Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost vyřízení zakázky.
    • Průhledné plexisklo, které bylo umístěno v dřevěné krabici na víno, bylo hodně poškrábané, vypadalo tak, že již bylo několikrát použito. Při předávání dárku k narozeninám si toho samozzřejmě obdarovaná osoba povšimla, a... no, raději mlčela.
    • Při přebírání zakázky v Parcel Shopu PPL jsem byl legitimován, musel jsem předložit občanský průkaz, jako kdyby mi nebylo 18 roků (poznámka: vloni jsem slavil 66. narozeniny). Možná vypadám mladě... Ne, dělám si legraci. Nicméně, teď vážně: v případě pochybnosti o věku osoby, která přebírá alkohol, chápu kontrolu předložením občanského průkazu. Ale, ještě se mi nikdy nikde nestalo (a to si objednávám i "tvrdý alkohol", nikoliv jenom víno), že by si někdo VYPISOVAL z mé "občanky" údaje. Navrhoval bych postup, jako je tomu všude jinde: vydávající osoba, pokud má pochybnosti o věku přebírající osoby, se s ní dohodne o předložení dokladu prokazujícího odpovídající věk. V obchodech ani v restauraci mne nikdy nikdo nekontroloval "občanku", jestli mi je více než 18 roků - stačila vizuální kontrola.. Opakuji: objednávám si alkohol od vícero společností, ale nikde jsem se s podobným postupem nesetkal.

    Vážím si rychlosti vyřízení zakázky. Dále, velmi, velmi kvalitního produktu, který nabízíte (poznámka: tak dobré víno jsem nepil celá desetiletí). Děkuji.

    Reakce obchodu Winehouse.cz

    Dobrý den, ano... ono tak vypadá poškozeně a matně. Plexisklo má na sobě ochranou přepravní folii aby se nepoškodilo a v té to posíláme. Tu stačí sundat a máte nové, čisté plexi. Ověření věku je nutnost a PPL to dělá tímto způsobem. Obě strany se kryjí pro případné řešení plnoletosti zákazníka.

    děkuji a přeji pěkný den, Maštera

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ani po 10 dnech nedorazilo.

    Reakce obchodu Winehouse.cz

    Dobrý den, mrzí mě vaše nespokojenost. Objednávku jste udělal 21. 12. 2024. Platba převodem dorazila 23. 12. 2024 odpoledne po pracovní době. Objednal jste zboží, které bylo na cestě od dodavatele a při objednání vám to ukazovalo termín dodání a ten byl dodržen. Pravděpodobně jste u objednání přehlédl termín doručení.

    děkuji a přeji pěkný den, Maštera

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Špatný popis na webu, proto jsem musela vracet a před Vánoci shánět jiný dárek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem před více, než týdnem a zboží stále nedorazilo. Otřes!

    Reakce obchodu Winehouse.cz

    Dobrý den, objednávka od nás odešla hned druhý den ráno jako ta předchozí, kterou jste u nás měl(doprava na PPL parcel shop). Bohužel bylo zvolena doprava WEDO, která není v těchto dnech spolehlivá a už jsme ji před týdnem vypnuli.

    děkuji Maštera

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • E-shop jako takový je přehledný. Hezké ceny, avšak nestihl jsem vyzvednout ve stanovené lhůtě a bylo mi vrácena pouze polovina peněz. Stačilo by mi zavolat, poslat zprávu rád bych si pro zboží došel a příště koupil zas, avšak v dnešní době mi tento přístup k zákazníkovi přijde nehezký a nedoporučil bych zde nakupovat.

    E-shop jako takový je přehledný. Hezké ceny, avšak nestihl jsem vyzvednout ve stanovené lhůtě a bylo mi vrácena pouze polovina peněz. Stačilo by mi zavolat, poslat zprávu rád bych si pro zboží došel a příště koupil zas, avšak v dnešní době mi tento přístup k zákazníkovi přijde nehezký a nedoporučil bych zde nakupovat.

    Reakce obchodu Winehouse.cz

    Dobrý den, mluvili jsme spolu po telefonu a vůbec jste nevěděl. Jen jste se domníval, že je to od nás. Vaše objednávka byla stále připravena. Pokud jí stornujeme, přijde vám informace včetně opravného dokladu a samozřejmě celé částky. Na dotaz, zda objednávku chcete nebo bude storno, jste se už neobtěžoval odpovědět. Škoda, že raději nezavoláte nebo nenapíšete email nám, pokud nevíte nebo si nejste jistý.

    přeji pěkný den, Maštera

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Široká nabídka zboží
    • Platí se poplatek za dodání na výdejní místo
    • Není možné zaplatit na výdejním místě , pouze platba předem

    Z 5 objednaných položek jsou 4 blízko data doporučené spotřeby. Na zaslaný e-mail žádná odpověď.

