• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Hezké stránky (k čemu to ale je když nenapíšou zda je produkt nový nebo starý)
    • Cena produktu který jsem si koupil
    • U produktu nepíšou že byl bazarový, což mi připadá nefér

    Poslali mi bazarový produkt-DVD. Možná je to částečně i moje chyba, protože jsem jim asi měl napsat zda se jedná o nový, ale to mne nenapadlo protože přece je jasný že by produkt měl být nový pokud u něj nepíšou že je bazarový.
    Když jsem si film chtěl pustit, nešel pustit, jen od 2 kapitoly (film je rozdělen na 5 kapitol). Disk byl poškrábaný, ale hodně. Byl jsem naštvaný, chtěl jsem produkt vrátit. Nakonec jsem jsi film pustil od té 2 kapitoly.
    Potom jsem si film pustil znovu ale už od začátku (od 2 kapitoly jsem to posunul na začátek).
    Omlouvám se za ten výraz, ale připadá mi to jako podvod. Cena byla dobrá ale to bych raději zaplatil víc jinde za nový, kdybych věděl že je produkt bazarový.

    Reakce obchodu Ynos.cz

    Vážený pane Kouba,
    celou záležitost jsem konzultoval s pracovníky expedice a byl jsem ujištěn,že není možné aby byl expedován použitý produkt navíc pokud se jedná o DVD film, který je od výrobce opatřen ochrannou folií.
    Nicméně je možné, že byl výrobek poškozen při výrobě (což z důvodu balení u výrobce nejsme schopni zjistit), v těchto případech se samozřejmě vrací kupní cena a my výrobek reklamujeme u dodavatele (což při ceně 49,- je nerentabilní).
    Zítra Vás bude kontaktovat pracovník odbytu,který s Vámi vyřeší neodpovídající kvalitu výrobku.
    S přáním příjemného den.
    Milan Plocek

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • velmi rychlé dodání
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží sice přišlo, ale úplně jiné. Velice špatná komunikace, jako by neměli zájem problém vyřešit.

    Reakce obchodu Ynos.cz

    Vážený pane Janků,
    níže zasílám informace ohledně objednávky č. 294947

    V našem e-shopu jste si objednal „Pouzdro Kisswill TPU pro Alcatel Pixi 4 (4) 4034D White“, které jsme Vám také odeslali viz. detail objednávky.
    Po převzetí jste zjistil, že uvedené pouzdro není vhodné na Váš telefon Alcatel Pixi 4 (6) 8050D (jde o 2“ větší model) a o této skutečnosti jste nás telefonicky informoval.
    Dle oboustranné dohody jste odeslal pouzdro zpět na naši adresu a my Vám obratem vrátili celou finanční částku na Váš účet.
    Celá objednávka, od odeslání na Vaši adresu až po vrácení finanční částky na Váš účet, trvala pouze čtyři pracovní dny.
    Chci Vás touto cestou ubezpečit, že naši pracovníci dělají maximum pro co nejrychlejší vyřízení objednávek a případných dotazů nebo komplikací spojených s online obchodem a nezaslouží si, aby se jejich práce hodnotila dle nepravdivých informací.
    S přáním příjemného dne.
    Milan Plocek, jednatel společnosti Ynos spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dodané ochranné sklo na mobil již po týdnu samovolně na okrajích praská a odlupují se z něj drobnější střípky. Obchod dodává bůh ví jaký šmejd. Asi ho nakupují velmi levně a prodávají jako sklo kvalitní. Na předchozím mobilu jsem měl ochranné sklo tři roky bez jediného škrábance nebo odlupnutí.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží bylo nejlevnější a měla být zdarma fólie na tablet.
    • Špatná přehlednost stránek - zastaralý design a špatná orientace.

