Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    velmi dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu Zabydluj.cz

    Vaše objednávka ze dne 25.7. s dostupností 15-25 dnů byla doručená 16.8. tj. 22 den od objednání.

    Pokud Vám uvedená lhůta nevyhovuje zboží neobjednávejte, vyhnete se tak nepříjemné okolnosti, která pro Vás není přijatelná. Když zjistíte i v průběhu vyřízení objednávky, že pro Vás některá z podmínek nákupu není přijatelná objednávku před expedicí můžete zrušit, a to zcela bezplatně. Tomáš Koláček

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišlo rozbité zrcadlo, ještě mi ho nebyli schopni vyměnit.

    Reakce obchodu Zabydluj.cz

    V souvislosti Vaší objednávky na šatní skříň se zrcadlem, jste nás po dodávce informovala o prasklém zrcadle na jedné části. Díl Vám dodáme nový, a to zcela bezplatně, tak jak jsme Vás informovali telefonicky.

    Běžně ale nemáme náhradní díly skladem, a proto jsme museli tuto část zadat do produkce. Díl je již hotový a nyní prosím vyčkejte doručení v řádu dní.

    Dveře se zrcadly jsou v balení uprostřed a otočeny k sobě s výplňovým materiálem tak, aby se co nejvíce snížilo riziko jejich poškození, ke kterému dochází opravdu výjimečně. Věřím, že po dodávce náhradního dílu jeho výměně Vám funkce a vzhled šatní skříně počáteční nepříjemnost vynahradí. Tomáš Koláček

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Kvalita
    • Hezké zpracování
    • Docela lehké na sestavení
    • Kvalitní pojezdy
    • Kvalitní zabalení
    • Rychlost poslání nábytku
    • Neochotná paní na infolince
    • Řešení problému u vadného dílu
    • Neznalost pracovníka při vyřizování reklamace
    • Váznoucí komunikace při reklamaci
    • Málo přehledné návody
    • Nedodržení slibu o zaslání dílu

    Komunikace s paní na infolince katastrofa, nepříjemná, věděla totální editováno - postrádá smysl infolinky. Poté došlo ke sepsání e-mailu a věc se dala na reklamační oddělení, ale nebylo mi nic oznámeno, proto jsem volal znovu a chtěl jsem znát informace. Po zjištění vady jednoho dílu došlo ke mnoha e-mailům, kde bylo z mé strany důkladně popsán problém. Byla přiložena fotodokumentace, kde bylo jasně zřetelný problém - nastal ve výrobě, špatně posazené díry na excentrické šrouby. Pán z e-mailu ze mě udělal editováno, že jsem je moc utáhl (k utažení mi chybělo 1,5 cm). Po asi 3 e-mailech se s někým asi poradil a uznal, že to je vážně vadný kus. Díl měli zaslat do určitě doby, ale předán dopravní společnosti bylo po asi třech dnech. Do dnešního dne tj. 04.05.2024 nový díl stále nemám. Nikdy zde už nenakoupím... jelikož při zjištění vady je komunikace na velice nízké úrovni.

    Reakce obchodu Zabydluj.cz

    V souvislosti Vaší objednávky na sestavu z kolekce TRAFIKO byl skutečně přibalený u komody spojovací kus č. 12, který byl určen k jinému typu komody z této kolekce.

    Kolegyně na telefonní infolince Vás vyslechla, ale prověřit skutečnost bylo možné až po dodání fotografie celého konkrétního dílu, který jste na naši výzvu odeslal v poslední zprávě ze dne 25.4.. Z předchozího množství detailů, které neobsahovaly návaznosti ostatních montovaných dílů bohužel situaci nebylo možné objektivně vyhodnotit.

    Vzhledem k tomu, že náhradní díly běžně nemáme skladem, museli jsme tento nechat vyrobit a odeslán Vám byl v pátek 3.5. doručení tedy můžete očekávat v pondělí 6.5..

