• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo přijít za 7-14 dní a stále nic ,a komunikace s obchodem nefunguje.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouho trvá dodání zboží, zatím nedorazilo

    Reakce obchodu Zaklipso.cz

    Dobrý den, objenala jste si zboží na fakturu / zvolila jste platbu převodem.
    Jasně že vám zboží nebylo zasláno, když jste fakturu nezaplatila.

    Prosím o opravu neobjektivního hodnocení obchodu. Děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vzhledem k vrácení zásilky dopravcem kvůli poškození mi nebyla doručena a ani jsem nebyla vůbec u formovaná , z toho důvodu nedoporučuji jelikož jsem na zásilku čekala týden a kdybych se neinformovala tak čekám dál .

    Reakce obchodu Zaklipso.cz

    Dobrý den, jednání PPL vůbec nemůžeme ovlivnit. Z naší strany bylo vše dodrzeno tak, jak jste si objednala. Tedy zásilku jsme zabalili a předali dopravci. Pokud někdo zazmatkoval na depu, rozbil krabici a poslali ji k nám zpět, místo na Vaši adresu bohužel s naším obchodem vůbec nesouvisí. Jednání PPL se mi jeví jako nestandartní a spíše to vypadá, že jste zásiku odmítla kvůli poškození. Sama jste řekla, že Vám došela zpráva o poškození. A pokud si chcete stěžovat na kvalitu a délku dodání volejte na PPL. Absolutně nechápu Vaše jednání. Jakmile obchod zásilku předá do přepravy, pošle vám číslo pro sledování a objednávku uzavírá. Pokud jste měla zájem o další informace o doručení, měla jste se obracet s číslem zásilky na kurýra, nikoliv očekávat informace z obchodu. Ráno jsem Vám do telefonu řekla, že jsem se o vrácené zásilce dozvěděla teprve ráno a až se dostanu na sklad, zjistím se do se stalo. Psát sem, že kvůli tomu nedoporučujete obchod je neadekvátní informace. Protože tohle jsme absolutně nemohli vědět a ovlivnit....Děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Zbozi v pořádku objednáno,zaplaceno. Nedorazilo zatím.

    Platba proběhla,za pár dní se mailem dožadovali hodnocení spokojenosti i když zboží do dnešního dne fyzicky nemám 5.12.2022. Firma Zaklipso jsou podvodníci ( a to píšu mírně). Zaplatil jsem kartou předem. Už to nikdy neudělám. Jednou jsem se dovolal. Slečna nebo paní požadovala číslo objednávky , které jsem ji nahlásil,prý to prověří a nic.

    Reakce obchodu Zaklipso.cz

    Dobrý den pane Křivánek,
    fusaky na objednávku, tedy ty barvy co nejsou skladem, jsou dostupné do 7-14 dnů, což je uvedné na eshopu.
    Za platbu kartou Vám děkujeme, nicméně úhrada čas dodání neuspíší.
    Volali jsme si ve čtvrtek a protože jsem nebyla momentálně u počítače, tak jsem chtěla, aby jsme mi napsal dotaz s číslem objednávky do emailu. Čas mé reakce na emaily je odvislý od počtu dotazů v emailu, nepřesahuje ale 3 dny.

    Vzhledem k tomu, že 14 den od Vaší objednávky uběhne zítra, tedy 7.12.22, a to je zároveň i den kdy dorazí zboží zboží ze Sensilla, ješte se Vám telefonicky ozvu a domluvíme se, jestli zboží pošleme, nebo stornujeme objenávku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Už deset dní čekám na objednávku, ale zatím nic nepřišlo

    Reakce obchodu Zaklipso.cz

    Dobrý den pane Barshai,

    Když objednáte 2 věci a jedna je skladem a druhá je dostupná na objednávku do 14 dní.
    Pak se objedávka, pokud se nedomluvíme jinak, odesálá celá až je kompletní.
    Pokud se nepletu, tak jsme spolu po telefonumluvili, čas dodání jsme si vysvětlili, a Vy ste mi velmi vlídným a milým hlasem odvětil, že to je v pořádku, že to mohu poslat dohromady.
    1.12.22, tedy 9 ten po objednání, byla Vaše objednávka odeslána kurýrem.
    Děkujeme, že jste si ji převzal :-) budeme se snažit být příště rychlejší.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vubec zadna komunikace ze strany obchodu

    Reakce obchodu Zaklipso.cz

    Dobrý den paní Nováková, pokud objednáte věc u které uvádíme dodání do 7-14 dnů. Pak doba dodání se pohybuje v tomto rozmezí. Na email Vám příjde po objednání potvrzení objednávky a po kompletaci informace o předání dopravci, email s dokladem a číslem zásilky. Zákazníka většinou znovu nekontaktujeme, aby jsme si prověřili jestli si všiml času dodání. Z časových důvodů to není možné. Pokud v budoucnu budete mít jakékoliv dotazy bylo by lepší zavolat, nebo ideálně napsat email s dotazem na dobu dodání.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ikdyz bylo na eshopu skladem nebylo ani po měsíci doručeno. A to bylo 2x slíbeno přes email že ho naskladni. Vše jen prodlužují

