-
Chtěla jsem zde nakoupit nábytek do předsíně v rámci akce "online only" -15%. Včera jsem si udělala screenshot obrazovky s cenou, že dnes se definitivně rozhodnu pro nákup, ale cena je najednou v původní výši, přestože u toho stále je cedulka "online only -15%", cena vč slevy, a dle podmínek by akce měla probíhat ještě dnes. Stejný postup u jiného zboží, které nebylo pouze online, ale psali "akční cena". Tento klamavý přístup mě natolik odradil, že zde rozhodně nakupovat nehodlám!!!
Reakce obchodu XXXLutz
Dobrý den,
mrzí nás Vaše negativní zkušenost s e-shopem. K vyřešení situace však potřebujeme číslo Vaší kupní smlouvy.
Přejeme pěkný den,
Tým XXXLutz Daniela -
- OLOMOUCKÁ pobočka nejlepsí přístup!!! Jsou tam hrozně lidský a nic není problém. Poradí, určitě jsem nenakupovala naposledy. Při výběru kuchyně doporučuji pana Černého a také montážníci, opravdu skvělý přístup vše je o lidech a když se sejde správná parta vše FUNGUJE!!!
Reakce obchodu XXXLutz
Dobrý den,
děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu na náš obchodní dům. Jsme rádi, že jste byli spokojeni s našimi službami a produkty. Věříme, že nás brzy navštívíte.
Přejeme pěkný den,
Tým XXXLutz Daniela -
Zakoupila jsem zboží, které došlo vpravdě celkem brzy, bohužel to bylo úplně něco jiného, než jsem objednala a zaplatila. Následné řešení této zdá se prkotiny už trvá déle než 14 dní. Kdybych 3x neurgovala klientskou podporu, tak by se vůbec nic nestalo, ani po této době. Po těch 14 dnech mi tedy nakonec sdělili, že zboží objednají nové a jestli si přeji chybné, obdržené zboží vrátit hned, nebo až poté, co mi přijde zboží správné. Na to jsem odpověděla, že to raději už u sebe nechci mít, aby se s tím něco nestalo (tedy to chybné zboží), no a výsledek je, že je už několikátý den po této konverzaci a zase se nic neděje, žádná odezva. Je to nepříjemné, i jejich chování, které je naoko přívětivé, ale ve skutečnosti je to jednání, které Vás nebere dost vážně. Přitom sama etika práce Xxxlutz hovoří zcela něco jiného, takže se nedrží slov vlastní zásady a etiky. To může znamenat jen to, že jejich etika je pouhý klam.
Reakce obchodu XXXLutz
Dobrý den,
mrzí nás Vaše negativní zkušenost s klientskou podporou. K vyřešení situace však potřebujeme číslo Vaší kupní smlouvy. Věříme, že najdeme společné řešení a budete se k nám opět rádi vracet.
Přejeme pěkný den,
Tým XXXLutz Daniela -
Přeji pěkný den, pokud zvažujete jakoukoliv koupi přes internetový obchod společnosti XXXLutz, mohu jednoznačně nedoporučit.
Před měsícem jsem objednala zboží (jedná se o hrací stolek pro malého), zaprvé nikde nebyl uvedený žádný specifický termín dodání, ani zda produkt není skladem. Bohužel po zaplacení objednávky a týdnovém čekání jsem se dozvěděla informaci, kdy na zboží budeme čekat další 2 týdny, tedy dohromady 3 týdny. Po čekání 3 týdnů se status objednávky změnil na status - nedokážeme určit, kdy zboží bude odesláno.
Po zavolání na infolinku se mi slečna zaručila, že je zboží už na obchodě, je potřeba ho vybalit z kamionu a příští týden ho budeme mít.
Po dalším týdnu čekání znovu volám a zboží bylo po týdnu vybaleno z kamionu a je status předání dopravci a slečna mi nedokáže říct, zda nebude další týden trvat předání dopravci.
Je mi smutno, jakým způsobem firma funguje.
Omlouvám se za dlouhou zprávu, ale jsem natolik rozčarovaná, že jsem poprvé ve svém životě napsala negativní recenzi.
