• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží kontaminováno hmyzem.
    • Nulová komunikace obchodu.

    Nákup v tomto obchodě nedoporučuji.
    O chia semínka s červy opravdu zájem nemám.
    Mnohem horší je, že mi nikdo ani po4 týdnech nedokázal odpovědět na mail.
    TAKTO VYŘIZUJETE REKLAMACE?
    Jako dlouholetý zákazník zde končím.

    Reakce obchodu Wolfberry.cz

    Dobrý de pane Pechanec, velmi mě mrzí vaše zkušenost. Osobně jako jednatel zajistím nápravu. Chia semínek prodáme několik tun ročně a žádné červy jsem v nich nikdy neviděl. Naše výrobní hala je pod přísným dohledem kontrolních orgánů. Není možné, že se zboží kontaminovalo někde jinde? Prosím o sdělení podrobností na mejl: [email protected] za info děkuji Jednatel společnosti.

    • chybi jeden vyrobek
  • Pravdepodobne toho maju vela pred sviatkami :/ nevadi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadny,
    • Jsou amateri, nizsi uroven

    Nedoporucuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po objednání a potvrzení zásilky mi zavolal zástupce firmy s tím, že mám zaplatit za jeden produkt víc nebo že zásilku zruší. Mou chybou bylo, že jsem se nebránila českou obchodní inspekcí.

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu Wolfberry.cz

    Dobrý den, prosím o jakou položku se jednalo? Takového chování se ve Wolfberry netoleruje. S pozdravem CEO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod mi objednávku doposiaľ nevybavil, ani sa mi neozvali, vobec nereaguju na emaily. ten obchod proste nefunguje.

    Reakce obchodu Wolfberry.cz

    Dobrý den prosím Vás jké číslo objednávky? Na jaký e mail jste psal? S pozdravem Stoklásek CEO

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    23.4. jsem si objednala 4 položky - vše skladem. Okamžitě mi přišlo potvrzení objednávky, a v dalším emailu, že se objednávka zpracovává. Od té doby se nic neděje. Až dnes 4.5. přišel dotazník, jak jsem spokojena s nákupem zboží (6 položek - z toho 2 jsem vůbec neobjednávala).....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ani po urgenci během 14 dnů nedorazilo

    Reakce obchodu Wolfberry.cz

    Dobrý den pane Roško,
    velice nás mrzí vzniklé komplikace. Vaše zásilka se bohužel vrátila od dopravce poškozená, proto došlo ke zdržení. Dnes nebo nejpozději zítra bude znovu odeslána. Prosíme o strpení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zaslali mi jedno zboží, kterému den před doručením skončila trvanlivost. Dalším 3 zbožím končila trvanlivost během 14 dnů, dalším 2 během 2 měsíců. Podotýkám, že se nejednalo o zboží ve slevě.
    • Při řešení výše uvedeného problému mi bylo zaslíbeno zaslání jiného zboží (dle domluvy podle JEJICH výběru). Po měsíci jsem zboží urgovala, již 14 dní čekám na odpověď.

    Reakce obchodu Wolfberry.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí vzniklé komplikace. Určitě se nejednalo o úmyslné zaslání produktů s krátkou expirací. Napište mi prosím na email [email protected] přednostně se budu Vašemu problému věnovat. Nyní bohužel neznám číslo objednávky o kterou se jedná a na emailu žádnou zprávu z minulosti nevidím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednala jsem dvě balení pleťového arganového oleje (celkem 200 ml za 522,- Kč). Přestože na lahvičkách je uvedeno, že olej je kosmetický, lisovaný za studena, obě obsahují olej z pražených jader, který je díky své charakteristické vůni na pleť nepoužitelný. Arganový olej různých značek používám už léta, zachránil mi pleť, proto jsem přístupem Wolfberry.cz k zákazníkovi velmi zklamaná.

    Reakce obchodu Wolfberry.cz

    Dobrý den paní Morávková,
    velice nás mrzí Vaše nespokojenost s produktem, ale mýlíte se. Prověřoval jsem produkt a rozhodně není olej lisovaný z pražených jader. Máme velice kvalitního dodavatele z Německa a jsme schopni vše doložit i specifikacemi a dokumenty od výrobce. Napište nám prosím na email [email protected] vše můžeme prodiskutovat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednávku som vytvoril pred 10 dňami a tovar stále nedorazil. V systéme je stav "Objednávka sa spracováva"

    Pokiaľ mi tovar dorazí, recenziu aktualizujem...

    Reakce obchodu Wolfberry.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí vzniklé komplikace. Napište nám prosím na email [email protected] číslo objednávky. Vše prověříme a zjistíme kde nastal problém.

  • Dotazník spokojenosti Heureka.cz podsouvá lživé informace!! (Objednal jsem jiné zboží, než které je needitovatelně předvyplněno!) Očekávám omluvu a nápravu, jinak důvěra v Heureka.cz skončila a spojení Heureka.cz se lží bude šířeno. Bohužel to vrhá špatné světlo na Wolfberry.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • myší trus v chia semínkách

    Vše v pořádku, vše v pohodě až na jednu "maličkost". A sice s delším zpožděním od nákupu jsem zjistil, že pětikilové balení chia semínek obsahuje myší trus. Při pomyšlení, kolik myšího trusu jsem již zkonzumoval za tři měsíce denního užívání, se mi dělá docela nevolno.

