-
Irena: pošlete mi prosím Vaši obj. č. na [email protected] . Tuto věc vyřeším urgentně!
-
Roman K.: Taky bych ráda dostala vysvětlení ohledně objednávky. Dne 6.1.09 jsme si objednali brusle v 50% výprodeji. Dlouho se nic nedělo, žádné upozornění na zpožděné dodací lhůty na e-shopu nebyly. Po týdnu jsem volala p. Kapounovi, který mi řekl, že brusle budou zaslány a obdržím je 19. - 20.01. Dne 16.01. bylo na objednávce uvedeno, že se objednávka kompletuje. 2 dny se kompletovala a 19.01. byla Vaším obchodem zrušena. Jak je to možné. Mně to připadá, že tato akce byla jeden velký podvod na zákazníky. Hlavně, že se chlubíte, že zboží máte hned od výrobce. Proč jste je tedy rychle nenaskladnily, jestli jste vůbec nějaké na 50% slevu měly. Telefony mně stály také nějakou korunu a výsledek žádný. Jsem Vaším obchodem velmi znechucena. Již jsem nakupovala v mnoha internet. obchodech, ale s takovým jednáním jsem se ještě nesetkala. Příště raději žádný výprodej nedělejte.
-
Ještě jsem se znovu dívala a bohužel tam mám opravdu pořád napsáno kompletace zboží a dovolat se k vám nedá:( č. objednávky 24290
-
Jsem na tom podobně jako všichni ostatní. Ještě minulý týden mi to tolik nevadilo, protože jsme byli nemocní, ale začínám také pochybovat, zda mi brusle dojdou. Mám je objednané od 2.1. Ten první týden byl OK, volala paní od vás a vysvětlila, co nemáte a co mohou z mojí objednávky dodat. Ale od 7.1. mám ve formuláři napsáno kompletace zboží a nic dalšího se neděje. Fakt jsem naštvaná. Taky jsem si chtěla zabruslit ještě letos, ale vypadá to, že se mi to hned tak nepovede:(
-
Lohana: Dobrý den,
za celých 12 let se něco podobného nestalo, ale vše špatné pro něco dobré. Máme na čem pracovat, aby se to již neopakovalo!!! -
Roman K.: Ale pane Romane,když dáte 50% slevy,přece musít být připraveni na "lavinu objednávek",to dá rozum.S pozdravem taky jedna Vaše zákaznice bez bruslí.......
-
Ladka: Bohužel jsem byl ten první týden na prac. cestě v zahraničí a objednávky jsem neměl možnost sledovat. Zato teď !
-
Roman K.: Cením si toho, že jste se k problému jako majitel postavil čelem. Příště by to, ale opravdu chtělo informovat mnohem dříve, že máte problém s doručováním v uvedeném termínu. Jinak za případnou prodlevu pošty Vy už opravdu nemůžete :-)
-
Josef: Panu Josefovi a dětem se také za naši firmu omlouvám a mrzí mě, že čtu diskusi až dnes.
-
Ladka: Zítra mi zavolejte na 603 21 27 36. Zajistím osobně zaslání bez poštovného urgentně! Vaše objednávka je již odeslaná, ale je třeba počítat s tím, že pošta má také prodlevy!
-
Roman K.: No to je hezký, ale nechápu když jsem 5.1.2009 chtěla telefonicky přidat do objednávky č.23948 ještě jedny brusle (na internetu byli) tak to již nebylo možné. Netuším tedy z jakého důvodu když ještě nic do dnešního dne nedorazilo. No doufám tedy co nejdřív dorazí aspon to co bylo objednáno :-)
-
Jako majiteli této společnosti mi není lhostejné Vaše rozhořčení a těžko hledám slova pro omluvu!
Ale přihlížet tomu nemůžu a alespoň pro vysvětlení.