Po měsíci stále nemám zboží, které jsem objednala a předpokládám, že až to přijde (jestli s tímto přístupem vůbec někdy), tak už to malého nebude bavit.Reakce obchodu XXXLutz
Dobrý den,
mrzí nás Vaše negativní zkušenost se zpožděním Vaší objednávky.
Rádi bychom vám pomohli, ale potřebovali bychom k tomu kupní smlouvu k prověření stavu objednávky a vyřešení k vaší spokojenosti.
Přejeme pěkný den,
Tým XXXLutz, Daniela -
Obchod pri nákupu Vas odkaže na eshop
kupoval jsem postel 180x200 po slozitem složeni postele jsem zjistil,že hrozne vrže
rošt je nestabilni a kejve se...takze když se obratite tak slyšite Vaše kazde zavrzani postele....vyrobek nekvalitni a rost vlastne nema možnost byt pevně prichycen!
postel BarnetReakce obchodu XXXLutz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, mrzí nás Vaše negativní zkušenost.
V případě poškození zboží z eshopu prosím vyplňte reklamační formulář na našich webových stránkách.
Věříme, že Váš požadavek bude zpracován co nejdříve k Vaší spokojenosti.
Tým XXXLutz, Daniela -
- Nejsvětlejším bodem objednávky byla doprava. Naprosto vše bez problémů
Chápu, že pokud si koupím skříň za 12 tisíc, nemůžu čekat zázrak. Vypadá krásně, ale montáž ve dvou lidech na dva dny? Naprosto nesrozumitelný návod, tři krabice desek, které nejsou nějak označené, u šroubků by padla i Popelka. V životě mám už něco naskládané, ale toto byly hard puzzle. Ve finále mě dorazila nestabilita skříně, musela být podstatně víc ukotvená, než je v návodu, aby byla funkční. Považovala jsem XXXLutz za lepší obchod, ale tento nákup mě zklamal.
Reakce obchodu XXXLutz
Dobrý den,
děkujeme za pozitivní ohlas ohledně dopravy a Vaši zpětnou vazbu.
Mrzí nás komplikace při montáži Vámi zakoupené skříně. Věříme, že i přesto budete se skříní spokojená.
Budeme rádi, pokud nám dáte vědět, o jakou skříň se jedná, abychom mohli návod a balení prověřit a zjednodušit.
Tým XXXLutz, Jiří -
- Nekompletní dodání zboží.
- Arogantní jednání při řešení.
- Žádná omluva.
- Kvalita.
Nedoporučuji. Mizerný materiál. Nekompletní dodávka a nepříjemné jednání.
Reakce obchodu XXXLutz
Dobrý den,
rádi bychom vám věnovali více pozornosti, pokud se nám ozvete a pošlete číslo kupní smlouvy, abychom mohli zjistit, co a konkrétně přihodilo. Určitě najdeme společné řešení, jak byste mohli být spokojenějším zákazníkem.
Děkujeme a omlouváme se za vzniklou situaci.
Tým XXXLutz, Petra -
na eshope jsem žádal o prodloužení termínu vyzvednutí zboží, bez problému bylo vyhověno. Při výdejem pomohli mi to naložit do auta.
Reakce obchodu XXXLutz
Dobrý den,
děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu. I Vaše recenze nám pomáhají růst a zlepšovat se.
Tým XXXLutz, Petra -
Hned odpovedal na problém, jen dopravce byl špatný. Našlo sa rýchle riešenie a som spokojný. odporúčame zákaznícky servis v eshope.
Reakce obchodu XXXLutz
Dobrý deň,
sme radi, že pozitívne hodnotíte naše služby, snažíme sa vyriešiť obratom všetky požiadavky zákazníkov.
Na službách dopravcu popracujeme, ide o externého poskytovateľa služieb, s ktorým sme v pravidelnom spojení.
Prajeme krásny deň,
Tím XXXLUtz, Petra -
Bezproblémové vrácení nevyhovujícího zboží na eshopu.
Reakce obchodu XXXLutz
Dobrý den,
jsme rádi, že vrácení proběhlo bezproblémově.
Věříme ale, že jste si vybral jiné vhodné zboží pro vás a budete s koupí spokojený.
XXXLutz, Petra -
Rychle dodané zboží v eshopu
Reakce obchodu XXXLutz
Dobrý den,
zboží, které máme skladem, odesíláme do 2-3 pracovních dnů. Následně zboží doručí externí dopravce.
