Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží ač bylo skladem,tak nedorazilo. Bylo mi řečeno že dorazí až po sezoně. Což je vzhledem k sezónnímu zboží dosti nevýhodné. Obrátil jsem se na konkurenci a zboží mám doma do dvou dnů.

    Reakce obchodu Zahrada a nářadí

    Dobrý den, prověřil jsem a pochybení na naší straně rozhodně není. Na Vaši telefonickou poptávku vám pracovník zákaznického servisu naprosto jasně a srozumitelně vysvětlil všechny podrobnosti, na které jste se dotazoval a i to nejdůležitější, že skladem je poslední kus a pokud máte zájem je třeba vystavit si objednávku, aby se vám zarezervoval. Místo toho jste s objednávkou několik dnů váhal a stroj si objednal jiný zájemce. Takto prostě funguje obchod... Admin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ihned zaplacena zálohová faktura a po týdnu nic, ani info o přijetí platby natož odeslání zboží.
    Vlastně žádné informace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vůbec se mnou nekomunikují,nevím co se děje,peníze dostali a zboží nikde

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po sedmi dnech od zaplacení objednávky se nic neděje. Nemám zboží ani žádnou informaci od prodejce.

    Reakce obchodu Zahrada a nářadí

    Dobrý den, pane Miroslave, Vaši zakázku jsme opravdu splnili s dvoudenním zpožděním oproti deklarované lhůtě, tímto posíláme omluvu. Děkuji za pochopení. Admin

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabízeli něco co neměli na skladě.

    Reakce obchodu Zahrada a nářadí

    Dobrý den, produkty, které nemáme skladem standardně nenabízíme, pouze sezonní zboží o které je velký zájem zákazníků ponecháváme vystavené, ovšem vždy s uvedenou dostupností - tedy buďto "NA DOTAZ" nebo "VÍCE NEŽ TÝDEN". Termíny dodání poté komunikuje náš zákaznický servis. Admin

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po objednávke pošlú ihneď zálohovú faktúru s tým, že po jej uhradení ihneď tovar odošlú. Keď po týždni od zaplatenia zisťujem prečo tovar ešte nebol doručený, tak mi napíšu že dodací termín bude o ďalších 4-5 týždňov...

    Reakce obchodu Zahrada a nářadí

    Dobrý den, Vaši kritiku přijímáme a za tuto nestandardní situaci posíláme omluvu. Náš zákaznický servis s Vámi již řeší. Admin

  • Nedoporučuje obchod

    Poslali vadný spotřebič

    Reakce obchodu Zahrada a nářadí

    Dobrý den, děkujeme na nákupy v batacz.cz a zahrada-naradi.cz. Vaše spokojenost nás motivuje. Admin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Již týden objednané zboží a obchod se nijak neobtěžoval mě informovat o stavu mé objednávky. Až na můj dotaz mě stroze informovali, že zboží bylo expedováno.

    Reakce obchodu Zahrada a nářadí

    Dobrý den, děkujeme za nákup. Dostupnost vámi objednaného zboží byla uvedena 3-5 dnů. Objednávku jsme obdrželi 5.2. a 9.2. bylo vyexpedováno - tedy v deklarované lhůtě. Email o přijetí objednávky i expediční mail od nás korektně odešly. Informační maily odesílá robot a někdy se stane, že poštovní klient příjemce zprávu přesune do spamové složky, ale to bohužel nikterak neovlivníme, je třeba sledovat i toto. Admin

  • Nedoporučuje obchod

    • Nemají platbu kartou

    Reakce obchodu Zahrada a nářadí

    Dobrý den, vaši zakázku jsme řádně a včas splnili a toto podstatné v hodnocení vůbec nezmiňujete. O tom, jaké platební metody používáme srozumitelně informujeme v obchodních podmínkách i přímo v košíku. Platební kartou je možno platit dobírku, nebo osobní odběr, pro platby zálohových faktur preferujeme platbu QR kódem. Admin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to dosti velká troufalost mně žádat o hodnocení, když objednané zboží po týdnu ještě nedorazilo. Jednalo se o brusku Gude č. objednávky 81187221.
    S pozdravem Jiří Drahoňovský

    Reakce obchodu Zahrada a nářadí

    Dobrý den, pane Drahoňovský, dotazník na hodnocení odesílá přímo server Heuréka, nikoli prodejce. U Vaší zakázky vidím, že zatím není kompletní, náš zákaznický servis vás kontaktoval a odsouhlasil jste si expedici kompletní zakázky ve 47. týdnu.

  • Nedoporučuje obchod

    Je to už týden od objednání a ještě se ani neozvali , krom potvrzení objednávky.

