Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespokojenost s výrobkem

    Reakce obchodu Zaparkorun.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste se zakoupeným výrobkem spokojená. Naše zákaznická podpora Vás kontaktuje a navrhne řešení k Vaší spokojenosti.

    Omlouváme se za komplikace.

    Lucie,
    Internetový obchod Zaparkorun.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dopuručuji
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle a bezproblemove dodani, krans zbozi.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Naprostá spokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    • Zakupil jsem elektrický spotřebič, krabice pomačkaná a potrhaná, spotřebič se ani nerozjel.

    Reakce obchodu Zaparkorun.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste obdržel nefunkční výrobek. Občas se bohužel může stát, že se mezi zbožím objeví vadný kus, každý takový případ však ihned po zjištění řešíme, a to buď zrychlenou reklamací a nebo vrácením peněz. Naše zákaznická podpora Vás kontaktuje a navrhne řešení k Vaší spokojenosti.

    Omlouváme se za komplikace.

    Lucie,
    Internetový obchod Zaparkorun.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlá dodávka objednaného zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží dorazilo do dvou dnů v pořádku
    • Neni

    ...

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Operativní dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spokojenost s nákupem
  • Doporučuje obchod

    70 %

    vyřízení objednávky rychlé, doručení O.K., jedna položka nefunkční, vráceno stejnou cestou bez problému výměna za jiný model (původní již neměli), rozdíl v ceně v můj neprospěch (dosud nebylo vráceno);
    nedostatek: chybí návod k obsluze v českém jazyce, ač je toho prodejce ze zákona povinen

    Reakce obchodu Zaparkorun.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že zakoupené zboží nefungovalo správně. Situaci s Vámi již řešíme uplatněním reklamace, kdy Vám bylo zasláno nové zboží s vratkovým kódem pro odeslání vadného zboží. Rozdíl v ceně Vám bude v nejbližších dnech vrácen zpět na Váš účet, prosíme o strpení.

    Rovněž se omlouváme za absenci českého návodu k obsluze. Naše zákaznická podpora Vás kontaktuje a dopošle Vám návod v elektronické podobě.

    Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.

    Lucie,
    Internetový obchod Zaparkorun.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    vše v pořádku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi rychlá expedice zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutní nespokojenost !!! Zboží nebylo dodáno ! Fuck, Fuck !!!

    Reakce obchodu Zaparkorun.cz

    Dobrý den, Radku,

    omlouváme se za dodání nekompletní objednávky, bohužel došlo k neúmyslné chybě při expedici. Za nedodané zboží Vám již byly vráceny peníze zpět na Váš účet.

    Omlouváme se za komplikace.

    Lucie,
    Internetový obchod Zaparkorun.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše bylo v pořádku

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Některé věci, jsou skvělé vychytávky. Např. Led čelovka.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše dobrý.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přišlo mi znovu nefunkční zboží

    Reakce obchodu Zaparkorun.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste obdržel nefunkční hračku. Uplatnili jsme zrychlenou reklamaci a zaslali jsme Vám nové zboží. Omlouváme se, pokud ani nové zboží není v pořádku. Naše zákaznická podpora Vás kontaktuje, aby situaci prověřila a navrhla vhodné řešení k Vaší spokojenosti.

    Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.

    Lucie,
    Internetový obchod Zaparkorun.cz