Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Katrastrofální jednání. Po objednání zboží vůbec firma nekomunikovala. Po týdnu, když jsem jim volala několikrát a psala emaily, tak nikdo nereagoval. Až 8 den napsali email, že objednávku stornovali, že ji nemají skladem. Pokud máte možnost, tak objednávejte jinde.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo přijít za 7-14 dní a stále nic ,a komunikace s obchodem nefunguje.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nakoupila jsem již po druhé a vše proběhlo v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouho trvá dodání zboží, zatím nedorazilo

    Reakce obchodu Zaklipso.cz

    Dobrý den, objenala jste si zboží na fakturu / zvolila jste platbu převodem.
    Jasně že vám zboží nebylo zasláno, když jste fakturu nezaplatila.

    Prosím o opravu neobjektivního hodnocení obchodu. Děkuji.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Rychlé dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velký výběr, dobre ceny, bleskově odesláno
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Super přístup
    • Ochota
    • Rychlost vyřízení

    Perfektní přístup. Potřebovala jsem radu a paní po telefonu velmi ochotná. Ráda se opět vrátím a nakoupím zde znova.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vzhledem k vrácení zásilky dopravcem kvůli poškození mi nebyla doručena a ani jsem nebyla vůbec u formovaná , z toho důvodu nedoporučuji jelikož jsem na zásilku čekala týden a kdybych se neinformovala tak čekám dál .

    Reakce obchodu Zaklipso.cz

    Dobrý den, jednání PPL vůbec nemůžeme ovlivnit. Z naší strany bylo vše dodrzeno tak, jak jste si objednala. Tedy zásilku jsme zabalili a předali dopravci. Pokud někdo zazmatkoval na depu, rozbil krabici a poslali ji k nám zpět, místo na Vaši adresu bohužel s naším obchodem vůbec nesouvisí. Jednání PPL se mi jeví jako nestandartní a spíše to vypadá, že jste zásiku odmítla kvůli poškození. Sama jste řekla, že Vám došela zpráva o poškození. A pokud si chcete stěžovat na kvalitu a délku dodání volejte na PPL. Absolutně nechápu Vaše jednání. Jakmile obchod zásilku předá do přepravy, pošle vám číslo pro sledování a objednávku uzavírá. Pokud jste měla zájem o další informace o doručení, měla jste se obracet s číslem zásilky na kurýra, nikoliv očekávat informace z obchodu. Ráno jsem Vám do telefonu řekla, že jsem se o vrácené zásilce dozvěděla teprve ráno a až se dostanu na sklad, zjistím se do se stalo. Psát sem, že kvůli tomu nedoporučujete obchod je neadekvátní informace. Protože tohle jsme absolutně nemohli vědět a ovlivnit....Děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Zbozi v pořádku objednáno,zaplaceno. Nedorazilo zatím.

    Platba proběhla,za pár dní se mailem dožadovali hodnocení spokojenosti i když zboží do dnešního dne fyzicky nemám 5.12.2022. Firma Zaklipso jsou podvodníci ( a to píšu mírně). Zaplatil jsem kartou předem. Už to nikdy neudělám. Jednou jsem se dovolal. Slečna nebo paní požadovala číslo objednávky , které jsem ji nahlásil,prý to prověří a nic.

    Reakce obchodu Zaklipso.cz

    Dobrý den pane Křivánek,
    fusaky na objednávku, tedy ty barvy co nejsou skladem, jsou dostupné do 7-14 dnů, což je uvedné na eshopu.
    Za platbu kartou Vám děkujeme, nicméně úhrada čas dodání neuspíší.
    Volali jsme si ve čtvrtek a protože jsem nebyla momentálně u počítače, tak jsem chtěla, aby jsme mi napsal dotaz s číslem objednávky do emailu. Čas mé reakce na emaily je odvislý od počtu dotazů v emailu, nepřesahuje ale 3 dny.

    Vzhledem k tomu, že 14 den od Vaší objednávky uběhne zítra, tedy 7.12.22, a to je zároveň i den kdy dorazí zboží zboží ze Sensilla, ješte se Vám telefonicky ozvu a domluvíme se, jestli zboží pošleme, nebo stornujeme objenávku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Už deset dní čekám na objednávku, ale zatím nic nepřišlo

    Reakce obchodu Zaklipso.cz

    Dobrý den pane Barshai,

    Když objednáte 2 věci a jedna je skladem a druhá je dostupná na objednávku do 14 dní.
    Pak se objedávka, pokud se nedomluvíme jinak, odesálá celá až je kompletní.
    Pokud se nepletu, tak jsme spolu po telefonumluvili, čas dodání jsme si vysvětlili, a Vy ste mi velmi vlídným a milým hlasem odvětil, že to je v pořádku, že to mohu poslat dohromady.
    1.12.22, tedy 9 ten po objednání, byla Vaše objednávka odeslána kurýrem.
    Děkujeme, že jste si ji převzal :-) budeme se snažit být příště rychlejší.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zavinovačka je praktická, spíš lehči, ale moc pěkná.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle bez problémů
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vubec zadna komunikace ze strany obchodu

    Reakce obchodu Zaklipso.cz

    Dobrý den paní Nováková, pokud objednáte věc u které uvádíme dodání do 7-14 dnů. Pak doba dodání se pohybuje v tomto rozmezí. Na email Vám příjde po objednání potvrzení objednávky a po kompletaci informace o předání dopravci, email s dokladem a číslem zásilky. Zákazníka většinou znovu nekontaktujeme, aby jsme si prověřili jestli si všiml času dodání. Z časových důvodů to není možné. Pokud v budoucnu budete mít jakékoliv dotazy bylo by lepší zavolat, nebo ideálně napsat email s dotazem na dobu dodání.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ikdyz bylo na eshopu skladem nebylo ani po měsíci doručeno. A to bylo 2x slíbeno přes email že ho naskladni. Vše jen prodlužují

    Reakce obchodu Zaklipso.cz

    Dobrý den,
    objednala jste si u nás fusak, který nebyl skladem a tom jsme Vás informovali.
    Také jsme Vás informovali i o delší dodací lhůtě, pokud jej pro Vás objednáme.
    Nabídli jsme Vám i jinou variantu zboží ve stejné barvě, která byla skladem, nebo vrácení peněz, pokud by jste nechtěla na Vaši objednávku čekat.
    Dodací lhůty některých výrobců bohužel nemůžeme ovlivnit.
    Nicméně ke zpoždění došlo jen u značky Womar, ostatní značky naskladňujeme přesně dle dodacích lhůt na eshopu.
    Za zpoždění se omlouváme.

  • Doporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Bylo by dobry kdyby byly nahradni kolecka jine nez jsou na tom kocarku jinak kocarek je dobry

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Seriózní jednání spokojenost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé vyřízení objednávky
    • Rychlé doručení
    • Zboží odpovídá popisu i obrázku
    • Komunikace

    Objednala jsem si kočárek. Přišel velice rychle. Pak nastal problém s rukojetí a chybějící částí. Zavolala jsem, paní byla velice ochotná a ihned jsme problém vyřešili. Za mě super přístup, mohu jedině doporučit.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost. Jeden den objednáno a druhý den dodáno.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží odpovídá
    • Rychlost dodání (ikdyž bylo uvedeno, že doba dodání je 7-14 dní, zboží jsem mela během pár dní doma)
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velice kladný přístup k zákazníkovi, prostě super ❤️