Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přívětivé ceny
    • sortiment
    • doba dodání
    • neuveden telefon na zásilce/kurýr nemůže volat
    • zatím nepřipsán cashback hamty.cz ani po 10 dnech
    • telefony nikdo nebere

    Je začátek sezóny, některé věci lze chápat, ale..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod nabízel dárek, který mi nebyl doručen

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel nepodařilo se mi objednávku zaplatit. Ani kartou, ani převodem z účtu byť mám účet u stejné banky. Banka mi napsala, že nelze provést online platbu. tak jsem objednávku musela zrušit.

    • neserioznost v jednání

    Obchod zaúčtoval 3 položky, ale odeslal jen 2 aniž by v účtu něo změnil

    Reakce obchodu zafido-eshop.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše ohodnocení v negativním světle, ale bohužel netušíme, na jakém základě ho udělujete, když jste si objednávku nepřevzal a zboží se nám vrátilo zpět.

    Zboží jste měl odeslané ve dvou balících - 2 substráty v jednom balíku a granulát ve druhém.

    Pokud byste nás kontaktoval, rádi bychom Vám vysvětlili, že některé produkty se balí k sobě a tato situace nemusela nastat.

    Hezký den a jsme s pozdravem

    Zuzka, Zafido

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Niektoré komodity neposielajú na Slovensko.
    Ozvali sa cca po 3 dňoch.

    Reakce obchodu zafido-eshop.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že nám udělujete negativní hodnocení, ozvali jsme se Vám obratem - bohužel na základě pravidel a podmínek Vašich úřadů, nemůžeme určité chemické přípravky z ČR na Slovensko prodávat.

    Na slovenských stránkách jste daný produkt nenašel a proto jste zkusil štěstí přes český eshop, ale bohužel to není v našich možnostech.

    Věříme, že tuto skutečnost chápete a nezanevřete na nás jen z důvodu, že neporušujeme Vaše platné zákony.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Zuzka, Zafido

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    drahá doprava

    Reakce obchodu zafido-eshop.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jen na základě drahé dopravy nedoporučujete obchod.

    Bohužel, pokud jsou objednávky těžké a skládají se ze substrátů, které se řadí mezi atypická balení, pak nemůže být doprava stejná, jako u lehké krabičky.

    Mějte se hezky a jsme s pozdravem

    Zuzka, Zafido

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto příšerný přístup pána,který mi nákup vydával. Posmíval se, že to co kupuji je blbost a je to zbytečné. A není to poprvé co mám s tímto pánem takovou zkušenost. Příště už tam nakupovat nebudu, nebo si zboží nechám doručit, abych se s tímto panem už nemusel potkat.

    Reakce obchodu zafido-eshop.cz

    Dobrý den,
    kolega se Vám snažil poradit a najít vhodný přípravek pro vyřešení Vašeho problému. Pokud Vám to přišlo, že se Vám posmíval, tak se omlouváme. Kolega byl upozorněn na svůj projev, ale myslel své rady dobře pro Vás :). Věříme, že na nás nezanevřete a přejeme krásný den.

    Přemek, Zafido

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nákup zboží v pořádku, ale dodávka je problematická, řidič s velikou nevolí vyložil zboží 11m, prý uloží jenom do 10 m vzdálenosti.Jsem invalid s berlemi, ale to asi někteří řidiči neberou v potaz. A ta arogance a způsob interpretace je až zarážející.Proto by bylo vhodné volit dopravní společnost lépe spolupracující se zákazníkem.Kazí to dobré jméno firmy.

    Reakce obchodu zafido-eshop.cz

    Dobrý den, paní Alexandro,

    velice se omlouváme, ale náš řidič je opravdu velice ochotný a přijel s tím, že Vám slušně vysvětlil, že v ceně dopravy máme složení do 10 metrů od auta - pokud jste zboží potřebovala dát dále, než je stanoveno, pak není problém, pokud je řidič požádán slušným způsobem - náš řidič by s tím určitě neměl problém, vysvětlil Vám, že máme v ceně donášku do 10m a na to jste mu odpověděla trošku nevybíravým způsobem a to i před dalším kolegou.

