Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý deň, v roku 2022 som si cez stránku XM.sk (to isté ako XM.cz) zakúpila hodinky AMAZAFIT GTS3, ktoré som vo februári tohto roku dala reklamovať - prvá reklamácia bola neuznaná. Po mesiaci, ako mi vrátili výrobok sa mi hodinky na druhý deň pokazili a prestali ísť úplne. Po ďalšej reklamácií mi prišlo vyjadrenie o neopraviteľnosti s tým, že dobropis mám žiadať v spoločnosti Lion Mobile, s.r.o. - ako som sa dozvedela, odkúpili od nich eshop, ale údajne neprevzali ich záväzky.

    Som absolútne nahnevaná a rozčarovaná, že čo sa toto deje?

    Výrobok som zakúpila cez Vašu stránku, tak nevidím dôvod, aby som sa domáhala MOJICH peňazí v spoločnosti, ktorá mimochodom nemá žiadne funkčné číslo a ani emial.

    Už som podnikla isté kroky voči obom spoločnostiam, lebo je to absolútna drzosť, čo ste predviedli.

    URČITE NEKUPUJTE OD NICH NIČ!!!!

    • Určitě založte spor na webu ČOI. Nic jiného nepomůže, taky s nimi řeším reklamaci...

    • nemyslite vážne! zlý sen toto...

  • Bohužel ani já nemám dobrou zkušenost...
    Koncem listopadu jsem u nich koupil mobil jako dárek na Vánoce. Balíček přišel nepoškozený a navenek v pořádku docela rychle. Telefon jsem vyndal z balíčku a originální krabičku jsem zabalil jako vánoční dárek. Dárek byl tedy rozbalen, jak jinak, až koncem prosince. Jaké ovšem bylo naše překvapení, když jsme přišli na prasklý display. Reklamace probíhala jen prostřednictvím Heureky. Obchod na telefonáty nereagoval. Reklamaci samozřejmě zamítli s tím, že byla možná jen maximálně dva dny od převzetí zboží. Uvažuji o zaslání podnětu na ČOI.
    Takže lidé zvažte, zda si u tohoto prodejce něco objednat!

  • Nedoporučuji zakupovat zboží, u kterého nemáte jistotu, že se během záruky neporouchá. Po roce přestal u vysavače/mopu fungovat sekundární kartáč, servis reklamaci přijal, a po 27 dnech přišla zpráva, že reklamované zboží bylo zasláno zpět. Zboží bylo zabaleno velice ledabyle, výrazně hůře, než jsem jej balil při odesílání a čekala na mne zpráva, že reklamace nebyla uznána, že uvnitř přístroje byla voda. Z analýzy data pořízení fotografií bylo evidentní, že přístroj byl rozebrán až v den, kdy byl odeslán opět zpět a pravda, byla v něm voda, ale řekl bych, že to je u vysavače s mopem poměrně běžná věc a buď jde tedy o chybu ve výrobě, nebo o pokus o podvod.

  • Důrazně varuji - velmi nespolehlivý a neseriózní e-shop !!!
    V prvé řadě naprosto nekomunikují - na mail nebo telefon nereagují VŮBEC. Zřejmě zamrzli v devadesátkách, dneska se už díkybohu povětšinou podniká jinak.
    Když už případně podlehnete jejich vábení na podezřele nízké ceny (které se ale dle zkušeností jiných zákazníků obchod snaží následně při platbě navýšit do obvyklé, řádově vyšší cenové hladiny), rozhodně doporučuji neplatit za zboží předem. Když už, tak maximálně z ruky do ruky na kamenném krámě. Do té doby pro vás zcela jednostranná komunikace bude pouze ztrátou vašeho času, nikoliv financí.
    Učiníte-li podobnou zkušenost jako já (objednání, nedodání, opakované urgence a komunikační ticho), zkuste si prosím před odběrem trochu dopředu představit případný proces budoucí reklamaci vadného zboží (o úspěšnosti reklamací doporučuji přečíst si recenze předchozích zákazníků, setrvale ty samé = velmi negativní zkušenosti).

