Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Teprve po objednání dne 28. 12. 2022 mi bylo sděleno : V období od 24. 12. 2022 do 1. 1. 2023 je obchod uzavřen. Objednané zboží budeme expedovat po tomto termínu. Děkujeme za pochopení. V pátek 6.1. 2023 jsem dodávku zboží zaurgoval. Bylo mi sděleno: Zásilka od nás odcházela dne 3.1.2023 na Vámi vybrané místo. Avizo o převzetí do přepravy Zásilkovnou jsem zatím nedostal.

    Jedná se asi o malý e-shop s minimem pracovníků, který není schopen zboží rychle vyexpedovat.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Velmi kvalitní za dobrou cenu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velikosti neodpovídají, chybí formuláře nebo postup na vrácení a výměnu zboží - neodpovídají popisky u zboží na web. stránkách

    jedno XL je velké- jiné XL je malé -- tričko s krátkým ruk. uváděno jako tričko s dlouhým ruk. --- v balíku chybí informace i formuláře na vrácení nebo výměnu zboží

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • I have not received the ordered goods and there has been no communication since 24 december
    • Objednané zboží jsem neobdržel. od 24. prosince žádná komunikace

    Reakce obchodu Yate.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vaše nespokojenost s nákupem. Na našem eshopu i v potvrzujícím emailu k objednávce, který jste obdržel, jsme ale upozorňovali na to, že v období od 23. 12. do 3. 1. je expedice pozastavena.

    Nyní je vámi objednané zboží již na cestě k vám.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem

    tým Yate.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Při objednávce rychlá komunikace
    • V případě reklamace zaslaného zboží na základě chyby na stránce obchodu se na tuto reklamaci více než 10 dní nikdo neozval. Nyní odesílám zboží zpět, neboť se barva úplně jiná, než je zboží vyobrazené na stránkách obchodu (velký rozdíl: růžová X černá)
    • Barva zboží je jiná, než v popisu u zboží, ačkoli obě barvy zboží jsou od výrobce k dispozici a na stránkách jiných prodejců souhlasí barva s popisem zboží u obou barevných variant. Na stránkách yate.cz nebylo u obrázků ani uvedeno, že se jedná o ilustrativní obrázek.

    Pokud něco kupujete, prověřujte důkladně uvedené informace o zboží a porovnejte dobře popis zboží a obrázek / fotku zboží. Předejdete vracení zboží zpět na své náklady!
    V případě objednávky rychlá komunikace, telefony zvedají, rychlá doprava.
    V případě reklamace, žádná odpověď do 12 dní od podání emailem.

  • Nedodáno v termínu, odesláno na jiné výdejové místo, objednávka byla zrušena - zboží nakoupeno v Praze v kamenném obchodě

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obědnal jsem si karimatku v ceně 1576,- kterou jsem zaplatil předem. Obědnávka mi nepřišla, při tel. hovoru Zásilkovna tvrdí že eshop nedoručil zásilku do přepravy. Eshop tvrdí že Zásilkovna balík ztratila, paní v eshopu přesvědčuje, že zásiku reklamovala u přepravce a Zásilkovna ji dohledává. Slibuje že mě informuje o postupu.
    Po dotazu kolik na to má Zásilkovna dní paní neví.
    Po uplynutí 34 dní ( lhůta je 30 ) volám do eshopu kde to vázne, paní tvrdí že zavolá. Dnes po dalších 4 dnech se mi nikdo neozval. Tolik mé zkušenosti z eshopem.

    Reakce obchodu Yate.cz

    Dobrý den,

    po našem telefonátu se ještě jednou omlouvám za způsobené nepříjemnosti a děkuji za objasnění problému. Vaše původní zásilka skutečně není k nalezení, nicméně potom, co Vám dorazila Vaše druhá objednávka a zboží tedy již máte, posíláme zpět peníze za již uhrazené produkty, které nedorazily.

    Děkuji za pochopení.

    S pozdravem

    Tým Yate.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Šípy Šípy CARBON TYRO 26/50 byly specificky vybrány pro kladkový luk, na stránce bylo zcela jasně uvedeno, že mají spine 500. Doručené šípy měly spine 2000, vhodné akorát pro děti.

    Reakce obchodu Yate.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste s naším produktem spokojený. Nicméně, na stránkách uvádíme správný spin šípů (2000), tuto informaci tam máme od uvedení těchto šípů do nabídky.

    Pokud budete přesto chtít zboží vrátit nebo vyměnit, obraťte se na náš zákaznický servis, pokusíme se Vám vyjít maximálně vstříc.

    Děkujeme.

    Tým Yate

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nereagoval na dotaz o chybné dodávce
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Trvalo to dlouho a zmatek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Snažili sa mi balík doručiť spoločnosťou DPD,ale žiaľ tento spôsob nebol najšťastnejší :( Objednávka nedorazila a som z toho veľmi sklamaná

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Napsal jsem si komentář k objednávce že chci ohřívací polštářky v červené barvě protože při objednávání to nešlo zvolit (nebo jsem to nenašel). Tak či tak žádost byla ignorována