-
Nedoporučuje obchod
- Tovar mi prišiel rozbitý a sklo bolo iba v bublinkové folii
Reakce obchodu WoodWick.svicky.cz
Dobrý den,
omlouváme se za vzniklou situaci. Snažíme se svíčky balit tak, aby byly odolné proti rozbití, ale někdy k nehodě dojde. Kontaktujte prosím oddělení zákaznické péče na čísle 731 648 024 nebo vyplňte reklamační formulář na našich stránkách. Věříme, že se situaci podaří vyřešit k Vaší spokojenosti.
Za tým Woodwick.svicky.cz
Kristýna -
Nedoporučuje obchod
Dlouhé dodací lhůty, obchod příliš nekomunikuje.
Reakce obchodu WoodWick.svicky.cz
Dobrý den, Petře,
mrzí nás, že jste na svou objednávku čekal dlouho. Momentálně nám vrcholí sezóna, ale snažíme se dělat vše proto, aby k Vám zboží dorazilo co nejdříve. Přijměte prosím naši omluvu.
S přáním krásného adventu
Váš tým Woodwick.svicky.cz -
Nedoporučuje obchod
- Lebo zasielate tovar len na území ČR. Nechápem prečo. Slovenské euro nie je pre Vás dobré?
Reakce obchodu WoodWick.svicky.cz
Dobrý den,
moc se Vám omlouváme. Rádi bychom naše zboží dodávali i na území Slovenska, ale nemáme k tomu oprávnění.
S přáním krásného nadcházejícího adventu
Váš tým WoodWick.svicky.cz -
Nedoporučuje obchod
- Velký vyber
- Vysoké ceny
Kdyz bych neměla dárkový poukaz,který jsem dostala, svíčky Woodwick bych nakoupila jinde.Tento e-shop ma jedny z nejvyšších cen.
-
Nedoporučuje obchod
- svíčka je moc hezká a krásně voní
- je to strašně drahé
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dosud nedorazilo...
Reakce obchodu WoodWick.svicky.cz
Dobrý den,
velice nás mrzí Vaše reakce, v současné chvíli je náš přetížen, z toho důvodu dochází ke zpoždení v dodávce na které upozorňujeme na eshopu. Za tuto skutečnost se velice omlouváme a věříme, že i přesto nás opět navštívíte.
přejeme klidný advent
tým Woodwick.svicky.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží přišlo poškozené. I když domluva o výměně zboží byla možná, zatím však neuskutečněná, ale věřím, že bude uskutečněno. Pokud bych potřebovala svíčky jako rychlý dárek, byla bych zklamaná. Z tří kusů dvě poškozené.
Reakce obchodu WoodWick.svicky.cz
Dobrý den,
je nám líto, že Vám přišlo zboží poškozené, i přesto, že se ho snažíme pečlivě balit, aby k poškození nedošlo. Určitě Vám nové svíčky zašleme a budeme kontaktovat.
Děkujeme za pochopení
přejeme klidný advent
tým Woodwick.svicky.cz -
Nedoporučuje obchod
Nemohu hodnotit.. Na zboží pořád čekám
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouha doba vyrizeni objednavky
Cekat vice nez 10 dni na doruceni zbozi, ktere je skladem, mi pripada v dnesni dobe trochu dlouhe. Navic mi objednavka stale nebyla dorucena.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Potřebovala jsem svíčky jako dárek. Bylo mi přislíbeno, že za tři dny určitě zásilka dorazí.....bohužel zpoždění o 5 dní :-(
-
Nedoporučuje obchod
Moc nejsem spokojena s kvalitou sticky. Poprve Woodwick strasne cerne kouri i po zkraceni knotu a moc nevoni. Priste uz si takovou asi nekoupim.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží ani po deseti dnech od nákupu nedorazilo.
Reakce obchodu WoodWick.svicky.cz
Dobrý den,
Děkujeme Vám za recenzi. Vaši objednávku jsme prověřovali a je nám velice líto, že došlo ke zdržení zásilky ze strany přepravce. Doručovat balíček 10 dní není standartní a doufáme, že se se tato situace již nebude opakovat.
Tímto bychom se Vám chtěli za přepravce omluvit a doufáme, že nám i nadále zachováte přízeň.
S pozdravem,
Váš tým Woodwick.svicky.cz -
Nedoporučuje obchod
Jak to shrnout??? Objednala jsem dvakrat, zadny email o objednavce nic.
Reakce obchodu WoodWick.svicky.cz
Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi.
Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Bohužel se občas stává, že email není doručen, jelikož je avizován jako virová pošta, což byl zřejmě i Váš případ. Pokud tato situace nastane, tak nás můžete kontatovat emailem nebo telefonicky, kdy Vám velice rádi sdělíme stav Vaší objednávky.
Děkujeme za pochopení a doufáme, že s námi nákup ještě zkusíte.
Tým Woodwick.svicky.cz -
Nedoporučuje obchod
- nešla karta
nešla karta