    Nákup jsem provedl poprvé s tím, že jsem si objednal tablet s fólií zdarma. Tablet měl dorazit třetí den. Jenže i když obchod předal zásilku DPD, tak tato společnost nebyla schopna doručit balík třetí den i když ho měla ve městě mého bydliště už ten den dopoledne. A balík jsem obdržel až dva dny po té!
    Další zjištění, že balík neobsahoval zmíněnou fólii zdarma a musel jsem to řešit s obchodem. Plusem budiž, že ihned do druhého dne poslali fólii a omluvili se. Ale výmluva na to, že mají špatný popis od výrobce, mne vůbec nebrala.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost
    • Dodání něčeho jiného než jsem si objednal

    Chvalitebne

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Já jsem bohužel nebyla s obchodem spokojena, objednávala jsem pouzdro na mobil jako dárek a dorazilo jiné než jaké bylo vyobrazené na internetu. Obdarovaný ho již nechtěl vrátit, že to nevadí, že si ho i tak nechá, ale kdyby to bylo zboží určené pro mně, určitě bych ho vrátila.. nehledě na to, že stejné zboží je v jiném internetovém obchodě o polovinu levnější..

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    objednala jsem zboží, které bylo psáno skladem. Během pár minut mi přišlo zpět, že objednávka byla zrušena ze strany obchodu, jelikož zboží skladem není a ani nebude. Nevím proč takovéto zboží tedy vůbec prodávají :-(

  • Nedoporučuje obchod

    Pouzdro ForCell Slim Flip HTC ONE X černé - telefon do pouzdra naprosto nesedí, informace od prodejce je klamavá. Již v tomto obchodě nikdy nenakoupím.

    Reakce obchodu Ynos.cz

    Vážený pane,
    v případě, že Vám pouzdro nevyhovuje, můžete využít možnost výměny nebo vrácení zakoupeného zboží. Závada mohla být způsobena chybou ve výrobě, záměnou při balení nebo poškozením při přepravě. Všeobecně doporučujeme v podobných případech kontaktovat naše pracovníky a domluvit se na řešení vzniklé situace.
    S přáním příjemného dne Milan Plocek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Ujistil jsem se jen o nevýhodách tohoto obchodu.
    • Dodané zboží neodpovídalo popisu a mé objednávce. Prodejce garantuje prodej z oficiálního dovozu CZ,ale opak je pravdou.Byl mi dodán a vyúčtován dražší mobilní telefon s technologií NFC. V již rozbalené krabičce se však nacházel levnější mobil bez technologie NFC, ale s návodem pro dražší mobil s technologií NFC.Skutečnosti,které jsem uvedl ukazují na pokus o podvrh,jenž jsem odhalil.Zboží jsem vrátil a peníze mi byly též v pořádku navráceny.Reklamační řád u této společnosti je také velkou neznámou.

    Mějte se na pozoru před záměnou zboží a chtějte platný záruční list jenž lze uplatnit u autorizovaného servisu - oficiální CZ distribuce.

    Reakce obchodu Ynos.cz

    Vážený pane Zedník,
    jak Vám již bylo sděleno emailovou komunikací, k záměně došlo při tzv. zalistování produktu do našeho informačního systému (pracovník omylem přidal u produktu Samsung Galaxy i9070 koncové označení P,které značí funkci NFC) a za tuto skutečnost jsme se Vám omluvili a bez prodlení vrátili kupní cenu včetně nákladů na odeslání zásilky zpět na Váš bankovní účet.
    Mobilní telefon pochází z oficiální CZ distribuce o čemž jste se mohl přesvědčit na základě výrobního čísla (IMEI) mobilního telefonu v autorizovaném servisu Samsung (tzn. možnost servisu v jakémkoliv servisním centru Samsung ) včetně informace,že společnost Samsung již standardně nepřibaluje k výrobkům záruční list.
    Bohužel jste neměl zájem o telefonický kontakt,kde bychom Vám vznik celé záležitost upřesnili (nejdříve emailový a poté i telefonický), vše se omezilo pouze na korespondenci o navrácení zásilky a finančních prostředků,proto se Vám závěrem omlouváme za způsobené komplikace s dovětkem že „Chybovati jest lidské……“
    S přáním příjemného dne Milan Plocek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • stejný jako většina obchodů,v nabídce spousta zboží,ale v oka,žiku objednání najednou zjistí,že v centrálních skladech není

