-
Podle vlastní zkušenosti i reakcí dalších lidí čekajících na své zboží, se velmi dívím, že 90 % zákazníků by doporučilo obchod svým známým. Ani já nepatřím mezi těch 85 % vyvolených, kterým údajně zásilka doráží do 10 dnů. Ještě více mě zaráží, že zde vyloženě lžou o stavu objednávky. Doufali jsme, že synek bude mít brusle k narozeninám ... Bohužel jsme asi neupřesnili k jakým. TENTO OBCHOD BYCH ROZHODNE NIKOMU NEDOPORUČIL!!!!
Jiří Vojar -
Panečku, to je mi kouzlo. Dívám se, jestli mi už náhodou někdo neodpověděl... a tu mne, ani nevím proč, napadlo mrknout se na zmíněný odkaz. Už tam nejsou všechny tři nabízené velikosti, ale jenom dvě. Děkovala jsem minule za vstřícnost ... ???
-
Roman K.: stále zde vidím nabídku těch tří velikostí jako na začátku ledna ;-) http://www.worker.cz/364/ledni-brusle-worker-rocky, tedy i velikost 33 - 36. Platí stále vaše nabídka z 18.2. ? Přes všechny problémy s dodávkami zboží musím konstatovat, že zboží, které jsme již v neúplném balíčku obdrželi je KVALITNÍ a jsme s ním maximálně spokojeni a tudíž i o tyto brusle mám nadále zájem ;-) . Potíž je ovšem ta, že zbylé peníze se nám již vrátily na účet. Můžeme se domluvit na dobírce? A jakým způsobem vás mám kontaktovat, abychom se domluvili. Děkuji za vaši vstřícnost.
-
Taky jsem patřil k těm postiženým, kteří museli kvůli přetíženosti obchodu čekat déle na své zboží. Ale na brusle s 50% slevou pro mne i manželku jsem si rád počkal. Brusle jsou skvělé! Navíc jsem pak dostal jako omluvu kupón na slevu 300Kč. Je vidět, že jim na spokojenosti zákazníků opravdu záleží. Máte ve mě dalšího věrného zákazníka ;-)
-
zakaznik: Přesvědčte se prosím, zda opravdu vaši velikost požadované brusle dále nabízíme. Když rozkliknete detail, nejspíš zjistíte, že vaši požadovanou velikost již opravdu nemáme. Ale pokud ano, rád Vám zajistím a odešlu brusle za 1/2cenu a bez poštovného!!
-
Tak když mě po měsíci přešel vztek, bruslí ani omluvy jsem se nedočkala a koupila si je v kamenném obchodě, tak mi tento e-shop poslal mail s akční nabídkou na únor. Už se jenom směju, co všechno si dovolí.Nebo, že bychom si tento kabaret zopakovali ?
-
Milí napálení, patřím mezi vás ;-) !!! 11. ledna potvrzena objednávka (a jak to tu sleduji, už se dááááávno vědělo, že se nestíhá expedovat a skladové zásoby nestačí...), 13. ledna zaplaceno, za týden stav objednávky "čeká se na platbu", nezvedané telefony, zvedané a okamžitě pokládané telefony, telefony s informací: expedováno, týden nic, další telefonát: ještě neexpedováno, čeká se na šnorchl (a já čekala troje brusle - všechny pravda za 50% ceny), pak včera e-omluva a slevový kupon na udobření (abych u nich zas nakoupila, že ano), pak dnes 12.února doručený balík. a víte co v něm nebylo: dvoje z těch bruslí. K tomu omluva, že už je nemaj. a já myslela, že zbýval jenom ten šnorchl. a víte co, voni ty brusle WORKER Rocky na těch stránkách s výsměchem nám napáleným dál nabízej, ale dražší. to by byli hloupí, kdyby mi je poslali za cenu, co potvrdili v objednávce... A NEBO JE TO PANE K. JINAK? Upřimně ráda se vám omluvím, napíšu to sem velkým písmem, jen co je budu mít doma, a bude-li navíc ještě led, o to radostněji. PS: zítra je to přesně měsíc, co jsem si usmyslela, že ty dětské brusle svému synkovi u vás koupím... Zn.: č.o. 31847
-
Od 6.1. mám objednané dámské a pánské brusle, 16.1. se v objednávce připsalo KOMPLETACE ZBOŽÍ. 29.1. píšou PŘIPRAVENO K EXPEDICI, je 4. 2. a nic se neděje. Pokud mám to štěstí a někdo zvedne telefon a není to automat, který po chvilce automaticky zavěsí, tak nikdo nic neví, nemá nikam přístup................. Docela se začínám divit a pro lyžařskou přilbu jsem si radši zajela do kamenného obchodu, stála sice třikrát tolik, ale za dva týdny budu mít jistotu, že syn na lyžáku bude mít vše OK. Jsem z toho opravdu zklamaná.
