Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Výrobek na rty mi nevyhovuje.nefunguje tak jak by mel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikacia

    Objednavku som vytvorila 7.12. a 20.12. stale nedorazila, pravdepodobne problem s postou, stane sa. Vacsi problem je vsak komunikacia predajcu so zakaznikom. Rada by som svoj balik v nemalej financnej hodnote vypatrala, ale zislo by sa mi, keby bola ich ochota v tomto vacsia. Teraz musim svoj balik hladat sama.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ač jsem psala do poznámky žádost o vzorečky, nepřišel ani jeden. Psala jsem mail na který mi bylo odpovězeno, že v poznámce nic nebylo. bohužel na žádost o doposlání vzorečků, abych si mohla příště objednat jiý najisto mi přestali úplně reagovat i když zpočátku odpovídali.
    • Obchod působí strašně neprofesionálně, dělaný "na koleni"
    • Nemoderní starý design obchodu, chaotický a pokud jim nechodí to co napíšete do poznámky, tak i nefunkční :-(
    • Klamavá reklama na Google

    Nedoporučuji kvůli stylu komunikace se zákazníkem. Přestat odpovídat na maily . Obchod se prezentuje takto na google:

    oficiální eshop pro ČR - biokosmetika Dr.Hauschka - yinyang.cz‎
    Reklamawww.yinyang.cz/dr-hauschka‎
    Kompletní sortiment, kompetentní poradenství a ke každé objednávce dárek zdarma.

    Tak nejenže jsem nedostala žádný dárek zdarma jak píší, ale ani pár kousků malých vzorečků!!!!