Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na webu uvedeno skladem, objednávka však stornovana obchodem...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Jak mohu hodnotit, když stále nic nepřišlo
    • Mělo být skladem a odesláno obratem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • před 6 dny objednáno, zatím bez zboží a komunikace ....
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • cena
    • dlouhé čekání na doručení, 7 dní po objednáni a ZAPLACENÍ ještě zboží nemám.
    • Zhoršili se, dříve tyto problémy nebyly.
    • Hodně nabízeného zboží často "není skladem" > nelze se spolehnout že dostanete, co chcete, kdy chcete.

    Příznivé ceny, dobrý výběr, dobré zboží. x Výpadky v dostupnosti zboží, (ne)dodání ?