    Reakce obchodu Ynos.cz

    Dobrý den pane Skalka,
    v době,když jste vytvářel Vaši objednávku bylo uvedeno v detailu zboží dostupnost "Na dotaz", pro získání aktuální dostupnosti stačilo využít odkaz " Dotaz k produktu" kde bychom Vás informovali o aktuální dostupnosti. Přesto i tak děkujeme za Váši uživatelskou recenzi. S přáním příjemného dne. Milan Plocek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádný
    • žádná komunikace

    rozhodně bych tam už nic neobědnával je to ztráta času

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží jsem si objednala přes internet a vyzvedla na prodejně ve Žďáře nad Sázavou. Nebyla jsem spokojená s přístupem personálu (neochota, arogance). Proto už v tomto obchodě nakupovat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zatím jsem žádné nevyužila ani mi nebyly nabídnuty
    • špatná dodací lhůta - na zboží čekám přes 1 měsíc a do dnešního dne ani nevím, kdy mi bude zboží předáno. takže pravděpodobně objednávku zruším a již vaše služby nebudu využívat.

    nepoužitelné

    Reakce obchodu Ynos.cz

    Velice nás překvapuje uvedená recenze, Vámi objednané zboží nebylo v době Vaší objednávky skladem (což jste viděla přímo na našem shopu) a vzhledem k jeho špatné dostupnosti, jsme Vás o této věci okamžitě informovali a danou objednávku i z důvodu delší dodací lhůty stornovali. Až na základě Vaší zpětné odpovědi, jste požadovala, abychom i přesto Vaši objednávku ponechali v evidenci. O delší dodací lhůtě jste byla v průběhu dané objednávky informována. Přesto děkujeme za Váš názor.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nejlevnější cena požadovaného zboží.
    • Po 1.nákupu je nefér hodnotit. Komunikaci s obchodem jsem udělil 50%, ale je to smyšlené hodnocení, jelikož jsem kromě objednávky s obchodem nekomunikoval.

    Nakupoval jsem v tomto obchodu z důvodu nejnižší ceny(ale ne o mnoho cca 150 Kč). Mobilní telefon Samsung Galaxy 5, který jsem si objednal dorazil v balíku v pořádku. Ovšem originální krabice, která je opatřena ochranou samolepkou byla přetržena. Na telefonu byla již nalepena ochranná folie ale tak špatně, že jsem byl nucen ji strhnout, jelikož bránila ve funkčním používání mobilu. Taky v příslušenství chybělo poutko. Celkově na mě zboží působí jako již použité (možná pouze vrácené). Naštěstí telefon funguje a nejsou na něm patrny jiné znaky opotřebení. Bohužel musím zainvestovat cca 450 Kč a koupit novou ochrannou folii, takže se mi zboží prodraží. Tím se podstatně dostávám nad cenu, kterou nabízí Alza, kde nakupuji nejčastěji. Jsem přesvědčen, že služby Ynos.cz již nevyužiji.

    Reakce obchodu Ynos.cz

    Vážený zákazníku, nedostatky které uvádíte nás docela překvapují, jelikož telefon byl před odeslání kontrolován, aby bylo vše pořádku, funkční a balení obsahovalo co má a z daného důvodu je také originál samolepka od výrobce otevřená.

    Ohledně uvedených nedostatků, které uvádíte máme bližší informace:
    - poutko není součástí balení jak uvádíte (výrobce jej nedodává v balení)
    - ochranná folie je výrobcem dodávána, ale ne vždy je lepena tak kvalitně, aby byla vhodná k užívání, jedná se výrobcem pouze o ochranu zařízení než se dostane k zákazníkovi, jinak ochranné folie máme také v sortimentu a aktuální cena 2ks je 113,- Kč viz. http://www.ynos.cz/ochranna-folie-screen-protector-samsung-i5500/d-72934/.
    - Veškerá zařízení jsou nová a nepoužitá, pouze dochází k odzkoušení zařízení z důvodu prověření funkčnosti,aby se předešlo případným problémům se zasláním nefunkčního zařízení..