    Za komplikace se Vám opětovně omlouvám a věřím, že vzhled a funkčnost sestavy TRAFIKO, se kterou jste podle popisu recenze spokojený Vám počáteční nepříjemnosti vynahradí. Tomáš Koláček

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlost, komunikace

    Objednali jsme skříň do dětského pokoje. Po rozbalení skříně byly některé díly výrazně poškozeny už na první pohled. Obchod argumentoval, že skříň chodí od dodavatele zabalená a už kvalitu produktu nekontrolují. Nicméně nám bylo řečeno, ať poškozené díly nafotíme, že pošlou náhradní. Opravdu tomu tak bylo a do týdne díly dorazily. Bohužel díly byly ještě více poškozené než předchozí. Jelikož se nám nechtělo dál situaci řešit a skříň balit a posílat zpět, tak jsme chtěli udělat kompromis, že si skříň necháme do technické místnosti, pokud přistoupí na nějakou částečnou finanční kompenzaci. Bylo nám odpovězeno (26. 3.), že musí situaci prošetřit a že nám dají do týdne vědět. Doposud nedorazila žádná odpověď.

    Reakce obchodu Zabydluj.cz

    Jakákoliv nespokojenost nebo komplikace nás velmi mrzí. Zboží dodáváme originálně zabalené z výroby, kontrola probíhá před jeho kompletací do balení, nicméně vyjímečně k jeho poškození může dojít na kterékoliv pozici. Ať už při samotném balení nebo při přepravě.

    Vy jste reklamoval díly, kdy u dílu 2 a 10 byly, sice drobně, ale zřeteleně odštípnuté růžky. Nové díly jsme proto nachystali, pečlivě zkontrolovali, provedli jejich fotodokumentaci a důkladně zabalili k nové dodávce k Vám a to zcela bezplatně.

    Po jejich dodávce jste poslal další reklamaci těchto dílů, bohužel z poslaných fotografií již poškození nebylo zřejmé. Znovu jsme prošetřili naši fotodokumentaci poslaných dílů a ani na ní není jakékoliv poškození patrné.
    Ve věci Vás budeme znovu kontaktovat k dořešení celé situace. Tomáš Koláček

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé a kvalitní doručení

    Dvířka skříněk neměli předvrtané dírky na panty. Pokud nebudete samotným šroubkem vrtat přesně doprostřed dírky v pantu vždy se Vám pant hne a nemáte ho rovně. Pak to poznáte při seřizování dvířek

    Reakce obchodu Zabydluj.cz

    Vzhledem k Vaší celkové spokojenosti s obchodem předpokládám, že došlo k překliknutí u doporučení obchodu a nakonec by jste nás doporučil. Stejně tak rychlé a kvalitní doručení je pro Vás výhodou místo uvedení do kolony pro nevýhody.

    Na samotných dvířkách jsou vyznačené pouze body pro orientaci pozice vrutů. Frézování, jak popisujete předvrtání, se nepoužívá a to právě pro pevnost spoje, kdy vrut si jeho montáží plně prořeže prostup dvířky a nedojde k úbytku materiálu z otvoru jeho vyfrézováním. Je tak zaručena dlouholetá trvanlivost spoje při otevírání dveří. Soulasím, že přesnost a pečlivost při montáži je velmi důležitá. Montáž tak doporučuji dle montážního návodu na samostataná dvířka uložené ve vodorovné poloze, nikoliv ve svislé pozici na již zasunutý pant na protilehlém kuse při sestaveném tvaru skříně. Tomáš Koláček

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • drahá doprava

    Reakce obchodu Zabydluj.cz

    Zde nezbývá než doporučit objednávku zboží pouze pokud Vám podmínky nákupu vyhovují. Cena přepravy je uvedená jak v kategorii "DOPRAVA A PLATBA", tak se automaticky vypočítá v košíku po přidání zboží a to ještě před vyplněním osobních údajů.

    Pokud zjistíte i v průběhu vyřízení objednávky, že Vám podmínky nákupu nakonec nevyhovují, umíme objednávku před její expedicí zrušit a to zcela bezplatně. Nicméně dovoluji si uvést, že ve Vašem případě částka 390Kč odpovídá nákladu s přepravními podmínkami pro křehké zboží, kterým nábytek bezesporu je. Tomáš Koláček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kotvící lišta 2m pro dvě horní skříňky byla rozříznutá na polovinu, takže ztratila výhodu usazení dvou skříněk do roviny. Prý je dělení dílu při menších balení ve všeobecných podmínkách , ale paní mi nebyla schopná říci kde. Kdybych si objednal drobnější díly a balíček byl ještě menší, tak mi tu lištu nařežou asi po 10 cm. Naštěstí skříňky měly rozměr na paletu 1m, tak byla lišta pouze na půl.
    • Jeden roh sříňky byl uražen, cca 10x10 cm a byl opraven opětovným přilepením rohu a přežehlením nových poškozených hran. Lom je maskován nějakou bílou barvou, ale je to viditelné.
    • Barva dekoru je na krajích desek již ošoupaná, jako po několika letém používání.

