• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • ŠPATNÁ KOMUNIKACE

    Reakce obchodu www.yasha.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Je nám líto, pokud Vám naše komunikace připadala špatná.

    O přijetí zásilky jste byli informováni stejně tak jako o jejím odeslání následující den po přijetí objednávky. S žádným problémem nás nikdo nekontaktoval ani telefonicky ani elektronicky.

    Přejeme Vám příjemný den

    tým yasha.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadne
    • Nemaji prehled o mnozstvi zbozi na sklade, doporucuji navstevu z COI.

    Nedoporucuji

    Reakce obchodu www.yasha.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení, se kterým si však dovolujeme nesouhlasit.

    Aktualizace dostupnosti zboží je upravována vždy jednou za 24 hodin v pracovních dnech.
    Během víkendu a svátků dochází v centrálním skladu ke změnám skladových zásob, které je však možné zohlednit opět až v nejbližší následující pracovní den. Může tak bohužel docházet k situaci, kdy je nabízené zboží již vyprodané - o tomto stavu jste byl informován ihned následující pracovní den po uzavření Vaší objednávky, tedy v pondělí.

    Přejeme hezký den

    yasha.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • spatna komunikace

    Reakce obchodu www.yasha.cz

    Dobrý den,
    náš obchod aktuálně doporučuje 100% zákazníků a jedním z nejlépe hodnocených parametrů je právě KOMUNIKACE A PODPORA ZÁKAZNÍKA.
    yasha.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nekomunikuje

    vyhněte se mu

    Reakce obchodu www.yasha.cz

    Vážený zákazníku, je nám líto, ale veškeré objednávky z Vámi uvedeného data byly řádně vyřízeny a dodány. Proto považujeme Vaší reakci za nekorektní. Všechny objednávky vyřizujeme promptně, veškerou elektronickou komunikaci odbavujeme s minimálním zpožděním. Zmíněná "nekomunikace" pravděpodobně pramení z faktu, že nás nikdo nekontaktoval. S ohledem na předchozí zkušenosti našich zákazníků to skutečně pokládáme za omyl.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • strasne dlouha dodaci lhuta, obchod mi napsal, ze bude dodaci lhuta 5 pracovnich dnu, po 7 pracovnich dnech jsem se sama dotazovala, kdy zbozi dorazi, pracovnice odepsala jeste tyz den, coz hodnotim kladne, ale toto bylo az po me urgenci

    Reakce obchodu www.yasha.cz

    Omlouváme se za delší lhůtu, která byla zapříčiněna "naskladňováním" nové zimní kolekce, kdy centrální sklad nestíhal odbavovat příchozí objednávky. Tuto situaci nejsme schopni dopředu předvídat a je velmi ojedinělá.
    yasha.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Vámi uváděná dodací lhůta 2-3 dny je naprosto klamná,objenávka z 26.9.2011 dosud nevyřízená...to je opravdu špatné!!!Info o tom,že začíná nová sezóna a tak mají na centrále moc práce,proto dochází ke zpoždění,rozhodně není omluvou a svědčí o celkové neprofesionalitě.Pokud je toto pravidlo,měl by si obchod prodloužit dodací lhůtu,objednala jsem si právě na základě té uvedené dodací lhůty!!!

    Raději nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu www.yasha.cz

    Děkujeme i za tuto reakci. Je pravda, že Vaše objednávka je zaslána se zpožděním, jedná se však o ojedinělou situaci, kterou jsme neuměli předvídat. Důvodem byla skutečnost, kdy distribuční sklad „naskladňuje“ nové zboží a je vysoce exponován a je přetížen, státní svátek v polovině minulého týdne to rovněž komplikoval. Chápeme, že Vás jako zákazníka to nezajímá. Snažili jsme se Vás o této skutečnosti informovat a tyto informace jsme Vám včetně termínu očekávaného odeslání zaslali elektronickou poštou.
    tým yasha.cz