    Reakce obchodu Zahrada a nářadí

    Dobrý den, máte pravdu - plnění se realizovalo se zpožděním - tímto posíláme omluvu. Admin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal jsem si stavební kolečka a byly mi doručeny poškozené, nebyly nové

    Reakce obchodu Zahrada a nářadí

    Dobrý den, mrzí nás, že nejste spokojen, objednal jste si jedno stavební kolečko, samozřejmě nové bylo, zboží jste převzal a zaplatil, teprve poté jste nám telefonicky nahlásil, že jste našel na korbě škrábanec a nechcete ho. Náš zákaznický servis vám ve všech vašich požadavcích vyhověl, hned následující den vám poslal omluvu, kolečko stáhli zpět a tentýž den vám vrátili na účet celou dobírkovou částku včetně dopravného.
    Stavební kolečko bohužel není zboží, které lze zabalit do krabice, používáme jako ochranný obal smršťovací folii, ale stoprocentně vyloučit drobné poškození barvy na povrchu při dopravě neumíme. Stavební kolečko není lékárenská váha - je určené k přepravě stavebních hmot, betonu, malty, suti - a po prvním použití se povrchový lak v korbě tak jako tak odře. Toto obsáhlé vysvětlení píši pro případné čtenáře recenzí, aby bylo zřejmé, že před problémy neuhýbáme, ale konstruktivně řešíme. Admin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo mi doručeno jiné zboží, než které jsem objednala.

    Reakce obchodu Zahrada a nářadí

    Dobrý den, na záznamu kamery z expedice zřetelně vidím, že odesílané zboží je shodné s objednaným. Pokud byste nám napsala, že jste se zmýlila v objednávce, zcela jistě by s Vámi náš zákaznický servis vyřešil, ovšem mimo tuto zprávu v recenzích heuréka jsme od vás nic neobdrželi. Admin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pouze potvrzena objednávka a pak už nic. Ocenil bych upozornění, že produkt není, nebo se odeslání zdrží třeba kvůli dovolené atd.

    Reakce obchodu Zahrada a nářadí

    Dobrý den, děkujeme za nákup a hodnocení. Zkontroloval jsem Váš obchodní případ, zboží bylo již dodáno. Za prodlevu v komunikaci se omlouváme, způsobily ji (jak správně předpokládáte) dovolené našich operátorek zákaznické linky - nyní by již vše mělo opět šlapat, jak se patří. Admin

  • Nedoporučuje obchod

    Neobdržel jsem vůbec žádnou zálohovou fakturu i přes potvrzení o přijetí objednávky. Zkontrolován i spam. Naštěstí zboží nutně nepotřebuji - dále neřeším.

    Reakce obchodu Zahrada a nářadí

    Dobrý den, v objednávce máte uvedený způsob platby dobírkou a tak bylo také vyexpedováno, doručeno, zásilku jste převzal a dobírku uhradil. Mrzí nás, že nedoporučujete. Netroufám si tvrdit, že jsme neomylní, ale na naší straně chyba nebyla. Admin

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Když jsem generátor koupil, nebyly správně vystaveny doklady pro vrácení DPH na hranici. V souvislosti s takovým jednáním majitele obchodu jsem přišel o finanční prostředky ve výši 200 eur.

    Reakce obchodu Zahrada a nářadí

    Dobrý den, paní Mariano, doklady pro vývoz Price vat i Copy byly samozřejmě vystaveny správně. Vývoz zboží do zemí mimo EU má ale mnoho pravidel, pokud jste něco nedodržela, nemůže za to prodejce. Navíc 200 Euro neodpovídá výši DPH na vaší faktuře, tak není jasné , za co vám to doměřili. Admin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží, které nakonec nemají skladem, vymlouvání se na dodavatele

    Reakce obchodu Zahrada a nářadí

    Dobrý den, Vaši kritiku přijímáme a posíláme omluvu. Po dohodě bylo zboží expedováno v náhradním termínu a zakázka splněna. Admin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čtyři dny se nic nedělo a pak mi bylo oznámeno, že zboží není a nebude.

    Reakce obchodu Zahrada a nářadí

    Dobrý den, zboží bylo opravdu doprodáno, za to se omlouváme, ale v systému komunikace vidím, že ke zprávě o nedostupnosti náš zákaznický servis přiložil nejen omluvu, ale i nabídku alternativního produktu za shodnou cenu. Admin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po dvou týdnech jsem musel volat, abych zjistil kde to vázne, obchodní oddělení netuší co má skladem, a dodržení termínu dle telefonické domluvy jim taky nic neříká...

    Reakce obchodu Zahrada a nářadí

    Dobrý den, Vaši kritiku přijímáme a již jsme Vám poslali mail s omluvou. V období dovolených se nám zaměstnanci střídají na různých pozicích a ani zásobování neběží pravidelně - chybka se vloudila. Admin

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nákup po internetu nelze platit kartou

    Reakce obchodu Zahrada a nářadí

    Dobrý den, platbu online kartou na eshopu nemáme , ale můžete kartou zaplatit doručujícímu dopravci. Mrzí nás, Vaše hodnocení nedoporučuji za věc, kterou zřetelně vidíte v našem košíku. Admin