Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Když si zboží, vystavené na obchodě objednám, příjdemi že zboží je objednáno a zacca hodinu napíšete, že zboží již není a nebude. Co dodat?
    • Pokud zboží již nemáte, bylo by potřeba, udržovat Vaše webové stránky v aktuální nabídce.
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • kombinace druhů zboží
    • nesmyslně pomalu se rozbalující strom produktů,po výběru nové větve by se měla předchozí zavřít,je to značně nepřehledné

    ok

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stále čekáme na zprávu, kdy nám bude zboží zasláno.
    • Prozatím žádná snaha o komunikaci.

    Prozatím žádná spokojenost.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nevim, nemam s vasim obchodem dostatecne zkusenosti, abych mohl delat nejake zavery
    • nevim, nicmene pri komunikaci ohledne pozadovaneho vyrobku jsem mel pocit,ze bych mel co nejdrive rozhovor a dotazy ukoncit.

    rekl bych, ze pokud nevite presne co pozadujete, necekejte, ze vam nekdo vse ochotne vysvetli.