• Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nízká kvalita výrobků.

    Reakce obchodu X-NAILS.CZ

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za vaše nedávné hodnocení našeho obchodu. Chápeme, že neuspokojivá zkušenost s jedním produktem může ovlivnit váš celkový pohled na náš obchod. Chceme vás ujistit, že vaše spokojenost je pro nás prioritou. Rádi bychom Vás informovali o možnosti odstoupení od smlouvy a vrácení nevyhovující odsávačky prachu. Pokud je to pro vás vhodné, prosím, kontaktujte náš zákaznický servis na [email protected] nebo na telefonním čísle 735 055 075. Kolegové vám rádi poskytnou veškeré informace a usnadní proces vrácení.
    Ještě jednou se omlouváme za jakékoli nepříjemnosti a děkujeme za vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat naše služby. Těšíme se na možnost vyřešit tento problém k vaší spokojenosti.
    S pozdravem, Dana Matušková

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel objednávka mi nebyla doručena s tím, že si to mám sama řešit s přepravcem. Což mi přijde jako nesmysl a neprofesionální, dopravu jsem platila obchodu - ostatně i zboží a oni platí přepravce. Z mého pohledu neochota a první i poslední nákup v tomto obchodě :(

    Reakce obchodu X-NAILS.CZ

    Dobrý den, paní Marie,

    dle nás se celá situace udála jinak, než jste popsala. Po objednání jsme Vám v nejkratším možném termínu odeslali balíček. Ten byl řidičem dopravce na Vaší adrese předán 4 minuty po hovoru s Vaším telefonním číslem. Že jste v tu dobu s řidičem hovořila, jste v následné komunikaci sama uznala. Sedm dní na to jste balíček začala postrádat. My jsme okamžitě po Vašem vyjádření kontaktovali přepravce a ten nám poskytl údaje o doručení, tedy GPS souřadnice pohybu dodávky z času převzetí balíčku a výpisy proběhlých hovorů. Balíček byl dle dopravce předán. To jsme tedy dále rozporovali a dopravce tak navrhl kontaktování se s řidičem, aby řešení situace mohlo dále pokračovat. To jste odmítla. Navrhli jsme Vám tedy další způsob řešení reklamace s dopravcem s tím, že jsme Vám samozřejmě stále plně k dispozici. Na to jste vůbec nereagovala. Abychom mohli s dopravcem reklamaci úspěšně dořešit, potřebujeme z Vaší strany alespoň minimální součinnost.

    Naše emailová komunikace svědčí o tom, že jsme věc s dopravcem i s Vámi promptně řešili a není pravdou, co jste napsala, tedy že: Bohužel objednávka mi nebyla doručena s tím, že si to mám sama řešit s přepravcem.
    Dle našeho názoru nás Vaše hodnocení neprávem poškozuje, ale i přesto - reklamační řízení u dopravce je stále otevřené a my jsme připraveni ho s Vaší součinností dořešit.

    Pěkný den, Karel Matuška, X-NAILS.CZ

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.