Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Obchod v pohodě, ale zboží sice v neporušeném obalu bylo uvnitř poškozeno.
Reakce obchodu Zaparkorun.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že Vám přišlo poškozené zboží. Občas se může stát, že se mezi zbožím objeví vadný kus, každý takový případ však hned po zjištění řešíme, a to buď zrychlenou reklamací a nebo vrácením peněz.
Naše zákaznická podpora Vás kontaktuje a nabídne řešení k Vaší spokojenosti.
Omlouváme se za komplikace.
Lucie,
Internetový obchod Zaparkorun.cz -
Nedoporučuje obchod
- Přišlo rozbitý
Reakce obchodu Zaparkorun.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že jste obdržel nefunkční výrobek. Občas se může stát, že se mezi zbožím objeví vadný kus, každý takový případ však hned po zjištění řešíme, a to buď zrychlenou reklamací a nebo vrácením peněz.
Naše zákaznická podpora Vás kontaktuje a nabídne řešení k Vaší spokojenosti.
Omlouváme se za komplikace.
Lucie,
Internetový obchod Zaparkorun.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
zboží přišlo poškozené
Reakce obchodu Zaparkorun.cz
Dobrý den, Jaroslave,
mrzí nás, že Vám přišlo poškozené zboží. Občas se může stát, že se mezi zbožím objeví vadný kus, každý takový případ však hned po zjištění řešíme, a to buď zrychlenou reklamací a nebo vrácením peněz.
Naše zákaznická podpora Vás kontaktuje a nabídne řešení k Vaší spokojenosti.
Omlouváme se za komplikace.
Lucie,
Internetový obchod Zaparkorun.cz -
Nedoporučuje obchod
- V zásilce chyběly objednané a zaplacené bambusové kolíčky. Asi bude nutné se obrátit na ČOI.
Reakce obchodu Zaparkorun.cz
Dobrý den, Eriku,
omlouváme se, pokud jsme Vám poslali nekompletní zásilku. Došlo k neúmyslné chybě při expedici. Naše zákaznická podpora Vás kontaktuje a chybu neprodleně napravíme.
Omlouváme se za komplikace.
Lucie,
Internetový obchod Zaparkorun.cz -
Nedoporučuje obchod
Byl mi doručen jiný typ výrobku , než jsem si objednal
Reakce obchodu Zaparkorun.cz
Dobrý den,
omlouváme se za dodání jiného zboží než jste si objednal. Došlo k neúmyslnému pochybení při expedici. Naše zákaznická podpora Vás kontaktuje, zjistí více informací a poté chybu neprodleně napravíme.
Omlouváme se za komplikace se zbožím.
Lucie,
Internetový obchod Zaparkorun.cz -
Nedoporučuje obchod
- Rychlost dodání a komunikace
- Bohužel velmi nekvalitní zboží já obdržel stavebnicí na stavění koster pro bunkry..
- Nestabilní konstrukce nedrží tvar již pro dítě cca 120cm nepoužitelné, příliš malé
Reakce obchodu Zaparkorun.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste se zakoupeným výrobkem spokojený. Situaci s Vámi již řešíme odstoupením od kupní smlouvy a vrácením zboží.
Omlouváme se za komplikace.
Lucie,
Internetový obchod Zaparkorun.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Nekvalitní zboží.
Reakce obchodu Zaparkorun.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste s výrobkem spokojená. Naše zákaznická podpora Vás kontaktuje a navrhne řešení k Vaší spokojenosti.
Omlouváme se za komplikace.
Lucie,
Internetový obchod Zaparkorun.cz -
Nedoporučuje obchod
- Nespokojenost s výrobkem
Reakce obchodu Zaparkorun.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste se zakoupeným výrobkem spokojená. Naše zákaznická podpora Vás kontaktuje a navrhne řešení k Vaší spokojenosti.
Omlouváme se za komplikace.
Lucie,
Internetový obchod Zaparkorun.cz -
Nedoporučuje obchod
- Zakupil jsem elektrický spotřebič, krabice pomačkaná a potrhaná, spotřebič se ani nerozjel.
Reakce obchodu Zaparkorun.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že jste obdržel nefunkční výrobek. Občas se bohužel může stát, že se mezi zbožím objeví vadný kus, každý takový případ však ihned po zjištění řešíme, a to buď zrychlenou reklamací a nebo vrácením peněz. Naše zákaznická podpora Vás kontaktuje a navrhne řešení k Vaší spokojenosti.
Omlouváme se za komplikace.
Lucie,
Internetový obchod Zaparkorun.cz -
Nedoporučuje obchod
Absolutní nespokojenost !!! Zboží nebylo dodáno ! Fuck, Fuck !!!
Reakce obchodu Zaparkorun.cz
Dobrý den, Radku,
omlouváme se za dodání nekompletní objednávky, bohužel došlo k neúmyslné chybě při expedici. Za nedodané zboží Vám již byly vráceny peníze zpět na Váš účet.
Omlouváme se za komplikace.
