Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zahradní židle neopracované = ostré otřepy od lisování.

    Nabídnutí od prodejce vrácení zboží na vlastní náklady!!!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží přišlo nekompletní, kvůli chybějícím šroubům za 20,-Kč jsem musel najet 50 km

    Reakce obchodu Zahrada-kh.cz

    dobrý den ,
    po vašem telefonatu o chybějích šroubech, kdy jste se nám měl ozvat po kontrole co vlastně a jaké šrouby vám chybí, jsem ihned sehnala nové všechny šrouby u dodavatele a druhý den jsem chtěla odeslat, chtěla jsem se domluvit o poslání ,kontaktovala jsem vás sms a tel. neozval jste se mi , šrouby jste mohl obdržet ihned nové. nechápu tedy vaši reakci na nedoporučují obchod , když se zákazníkem není domluva .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání

    Zboží bylo dodané v poškozeném stavu(prasklé), obchod to neuznal a vinu zkoušel hodit na nás!

    Reakce obchodu Zahrada-kh.cz

    Objednavatelka zboží nám poslala reklamaci a aniž by se dořešilo - odjela na dovolenou - reklamace byla tedy řešena s panem majitelem a bylo nabídnuta sleva na zboží (cena skoro celé skřínky) i když reklamace nebyla uznaná (pan majitel nakonec řekl ,, že si zboží slepí , mají stejně jen do dílny ,, - reklamaci jsem neuznala z důvodů toho , že se reklamuje prasklé 3 dvířka , která jsou již složená - proč se zboží dáva dohromady ,když je viditelně poškozené? ? u skříní máme uvedeno červeně (Zkontrolovat před složením skříně počty a stav jednotlivých dílů v balení dle návodu. Po složení neuznáváme poškození dílů .)

  • Stříška v nabídce zdůrazněno pogumovaná dává předpoklad, že se pod ní dá posedět i v dešti. I cena 1300 Kč toto navozuje, opak je pravdou voda protéká při prvním dešti.!!?!! Z vlastní zkušenosti , několikaletá stříška za poloviční cenu toto splňovala!!?? Už by bylo třeba znovu začít máchat nepoctivé prodejce v rybníku jako za středověku. Nedoporučuji, Kubelka Josef

    Reakce obchodu Zahrada-kh.cz

    Dobrý den ,
    střechy prodáváme dlouho , nikdy jsme neměli žádnou reklamaci na to ,že by pogumovaná střecha protékala hned při první kapce. U nás venku ve vzorkovně máme houpačku Hollywood a střechu je jen látka ,sedíme pod ní i v dešti a neprotéká. Chápu vaše rozhořčení ,ale mohli jste nás informovat ,emailem , telefonicky , reklamovat , mohlo se ihned řešit. Nic takového jsem od vás neobdržela. Potom chápu , že je jednodušší si postěžovat v hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Tak mizerně zabalené zboží jako v tomto případě jsem ještě nedostal. Žádná pevná krabice, volné zboží ( plastový stůl 70 x 70 cm včetně nohou ) zabalené bublinkovou fólií v jedné vrstvě, tak to se mi ještě nestalo. Jen zázrakem to UH odnesla jen malou odřeninou na desce stolu. Reklamovat to ale nebudu. Nevšimnul jsem si promáčklé fólie mezi bublinkami a také jsem zboží nerozbaloval. Jen pro informaci uvedu, že jsem se o to v minulosti pokoušel celkem u tří různých dopravců a vždy se stejným výsledkem. Nikdy mi to nebylo z časových důvodů dovoleno. Buď zboží převezmu, nebo ne. Ale v žádném případě nerozbalovat. Tak už se o to ani nepokouším.