    Řešil jsem reklamaci hlavně té přeříznuté lišty, kterou jsem si nakonec koupil novou jinde, protože nejsou schopni dodat ani samostatnou lištu 2m v celku. Nábytek má velice nízkou kvalitu zpracování, proto je tak levné. Dodat slepenou zlomenou desku skříňky je naprostý vrchol. Vzhledem k tomu, že jsem potřeboval levné skříňky do garáže, tak jsem reklamaci neřešil. Tam se takové skříně hodí. Do kuchyní apod. bych rozhodně nedoporučil

    Reakce obchodu Zabydluj.cz

    Informace o možnosti dodávky dělené kotvící lišty je uvedena přímo na produktové kartě v textu popisu pod obrázkem a to "Může být dodána dělená v metrové délce". Platí to především pro objednávky malého množství skříní např. 1-2ks a to z důvodu balení zásilky. Nicméně pokud uvedete do poznámky, že požadujete lištu v 2m délce bez dělení, dodáme Vám ji podle Vašeho požadavku.

    Dělení lišty ale nemá jakýkoliv vliv na její funkci a použití, někteří zákazníci používají odlamované části, které se rovnají 15cm pouze pod závěsné háčky skříní. Dovoluji si současně připomenout, že u delších linek např. 240, 260, 310cm musíte lišty stejně napojit, tomu odpovídá hustota kotevních otvorů po 2,5cm v celé délce.

    S kuchyňskými skříněmi SARA, které jste objednal jsou naši zákazníci velmi spokojení viz. hodnocení níže., výjimečně však může k poškození zboží dojít na kterékoliv pozici, ať už při balení, manipulaci, dopravě apod. Jakákoliv dodávka poškozeného zboží nás mrzí, nicméně pro tyto situace jsou připravené naše infolinky [email protected] nebo 603 335 092, které jste k tomuto bohužel nevyužil.
    Reklamace vyřizujeme standartním způsobem např. bezplatnou výměnou za nový kus. Tomáš Koláček

    Edit 27.9.
    Na základě Vašeho hodnocení "Ošoupané hrany desek" a "Nízká kvalita zpracování" bez bližší specifikace jsme pro jeho výjimečnost a z nedostatku dalších podkladů jako jsou fotografie apod. od Vás, u nás rozbalili nové balení několika kusů skříní z kolekce SARA, které byly i součástí Vaší objednávky. Po kontrole jednotlivých položek jsme v baleních nezjistili vady, které by odpovídaly Vašemu popisu a iniciovaly potřebu řešení v produkční nebo kvalitativní rovině. Opravdu se jedná o objektivní hodnocení dodaného zboží? Tomáš Koláček

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Doručení bylo celkem rychlé, do dvou týdnů jsem měla kuchyň doma (i přesto, že uváděli dodací lhůtu až jeden měsíc). Doručené balíky jsme si pečlivě zkontrolovali, ale obsah uvnitř nás velmi zklamal. Dvě skřínky byly dost poškozené, dvě velké vykousané díry na zadní straně. Jelikož jsme měli nasmlouvaný termín rekonstrukce, tak na reklamaci nebyl čas. Jinak jsou skříňky hezké, elegantní s pěknými úchytkami.

    Reakce obchodu Zabydluj.cz

    Vaše objednávka, kterou jste objednala s termínem dodání do 25 dnů, Vám byla dodána desátý den od objednání. Reklamace dodaného zboží řešíme většinou ve zkrácené lhůtě, předpokládám tedy, že na vyřešení zbýval pro rychlou dodávku a s ohledem na původní termínový předpoklad dostatek času.

    Rozhodně doporučuji v každé situaci, ve které dojde k jakékoliv nesrovnalosti, kontaktujte nás na 603 335 092 nebo [email protected] k prošetření situace. Ve Vašem případě nám není známý stav zboží, protože jste nás nekontaktovala, a proto nemáme jakoukoliv možnost prověření nebo nápravy v této situaci.

    Vzhledem k tomu, že jste při převzetí pečlivě zkontrolovala neporušenost obalů, doporučuji prověřit, zda jste následně krabice s nábytkem neuložila v objektu s výskytem myší nebo jiných hlodavců a to vzhledem k Vašemu popisu, ve kterém uvádíte vykousané díry v zadních sololitových deskách.