Jsme rádi, že jsme rychlost doručení byla podle vašich představ. Zboží, které musíme objednat u dodavatele přijde ve potvrzeném termínu.
Pokud by dodavatel lhůtu dodání posunul, informujeme zákazníky obratem e-mailem.
XXXLutz, Petra -
- Nekompletní zboží
- Komunikace s e-shopem
Zakoupila jsem venkovní nábytek na terasu přes e-shop. Zboží přišlo do týdne, ale není kompletní (chybí jeden díl konstrukce). Volala jsem na e-shop, psala e-mail, vyplnila formulář na stránce. Jsem bez jakékoli zpětné vazby e-shopu už dva dny. Takhle si proste službu, za kterou vyhodíte desetitisíce nepředstavuju a nakupovat zde už určitě nebudu.
Reakce obchodu XXXLutz
Dobrý den,
po přečtení recenze nás trošku zamrzel negativní tón, každopádně jsme ale posílili náš tým a reakce na podněty zákazníků se zkrátily na minimum.
I díky Vám se posouváme v pozitivním slova smyslu dál. Děkujeme za to a věříme, že si vaši pozornost znovu získáme.
Tým XXXLutz, Petra -
Nakupoval jsem v eshopu, dodání proběhlo v pořádku. Nic jiného mě nenapadá.
Reakce obchodu XXXLutz
Dobrý den,
děkujeme za skvělou zprávu, víme, že pro zákazníky je rychlost doručení klíčová, proto zboží, které máme skladem obratem expedujeme a snažíme se být stále rychlejší a pro zákazníka dostupnější.
XXXLutz, Petra -
- rychlé vyřízení
- dobrá komunikace
- ochotný personál na eshopu
O něco kvalitnější nábytek než konkurenti na trhu.
Reakce obchodu XXXLutz
Dobrý den,
děkujeme za pochvalná slova, kterých si opravdu od zákazníků vážíme.
Věříme, že i Váš výběr zboží byl skvělý a užíváte si krásné výrobky, které jste si u nás vybrali.
Těšíme se, že jsme zpříjemnili Váš domov našim kvalitním sortimentem.
Tým XXXLutz, Petra -
- Rychlá doprava dle termínu
- Zboží přišlo v pořádku
- Dobrá komunikace
- Vysoká kvalita
- Dražší zboží
- Původní cena x slevy jsou pravděpodobně nafouknuté a lživé (původní cena gauče 56k - sleva na 20k, nyní je gauč ve slevě za 23k a původní cea 29k)
- Děsivé recenze
Postel CarryHome dorazila, trochu poškozená/poškrábaná ale nic co nejde přehlédnout
Gauč Xora který jsme našli ve fyzické prodejně ve slevě, po dohledání recenzí na obchod jsme se trochu vyděsili ale nakonec nebylo proč, vše šlo dle dohody a bez problémů. Nevím zda recenze píší jen lidé s negativní zkušeností protože mají potřebu si stěžovat ale dle nás se není čeho bát.
Postel CarryHome je naprostá tragédie pokud jde o montáž - je krásná a má hodně úložného prostoru, doporučuji si ale objednat montáž, od nedovrtaných dír ve více jak polovině všech desek kam mají přijít neřezné šrouby, lepení desek až po nekvalitní a nepřehledný návod, to ovšem není chyba XXXLutz .Reakce obchodu XXXLutz
Dobrý den,
děkujeme za zprostředkování Vaší zkušenosti s nákupem zboží v naší společnosti.
Věříme, že je mnohem více spokojených zákazníků, kteří z časového hlediska neměli prostor pozitivně ohodnotit svůj nákup.
Jak píšete, některé nedostatky nejsou přímo spojeny se samotným výběrem, nákupem, nebo prodejcem. Někdy je z důvodu komplikovanější montáže možné si na našich prodejnách objednat montáž.
Montáž však aktuálně v našem e-shopu neposkytujeme.
Věříme ale, že jste byl přes to všechno tak šikovný a smontoval jste si nábytek sám, že si ho o to víc užíváte:-)
Přejeme spokojené nákupy i do budoucna,
Tým XXXLutz, Petra -
- rychlost
- doručení včetne výnosu do 4. patra
objednávku z e-shop bez problému
Reakce obchodu XXXLutz
Dobrý den,
těší nás, že jste byl s objednáním i doručením spokojen. U objemnějších zásilek zákazníkům z e-shopu poskytujeme i vynášku, která je v ceně dopravy, kterou si objednáte.