    Reakce obchodu Winehouse.cz

    Dobrý den, vaše zkušenost mě mrzí. Zakoupil jste produkty s expirací 4-5 měsíců. V případě, že je to pro vás málo, zastavte se na výměnu. Email jste napsal v pátek a reakci na něj máte ve schránce.

    přeji pěkný den, Maštera

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • široký sortiment
    • obchod informoval obdarovaného o cené zboží fakturou
    • v objednaném zboží pouze drobná změna, nahlášená předem

    Reakce obchodu Winehouse.cz

    Dobrý den, mrzí mě to, ale dívám se na vaší objednávku a bohužel musím říct, že to nebyla naše chyba. V objednávce nemáte nikde žádnou poznámku, zprávu, zmínku o tom, že by objednávka měla odejít bez faktury a jako dárek.

    přeji pěkný den Maštera

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Akční zboží
    • Hezká nabídka nealko vína a dalších nealko nápojů
    • Nesrozumitelné nastavení dopravy v košíku
    • Komplikované doručení do PPL Parcelshopu - PPL je už skoro jak ČP

    Neúspěšné doručení chybou na straně dopravce PPL. Po několika dnech, kdy nápoje byly uložené někde v horku, ať už na depu nebo cestovaly republikou, jsem musel objednávku nakonec zrušit.

    Co se mi nelíbilo, že prodejce zkoušel "Stornovat a vrátit částku za produkty, bez dopravného". Asi se jim nechtělo vracet celou částku, kterou jsem zaplatil. Nepřijde mi to jako fér přístup.

    Reakce obchodu Winehouse.cz

    Dobrý den, bohužel je to věc, kterou neovlivníme. Kolega nechal přesměrovat zásilku na nejbližší možnou výdejnu. Byl jste s tím srozuměn a akceptoval jste to. I přesto, jste si objednávku nevyzvedl a vrátila se. Toto bylo vaše zrušení bez jakékoliv jiné informace. Následné vyřízení vratky a vrácení peněz bylo v pořádku, dle našich obchodních podmínek, se kterými jste souhlasil. Po reklamaci jsme vám radši vrátili i za dopravu, abychom měli klid my a hlavně vy)).

    přeji pěkný den, Daniel Maštera

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Měl jsem objednáno Rulandské šedé, 2021, pozdní sběr, polosuché, Spielberg. Bohužel mi bylo dodáno jakostní víno místo pozdního sběru.

    Reakce obchodu Winehouse.cz

    Dobrý den, vaše recenze mě velmi mrzí. Tím spíš, že to dozvídám zde. Nikde jinde jste nás nekontaktoval. Vše se dá vyřešit pokud o tom víme. Víno jste dostal myslím správné i dle kamerových záznamů. Na zadní etiketě máte popis "jakostní víno" a hned na řádku pod tím je "s přívlastkem pozdní sběr". To jste pravděpodobně nedočetl. Toto víno a ročník v jiné variantě nemáme. Objednávku jste si přebíral osobně na výdejně a mohl a z vaší strany proběhnout kontrola.

    pěkný den Maštera

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé dodání
    • Špatná komunikace

    Reakce obchodu Winehouse.cz

    Dobrý den, jaký byl prosím problém? Lednice byla odeslána včas a v pořádku. Včetně sledování zásilky kde se nachází. Dotazovali jste se na fakturu, která byla na lednici v košilce. Po telefonu ani mailem jste se o problémech nezmínil.

    děkuji Maštera

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé doručení
    • Balení
    • Přišlo to zabalené, jak nějaká trapná bohemka

    Reakce obchodu Winehouse.cz

    Dobrý den, koupil jste si holou láhev bez dárkového boxu. Jak láhev tak sklenici je nutné na převoz dopravcem zabalit tak aby vydržela celá a nerozbila se. Omlouvám se, ale nemůžete čekat, že rozbalíte balík a vyskočí na vás láhev s mašlí. Ve důsledku jestli Bohemka nebo Moet, zabalené přijde oboje stejně.

    děkuji a přeji pěkný den, Maštera

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Moje objednávka byla zrušena obchodem s vínem bez udání důvodu. Pro mě naprosto nepochopitelné a zklamání!
    Takhle dobrá služba nefunguje!
    Chtěl jsem také komunikovat v angličtině, kterou obchodník s vínem zcela ignoruje.