    Snažili jsme se Vám vyjít vstříc a zboží Vám doručit i ve státní svátek a to i přes to, že jste nám už jednou objednávku zrušila ve chvíli, kdy k Vám náš řidič přijel a na místě jste sdělila, že to nechcete.

    Je nám líto, že jste byla nespokojena, ale za naše řidiče a jejich chování se můžeme zaručit.

    Mějte se hezky a jsem s pozdravem

    Zuzka, Zafido

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    bylo by to na dlouhý psaní

    Reakce obchodu zafido-eshop.cz

    Dobrý den, pane Maršálek,

    velice se omlouváme, ale nějak nechápeme Vaše hodnocení - když se dívám na postup Vaší objednávky, tak objednávku jste vytvořil dne 11.9. po 22 hod večerní a uhradil jí přes platební kartu, druhý den se Vaše objednávka zpracovala ve skladu a v ten den byla předána i přepravní společnosti a ta Vám jí následující den doručila.

    Netušíme, co se tedy stalo špatně, že odůvodňujete nedoporučení obchodu se slovy, že by to bylo na dlouhé psaní, protože proces Vaší objednávky mi přijde v pořádku.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Zuzka, Zafido

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobrý výběr zboží, rychlost dodání, komunikace obchodu.
    • Nedodání výrobku, který byl obchodem inzerován a také objednán.

    Bohužel mi nebylo doručeno to, co jsem si objednal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Myslela jsem si, že objednané zboží - mulčovací kůra, bude na paletě a ne zabaleno po dvou kusech na několik těžkých balíku. Dopravce i já jsme se hodně při skládání nadřeli. A i při rozbalování jsem strávila spoustu nervů i času. Nepochopím . . .

    Reakce obchodu zafido-eshop.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste byla nespokojena s váhou balíků, ale pokud byste chtěla zboží na paletě, pak už je cena dopravy bohužel daleko vyšší a pokud nám to umožňuje přepravní společnost, tak substráty, kůry apod. přibalujeme po 2 kusech.

    I tak Vám děkujeme za Váš názor a přejeme Vám krásné léto.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Zuzka, Zafido

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dopravce ..... Dpd

    Dopravce katastrofa ..... Horší než Česká pošta 3 dny posilají avízo sms mail o doručeni a stále nemůžou trefit. Po dotazu kdy dostanu zásilku se už neozývají vubec. ....

    Reakce obchodu zafido-eshop.cz

    Dobrý den, pane Palo,

    velice nás mrzí tato zkušenost, ale tato recenze ohledně přepravce, by měla směrovat přímo na firmu DPD, bohužel nejsme schopni ovlivnit jejich řidiče.

    Pokud máte trabl s doručením zásilky, prosím, kontaktujte nás do Zafida a my zjistíme, co se děje a kde je chyba.

    Pro příště můžete zkusit i jiného přepravce, kterého nabízíme, máme tam i PPL.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Zuzka, Zafido

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlost dodání
    • přes pečlivé zabalení, pytel s hnojivem natržený a postřik z třetiny vylitý

    Reakce obchodu zafido-eshop.cz

    Dobrý den, paní Irene,

    velice nás mrzí, že jste měla poškozenou zásilku, bohužel nemůžeme odhadnout chování přepravců k zásilkám, ale nicméně nás můžete kontaktovat a samozřejmě uděláme maximum, abyste obdržela zboží v pořádku. Vždy se snažíme zákazníkům vyjít maximálně vstříc.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Zuzka, Zafido

    • rychlé doručení
    • láhev byla zabalena pouze do bublinkové fólie a tak samozřejmě dorazila prasklá

    Reakce obchodu zafido-eshop.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste měli poškozenou zásilku, bohužel nemůžeme odhadnout chování přepravců k zásilkám, ale nicméně nás můžete kontaktovat a samozřejmě uděláme maximum, abyste obdrželi zboží nové a v pořádku.