    Reakce obchodu Zaklipso.cz

    Dobrý den,
    objednala jste si u nás fusak, který nebyl skladem a tom jsme Vás informovali.
    Také jsme Vás informovali i o delší dodací lhůtě, pokud jej pro Vás objednáme.
    Nabídli jsme Vám i jinou variantu zboží ve stejné barvě, která byla skladem, nebo vrácení peněz, pokud by jste nechtěla na Vaši objednávku čekat.
    Dodací lhůty některých výrobců bohužel nemůžeme ovlivnit.
    Nicméně ke zpoždění došlo jen u značky Womar, ostatní značky naskladňujeme přesně dle dodacích lhůt na eshopu.
    Za zpoždění se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    17.5.2021 mě kontaktovala paní z firmy Zaklipso s dotazem co jsem si objednala.Objednávka byla přitom potvrzena.S tím,že se mi ještě ozve telef.nebo na e-mail.Dosud se tak nestalo.Tudíž u výrobku nemám co hodnotit.

    Reakce obchodu Zaklipso.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení, přesto že není vůbec adekvátní.
    17.5.21 Vám volal náš pracovník, protože jste u nás udělala objednávku 12.5, kde jste uvedla osobní vyzvednutí a nikdo se u nás doposud nezastavil.
    Když Vám pracovník volal, aby se zeptal, jestli si zboží budete vyzvedávat, tak jste nezvedala telefon a když jste volala zpět, tak Vám sdělil, že není momentálně u PC, a tudíž Vám zavolá zpět, až bude danou věc znovu řešit.
    Rozhodně Vám tedy nikdo nevolal, aby se Vás zeptal, co jste si objednala, to je asi nějaké nedorozumění.

    Po kompletaci objednávky Vám přišel automatický email s potvrzením objednávky, což potvrzujete.
    Pokud zvolíte osobní odběr, očekává se, že se do 3 dnů dostavíte pro zboží na uvedené adrese.
    Pokud jste si nebyla jistá, kam a kdy se máte zastavit, mohla jste nás kontaktovat na infolince.

    Chápeme, že nemůžete hodnotit výrobek. Doposud jste si totiž zboží nevyzvedla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace. Po potvrzení objednávky emailem už nic. Potvrzení platby jsem si musel telefonicky ověřit a pozdeji i zjišťovat, kdy zboží dorazí. Garantovali 3 dny, přišlo za týden.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem autosedačku v barvě černé a přišla autosedačka v barvě šedé. Tento obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Zaklipso.cz

    Dobrý den, objednal/la jste Lionelo Liam Carboon/černá a Carboon jsme vám poslali. Je možné že obrázek na vašem PC mohl být jiný než je skutečná barva autosedačky. Pokud se Vám tedy barva nelíbí, nebo neodpovídá vaší představě, tak nás prosím kontaktujte a domluvme se na vrácení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednali jsme si černou variantu. Po objednání přišel email, že je černá varianta vyprodaná a bude za 10 dní a byla nám nabídnuta varianta šedá, kterou měli skladem. Na kočárek jsme nespěchali, proto jsem odepsala, že počkáme na černý kočárek a zároveň jsem poprosila o přidání jednoho zboží do objednávky, konkrétně o vložku do kočárku. Na email mi už nikdo nereagoval a včera, po 10 dnech, přišel kočárek šedivý a bez vložky, o kterou jsem žádala dodatečně. Kočárek si i tak necháme, kvůli barvě ho vracet nebudeme a vložku objednáme v jiném obchodě.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po čtyřech dnech od objednávky nepřišla z obchodu jakákoliv reakce o stavu objednávky. Zboží jsem měla v plánu platit na dobírku, tudíž prodávající nečekal na připsání platby přes účet. Netrvala jsem na okamžitém doručení, pouze jsem očekávala alespoň obeznámení o předběžném termínu doručení a vyjádření se ke stavu objednávky, avšak k tomu nedošlo, tudíž jsem objednávku zrušila.

    Reakce obchodu Zaklipso.cz

    Dobrý den. Mrzí nás, že jsme dostali špatné hodnocení, ale asi jde spíše o omyl z nepozornosti, než o objektivní hodnocení obchodu.
    Dodací lhůty se zobrazují přímo v eshopu. Pokud je více barevných variant, zobrazuje se dodací lhůta po označení u každé varianty zvlášť. Skladové věci standardně dodáváme do 3 pracovních dnů, neskladové do 2-3 týdnů.
    Po objednání znovu dodací lhůtu z časových důvodů nesdělujeme. Pokud se na nás sami s dotazem neobrátíte, posíláme pouze potvrzení o přijetí objednávky a po expedici zásilky oznámení o předání dopravci.
    Děkujeme za pochopení. ZAKLIPSO.CZ