Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží mi nebylo doručeno

    Reakce obchodu Yesshop.cz

    Dobrý den, předpokládanou dobu doručení jste měl uvedenou u produktu a v košíku. Je to 5 pracovních dní od objednání. Vaše objednávka byla vytvořena dne 4.9. večer, tzn. že jste měl termín dodání do 11.9. Dne 11.9. byla objednávka připravena k vyzvednutí. Termín byl tedy dodržen. Přeji hezký den. TÝM YESSHOP.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kromě nesplněných slibů nemám po týdnu vyřízenou objednávku, t.j.
    zboží jsem neobdržel.

    Reakce obchodu Yesshop.cz

    Dobrý den, u produktu máte uvedené předpokládané datum doručení do 5. pracovního dne. Balík jste obdržel pátý pracovní den hned pár hodin od napsání této recenze. Termín byl tedy splněn. Přeji hezký den. TÝM YESSHOP.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Letní 10% sleva
    • Zboží mělo být doručeno do 5 dní, je to týden a zboží stále nikde a peníze poslány hned druhý den od objednání

    Nelíbí se mi, že si někdo vezme peníze a na zboží mám čekat i tři týdny, když web uvádí doručení do týdne od objednání.

    Reakce obchodu Yesshop.cz

    Dobrý den, je nám líto, že jste nebyl s námi spokojený. Kolega obvolával všechny zákazníky, kteří si objednali kolo/elektrokolo a bylo jim sděleno, že dodací lhůta může být delší, jelikož kolo musíme složit, seřídit a poskládat do krabice. Na kolo jste čekal 7 pracovních dní od zaplacení. Přejeme hezký den. TÝM YESSHOP.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • velikost neodpovídá tomu, co uvádí obchod, je to malé (reálná velikost max. 134)

    Reakce obchodu Yesshop.cz

    Dobrý den, je nám líto, že Vám dres nesedí. Informace o produktu máme od výrobce. Dres nám můžete vrátit nebo ho vyměníme za větší velikost. Stačí se nám ozvat do e-mailu nebo postupovat dle informací uvedených na našem e-shopu.
    Co se týká připomínky, že jsme Vám změnili doručení do kamenné prodejny místo do Alzaboxu, tak není pravda. Vybral jste si výdejní místo, do kterého jsme Vám zboží i zaslali.
    Co se týká doby doručení, Vaše zásilka byla na výdejním místě do 5 pracovních dnů, což jsme Vám uvedli u produktu a i v košíku. Zboží jste si vyzvedl později vy. Zboží tedy nedorazilo za 2 týdny. Přejeme hezký den. TÝM YESSHOP.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Na mou připomínku reagovali rychle. Ale..
    • Objednal jsem boty ve čtvrtek. Je středa a stále jsou někde v časoprostoru

    Jsem m zvyklý na rychlejší průběh zpracování objednávky.

    Reakce obchodu Yesshop.cz

    Dobrý den, je nám líto, že nejste s námi spokojen. Máme nyní prodlouženou dobu dodání kvůli velké vytíženosti skrz sezónu. Předpokládanou dobu doručení jste měl uvedenou u produktu a v košíku. Ve Vašem případě byl předpoklad do středy a i v tento den byla zásilka doručeno. Termín byl tedy za nás splněn. Děkujeme za objednávku a přejeme hezký den. TÝM YESSHOP.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    objednal jsem dva stejné pláště, a přišel každý jiný

    Reakce obchodu Yesshop.cz

    Dobrý den, omlouváme se za tuto chybu. Výměna na naše náklady Vám byla však umožněna.
    Přejeme hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod dodal jiné rozměry kolečka než jsem si objednal. Vracet nebudu, protože poštovné je dražší než vrácené zboží.

    Reakce obchodu Yesshop.cz

    Dobrý den, chyba je na naší straně, tudíž produkt bychom Vám vyměnili a poštovné zaplatili. Psali jsme Vám i e-mail, ale bohužel jste na tuto informaci neodpověděl.
    Omlouváme se za komplikace a budeme se snažit, aby se toto již neopakovalo.
    Přejeme hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po týdnu od objednání zboží nemám

    Reakce obchodu Yesshop.cz

    Moc nás mrzí, že jste nebyl spokojen, avšak naše chyba to nebyla. Vaši zásilku jsme odeslali v ten den, co jste udělal objednávku. Zásilkovna popletla výdejní místa a zásilka se vracela se na depo, proto dodání trvalo tak dlouho. Veškeré informace naleznete i ve sledování Vaši zásilky. Přepravu bohužel neovlivníme.

    V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.