    Vždy se snažíme zákazníkům vyjít maximálně vstříc.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Zuzka, Zafido

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo jiné zboží než bylo objednáno a avizovaná výměna neproběhla

    Reakce obchodu zafido-eshop.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme, dostali jsme avízo od přepravní společnosti, že se poškodil obal u výměnné zásilky, kolegyňka Vás kontaktovala, abychom vzniklý problém vyřešili ku Vaší spokojenosti, avšak bohužel jste zatím nedal zpětnou vazbu.

    Věříme, že to zvládneme dořešit ku vzájemné spokojenosti.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Zuzka, Zafido

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nedoručili kompletní objednávku, chyběl 20 kg pytel s TRAVINEM. Po zavolání pytel doposlali, ale ani se neomluvili...

    Reakce obchodu zafido-eshop.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí tento omyl, pokud se stane tato situace - přeci jen jsme lidé, tak se vždy snažíme zákazníkovi omluvit a obratem vzniklou situaci vyřešit ku vzájemné spokojenosti.

    Mějte se hezky a jsme s pozdravem

    Zuzka, Zafido

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    14 dnů od objednávky zboží nedorazilo, přepravní společnost nekomunikuje a Zafido také neodpovídá na chatu.

    Reakce obchodu zafido-eshop.cz

    Dobrý den, paní Němcová,


    velice se omlouváme, ale zprávy z víkendu se řeší vždy ve všední den, navíc byly svátky a to ani přepravní společnost DPD bohužel nefunguje.

    Stav Vaší zásilky jsem obratem prověřila, nemohou dohledat druhý balík a z tohoto důvodu Vám zásilku odesíláme ještě jednou a budeme si to řešit s přepravní společností.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásné dny.

    S pozdravem

    Zuzka, Zafido

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Záměna produktu

    Reakce obchodu zafido-eshop.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste obdržel zaměněný produkt, určitě to nebyl úmysl a mohlo dojít k přehmatu, ale pokud se tak stalo, doporučuji kontaktovat náš obchod a my Vám samozřejmě produkt vyměníme na naše náklady.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Zuzka, Zafido

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Chybně vyexpedované zboží, chybí jeden celý pytel mulčovací kůry. Okamžitě po převzetí dodávky jsem reklamoval telefonicky, týž den pak ještě navíc e-mailem, doplnil jsem dokumentačními fotografiemi, jednoznačně dokládajícími chybný stav objednávky. Na tuto reklamaci dodnes (po 9 dnech) nepřišla žádná odezva. Vše svědčí o nesolidnosti e-shopu Zafido, a snad i pokusu o podvod. Předám obchodní inspekci.

    Zásilka nepřišla kompletní, chyběl jeden pytel mulčovací kůry. N okamžitou reklamaci telefonicky ani týž den poslanou reklamaci e-mailem e-shop Zafido dodnes (po devíti dnech) nereaguje. Tudíž je to NESOLIDNÍ OBCHOD a nemohu jej nikomu doporučit!

    Reakce obchodu zafido-eshop.cz

    Dobrý den, pane Vymazal,

    po naší telefonické domluvě jsem ráda, že se vše vysvětlilo ku Vaší plné spokojenosti.

    Ještě jednou se velice omlouváme k nedorozumění, které nastalo a jak jsem slíbila, obratem zboží doposíláme.

    Přejeme krásné dny a věříme, že na nás nezanevřete.

    S pozdravem

    Zuzka, Zafido

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nízké ceny
    • Široký sortiment velkých balení hnojiv
    • Bleskové vyřízení objednávky
    • Dražší objednávky zasílány zdarma
    • Extrémně špatné balení zásilek - pouze nedokonalé obalování pytlů smršťovací fólií (místy je jí jen 1 vrstva), každý pytel poslán jako samostatná zásilka

    Upřímně nechápu, jak zboží mohlo bez vysypání dorazit až téměř k mému domu. Pytel se 150l perlitu protrhl až řidič DPD včetně té jedné vrstvy fólie kolem něj, když mi ho nesl ke vchodu. Při nákupu celých palet tenhle problém asi není, ale při objednávání pytlů sypkého materiálu by to opravdu chtělo krabice ze silného kartonu.