  • Jednoznačně nedoporučuji. Přístup při řešení reklamace je někde před 20 lety. Pokud nechcete nic řešit a mít 100% garancí, že nebudete muset řešit různé praxe při vyřešení reklamaci raději zvolte velkého prodejce. Při řešení reklamace byl použit fígl s neoriginální nabíječkou s popisem od technika, že se nabíjelo větším proudem. Přitom originální nabíječka dává 1,5x vyššÍ proud než nabíječka přiložena při
    reklamaci. Dokonce samotné Xiaomi se mi vyjádřilo, že pro nabijení tohoto telefonu můžu používat 3x silnější nabiječku než jsem použil. Takové věšení bulíků na nos je nesolidní a spolehlivá společnost si toto nedovolí. Opravdu nákupem životní cyklus spotřebiče nekončí a doporučuji myslet na budoucí řešení možných problémů.

  • Dobrý den,
    Před rokem jsem u Xm.cz kupovala Xiaomi Redmi Note 8 a jsem spokojená, vše přišlo jak mělo a ještě za skvělou cenu. Nikde jinde ho tak levně neměli. A k tomu mi přišel i velice milý dárek, rukavice na telefon.
    Obchod určitě doporučuji!

  • Tohoto prodejce nedoporučuji (stejně tak jako výrobek od Xiaomi - dříve můj preferovaný a oblíbený výrobce). Prodávají šedivý dovoz, pyšní se vlastním servisem, přičemž můj (aktualizací od výrobce na silvestra totálně zmršený) telefon Xiaomi Mi A3 posílali na přehrání SW kamsi do ciziny... Reklamace tím trvala velmi dlouho. Nebyli ani schopni a hlavně ochotni alespoň rámcově upřesnit, jak dlouho bude reklamace trvat - potřeboval jsem vyřešit optimálním způsobem náhradu. Jejich arogance a podráždění bylo nepřehlédnutelné. Za mne nikdy více!!

  • Koupil jsem telefon Xiaomi Redmi 6 ,po třech měsícich přestala fungovat nabíječka ,neřešil jsem to pořidil jsem tu samou,před koncem záruky ,dva měsíce mobil přestal fungovat ,začal se zahřívat a pak už nereagoval ,telefonicky jsem kontaktoval obchod a bylo mi sděleno že ho mám poslat na reklamaci i s originalním balením ,sdělil jsem jim že original nabiječka nefunguje tak že mám přiložit tu funkční ,po týdnu mi přišel mobil zpět s tím že nebyla použita orig nabiječka a proto se baterka poškodila a tím se reklamace zamíta.Obchod nedoporučuji proto že mě během reklamace neinformovali o stavu emailem nebo sms a případně řešení (výměna baterie i byť bych si ji zaplatil)

  • Nejhorsi obchod, ze ktereho jsem neco kupoval. Koupil jsem si v cervnu telefon xiomi redmi note 8T. Telefon byl od zacatku nefunkcni. Pri zmene signalu na nekterych mistech vypadaval hovor. 3x reklamace neuznana i kdyz jsem nazorne predvedl nefunkcnost telefonu primo na jejich lince. Kazda reklamace trvala mesic. Po treti reklamaci arogantni chovani a bez zajmu pomoct.

  • Zdravím lidi,
    Dejte si pozor na firmu LION mobile s.r.o.
    Jsou to k*r*y a nic od nich nekupovat!
    V případě problémů záruční reklamace zamítnou a neřeší:(

  • Koupil jsem si u nich pred par mesici telefon Xiaomi redmi 7 note. vse v poradku az do doby kdy se mi zacala vybijet z niceho nic o 100 procent rychleji baterie. poslal jsem ho teda na reklamaci. dnes se mi vratil . Baterie nevymenena, reklamace neuznana, nikdo nebyl ani schopen me kontaktovat jestli si chci vymenu baterie zaplatit. Proste mi to poslali zpet s tim ze baterie je v poradku. Jednani ve stylu, tve penize mame a delej si co chces. Velice neseriozni jednani !!