    Reakce obchodu Zahrada-kh.cz

    Dobrý den, zboží (plastové stoly) balíme vždy do bublinky, strečové folie již roky, málokdy se stane , že je zboží poškozeno . A pokud se tak stane , že po rozbalení doma zjistíte poškození , reklamaci řešíte vždy s námi , ne z dopravcem )dle obch.podmínek rozbalit nejdele po obdržení zboží do 24hod. ) Vždy zboží pošleme ihned nové . Zboží jste mohli u nás ihned reklamovat .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekvalitní zboží. U polohovatelného křesla /poslední kus/ vylomená pravá područka. Igelitový i papírový obal otevřený, pravděpodobně už reklamováno. Pro mne obchod velkým zklamáním, ještě se mi nic takového nestalo. Vracení a reklamace křesla je pro mne velmi složitá a s tím asi obchod počítá. Už bych zde nic nekoupila.

    Reakce obchodu Zahrada-kh.cz

    dobrý den ,
    zboží od nás je vždy NOVÉ , plastové polohovací křeslo je baleno v igelitu original a od nás se balí do kartonu. Zboží poškozené nebylo od nás(to bychom si nedovolili poslat ), mohlo se poškodit dopravou .Zákazník nás o žádné reklamaci poškození křesla neinformoval.
    Jinak tuto reklamaci řešíme výměnou zboží za nové ,na NAŠE náklady nebo vrácením penez.Je škoda , že jsem o reklamaci nebyli od zákaznice informování.Chyba není na naší straně .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neoprávněné zamítnutí reklamace
    • některé položky uvedené v reklamačním řádu jsou protizákonné
    • neochotné jednání při reklamaci

    Tento obchod absolutně nedoporučuji. Shrnu to od začátku: předpotopní styl podání reklamace - reklamační list ve formátu .pdf. Když už jej člověk vytiskne, vyplní, ofotí a pošle, dorazilo neoprávněné zamítnutí reklamace, byť k reklamaci došlo měsíc po koupi a dle zákoníku je na prodejci prvních 6 měsíců, aby prokázal vinu zákazníka. Neprokázali, ani nemají jak, když nevznikla! Jakmile jsem paní ohledně jejího vyjádření volal, nepustila mně ani ke slovu, s tím, že jen opakovala svá nepravdivá tvrzení z reklamačního protokolu a hovor jen tak ukončila! Prostě otřesné chování k zákazníkovi. Věc předáme k prošetření ČOI.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    23.7. jsem objednal a zaplatil zahradní lehátko, dosud žádná zpráva o doručení. V září už mi pošlete zpátky peníze!!!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doručeno zboží nesprávné velikosti, obratem napraveno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo poškozeno (prasklina na části výrobku - bohužel zjištěno po složení) a v poničeném obalu - krabice byla částečně potrhaná a měla několikero přelepů nesoucí znaky předchozího otevření a zpět přelepení. Celkově bylo zjevné, že bylo již dříve vybaleno (přelepy na montážních sáčcích s díly) a zcela chyběl montážní návod. Bylo-li zboží dříve někým vráceno, bylo slušností o tom se zmínit a třeba poskytnout slevu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    výrobek přišel již od výroby s vadou , ačkoliv byl obal bez známek narušení, obchod reagoval ironicky , že se na mechanickou vadu reklamace nevztahuje. Velké zklamání

    Reakce obchodu Zahrada-kh.cz

    dobrý den , zboží posíláné od nás se má zkontrolovat co nejdříve do 24hod. ,nejlepe ihned (viz.obch.podmínky).Zákaznice zboží zkontrolovala až po 4 dnech od přebrání .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatně zabalené zboží

    Nepřiznají špatně zabalené zboží

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • obchod zboží nabízel, ačkoliv nebylo skladem
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Zboží nebylo doručeno ve 2x stanoveném termínu a dovozce nereaguje na jeho volaný mobilní telefon.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • komunikace a výmluvy

    Koupil jsem lavičku, cena nebyla velká, ale
    i tak by výrobek měl být kvalitní. Hrůza,
    výlisek ze kterého musíte odřezávat dvě kila
    zbytečného plastu a lavička přišla ve stavu,
    že jsem jí hodinu čistil. Nedoporučuji také
    hlavně kvůli komunikaci. Pouze výmluvy, že to dováží.....