-
Velice děkuji panu Romanu K., který vyřešil vše k mé spokojenosti. Byl velmi příjemný a moji objednávku vyřešil. Takže mohu už také bruslit. Mé objednané brusle již nebyly skladem, tak mi ochotně pan Roman K. nabídl jiné brusle také za 50% cenu. Jsem velmi spokojena a brusle se líbí. Děkuji za osobní přístup a vyřízení mé objednávky. Takže po této zkušenosti obchod doporučuji.
-
Zdravím diskutéry. Mám také opačnou zkušenost. Zboží přišlo včas a v pořádku. Za tu cenu bych si klidně i počkal. Podobné brusle mojím Hattrickům stojí v Hervisu 1.700,- Kč. Nedivím se, že to lidi objednávali ve velkém. Pepa
-
Roman K.: Moc děkuji za brusle. Byla jsem dost naštvaná, že se moje objednávka vleče od začátku ledna. Ale velmi si cením toho, že jste se ke všemu postavil čelem a začal řešit i jednotlivé objednávky. Díky vám už mám brusle doma. Jsou moc hezké a věřím, že je letos ještě pěkně užiju. Když ne venku, tak na stadionu určitě ano:)) Ještě jednou díky moc za osobní přístup. Ve chvíli, kdy jsem napsala sem do diskuse a uvedla číslo objednávky, jste začal jednat a brusle byly druhý den odeslané:)) Už se těším, až o víkendu vyrazíme i s dětmi. Jindřiška
-
Aj mne konečne korčule po 15 dňoch od objednávky dorazili, objednali sme 3 páry, prišli 2, bez ospravedlnenia alebo vysvetlenia, či zvyšok objednávky bude dodaný alebo nie. Dodám ešte k číslovaniu, objednala som si Windy č.39, no sú mi len tak-tak, hoci bežne nosím č.38, až potom som si všimla, že tie čo mi prišli, sú zvnútra označené ako 38-39, avšak oni ich predávajú ako riadne č.39. Mohli na to pri danom type upozorniť. Meniť ich si netrúfam, neviem, kedy by som sa dočkala. Kvalitu zatiaľ posúdiť neviem, ešte sme ich nevyskúšali, ale vyzerajú dobre, a za tú cenu...
-
Tak i já jsem se konečně dočkal po více než 3. týdnech brusle dorazily. U zboží skladem celkem fičák :-(
Nevím do jaké míry zafungovala Česká obchodní inspekce nebo můj rozhořčený email na vedení splečnosti. Ale po dlouhém čekání mnoha emailech nespočtech pokusech o dovolání na některé uvedené telefonní číslo. Jsem se dovolal arogantnímu a nepříjemnému zástupci pro Prahu a Střední čechy který prohlásil že s worker.cz nemá nic společného. Přišel nařadu rozhořčený email na vedení splečnosti. Na který konečně bylo odpovězeno. Zároveň se mi pán omluvil a nabídl 10% slevu na další nákup a zboží bylo po více než 3. týdnech dodáno.
Dle mého názoru když může posílat insportline respektive worker.cz inSPORTnews může poslat i email že tam mají bordel a nestíhají. Brusle asi ani na skladě neměli a čekali až přijdou a využily počasí k marketingovým účelům a dělali z lidí blbce.
V prvním příspěvku jsem psal že obleva a plyn z Ruska přijde dřív než brusle od firmy worker.cz . Původně to bylo myšleno jako vtip z kterého se bohužel stala skutečnost. -
Roman: Brusle WORKER jsou vyráběny v ČÍNĚ.
Brusle mám chvíli tak si je netroufám více hodnotit, ale jednu možná dvě sezóny snad zvládnou.
Rozhodně budou kvalitnější než eshop worker.cz -
Roman K.: Tak brusle dorazily tak jak jste slíbil a jsou super. Moc děkuji za ochotu věc řešit a určitě se do vašeho obchodu ráda vrátím.
-
Prosím o reakci. Jaké máte zkušenosti s bruslemi Worker? Jsou kvalitní?
-
Zboží přišlo o tři dny po slibovaném termínu, ale když ho mám, kledně bych počkala i déle. Takové brusle za 4 stovky. Podívejte se do normálních obchodů. Dejte 1300 a kvalita stejná. Lenka
-
Čtu vaše zprávy a mám naproso opačný zážitek. Na email jsem napsal objednávku a prosbu o odeslání co nejdříve a bylo mi vyhověno. Zboží jsem dostal za 3 dny. Za ty prachy jsom spokojený
-
Také se hlásím do tohoto společenství objednávka ze dne 5.1.2009 č28039 byla Vaším obchodem zrušena 15.1.2009 ovšem mé peníze leží na Vašem účtě.Informovat zákazníka by mělo být automatické . Telefonovat jsem se snažil ovšem
asi nejsem dost trpělivý ! Zajímalo by mě kdy se pohnou mé peníze zpět ! Děkuji za odpověď -
Mna by strasne zaujimalo, ked som nakupila na worker.SK este 2heho januara, zatial prisla len polovica objednavky spolu s postovnym (6 eur), ze kedy mi pride druha polovica objednavky (cakam uz 19 dni) a ci mi zarataju postovne este raz lebo to by ma fakt nahnevalo. Dakujem za odpoved!