Zákazník na prodejně si může k objednanému zboží doobjednat i dopravu s vynáškou, případně montáž.
Děkujeme,
Tým XXXLutz, Petra -
- Žádná
- Eshop funguje tak jako by jej vytvotřili v blázinci. Objednávka , dohledání , sledování zboží je katastrofa. Komunikace s esopem je šílená. Nedoporučuju.
Reakce obchodu XXXLutz
Dobrý den,
mrzí nás vaše negativní zkušenost s naším e-shopem.
Rádi se ale posuneme dál a zlepšíme, pokud nám napíšete do e-shopu, s čímž jste měli problém, abychom ho mohli do budoucna odstranit.
Děkujeme,
Tým XXXLutz, Petra -
- Rychlost doručení
Naprostá katastrofa s dodáním zboží.
Mám objednanou komodu z 9.1.2024, dodnes nebyla doručena. Každý měsíc mi pouze dorazí email, že komoda dorazí opět později. Prvně mělo být dodání do tří týdnů od objednání. Poté na konci února, následně v polovině března, dále začátkem dubna, poté koncem dubna a dnes opět dorazil email, kde říkají, že dodání bude na konci května :D :D Už je to opravdu až k smíchu. Ostatní konkurenční obchody nemají s dodáním žádný problém. I gauč který nám vyráběli přesně na míru byl dodaný o mnoho rychleji, než tato komoda, která byla uvedená, že je skladem. Jsem zvědavá zda a kdy vůbec komoda dorazí. Vícekrát zde již nic neobjednám. -
- Zadna
- Nulova komunikace
Po 5 dnech o zaplaceni sedacky (20 tisic) mi neprisel jediny email o potrvrzeni objednavky. V online systemu objednavka nexistuje. Na kamenne pobocce mi rekli, ze objednavku v systemu nevidi a mam zavolat na eshop. Na eshopu to nikdo nebere, lze jen nechat vkaz, ale nikdo nevola zpet. Psal jsem jiz na eshop 2 emaily, ale bez reakce. Nejhorsi sluzby zakaznikum, co znam. Nakupovali jsme z obchodu jiz 3x a pokazde to byla katastrofa. Jiz nikdy vic. Nedoporucuji.
-
- Nedoporučuji tam nakupovat nic kromě malého spotřebního materiálu do 1000,-Kč
Naprosto katastrofální jednání se zákazníky, popíšu dva své případy z nedávné doby:
Kuchyň byla dodána 14.2.2024 bez varné desky. Varná deska byla vašimi zaměstnanci na místě shledána jako naprosto nepoužitelná, byla rozlomená. Ti hned na místě informovali svého nadřízeného. Po zkušenostech s neřešením předchozí reklamace jsem už 24.2.2024 psal ohledně již stávající reklamace ke smlouvě PRJSBC a připomínal, že mám reklamaci na varnou desku. Dostal jsem odpověď, že moje žádost bude řešena a že je předána - viz přiložené maily. Ohledně reklamace zrcadla PRJSBC píšu samostatný mail. Protože se začal blížit termín 30 dnů pro reklamaci varné desky, a protože jsem dostal VIP dopis s nabídkou možnosti setkat se s ředitelkou obchodního domu v Plzni, využil jsem 8.3. Této možnosti v naději, že snad se tentokrát podaří na úrovni nadřízeného při osobním setkání reklamaci vyřešit v zákonném termínu. Nestalo se tak. Když jsem do 17.3. 2024 nedostal vůbec žádnou odpověď, napsal jsem 17.3. 2024 další mail - viz příloha. Protože jde o skandální porušení pravidel obchodního zákoníku, očekával jsem odpověď následující pracovní den. Když nikdo nereagoval, psal jsem 18.3. znovu na nejrůznější adresy, které mě jen přišly pod ruku v naději, že snad někdo zareaguje. Následující den 19.3. mi psala paní Kostelecká, která snad jako jediná reaguje, další omluvný dopis a znovu předala záležitost kompetentním osobám. Zároveň přišel automatický dopis podobného znění a že prý mohu tým telefonicky kontaktovat. Mimochodem: po zkušenostech s reklamací zrcadla (PRJSBC) už nekontaktuji tým telefonicky, protože v pátek asi vůbec nepracují a přes týden se jim nedovolám. Od té doby je ticho a nikdo mě neinformuje. Nevím, jestli se mám znovu doprošovat a čekat, že mi zase pošlou zprávu, že mou žádost zase předali "kompetentním" osobám...