28.12.08 jsme spustili výprodej bruslí a zimního zboží o 50% s dobrým úmyslem. Do té doby jsme vykrývali všechny objednávky do 5 prac. dní včetně tel. kontaktu a meilů. Bohužel poté se spustila lavina objednávek, která se nedala zastavit. Tisíce meilů a telefonů denně! Celý počítačový systém vč. účetního začal kolabovat, protože nebyl připraven na takové přetížení. Byli jsme nuceni vrátit ceny na původní, aby se to zastavilo. Následně jsme dali upozornění na shop o prodlevě a postupně jsme volali a psali!! Bohužel jsme nebyli schopni upozornit všechny a děláme to doposud. Nikdo z Vás nepřijde ani o korunu a pro ty, kteří čekali zbytečně a zboží nedostali z důvodu vyprodání se budeme snažit odškodnit!! Je mi jen líto, že tady čtu jen samé stížnosti i přes to, že jsme za 18 dní vč. víkendů dokázali odeslat 6000 objednávek a to i se zastavením plynového topení na SK pobočce. Omlouvám se všem a věřte mi, že nebylo a není našim úmyslem Vás poškodit!!! Děkuji všem za pochopení. Roman Košťál -
No tak já se hlásím do klubu. Čekám na objednané brusle pro mě a na kačenky pro mého syna od 2.1.2009. Kdyby aspon poslali blbej mail :-( !!!WORKER už nikdy víc!!!
-
Dnes jsem podal podnět k prošetření tohoto eshopu
Ústřednímu inspektorátu ČESKÉ OBCHODNÍ INSPEKCE
Jak jsem psal v prvním příspěvku že obleva a plyn z ruska přijde dřív než brusle od firmy worker.
Tak obleva už tu je, ale plyn a brusle néééé !
3.týden čekání na zboží a odpověď :-(
-
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POZOR TADY NIC NEKUPOVAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!###!!! PODVODNÍCI !!!###!!! -
Tento obchod NIKDY víc.Když jsem se po týdnu dovolala, a položila dotaz, jak to vypadá s mou objednávkou, slečna mi suše oznámila, že zboží už nemají.Ani se neobtěžovali mě kontaktovat a tuto skutečnost mi sdělit.Tak neseriózní přístup u obchodu,který se chvástá, že byl vyhodnocen jako nejlepší,to je obdivuhodné........
-
2.Ledna jsem objednala brusle pro manžela k narozeninám, které měl 14. ledna a pro dceru brusle Kačenky. Když už jsem to nemohla vydržet, tak jsem se snažila tak dovolat (nabídka tel. čísel je opravdu pestrá, ale asi jen jedno funguje) a paní se kterou jsem mluvila tak řekla, že už je zboží zabaleno. Přesně na manželovo narozeniny mi brusle opravdu přišly, ale pouze ty pro dcerku. Ale mail o tom, že zboží neni mi nepřišel a ani paní se kterou jsem mluvila a které jsem řekla i číslo objednávky mi nebyla schpna říct, že zboží není. Takže brusle pro dcerku které stály 120Kč a byly pouze doplňující věcí mě vyšly na 270Kč a zboží které jsem chtěla mi ani nepřišlo. Podle mého názoru se pouze chvástají, že jsou výrobci a že zboží mají na skladech a nic z toho asi není pravda.
-
Josef: Přesně, musím souhlasit. Objednal jsem helmy na lyžování 31.12. Ozvali se mi za 2 dny (telefonem), že není mnou vybraná barevná kombinace skladem. Nemohl jsem hned říci, zda souhlasím s jinou barvou (ne vše z obj. bylo pro mě) a tak že se ozvu později.
Za 30 min jsem se dovolal, slečnu co se mnou mluvila už nesehnal, vzkaz nikdo nevyřídil.
Další týden jsem psal 2x mail, že souhlasím s barvou.
Další týden jsem psal 2x mail, jestli vůbec akceptují mou objednávku.
No a příští týden jim jen napíšu mail, ať si helmy strčí do ....
Navíc v potvrzovacím mailu je číslo pro případné dotazy, které nefunguje.
Takže jednoznačně toto je naprosto nesolventní obchod. -
Certifikát HEURÉKA u mě nemá po zkušenosti z tímto eshopem vůbec žádnou váhu !
-
Už na těch stránkách zase lžou !!! 5-7 dní to je výsměch já už čekám 16 dní. Nejsou schopní ani zvednout telefon natož odpovědět na email.
Už mě nebaví každý den dětem vysvětlovat kde mají brusle a to že firma worker.cz je banda lumpů a lhářů !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!