    Pokud nám dodatečně pošlete informaci, o které díly resp. skříně z Vaší objednávky se jedná, umíme celou věc vyřešit i dodatečně. Samotná výměna by neměla být výrazně náročná a to i u smontované linky. Tomáš Koláček

  • Nedoporučuje obchod

    • Byla mi dodána jiná skříňka než jsem si objednala, reklamovala jsem ji, doposud reklamace nevyřízena, ačkoliv mi bylo slíbeno vyřízení. Paní(slečna) na reklamaci nemá dostatečné informace.....

    Reakce obchodu Zabydluj.cz

    Po dodávce Vaší objednávky jsme na základě Vašeho podnětu prověřili dodané zboží a skutečně Vám byla dodána kuchyňská spodní skříň o šíři 50cm bez police. Polici Vám dodáme v první polovině následujícího týdne a to samozřejmě zcela bezplatně. Tomáš Koláček

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Totálně tragický dopravce

    Reakce obchodu Zabydluj.cz

    Jakákoliv nepříjemnost při dodávce nás mrzí. V případě, ve kterém nastanou potíže s časem dodání Vaší objednávky, nás bez zbytečného odkladu kontaktujte na našich infolinkách 603 335 092 nebo [email protected] pro zajištění nápravy, tak aby Vám skutečně bylo zboží dodáno v náhradním termínu.

    Věříme, že u Vaší druhé objednávky její dodávka proběhne v pořádku a vzhled a funkce kuchyňských skříní Vám alespoň z části počáteční nepříjemnosti vynahradí. Tomáš Koláček

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nekomunikuje jak se zákazníky tak stejně nepředává zprávy svým řidičům,nebo řidičům kteří rozvážejí zboží.

    Reakce obchodu Zabydluj.cz

    Informační zprávy Vaší objednávky, kterou jste uzavřela 11.1. (současně byla odeslána zpráva s potvrzením objednávky) a která Vám byla doručená 14.1. byly odeslány do email. schránky uvedené v objednávce. Zpráva o vyřízení 13.1. v 11:32hod a zpráva o expedici, která obsahovala instrukce k převzetí s číslem zásilky pro sledování na cestě pak 13.1. v 14:36hod. Pokud jste zprávy nenašla ve složce přijatých zpráv, je nutné prohlédnout i ostatní složky Vaší email. schránky jako hromadné, notifikace apod.

    V nejbližší den doručení je z přepravního systému odeslána sms zpráva, která obsahuje přibližný čas doručení a kontakt na řidiče. Před doručením pak volá řidič a domlouvá se na doručení, pokud by Vám den nebo hodina nevyhovovala je možné se domluvit na jiný např. následující den. Tomáš Koláček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslal jsem prodejci popis a foto poškození doručeného zboží. Prodejce se ani neozval.

    Reakce obchodu Zabydluj.cz

    V souvislosti Vaší objednávky ze dne 17.12., kterou jsme Vám doručili dne 22.12., jsme obdrželi podnět resp. oznámení o poškození dílu a to dne 28.12.. U informací ze situací na přelomu roku prosíme o trpělivost a to především pokud je součástí i stanovení termínu dodávky nového náhradního dílu. Veškeré informace tedy očekávejte v 1. lednovém týdnu 2022. Tomáš Koláček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Byl by to krásný výrobek, kdyby nebyl tak moc poškozen.
    • Zboží přišlo 7 týdnů od zaplacení. Jedná se o předprodej z Polska. Zboží neobsahovalo český návod. Stůl je zespodu výrazně (!!!) poškozen. Vrypy jsou i na svrchní a boční straně. Zboží jsem nechtěla vracet, čekala jsem na něj opravdu dlouho. Cena však neodpovídá. Obchod jako řešení navrhl reklamaci. Po zaslání milionů fotek a videa, předem předeslal, že bude zamítnuta, protože je zboží složeno. Cena neodpovídá zboží, čekala bych finanční kompenzaci. Za mě nikdy více.

    Reakce obchodu Zabydluj.cz

    Vaše objednávka na rozkládací stůl WENUS 1 s termínem dodání v rozmezí 6-8 týdnů Vám byla skutečně doručena v průběhu 7 týdne od objednání. U stolů vyrobených z bukového dřeva je nejdelší dostupnost z našeho sortimentu, a to pro jeho specifické vlastnosti, které nedovolují výrobu s dlouhodobým uskladněním.

