchodu Zahradní technika a servis

    Dobrý den,

    jedná se o druhovýrobu prémiové kvality.

    Zatechservis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží bylo doručeno rychle a v pořádku
    • Zboží je výrobní zmetek

    Snaha obchodu o rychlé doručení zásilky kazí fakt, že doručené zboží (výrobek) je pravděpodobně zmetkový. Svařenec je nepřesný a zkroucený, ve stylu DoDo (dodělej doma).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží označené "SKLADEM" bylo nedosažitelné, oznámeno "je vyprodané"

    Není obvyklé, že zboží "SKLADEM" není dodáno. Paní Eliška Dadáková se za obchod velmi zdvořile omluvila, což ale zákazníkovi nepomůže.

    Reakce obchodu Zahradní technika a servis

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Budeme se snažit vylepšit propojení skladu s eshopem.

    zatechservis s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nezvedá telefon...
    • Nelze se vůbec dovolat.

    Společnost DPD převzala zásilku v pondělí. V úterý jsem zjistil, že jsem u DPD změnil termín dodání, samozřejmě to není pravda. Na zboží jsem čekal a potřeboval jsem ho. A zboží vůbec nepřišlo. Tudíž jsem si zboží sehnal jinde. Tak příště už nechci nic od DPD přivézt....Do obchodu jsem poslal email na který jsem dostal odpověď, že je to nedodání zboží od DPD mrzí, ale nic s tím nemůžou udělat. Pokud by obchod měl zajem zavolal by přepravci aby zboží bylo včas doručeno a nebo by příště předali zásilku jiné přepravní společnosti. Bohužel to nikdo neřeší, tak příště už zde nic neobjednám.pp

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Obchod nekomunikuje

    19.6. jsem vracela zboží zpět na adresu, k 2.7. mne doposud nikdo nekontaktoval, že zboží přijali a vrátí mi peníze. Na E-mail z 29.6. mi taktéž nikdo nezareagoval. Nedoporučuji!

    Reakce obchodu Zahradní technika a servis

    Dobrý den,
    prosím o číslo objednávky. Velice se omlouváme za komplikace. Ihned začneme řešit nápravu situace.
    Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost
    • cena
    • byť byla připsána poznámka s přesným označením výrobku na který má být použito, dorazilo zboží nekompatibilní-vráceno ve 14denní lhůtě
    • to se stát nůže, ale mnohem horší je komunikace, resp.NEKOMUNIKACE ze strany obchodu, voláno na 2 uvedené tel.čísla bez výsledku, psáno na 2 maily, ani po 2 dnech žádná reakce :/

    Reakce obchodu Zahradní technika a servis

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Omlouváme se za vzniklé potíže. Prosím o číslo objednávky, abychom ji mohli vyřešit. Musíme ověřit proč nebylo vhodné na Váš model, aby nedocházelo ke stálému zasílání nevhodného náhradního dílu.

    Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodávají a nekomunikují

    nikdy víc

    Reakce obchodu Zahradní technika a servis

    Dobrý den,

    můžete nás vždy kontaktovat na našem e-mailu [email protected]
    Jsme tu pro Vás.

    tým zatechservis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Když potřebujete info od prodejce,komunikace selhává

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží je šrot na řezání párátek
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • temín dodání
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost vyřízení
    • některé jsem v obchodě nenašel

    Renovační sada membrán pro husqvarnu 357 xp neseděla tudiž k nepoužití. Z kompletní sady těsnění bylo hlavní těsnění pro carter přeloženo napůl jako papír (očekával bych ho v krabičce). Všechny díly byly v igelitových sáčcích bez označení originálního výrobce. Rychlost vyřízení objednávky byla vynikající.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitne vyrobky
    • Nekvalitne vyrobky

    Nekvalitne vyrobky

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.