Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na dotaz v e-mailu jsem nedostal odpověď, proto jsem objednávku zrušil

    Reakce obchodu Zámečnictví Pluhař

    Dobrý den.
    Musím se Vám ještě jednou omluvit. Ne e-mail jsme se snažili telefonicky reagovat a bohužel jsme se Vám nedovolali.
    Je to samozřejmě naše chyba.
    Pokud byste v budoucnu cokoliv potřeboval, určitě se ozvěte, budeme rádi.
    S pozdravem, Josef Pluhař.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doprava firmou Fofr do pěti dnů za 490 kč , to je naprostý výsměch . Nechápu , proč si toto zámečnictví najímá tak neschopnou firmu . ...

    Reakce obchodu Zámečnictví Pluhař

    Dobrý den,
    rádi bychom vám poděkovali za Vaši zpětnou vazbu. Upřímně nás mrzí, že jste neměl pozitivní zkušenost. S naším smluvním dopravcem jsme problém projednali, hlavní dispečer se ještě jednou omlouvá za opožděné dodání zboží.
    Děkuji za pochopení, Josef Pluhař