    Dovoluji si upozornit, že po dodávce zboží je potřeba jednotlivé části zkontrolovat a pokud zjistíte jakékoliv mechanické poškození, kontaktujete nás prostřednictvím některé z našich infolinek pro prošetření situace k reklamačnímu řízení. Výslovně na tuto podmínku upozorňujeme zákazníky v expediční zprávě a to před odesláním zboží. V takovém případě reklamace uznáváme ve 100% a zboží nebo jeho část dodáme zcela zdarma to většinou ve zkrácené lhůtě.

    Vy jste ale nábytek smontovala a následně uplatnila reklamaci, v tomto případě bohužel není možné vyloučit, že k poškození došlo manipulací při provádění tohoto sestavení. Tomáš Koláček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Musely jsme si dokoupit pant a šroubky

    Reakce obchodu Zabydluj.cz

    Jakákoliv nesrovnalost nás mrzí nicméně pokud zjistíte, že Vám chybí část spojovacího materiálu, kontaktujte nás na našich infolinkách [email protected] nebo 603 335 092, chybějící díl Vám umíme většinou obratem odeslat. Tomáš Koláček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Snadná komunikace
    • Nejasný termín dodání, neochota doručovatele přizpůsobit se mým časovým možnostem, doručovatel odmítl balík vnést za první dveře i když tam byl soused, který očekával spolupráci, přesto pan doručovatel balík složil z auta na chodník a odjel.
    • Obchod celkem dobré, doručení - katastrofa

    Reakce obchodu Zabydluj.cz

    Nepříjemná zkušenost s řidičem, který ve Vaší oblasti doručoval objednávku, nás mrzí. Ve většině případů zákazníci řidiče chválí za jejich přístup k plnění úkolů nad rámec jejich povinností, doufám tedy, že Vaše zkušenost byla vyjímkou a vzhled a funkce komody GULIVER, kterou jste objednala, Vám alespoň z části tyto komplikace vynahradí. Tomáš Koláček

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zboží jako takové nevypadá špatně
    • Cena
    • Obrovské problémy s dodáním zboží (jednou nebylo nalezeno na depu), podruhé nebylo doručeno vůbec (i přesto, že bylo přesně domluveno, kdy dorazí), dorazilo jiný den než bylo dohodnuto
    • Dopravce si samovolně upravoval doručení (uváděl nepravdivé informace)
    • Nemožnost platit kartou
    • Obsah zboží poškozen (celý zalepen vyteklým lepidlem), poškozen jeden z dílů

    Bohužel i přesto, že zboží po sestavení nevypadá špatně, tak komplikace s dodáním mne rozhodně k dalšímu nákupu nepřesvědčili. Vadný díl sice prodejce nabídl, že zašle, ale při představě, že budu na tento díl znovu čekat, jsem si díky odmítl a poradil si (opravil) si jinak. Očekával jsem spíše refundaci né zrovna levné dopravy. Což se nestalo.

    Reakce obchodu Zabydluj.cz

    V souvislosti Vaší objednávky na rozkládací regál KAROL jsme od Vás obdrželi podnět k prověření. Z uvedeného popisu zřejmě došlo v průběhu dodávky při manipulaci s balením výrobku k poškození nádobky s lepidlem, které slouží k zajištění dřevěných kolíčků a otlačení rohu jedné desky.

    Na základě výše uvedeného jsme Vás poprosili o označení dílu, který Vám dodáme a to zcela bezplatně, toto jste odmítl z důvodů, které cituji:
    "Dobrý den, úvodem děkuji za reakci. Vadný díl bych Vám mohl určitě nafotit za účelem výměny, ale myslím si, že poškození není tak závažné (není vidět), abych Vám zbytečně navyšoval náklady zapříčiněné zasláním tohoto nového dílu. Lepidlo z ostatních dílů šlo relativně lehce odstranit a není je také potřeba nijak řešit. Spíše jsem jenom zklamán z né zrovna levné dopravy, která nefungovala, tak jak bych čekal. Nicméně chápu, že některé věci nemůžete úplně ovlivnit".

