• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychla komunikace a rychly navrat castky.

    Po uhrade objednavky nam bylo sdeleno, ze zbozi neni na sklade a cekaci doba byla nekolik tydnu.
    Jednalo se o tri tenisove rakety+vyplety.
    Celkova castka byla kolem 19.000Kc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • chyběl slíbený dárek.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod zrušil již potvrzenou a zaplacenou objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Mylně uvedené informace o produktu. Zákazníkovi by poslali zboží v jiném stavu, než je uvedeno v popisu. Asistentka prodeje se ani neomluvila, jen konstatovala, že je na webu chyba.

    Reakce obchodu Wilson Store

    Dobrý den,

    pokud se uvedené informace na webu neshodovaly se skutečností, omlouvám se dodatečně i za asistentku prodeje za naši chybu a věřím, že nyní už je všechno opravené a v pořádku. Rozhodně se nejednalo o úmysl.

    Vidím, že jste si mimo raketu objednal i spoustu dalšího vybavení Wilson, tak snad jste se vším nakonec spokojený.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,

    Ing. Petr Vychopeň

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • délka dodání
    • klamání zákazníků
    • problém se slevovým poukazem

    Zboží jsem objednal 26.10. a dorazilo až 3.11., přitom se obchod pyšní velkým nápisem, že všechno zboží je skladem a expeduje se do 24 hodin! Objednával jsem na základě slevového poukazu, se kterým byl hned od začátku problém. Objednal jsem tak, abych plně využil 2000 tisícový slevový poukaz, během toho si však obchod položky zlevnil a mně tak poslal zboží pouze za 1670,-.

    Reakce obchodu Wilson Store

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že jste nebyl s nákupem u nás spokojen a rád bych se Vám jménem naší firmy upřímně omluvil.
    Naprosto chápu Vaši nespokojenost s dobou dodání Vaší objednávky. Jednoznačně je chyba na naší straně, kterou nepopíráme. Bohužel selhala komunikace a logistika mezi naším hlavním skladem a prodejnou, takže i přesto, že máme a musíme mít veškeré nabízené zboží na vlastním skladě (dáno striktní politikou našeho dodavatele Wilson), došlo k situaci, že jsme dobu dodání nedopatřením protáhli.
    Co se týká potíží se slevovým poukazem, tak bohužel není v našich silách sledovat, abychom jednotlivé zákazníky nepoškodili přeceňováním zboží. Přeceňování zboží, jak jistě chápete, je prostě součástí fungování každého obchodníka a věřte, opravdu to nebylo mířeno proti Vám. Byla to jen souhra náhod. Někdy se přecenit musí a to jestli si nějaký zákazník objednal zboží za dražší cenu chvíli před přeceněním bohužel sledovat nemůžeme. Přeceňování u nás, jako ostatně i v jiných eshopech, provádí zcela jiné oddělení zaměstnanců, než řešení objednávek. Rozhodující je tedy opravdu cena v momentě objednání zboží.
    Nicméně se snažíme naše služby neustále zdokonalovat, proto každá recenze, ač negativní, je pro nás přínosem a důvodem pro zlepšení.
    V rámci garance spokojenosti bych Vám rád nabídl kompenzaci za způsobené potíže. Pokud se u nás rozhodnete ještě někdy nakoupit, nejen, že uděláme vše pro Vaši spokojenost, ale máte u nás slevu 10% na příští nákup (stačí se u objednávky odkázat na tuto recenzi).
    Děkuji za pochopení.

    S přáním příjemného dne,

    Bc. Michal Jakubec
    Online marketing manažer
    ZebraStores s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Považuji celkem za hranicí, že jakoby nakupuji ve Wilson Store, a najednou nakupuji u někoho jiného, to je Zebra Stores.cz. Protože boty, které jsem si objednal a zakoupil, mám úzké, budu je muset vrátit. Jsem zvědav, jestli se k vrácení peněz bude Zebra Stores.cz hlásit.

    Reakce obchodu Wilson Store

    Dobrý den, vážený pane Smetano,
    mrzí nás, že jste se rozhodl napsat takto negativní recenzi, ačkoli se nic špatného z naší strany neudálo.
    Není nic neobvyklého, že obchodní název firmy se neshoduje s názvem eshopu a vystupuje takto většina jiných obchodů v ČR.
    Navíc není žádným tajemstvím - naopak pyšníme se tím, že jsme síť internetových obchodů ZebraStores.cz, pod kterou spadá mimo jiné také speciálka Wilson Store. Pokud navštívíte náš rozcestník, zjistíte, že máme těchto speciálek více. Spojení těchto speciálek pod rozcestník ZebraStores.cz nabízí naopak zákazníkům pouze samé výhody, jako je například společný nákupní košík, věrnostní program, sportovní a soutěžní akce, apod.
    Zde nevidím nic, co by bylo za hranicí nebo nějak klamavé, protože vše je na webu zřetelně uvedeno. Proto nerozumím Vašemu rozhořčení.
    Peníze za vrácené zboží Vám budou samozřejmě do koruny vráceny. Je to u nás běžná praxe. A abychom vyšli našim zákazníkům vstříc, prodloužili jsme zákonem danou dobu vrácení zboží na 30 dní.
    Věřím, že během Vašeho nákupu nenastal žádný jiný, adekvátní, problém a pokud ano, rádi ho společně vyřešíme. Protože důvěra zákazníka je pro nás velice důležitá.

    S přáním příjemného dne,

    Bc. Michal Jakubec
    Online marketing manažer
    ZebraStores s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    • Po deseti dnech od objednávky žádné info.proč zboží není dodané.Musel jsem si dvakrát volat sám.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod nekomunikuje, telefon uvedený na webu neexistuje. Na zboží čekám už druhý týden.

    Reakce obchodu Wilson Store

    Dobrý den, je nám líto, že nejste s nákupem spokojená a Vaše rozhořčení samozřejmě chápeme. Dlouhá dodací doba je způsobena nepříjemným výpadkem ze strany dodavatele. Vzniklou komplikaci usilovně řešíme a je to opravdu výjimečná záležitost - velmi se Vám omlouváme a jako omluvu Vám do balíčku přidáme dárek :)
    Co se týká telefonu, tak jsme k dispozici Po - Pá 8:00 - 16:30 na čísle uvedeném na webu (+420 511 444 331), mimo tuto dobu můžete zanechat hlasovou zprávu.
    Vaši objednávku řešíme a jakmile nám dorazí očekávané zboží od dodavatele, což je dle jeho vyjádření zítra večer, zboží Vám hned odesíláme. Nejpozději v sobotu byste tedy měla svoje zboží obdržet.
    Byli bychom rádi, kdybyste kvůli této komplikaci na nás nezanevřela a v budoucnu se na nás opět obrátila. Věřím, že již bude všechno v pořádku a uděláme maximum pro Vaši spokojenost :)
    Přeji Vám pěkný den!

    S pozdravem,
    Bc. Michal Jakubec
    Online marketing manažer
    ZebraStores s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žiadne
    • Predajca poskytuje klamlivé a zavádzajúce informácie.

    Nedoporučujem!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží mne nedošlo!?