    Reakce obchodu Zahrada-kh.cz

    Dobrý den, nevím zda-li hodnotíte obchod nebo výrobek.
    Co se týče komunikace,myslím, že jsme reagovali okamžitě, nikdo se nevymlouval, ale pouze jsme konstatovali, že jsme prodejci, nikoliv výrobci a ani dovozci.
    A také jsme Vám zdělili, že nejsme schopni a ani nemůžem kontrolovat každý výrobek ,který je balen v kartonu, jelikož toto by se asi nelibilo ostatním zákáznikům, že je doručováno již otevřené zboží.
    Dále Vám bylo zděleno, že jste mohl výrobek do 14 dnů vrátit bez udání důvodu.
    Je možné, že výrobek byl špinavý od čerstvě vymazané formy,ale toto my neovlivníme, co se týče přebytečného plastu, ano stává se to u lisovaných plastových výrobků, ale určitě ho tam nebylo 2 kila, když celá lavička váží 10 kg.
    Jste první zákazník, který tento výrobek haní.
    Možná je to náhoda, ale dnes jsme obdrželi velmi kladnou reakci na to samé zboží.
    Věřte, že bychom si nedovolili vědomě prodávat nekvalitní výrobek.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zbozi bohuzel odpovida cene... :-(

    Reakce obchodu Zahrada-kh.cz

    Dobrý den,
    v hodnocení obchodu udáváte u všech položek 5z5 a pak obchod NEDOPORUČÍTE ?
    Pokud nebylo něco v pořádku se zbožím, mohli jste vrátit nebo uplatnit právo z vadného plnění.Doposud jsme nic takového od vás nezaregistrovali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží, které nemá skladem.

    Reakce obchodu Zahrada-kh.cz

    Dobrý den,
    někdy se stane,že objedná více zákazníků ve stejnou chvíli totožný produkt, který je pouze v určitém množství skladem z tohoto důvodu jsme nestihli zboží vyřadit z nabídky a ani naskladnit nové, jelikož již toto zboží není skladem u dovozce..
    Tímto se ještě jednou omlouváme za případné komplikace s tím spojené.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží nebylo zabaleno, tak aby nedošlo k jeho poškození.Došlo poškozeno.Nemožnost reklamace. Zboží máte dle prodávajícího zkontrolovat dříve než ho zaplatíte,ale toto Vám přepravce nepovolí. Ověřeno u firmy, která zboží přepravovala. Mám jejich výjádření.

    Nedoporučil bych ho nikomu, protože nemáte u koho reklamovat.

    Reakce obchodu Zahrada-kh.cz

    Vaši reklamaci jsme řešili, zjistili jsme dle vaší reklamace, že nebyl zkontrolován balík dle našich podmínek,pokud byste tak uskutečnil a zjistil poškození hned před dopravcem, balík by jste nepřebral a my bychom hned řešili tak, že odesíláme nové zboží a reklamaci si řešíme z dopravou sami,proto kontrola jak uvádíme ,pokud řidič ,který není obeznámen ze správným přebíráním zboží,- vám nedovoli rozbalit a zkontrolovat balík,vždy si necháte napsat do přepravního listu, že nebylo zkontrolováno uvnitř a poté doma hned rozbalíte...kupoval jste si u nás malý stoleček plastový Arno, jiní zákazníci přebírají i větší balíky a nemají problém při přebírání...Puchýřová
    ZÁKAZNÍKOVI JSME POSLALI NOVÉ ZBOŽÍ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Proč to má v nabídce,když už se to neprodává.

    Více kontroly nabídky je třeba.

  • Dopravce požadoval občanský průkaz a rodné číslo.
    Proto nebudu Vaši nabídku využívat.

    Reakce obchodu Zahrada-kh.cz

    Dobrý večer,
    nechápem udělení negativního hodnocení našeho obchodu.
    Zboží bylo odesláno v pořádku a doručeno druhý den,také v pořádku.Pokud dopravce požadovatel doklad totožnosti,tak to není naše chyba,ale asi si také potřebuje ověřit komu předal zásilku, pro případ pozdějších nejasností.
    S pozdravem
    Puchýřová