  • Pozor - chci varovat všechny budoucí zákazníky před touto podvodnou firmou! Aktuálně 95% zákazníků doporučuje tento obchod - většina s těmito zloději neřeší reklamace - pokud by reklamace řešili, nikdy by obchod nedoporučili. Stačí si pročíst diskuzi zde a bude všem jasné, že jsou to podvodníci. Proto na budoucí potencionální zákazníky apeluji - VYHNĚTE SE TOMUTO OBCHODU OBLOUKEM A NAKUPTE JINDE! Teď moje zkušenost - přítelkyně mi jako dárek koupila hodinky Xiaomi AMAZFIT stratos za 4.500,- Kč. Hodinky byly dvakrát reklamovány - jednou se přestaly nabíjet, podruhé začal vypadávat displej. Vždy po vrácení ze servisu z opravy vydržely maximálně 14 dnů a opět se vyskytla další závada. Teď nebudu rozebírat to, že Xiaomi je prostě čína, která nevydrží a kvalita jejich výrobku je prostě otřesná, řeším tu přístup tohoto podvodného obchodu. Po 14 dnech od opravy tedy další třetí závada - displej přestal fungovat úplně a začal problikávat a přestal reagovat na zmáčknutí tlačítek. Vzhledem k tomu, že už se jednalo o třetí podobnou závadu, dovolil jsem si požádat o vrácení peněz. Zde se projevila pravá tvář tohoto eshopu - reklamaci vrátili jako zamítnutou s "mechanickým poškozením - odpadnutou krytkou snímače" a dále uvedli, že po odpadnutí krytky snímače tepové frekvence "vnikla kapalina do přístroje". Samozřejmně je nesmysl, aby mi z hodinek cokoli vypadlo (ještě ze zadní strany, která je přitisklá na ruku), ale bohužel to nejsem schopný dokázat - hodinky jsem si před posláním na reklamaci nafotil pouze zepředu - díky tomuto eshopu už vím, že musím nafotit ze všech stran. Nyní mi hodinky přišly z reklamačního oddělení a krytka, která při zaslání na reklamaci byla na svém místě nyní opravdu chybí. Tím to bohužel končí a 4.500,- Kč je bohužel ztraceno. Ještě perlička na závěr - tato firma byla původně levnomobile.cz, na kterou byly podávány hromadné stížnosti na ČOI, takže se akorát přejmenovala a začla s čistým štítem. Takže lidi, pokud nechcete zažít něco podobného, nakupte jinde!!!

  • Koupil jsem xiaomi redmi airdots sluchatka a cca po pul roce prestala nabijet krabicka na nabijeni. Reklamace zamitnuta pro 'zjisteni mechanickeho poskozeni mikro konektoru usb na doku". Kvuli tem par stovkam se s nima hadat nebudu, ale nakup tady rozhodne nedoporucuju

  • Bohužel jsem musel stornovat nákup z tohoto obchodu.

    Po zaplacení a potvrzení objednávky ze strany Xm.cz mi přišla zpráva, že cena byla nesprávně propsána na e-shopu. Zda tedy chci stornovat či doplatím zbytek. Jednalo se o navýšení cca 1000 Kč, navíc jiné e-shopy měly cenu výrazně nižší. Tedy jsem chtěl stornovat.

    Přišel mi další potvrzovací e-mail o stornu. Pak byla "má žádost" předána jinam. Přišel mi další e-mail, že mám vyplnit jejich formulář (jméno a číslo účtu, kam mají peníze poslat), jinak mi částka nemůže být vrácena.

    Přišel mi další e-mail, že "má žádost" byla předána účetnímu oddělení.

    Na platbu zpět stále čekám...

    • bohužel mám stejný problém. Cena hodinek byla zlevněna z 3300 na 2690. Po zaplacení mi odpoledne poslali zprávu. Bud musím doplatit rozdíl nebo stornovat nákup. Nepřipadá mi to jako férové jednání.

  • TENTO ESHOP ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI K NÁKUPU!

