Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobrá a vysvětlující komunikace-upozornění obchodníka -velmi si toho vážím.
    • Zavádějící informační sdělení při internetovém objednání,nejasné znázornění nákupu , stěžejní informace je ukryta v jednom nenápadném slově.

    Nutná písemná komunikace i s výrobcem , v mém případě v Polsku , jejich reakce je však zvláštní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nabízí zboží které nemá fyzicky k dispozici.

    Reakce obchodu Zapero

    Děkujeme za toto negativní hodnocení. Moc nás mrzí, že jsme objednávku nemohli zrealizovat. Zákazmíka jsme obratem informovali o nečekané situaci kdy nám přišlo najednou více objednávek na daný výrobek než jsme byli schopni expedovat.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Informace o stavu skladem nebyla úplná.