Považuji jednání obchodního dmu za naprosto urážlivé a skandální.
Kuchyň měla být dárkem pro mou ženu k jejím narozeninám, místo toho se stala hořkým zklamáním, protože vařit v kuchyni bez varné desky jaksi nedává smysl.
Protože reklamace varné desky je druhou velmi zlou zkušeností s obchodním domem XXXLutz, popíšu zde ještě první reklamaci, která dosud nebyla vyřešena a která souvisí s nákupem kuchyně.
Při nákupu kuchyně jsem dostal poukaz na koupi dalšího zboží vašeho obchodního domu. Protože ve vaší pobočce ve Stodůlkách měli v sortimentu koupelnové zrcadlo, které mělo podsvícení, rozhodl jsem se pro jeho nákup. Dne 30.12.2023 mi bylo oznámeno, že zrcadlo bylo naskladněno a mohu si je vyzvednout. Viz příloha. Zrcadlo jsem vzhledem k rekonstrukci koupelny nechal instalovat až v polovině ledna a po jeho instalaci jsem zjistil, že nefunguje podsvícení, kvůli kterému jsem vybral právě to zrcadlo. Reklamaci jsem podával 18.1.2024 - viz přílohy. Reklamaci jste 18.1.přijali a začali jste ji řešit. Dne 22.1. jste se rozhodli, že zrcadlo má vadný transformátor, aniž se na něj přišel kdokoliv podívat. A že prý bude dodán ve 4. týdnu - viz příloha. Psal jsem tedy 22.1. žádost o informaci, jak budou výměnu transformátoru realizovat. Pracovník reklamačního oddělení mi 23.1. odpověděl, že mě budou kontaktovat. Dne 8.2.mi ale najednou přišla informace, že transformátor bude naskladněn až v 7. týdnu. Nic se nedělo, žádná informace, tak jsem 18.2., tedy na konci 7. týdne, žádal o informace - viz příloha. Na to mi pracovnice reklamačního oddělení oznámila, že v právě začínajícím týdnu (tedy 8.týdnu) budou mít zboží na skladu - viz příloha. Odpovídal jsem jí tentýž den - viz příloha. Pak mi pracovník reklamačního oddělení odpověděl 20.2. po telefonickém jednání že mám nárok na odstoupení smlouvy. V naději, že transformátor ten týden již přijde, jsem od smlouvy odstupovat nechtěl - viz příloha. V té době mi byla dodána kuchyně a další reklamace byla na světě - viz příloha. Na to mi paní Kostelecká z kontaktního centra poslala dopis, že mě budete kontaktovat. Dne 26.2. pracovnice reklamačního oddělení napsala, že zboží je již od 13.2. (týden 7) na skladě (!!!) a že kolegové se mnou budou řešit termín dodání. Do 2.3. se nikdo neozval... Tak jsem znovu psal. Konečně 4.3. jsem dostal termín návštěvy. Viz příloha. Dojednal jsem s nimi 13.3.2024.Skutečně přišli, vyměnili transformátor a zjistili, že vada není v transformátoru, ale někde v LED světelném pásku. A vypsali se mnou reklamaci novou.... To se přece už nedá ani komentovat. Takže 14.3. jste potvrdili přijetí další reklamace. Dne 15.3. jste mi oznámili, že reklamace bude řešena výměnou dotykového systému, který prý bude dodán do vašeho skladu ve 12. kalendářním týdnu. Kalendářní týden 12 skončil 24.3.2024, dnes je 9.4. a já nemám ani funkční zrcadlo ani informace. Jak jsem psal již v mém předchozím dopise, ani osobní jednání s ředitelkou obchodního domu dne 8.3.2024 v té věci nezafungovalo.
Považuji toto jednání za naprosto urážlivé, skandální a beru ho jako výraz totálního opovrhování zákazníky.