    Reakce obchodu Wolfberry.cz

    Dobrý den pane Tranta, po rozlomení domnělého myšího trusu zjistíte, že je uvnitř bílý. Nejedná se o myší trus, ale o mikroskopický kousek jílu, který vypadá stejně jako chia, proto ho není možné sortérem detekovat. Jedná se o přírodní produkt a tento není zdravotně závadný. V celém 1000kg big begu od dodavatele jsme našli pár kousků, které jsme se snažili pečlivě vytřídit. Pokud nám něco uteklo velmi se omlouváme a jsme připraveni situaci okamžitě řešit. Volejte mi na tel. 777 60 80 90 Stoklásek. Majitel společnosti Wolfberry s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží dorazilo téměř prošlé!!
  • Velmi rada by som hodnotila,
    zial nemam co, peniaze odoslane 25.8. ale tovar nikde, ani komunikacia ze sa nieco deje, fakt dakujem

    Reakce obchodu Wolfberry.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s doručením. Napište nám prosím na email [email protected] číslo objednávky o kterou se jedná. Prověříme stav zásilky a okamžitě sjednáme nápravu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velký výběr zdravých potravin na jednom místě
    • dlouhá dodací lhůta, nedodržení termínu
    • zboží zařazené do špatných kategorií
    • nedostatečné zásoby skladem
    • drahá bio semínka ke klíčení špatně a nestejnoměrně klíčí

    Některé zboží je zařazeno ve špatných kategoriich (např. Pohanková kaše 500 g je mezi Obilovinami, zatímco všechny ostatní kaše v kategorii "Vločky, kaše"). I když jsem je na to upozornila, za 3 týdny si to ani neopravili...

    Zřejmě nemají dostatečné zásoby zboží skladem - než jsem dokončila objednávku, jedna položka byla vyprodaná, než jsem objednávku upravila, nebyla další. Musela jsem se několikrát vracet a ručně toto zboží odebírat.

    "Expresní doručení" trvalo 8 dní, zboží skladem expedovali týden (obj. v út, ve čt na můj dotaz slíbili objednávku odeslat nejpozději v pá, nakonec byl odeslán až v út), navíc bez jakékoli informace z jejich strany.

    Nejvíc mě však mrzí, že drahá bio semínka a luštěniny ke klíčení (např. adzuki, pískavice, ještě jsem nevyzkoušela všechny) klíčí velice nerovnoměrně - některé klíčky už mají zelené lístky, zatímco jiná seminka teprve začínají klíčit, a cca 1/4 semínek pak nevyklíčila vůbec (dodržuji dobu namáčení, pěstuji v nakličovacích sklenicích nebo misce, proplachuji 2-3x denně). Přitom třeba hrách ze supermarketu (v ceně asi 15 Kč / 500 g, určený k vaření) vyklíčil 100%...

    Reakce obchodu Wolfberry.cz

    Dobrý den pani Dito, souhlasíme s Vámi že pohanka není obilovina, ale jednoletá rostlina z čeledi rdesnovitých, která má podobně moučná zrna jako obilí. Ihned jsem dohlédl na opravu jejího zařazení. Zboží máme skladem opravdu dost, protože jsme přímí výrobci a dovozci, jen zájem je v poslední době větší než dříve. Z tohoto důvodu reorganizujeme procsní postupy. Z tohoto důvodu došlo ke zpomalení expedice - za toto se omlouváme. S čím nemohu souhlasit jsou semena na klíčení, která jsou z Itálie a klíčí všechna nádherně rovnoměrně. Před jejich dovozem jsme je na firmě téměř všichni klíčili abychom si byli jisti že prodáváme kvalitní BIO výrobky. Rád bych s Vámi probral postup klíčení napište mi na mejl [email protected] a rád s Vámi postup projdu. S přátelským pozdravem Stoklásek - majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    jelikož zboží až dosud nedorazilo a obchod mi o odeslání nedal vědět, je nepoužitelný, i když sortiment byl celkem zajímavý

    Reakce obchodu Wolfberry.cz

    Dobrý den paní Klempířová,
    velice se omlouváme za vzniklé komplikace. Došlo k technickému problému a chybnému spárování Vaší platby s objednávkou. Proto jsme stále čekali na úhradu. Chybu jsme již opravili a Vaše zásilka bude hned zítra předána dopravci. Prosíme tedy o strpení. Budeme velice rádi pokud nám dáte ještě šanci a znovu se potkáme v našem eshopu.
    Váš tým Wolfberry.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při dotazu a současně žádosti zda může být zboží odesláno poštou společně s objednávkou od f. Holisticky.cz,mě bylo sděleno, že to není možné, vzheldem k jiné firmě, se kterou nemají nic společného. Při osobním převzetí zboží, je výdejna zboží ve stejných dveřích pro obě firmy a slečny sedí v jedné kanceláří a taktéž příprava objednávek probíhá v jednom skladě.

    Reakce obchodu Wolfberry.cz

    Dobrý den, jsme moc rádi že u nás nakupujete, bohužel využíváme v našem skladně odlišné expediční systémy a není možné míchat objednávky jednotlivých E shopů které u nás expedujeme. Jestli pro Vás můžeme něco udělat pro příště, napište mi osobně na mejl: [email protected] a rádi Vám maximálně vyjdeme vstříc v rámci našich možností. Je pro Vás naše odpověď dostatečná? s přátelským pozdravem majitel Stoklásek

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • hodně zboží
    • Sáček s Chia semínky byl prasklý, semínka byla vysypána v celé krabici. Kupovala jsem také Goji. Sáčky, ve kzerých je zboží baleno, jsou úplně napnuté, takže vždyhrozí prasknutí a vysypání. Jeden sáček s Goji mi praskl až v ruce...Neměla jsem chuť se zdržovat vracením či reklamací.

    Sáček s Chia semínky byl prasklý, semínka byla vysypána v celé krabici. Kupovala jsem také Goji. Sáčky, ve kzerých je zboží baleno, jsou úplně napnuté, takže vždyhrozí prasknutí a vysypání. Jeden sáček s Goji mi praskl až v ruce...Neměla jsem chuť se zdržovat vracením či reklamací.