Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si 4 ks zahradních židlí Ramada obj.č.1020241580 a 1 ks židle je zmetek a nelze ho smontovat. Ihned v den doručení jsem židle smontoval kromě jedné.Příští den jsem písemně obchod informoval telefonicky i písemnou formou mailem.Reklamace byla přijata ovšem tím to zhaslo.Předpokládal jsem,že bude řešena okamžitě.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží bylo doručeno včas a v pořádku. Ale zkompletovat židle byl nadlidský výkon vzhledem k napínání textilie. Aby židle stála i rovně, bylo by vhodné označit jednotlivé díly podrobněji, jak sestavit.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Při objednávce motoru, bylo psáno, že mají na skladě pět kusů. Druhý den napsali, že je mají vyprodané. Proč se tedy neuvádí např. zboží na dotaz??

    Reakce obchodu TEXIM zahradní nábytek

    Dobrý den.

    Omlouváme se, ale máme i prodejnu a stavy skladů se synchronizují s prodejnou o půlnoci a ten den se prodalo na prodejně více než obvykle. Jako omluvu se s tím příspěvkem v kopii hlašte o slevu 20 procent na další objednávku.

    Texim

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednaná lavice je velmi nekvalitní.

    Reakce obchodu TEXIM zahradní nábytek

    Dobrý den.

    Těchto lavic se prodá přes 100 ročně a nikdo si nestěžuje. Co jsem dohledával, tak jste ani nereklamovala ani nechtěla vracet do 14 dnů, tak nerozumím tomu proč máte potřebu to ventilovat tady :(

    Texim

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • bez komunikace
    • zboží bylo poškozené

    Objednávka dorazila poškozená, na emailovou adresu uvedenou pro reklamace nikdo nereaguje :(

    Reakce obchodu TEXIM zahradní nábytek

    Dobrý den.
    Stačila by trocha trpělivosti a ne hned psát záporné hodnocení. :(
    Na email jsme odpověděli druhý den a následující den hned zboží vyměnili.

    Texim

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chtěl jsem koupit zboží přes essox, platba mi nebyla umožněna. Obchodu jsem o tom psal. Odpověď byla tato.
    Dobrý den,
    objednávky zřejmě neprošly přes úvěr, ale do toho my nevidíme.
    Čekal jsem nějaké řešen, či otázku o jaké zboží šlo a jestli tedy nechci zaplatit jinou platební metodou a objednávku mi jen stornovali
    Pokud chci dělat obchod očekával bych jinou reakci.
    Po této odpovědi jsem usoudil, že nemají zájem prodávat, tak jsem u nich svůj zájem ztratil také a podobné zboží jsem si objednal jinde.

    Reakce obchodu TEXIM zahradní nábytek

    Dobrý den.

    Zboží na splátky je služba pro zákazníka navíc, my z toho navíc u rozložené platby platíme procenta a ten systém je autonomní a stornuje sám, když nedosáhnete na splátky.

    Texim

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nábytek mi doručili až podezřele rychle, ale ze6 byly 4 židle špatné a pak reklamace vázne. Jenom píšu emaily. Zatím.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    motorek na gril přišel v pořádku (je to tovární výrobek tak to bylo v pohodě) ale při druhé objednávce grilovací jehla 110cm byla zfušovaná vůbec se mě nelíbila, napsal jsem to f. TEXIM ale nikdo mě ani neodpověděl. Spokojenost maximálně 15%.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po telefonickém dotazu zda je rozměr správný byla vnitřní stana boxu menší, opravdu jsem potřebovala větší box a tak jsme museli dělat úpravu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychle odeslani
    • Žádala jsem obchod o dostatečné zabalení venkovních židlí, avšak byly jen omotane fólii a nohy jsou trochu poskrabane od uložení židlí na sebe. Také se trochu houpou.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bleskurychlé vyřízení objednávky
    • obchod mi dodal zmetkový zahradní stůl a reakce prodavače byla, že kvalita odpovídá výrobním podmínkám ve Vietnamu a pokud bych chtěl takový stůl, který stojí na všech čtyřech nohách a kde to, co má mít pravý úhel jej skutečně má, musel bych si podstatně připlatit; tuto informaci však u zboží v e-shopu nenaleznete

    Reakce obchodu TEXIM zahradní nábytek

    Nevím z jakého důvodu pán přehání. Stůl stojí na všech 4 nohách, pravé uhly jsou všude a je první kdo ho reklamoval z celkového počtu asi 100 ks. Bohužel když si koupím levné auto bez výbavy, tak si nemůžu myslet, že to je Mercedes.... Nabízíme stoly od 3000 do 20000. Pan si vybral nejlevnejsi a cekal asi zazraky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Při dodávce do 24 hodinn za příplatek 500 kc, byl tento požadován, ačkoliv zboží přišlo až za 5 dnů.

    Reakce obchodu TEXIM zahradní nábytek

    Dobrý den.

    Poplatek 500 kč je za službu Top Trans, nikoli za expres doručení. Odesláno bylo hned druhý den a doručeno bylo za 2 pracovní dny. Pán záměrně překrucuje skutečnost. Bohužel i tací jsou mezi námi ... :(

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlé dodání
    • nekvalitní- slabé lištičky,už dvě prasklé.
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • neni kontrola ve skladu pred dorucenim zasliky zakaznikovi
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dodávka byla nekompletní, chyběly 4 spojovací kolíky, chyběl návod k sestavení.

    Reakce obchodu TEXIM zahradní nábytek

    Před každou expedicí nábytek kontrolujeme,ale mohlo dojít k chybě,kdy ve skladu přidali o 4 kolíky méně,v takovém případě stačí napsat a my dodáme. Návod k sestavení se nedodává,jelikož lavice má pouze 4 díly,které jinak než jediným způsobem do sebe nejdou,navíc každá část je označena písmeny,jak má lavice pasovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výběr v klidu a pohodlí domova
    • Termín dodání - zatím nebylo dodáno a nikdo nepodá zprávu kdy se tak stane,nebo jestli zboží nebude k mání.

    Zatím nelze doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • prezentace neceho, co neni mozne koupit

    sliby chyby