Lucie,
Internetový obchod Zaparkorun.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Přišlo mi znovu nefunkční zboží
Reakce obchodu Zaparkorun.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že jste obdržel nefunkční hračku. Uplatnili jsme zrychlenou reklamaci a zaslali jsme Vám nové zboží. Omlouváme se, pokud ani nové zboží není v pořádku. Naše zákaznická podpora Vás kontaktuje, aby situaci prověřila a navrhla vhodné řešení k Vaší spokojenosti.
Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.
Lucie,
Internetový obchod Zaparkorun.cz -
Nedoporučuje obchod
- dorazilo uplne neco jineho nez jsem si obednal
Reakce obchodu Zaparkorun.cz
Dobrý den, zipe,
omlouváme se za dodání jiného zboží, než jste si objednal. Bohužel došlo k neúmyslnému pochybení při expedici. Naše zákaznická podpora Vás kontaktuje, aby zjistila více informací a poté chybu neprodleně napravíme.
Omlouváme se za komplikace se zbožím.
Lucie,
Internetový obchod Zaparkorun.cz -
Nedoporučuje obchod
- Pěkná blbost
Tužka nefunguje!a nebudu se teď zabívat vrácením!k tomu jsem si zaplatil dopravu ať domů jenže kurýr se tím ani nezabíval a předal si to rovnou do zásilkovny!namísto domů na adresu
Reakce obchodu Zaparkorun.cz
Dobrý den, Jaroslave,
mrzí nás, pokud fix na odstranění škrábanců nefunguje podle očekávání. Je možné, že se jedná o vadný kus. Naše zákaznická podpora Vás kontaktuje a naše náklady Vám zašleme nové zboží.
Ohledně doručení bohužel nemáme žádné informace, v systému nevidíme žádné přesměrování na výdejní místo. Pokud došlo k pochybení na straně kurýra, doporučujeme podat stížnost přímo u kurýrní společnosti, která nese za své zaměstnance plnou zodpovědnost. Věříme však, že tato zkušenost byla ojedinělá a nebude se již opakovat.
Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.
Lucie,
Internetový obchod Zaparkorun.cz -
Nedoporučuje obchod
- Nabízení jiného produktu než je realita
Nejsem spokojená, ba naopak velice dost zklamaná. Nabídka je jiná než to co přišlo . V nabídce dle fotek má jwzdec tři polohohy, realita pouze jedna poloha a hlavně jezdec nejde po nasazení vůbec zapínat . Pozná se to i před nasazením .
Reakce obchodu Zaparkorun.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že zakoupené zboží nesplnilo Vaše očekávání. Situaci s Vámi již řešíme vrácením výrobku, následně Vám vrátíme peníze.
Omlouváme se za komplikace.
Lucie,
Internetový obchod Zaparkorun.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Nekvalitní zboží
Reakce obchodu Zaparkorun.cz
Dobrý den, paní Šlechtová,
mrzí nás, pokud je se zakoupeným zbožím něco v nepořádku. Naše zákaznická podpora Vás kontaktuje a navrhne vhodné řešení k Vaší spokojenosti.
Omlouváme se za komplikace se zbožím.
Lucie,
Internetový obchod Zaparkorun.cz -
Nedoporučuje obchod
Sice rychlé dodání, ale kvalita nic moc, ale za ty peníze co bych vlastně chtěla.
Reakce obchodu Zaparkorun.cz
Dobrý den, Ellen,
mrzí nás, pokud zakoupené zboží nenaplnilo Vaše očekávání. Naše zákaznická podpora Vás kontaktuje a navrhne řešení k Vaší spokojenosti.
Omlouváme se za komplikace.
Lucie,
Internetový obchod Zaparkorun.cz -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Dobrý den. Pravděpodobně za vady zboží nemůže přímo tento obchod.
Zakoupené držáky kabelů se po přilepení na očištěnou plochu stolu po
pár hodinách odpadly od lepící pásky která na ploše stolu zůstala.Reakce obchodu Zaparkorun.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že držáky neplní svoji funkci a nedrží. Naše zákaznická podpora Vás kontaktuje a situaci vyřeší k Vaší spokojenosti.
Omlouváme se za komplikace se zbožím.
Lucie,
Internetový obchod Zaparkorun.cz -
Nedoporučuje obchod
- Misto dvou kusu prislo jenom jeden
Reakce obchodu Zaparkorun.cz
Dobrý den,
omlouváme se za dodání nekompletní objednávky. Naše zákaznická podpora Vás kontaktuje a chybu napraví.
Omlouváme se za komplikace se zbožím.
Lucie,
Internetový obchod Zaparkorun.cz -
Nedoporučuje obchod
Sem velmi skladná byla sem nadcena ze vaši nabídky,ale už od vás nic nechci a nedoporučuji aby si někdo něco kupoval zboží je rozbyti.
Reakce obchodu Zaparkorun.cz
Dobrý den,
mrzí nás, pokud zakoupené zboží nebylo v pořádku. Situaci s Vámi již řešíme uplatněním reklamace.
Omlouváme se za komplikace se zbožím.
Lucie,
Internetový obchod Zaparkorun.cz