    Velice nás mrzí,že jste nás v případě pochybností nekontaktoval,abychom Vás mohli o těchto skutečnostech informovat.
    Přesto děkujeme za Váš názor.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost
    • Zboží nad tisic korun bez poštovného přesto bylo účtováno

    Reakce obchodu Ynos.cz

    Dobrý den,zřejmě se jedná o nedorozumění,protože doprava zdarma je od částky 10.000,- Kč. Přesto děkujeme za Váš názor.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • V kamenných obchodech je zboží úplně nové s málo rozdílnou cenou, jak u vás.

    Když někdo nemusí mít plnou záruční lhůtu, klidně to může koupit a doporuším to známym. Mně osobně vadí takové zboží nakupovat. Udělal to můj syn a vůbec si nevšimnul, odkud zboží pochází.

    S pozdravem a přejí hezký den a večer.

    Reakce obchodu Ynos.cz

    Dobrý den,
    námi nabízené zboží je nové a má plnou záruční dobu, pokud není uvedeno jinak u daného produktu. V nabídce máme i mobilní telefony se zkrácenou 12 měsícní lhůtou, vzhledem k rozbalenosti a ostatním prvkům, které jsou vždy uváděny u daného zboží. Dané výrobky jsou jasně a přehledně značeny, že mají zkrácenou záruční lhůtu a i důvody jsou u popisku zařízení zdůvodněny a uváděny, jedná se jen o vybrané modely a to ve velmi omezném množství. Pokud jste provedli danou objednávku daného zboží se zárukou 12-ti měsíců, tak jste se museli všimnout, že záruka je 12 měsíců, jelikož je toto uváděno i v názvu daného zboží, které objednáváte. I zde je možnost odstoupení do 14 dní od koupi a vrácení daného zboží prodejci.

    Za Ynos.cz František Pohanka

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • xxx
    • nabidka zboží, ktere se do ČR vubec zatim nedovaží kamera Sony HDR CX 130E - stříbrná

    xxx

    Reakce obchodu Ynos.cz

    Dobrý den, Vámi uváděný model HDR-CX130E stříbrná nikdy nebyla v nabídce našeho obchodu. V nabídce obchodu jsou pouze v provedení černá, červená a modrá barva. Vzhledem k uvedení nových modelů na trh v průběhu měsíce dubna 2011, nejsou všechny modely ještě dostupné v požadovaném množství u Sony CZ.

    Za Ynos.cz Stanislav Blažíček

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • rychlost a prodej výrobků určených pro CZ
    • ---

    když hned po 1 týdnu (ano - koupeno 29.3. a hned 4.-5.4 se oficiální cena u sunnysoftu aj. ofiko prodejů dosti sníží) zjistíte, že cena tohoto mobilu spadne o 1.000,- oproti ynosu,,,,,,,,,,tak to je tzv. k nasrání. Kdyby ynos byl co k čemu, tak v takovéto krátké době (myslím tím po nákupu mobilu) - kdy se změnila cena o 10% dolů - tak tu tisícovku vrátí kupujícímu. Takovýto mobil se nekupuje každý měsíc, ale já ho mám na pěkně dlouho při té ohromné ceně.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • výhody zatím žádné
    • Hlavní slabinou je, že se zákazníkem nekomunikují a dodací lhůta je příliš dlouhá a to vlastně ani nevím zda objednané zboží dorazí, či nikoli?

    Reakce obchodu Ynos.cz

    Prosíme o číslo objednávky,abychom mohli prověřit Vaši námitku. Všechny naše objednávky komunikujeme se zákazníky viz. spokojené recenze jiných zákazníků.