    Mám od nich sportovní hodinky Xiaomi Amazfit Bip a po půl roce se mi při běhání začaly sekat. Poslala jsem tedy k reklamaci a reklamace mi byla zamítnuta prý pro nadměrné přetěžování a zašpinění. Hodinky jsem zaslala zcela čisté a když jsem se emailem odvolala, že zamítnutí nepřijímám, napsali mi, ať pošlu znovu k přezkoumání. Druhou reklamaci mi zamítli s tím, že hodinky nevyužívám dostatečně dlouho, že mé aktivity jsou krátké. Což už beru jako totální výsměch a chci to řešit dále právní cestou.

    • Ano, souhlasím, stejnou špatnou zkušenost mám i já. Reklamovala jsem rok staré hodinky, protože během používání začaly blbnout a sekat se. Rapidně se zhoršila výdrž baterie a hodinky pořád něco načítaly. Reklamaci zamítli s tím, že jsme hodinky po vzniklé závadě používali a že tímto se vyřazuji z reklamačního práva. Z hodinek vypadla nějaká částice, ne naší vinou a měly tedy být v rámci reklamace opraveny.

  • telefon po roce a pul prestal fungovat, ze se po 2h vypnul, tak jsem reklamoval.
    A reklamace vyrizena s vymenenou baterii.

    Bohuzel telefon se vypinal i nadale, tak jsem reklamoval zas.
    Zamitnuto ~ "sam sis rozbil"+ faktura za diagnostiku pri odmitnute reklamaci.

    Uz nikdy xm.cz , uz nikdy xiaomi.

  • Málem jsem si u Vás opět koupil telefon, naštěstí jsem si vzpomněl na zkušenost z loňska :)
    Díky, už víckrát ne

  • Dnes jsem obdržela fólii na redmi note 4 a powerbanku "ZMI" - zcela určitě to není originál od xiaomi, ale pouze čínská kopie - takže zklamání veliké.
    Obchod má super vypadající stránky, skvělá komunikace pokud jsem ve fázi kupování a rychlé doručení.
    Ale nejedná se o originální zboží s českým návodem - TAK VARUJI další lidi co se chytnou na pozlátko.
    Z číny jsem si to mohla objednat taky sama a za polovic:-) Poučení pro příště - přečíst komentáře ostatních, prověřit si firmu od které nakupuji.
    Přeji hodně štěstí lidem a pevné nervy, kteří ve firmě pracují - já bych na to neměla žaludek.

  • Dnes jsem od xm.cz obdržel "nový telefon" xiaomi redmi note 5a, objednávka 129639 - krabička nebyla v originální folii, ale někdo si dal práci a přelepil ji cool nálepkou "warranty". Asi bych věřil tomu, že je nová, kdybych neviděl unboxing videa.
    Uvnitř je použitý telefon s folií na displeji, baterie po příchodu 0% - to se opravdu u nového jen tak nevidí. Chybí gelové pouzdro, které má být součástí balení a třešničkou na dortu je neoriginální (nexiaomi) nabíječka, kterou se neobtěžovali vyčistit. Seriové číslo / IMEI na telefonu neodpovídá číslu na faktuře, aby byl obrázek dokonalý.

    Můžete se prosím vyjádřit a vymyslet vysvětlení, proč je to omyl a ne pokus o podvod? Děkuji

  • Tuto parodiu na obchod urcite neodporucam! Kupil som si hodinku Xiaomi Amazfit Huami Stratos 2, ktora sa mi po necelkom roku doslova rozpadla na ruke. Nebola vobec poskodena a po 3 reklamaciach je vyjadrenie rovnake: reklamacia zamietnuta z dovodu poskodenia. Ak sa chcete ohladom vybavenia reklamacie informovat telefonicky tak vam ani nedvihnu telefon.
    Neseriozne jednanie a PARODIA na obchod, kde predavaju smejdy pravdepodobne z ALIEXPRESSU.
    Predavaju "HOVNA" a ako tak pozeram vyjadrenia tak v pripade problemu to takmer nikomu nezreklamuju.
    Po nakupe mi ani neprisiel dotaznik o spokojnosti s nakupom a tym padom ani nemozem zanechat recenziu.
    Never ever. Radsej podporte nejaky seriozny eshop a nie tychto podvodnikov!