    V případě, ve kterém zaznamenáte problémy s dodávkou, nebyl splněný termín, který Vám řidič ohlásil, potíže na depu s nalezením zásilky apod., prosím kontaktujte nás a to bez zbytečného odkladu, situaci s přepravcem prověříme a zajistíme nápravu, tak aby Vám zboží bylo bez dalšího skutečně doručeno v náhradním termínu. Tomáš Koláček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Strašně dlouhá doba dodání a nedodržení termínu

    Reakce obchodu Zabydluj.cz

    Ve Vaší objednávce 2021002649 na rozkládací stůl MAX 10 70x120/160cm s dodáním v rozmezí 6-8 týdnů skutečně došlo k termínovému prodloužení o dva týdny.

    U stolů vyrobených z bukového dřeva je nejdelší dostupnost z našeho sortimentu, a to pro jeho specifické vlastnosti, které nedovolují výrobu s dlouhodobým uskladněním. Bohužel v průběhu vyřízení Vaší objednávky navíc došlo v průběhu osmého měsíce k vyprodání a prodloužení dostupnosti tvrdého dřeva vlivem neočekávaně vysoké poptávky na trhu, v této situaci nám nezbývalo nic jiného, než se s Vámi spojit a projednat dodávku zboží z objednávky v prodlouženém termínu.

    Situace nás mrzí a opětovně se Vám omlouvám za termínové komplikace, které věřím, že Vám vzhled a funkce výrobku alespoň z části vynahradí. Tomáš Koláček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží rozhodně nedoporučuji koupila jsem dětem do pokojíčku ,strašně !nábytek bych přirovnala k 3jakosti .nábytek poškrábany,nic nesedí,pojezdy ty nejlevnější ...skříňky nejdou ani otvírat,šuplíky se nezavřou,horší nábytek za tyto peníze jsem si nemohla vybrat!v případě že chcete něco vrátit téměř nemožné!Radim noc nekupovat!jsem sklamana a peníze vám nikdo nevrátí!!?!!
    Nehledě na to že jsem potřebovala nábytek vrátit a bohužel paní na telefonu strašně neochotná a nejsou schopny poslat ani dopravcu.takze nábytek vám nikdo neprepravi.madrace poslaly jen v obalu a při vrácení nesmí být obal poškozen ale musí být zabelene v kartonu (v kartonové krabici prosím 90x200cm 2x)chápete zboží se nedá vrátit!!!?nekupovat nic

    Reakce obchodu Zabydluj.cz

    V souvislosti Vaší objednávky 2021002916 na 2KS MATRACE BONELL 90X200CM musíme trvat při jejich vrácení na zachování zatavené fólie z hygienických důvodů, a to i pod pohrůžkou negativní recenze. Mám za to, že ani Vy by jste nechtěla dostat zboží, které před Vámi někdo rozbalil a je určeno k Vašemu přímému kontaktu při spánku a odpočinku.

    Současně při vrácení pouze doporučujeme, že je vhodné matrace zabalit do vlnitého papíru nebo kartonu nejlépe tak jak Vám byly doručené od nás, sníží se tím riziko jejich poškození při přepravě. Toto je již opravdu na Vás, prosím pochopte, že výsledkem vratky nemůže být znehodnocené zboží, a to jen proto, že jste objednala nesprávný rozměr matrací do svých postelí. Tomáš Koláček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nábytek má výrobní vady,je silně ušpiněný a opryskany.Komunikace s obchodem špatná,paní mne řekla,že si mám nábytek umýt.Po několika dnech mi přišel mail,jak mám zboží vyreklamovat.

    Reakce obchodu Zabydluj.cz

    Zboží jsme Vám poslali nové a originálně zabalené, Váš popis stavu nábytku po doručení není běžný, v každém případě musíme prošetřit souvislosti. K tomu potřebujeme Vaší součinnosti, tak jak jsme Vás již informovali, a kromě popisu je nám nutné poslat také fotografie, ze kterých bude Váš popis zřejmý. Bohužel zatím jsme od Vás tyto podklady neobdrželi stejně jako popis balení, a to zda nábytek byl doručený přepravcem originálně zabalený a bez poškození.

    Návrhy naší telefonistky berte jako prostředek k prověření stavu, snaží se z vlastní iniciativy zjistit příčinu a stav ušpinění tzn. jedná se o prach, barvu tzn. z povětrnostních vlivu nebo ze styku z jiné zásilky při přepravě, dá se odstanit nebo se jedná o poškozený díl apod.

    Prosím věnujte tedy pozornost naší společné komunikaci v této věci a pošlete nám přílohy, tak abychom uměli se situací pracovat a uzavřít ji ke společné spokojenosti. Tomáš Koláček