Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel nepřišly ocelové kotvící skoby. Obchod na můj email s žádostí o vysvětlení nereagoval. Škoda.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží zatím nedorazilo a pokouším se spojit s obchodem. Zatím bez úspěchu. M.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zadal jsem jinou doručovací adresu a nevšiml jsem si, že se adresa neuložila. Bohužel zboží došlo na fakturační adresu. Po tomto nedorozumění jsem si otevřel svůj účet a opět se snažil do budoucna uložit jinou doručovací adresu, ale systém mi to neumožnil.
    Velké zklamání!!!

    Reakce obchodu Zahrada v pohodě.cz

    Dobrý den,
    Fakturační i dodací adresu u Vašeho profilu lze nastavit nebo upravit v zákaznickém účtu po přihlášení. Funkci jsme zkoušeli, vše je funkční.
    Pro úpravu zadané objednávky jsme Vám k dispozici na telefonu nebo e-mailu.
    S pozdravem,
    Tým Zahrada v pohodě.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kvalita produktu neodpovídá nabídce prodejce,nekvalitní materiál i zpracování, nesouhlasí ani rozměry nabízeného zboží .

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé doručení
    • Neochota řešit problém

    Kupovala jsem zde pouze jeden produkt, takže nemůžu hodnotit jiné zboží. Zakoupená bambusová zástěna na plot je velmi nekvalitní, jednotlivá oka jsou tak velká a volná, že bambus prostě vypadává. Zboží vůbec neodpovídá obrázku. Na plot nelze pověsit, museli jsme přidělat oporu pod bambus. Reakce obchodu na vadné zboží - vraťte ho ve 14 denní lhůtě. Jo a pošta bude dražší, než samotný bambus.

    Reakce obchodu Zahrada v pohodě.cz

    Dobrý den,
    Mrzí nás Vaše nespokojenost se zakoupeným zbožím. Jedná se o produkt z přírodního materiálu, tudíž je každý kus jiný. Na základě fotografií jsme porovnali kvalitu zpracování s ostatními kusy na skladě a byly shodné. Nejednalo se tedy o výrobní vadu a jediné řešení bylo vrátit zboží ve 14 denní lhůtě, pokud Vám nevyhovuje. Této možnosti jste již nevyužila.
    Standardní přepravné takového zboží je kolem 150,- Kč a zakoupené zboží bylo v hodnotě 600,- Kč. Zpětné zaslání by se jistě vyplatilo.
    S pozdravem,
    Zahrada v pohodě.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Polstry neodpovídají zakoupeným rozměrům jsou o 10cm kratší, tloušťka o 4cm nižší. Komunikace špatná po týdnu urgovaní odpověď viz. ňíže
    Cituji dodavatele:
    “Polstry rukama rozklepat. Běheme chvilky bude polstr v požadované velikosti.”
    Český dodavatel opravdu zoufalství.!!!
    Opravdu nedoporučuji !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekvalitní zboží
    • dodané výrobky ušpiněné od bláta
    • špatná komunikace obchodu

    Rozhodně tento obchod nedoporučuji. Část dodaného zboží byla poškozena - prkna na mnoha místech odštípnutá či s vydřenými dírami, umazané od bláta, folie s nánosem zaschlého bláta - dle obchodu není důvod k reklamaci.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • zboží nebylo zabalené v originálním obalu
    • nebyly dodány provazy k uchycení plachty
    • dlouhá lhůta dodání
  • Nedoporučuje obchod

    • Zbozi melo byt skladem a dodani do 2-5 dni. Objednano 18.5., 27.5. je objednavka stale ve stavu “vyrizuje se”.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pokud chcete čekat měsíc a doufat na dodání zboží tak objednávejte. Bohužel to u nich tak je no.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží poškozené

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Část zboží nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno 12.3., se slibem dodání do 14 dní. Dnes je 25.4., ze strany e-shopu žádná komunikace ohledně upřesnění dodání. Myslím si, že je slušnost zavolat, aby se ze zákazníkem domluvili na dalším postupu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka před týdnem přijata, od té doby se nikdo neozval, zboží nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Obchod má chybně uvedené výrobce u produktů. U jednoho produktu uvádí 2 výrobce a tudíž neodpovídá zboží kvalitě, kterou jsem si objednala.
    • Chybné názvy produktů.
    • 2 různí výrobci u jednoho produktu

    Obchod má chybně uvedené výrobce u produktů. U jednoho produktu uvádí 2 výrobce a tudíž neodpovídá zboží kvalitě, kterou jsem si objednala

    Reakce obchodu Zahrada v pohodě.cz

    Dobrý den,
    Produkt má pouze jednoho výrobce. Rozlišuje se pouze distribuce. Za to my nemůžeme, že si distributor pojmenuje stejný produkt podle sebe a pod svojí značkou. Většinou se tak děje pro zajištění lepšího servisu po prodeji.
    Zahrada v pohodě.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • velmi rychla reakce na e-mailovy dotaz a telefonat
    • zbozi v Uh. Hradišti, kde jsem si ho chtel vyzvedenout nebylo, pouze v centralnim skladu v Cechach v Novém Bydžově, do Uh, Hradiště nezavazi.
    • 1.4 objednano a uhrazeno, prijata objednavka i platba, 4.4. info o predani dopravci, ve skutecnosti az 5.4.24, odhadovana delka doruceni cca 7 dnu. Doba doruceni od objednavky temer 2 tydny je prilis, bezna doba doruceni ostatnich e-shopu od objednavky a platby po doruceni 2-3 dny

    viz vyse

  • Nedoporučuje obchod

    • Přišlo mi jiné zboží než které jsem objednala. Chyba se může stát, to bych pochopila, ale na mou reklamaci nikdo nereagoval ani po 10 dnech.
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    • Dlouhá dodací doba