Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Z obrázku nelze poznat kvalitu materiálu. A ta je bohužel nižší.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • 3 ze 4 kufru poškozené

    nic moc, spíše zklamání. 3 ze 4 kufru poškozené, teď to někam posílat atd.... slevu obchod neposkytne, jen reklamovat nebo vrátit. Což nestíhám.

  • Dobrý den,ptáte se , jak jsem spokojena s doručením zbožím?Melo přijít minuly pátek,dnes je čtvrtek dalšího týdne a kufr zde není….spis bych čekala od Vás omluvu…

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutně strašný zážitek, doručena půlka objednávky, vše naprosto tragické, kufry po jedné cestě zlomená skořepina, pro jeden jsem na své náklady musela na prodejnu. Nikdy více!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem dvě stejné kabelky, pro sebe a jednu jako dárek. Obě přišly nejkvalitně zpracované. Na zadních stranách vytlačené, všude čouhaly nitky, logo nalepené nakřivo. Zklamání, vrátila jsem :(

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Bol problém s platbou nakoľko platiť sa dalo len českých korunách a za zahraničný prevod bol nakoniec zaúčtovaný bankou poplatok 20 EUR. Privítala by dom platbu na dobierku .

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nemožnost doručení a platby do obchodu
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Naprostá neochota při vyzvednutí objednávky. OC Arkády
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Kufry dorazily poškrabané a špinavé

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Kvalitní zboží za rozumné ceny
    • P
    • Bohužel tento obchod využívá na doručení zásilek výhradně společnost PPL, což je nejhorší přepravce zásilek v ČR. Zásilku většinou nedoručí a uloží jako v mém případě 6 km daleko v jiném městě a následně vrací odesílateli.
    • Nekvalitní zákaznická podpora. Pán na lince vždy ochotně přislíbí řešení situace s dodáním zásilky a potom s tím dál nic nedělá...

    Upřímně nechápu, proč je vaše firma ochotná si kazit dobré jméno službami nejhoršího přepravce zásilek v ČR, tedy spol. PPL a riskovat ztrátu zákazníků.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem kufr, přišel vadný kus.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není možné na dobírku.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na první pohled vkusná a elegantní peněženka. Tím to končí. Za téměř dva tisíce ve skutečnosti měkký materiál, zip si musíte vždy přidržet, aby s ním šlo manipulovat, jelikož část na mince je pouze tenký kousek tkaniny, zip umělý. Což potvrdila i prodavačka, když jsme vyzvedávali. Neodpovídá ceně .
  • Dobrý den!Nikdy jsem nedostal objednávku, zaplatil jsem 855 za rukavice a 120 korun za doručení.Pokud je to možné, vyřešte tuto otázku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedá se u vás platit na dobírku kartou až v případě doručení zboží! Dopředu peníze nikam neposílám (doporučuji všem!!!!)! A číslo karty dávat do virtuálního světa, ani náhodou!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • na dovolenou se teprve chystám, jinak kufry vypadají dobře

    při osobním převzetí objednávky v prodejně Arkády Pankrác mě překvapilo nevhodné chování paní prodavačky hraničící s arogancí a nezákaznickým přístupem, asi byla naštvaná, že jsem si zboží objednal na eshopu a ne u nic na prodejně, což dávala patřičně najevo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • cena
    • zničené zboží
    • dlouhá doba doručení
    • zákaznický servis přes překladač

    Zboží došlo celkem pozdě. Když jsem kufry rozbalila, byla jsem dost zděšená. Kufry jsou všude totálně poškrábané, mají hluboké rýhy, velké odřeniny. Neměly na sobě ani ochranné fólie. Vypadají, že je už někdo používal a nebo byly vystavené na kamenné prodejně, pokud nějakou mají. Psala jsem tedy na zákaznický servis. Očekávala jsem buď opravdu slevu a nebo výměnu kufrů. E-mail z překladače, kde se píše, že mám zboží vrátit. Co oceňuji je, že to vrátím na jejich náklady. Poslali mi kód na zásilkovnu. Když jsem se ptala, zda uděláme výměnu, že já je pošlu a oni mi pošlou nové, tak odpověď je pořád stejná - pošlete nám kufry. Moc se mi líbily a chtěla jsem je k Vánocům pro děti, ale teď se bojím objednat znova, aby mi nepřišlo to stejné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebylo mi umožněno platit kartou na prodejně.