    Reakce obchodu Winehouse.cz

    Hello, I don't understand your review. Your order has been canceled according to the rules of our e-shop. I replied to you in an email. You should have paid for the order by bank transfer within 3 days. You have been sent 2 payment requests. Payment did not arrive 4 days after ordering and the order was logically cancelled. Simple. The reason for the cancellation was already explained to you last week.
    And last but not least, English was communicated with you.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • České nálepky jsou nalepeny na originální etiketu a nejdou jednoduše bez poškození sloupnout. To naštve hlavně u drahého alkoholu.
    • Nabídky chodí do mailu i bez přihlášení odběru.

    Obchod jinak naprosto v pořádku.
    Příště nakoupím raději jinde.

    Reakce obchodu Winehouse.cz

    Dobrý den, to nás bohužel mrzí. Láhve nepolepujeme my, ale importér do ČR. Je to dáno legislativou EU. Stane se to u jakéhokoliv alkoholu a prodejce. Na drtivé většině lahví na to není jiný prostor než na zadní originální etiketě. V systému vidím, že zasílání novinek máte přihlášené a potvrzené. V patičce nabídky, která vám chodí, je tlačítko pro odhlášení. Zrušit lze kdykoliv.

    děkuji, Maštera

  • Nedoporučuje obchod

    Doprošoval jsem se o vystavení faktury

    Reakce obchodu Winehouse.cz

    Dobry den, nerozumim vasemu hodnoceni a mrzi me. Vy jste se primarne doprosoval o slevu. Kolega vam s objendavkou vysel vstric. Fakturu jste mel prilozenou v jednom z kartonu. Nasledne vam byla obratem zaslana i elektronicky.

    dekuji Mastera

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    unikátní nabídka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stále čekám na zásilku už 10dni a stále nic. Rozhodně nemohu tento obchod doporučit.

    Reakce obchodu Winehouse.cz

    Dobrý den, děkuji za hodnocení i když mu nerozumím. Vaše objednávka byla od 6. 1. na vámi zvolené výdejně, kterou jste si vybrala. O připravené zásilce vám šel email i SMS, že je připravena k výdeji. Souběžně vám odešel link pro sledování zásilky dopravcem PPL. V mailu jsme vám opětovně poslali rekapitulaci objednávky kde vidíte vaše kontaktní údaje k objednávce(mail/tel.číslo) a kompletní časovou osu objednávky. Email máte správně. Dle mailové rekapitulace jste zadávala bankovní příkaz na úhradu objednávky.

    děkuji Maštera

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neda se platit na zasilkovne

    Reakce obchodu Winehouse.cz

    Dobrý den, Zásilkovnu nepoužíváme. Pokud máte na mysli WEDO tak ano, tam dobírka nelze. U ostatních druhů dopravy jako Messenger nebo PPL pracel shop je dobírka možná. Vidíte přehledně na webu při volbě platby a dopravy.

    děkuji, Maštera

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    V adventním kalendáři byla vylámaná okénka. Zřejmě při nešetrné přepravě je někdo vymačkal. Bohužel to jinak fajn dárek dost devalvovalo.

    Reakce obchodu Winehouse.cz

    Dobrý den, to nás mrzí. Objednávku jste si vyzvedával osobně a převzal jste si jí. S reklamací, že něco není v pořádku se nikdo neozval a dozvídáme se to tady. Reklamace/nesrovnalosti řešíme ihned obratem pokud o nich víme.

    děkuji, Maštera

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rozbalený karton

    Reakce obchodu Winehouse.cz

    Dobrý den, vaše recenze mě mrzí. Nenakupujete u nás poprvé. Ano krabice od vína (celého kartonu) není originálně zabalená, protože se lahve olepují zezadu českou kontraetiketou dle legislativy ČR. Druhá věc je, že jak při závozu na výdejnu tak při výdeji zákazníkovi probíhá kontrola zda obsah souhlasí s objednávkou.

    děkuji Maštera

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychle vyřízena objednávka
    • Dobrý výběr produktů

    Produkty jsem objednávala jako dárky. Nelze ale takto použít. Vše sice bylo precizně zabaleno do bublinkové folie, ale nacpané do malé krabice. Obaly se tím poškodili - promáčknuté a zmuchlané.

    Reakce obchodu Winehouse.cz

    Dobrý den, to mě moc mrzí. Nerozumím potom tomu, že se toto dozvídáme z recenze a neozvala jste se nám. Pokud je něco špatně obratem to řešíme. Je jednodušší tady napsat recenzi nebo poslat email s fotkou a poškozeným zbožím?)

    děkuji Maštera