Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,

    nedopatřením jsem Vám odeslal hodnocení 90 % . Mělo být 100%. Bohužel nemám možnost hodnocení editovat. ( 31-05-2019 )

    díky a pěkný den

    Děkan Karel

  • Také s obchodem kupzarovky negativní zkušenost.

    Název produktu je: "Nabíjecí baterie GP ReCyko+ Pro HR03 (AAA), 2ks + nabíječka" a tento produkt stojí 60 Kč.

    Objednal jsem 2x produkt, celkem za 120 a očekával jsem, že dostanu 4 nabíjecí baterie a 2 nabíječky, jak je uvedeno. Ještě, že jsem si zvolil osobní vyzvednutí, kde mě k mému překvapení chtěli dát doslova jednu krabičku v blistru se 2ks bateriemi a 1 nabíječkou, že je to tak správně. Přestože, na faktuře bylo uvedeno:

    2x "Nabíjecí baterie GP ReCyko+ Pro HR03 (AAA), 2ks + nabíječka" - opět výmluvy na to, jak to má dodavatel špatné zakatalogované apod. - jiný pražský e-shop to má ale úplně v pořádku.

  • Pouze doplňuji můj příspěvek výše:

    U svítidla Philips, kód 70979/87/PH je stále v nabídce tohoto obchodu uvedeno, že zdroj je součástí dodávky.
    Já toto světlo bez zdroje obdržel 14.11.2014. Bez zdroje nelze rozsvítit. Dodávku reklamoval, a když jsem třetí týden stále neměl i zdroj, napsal negativní recenzi sem do Heuréky. Pak mi hned vrátili peníze a k mému údivu napsali tuto větu jako vyjádření k mé negativní recenzi: "Ihned jsme vam psali, ze Philips mel polozku spatne popsanu "....
    Je to absurdní lež. Pokud by mi ihned napsali, že mají položku špatně popsanou, proč je špatně popsaná dosud ??? Proč si nabídku v e-shopu neopraví ???
    Pokud nyní objednáte, dostanete svítidlo bez zdroje, budete reklamovat, napíšete do Heuréky a obdržíte stejnou odpověď: "Ihned jsme vam psali, ze Philips mel polozku spatne popsanu ".... Jak se Vám to bude líbit ? No a to je jediný důvod proč jsem napsal do této diskuze. Obecně chápu, že se chyby stávají a jsme jen lidé...nelíbí se mi jen to, jak tento obchod mlží.

    Pavel Charvát

  • Jak se prosím mohu bránit tomu, kdy tento obchod kupzarovky.cz, jako reakci na moji negativní recenzi, lže ?

    Přestože mne obchod skoro celé tři týdny neinfomoval o tom, kde je chyba a co řeší, teď si vymysleli, že mě to ihned napsali. To ale není pravda, nechali mne skoro tři týdny v nevědomosti kde je chyba a co řeší. To, že mají chybu v popisu jsem jim v úvodu své reklamace napsal já, bez toho, že by mi potvrdili, že je to pravda. Naopak chybný popis měli stále v nabídce (!!!), celé tři týdny od mého upozornění a možná je tam dodnes.....

    Nejenom, že tento obchod nedoporučuji, ale je to ještě horší obchod než jsem si původně myslel.

    Ing. Pavel Charvát