Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bylo mi dodáno poškozené zboží, obchod měl problémy zboží reklamovat
    • S vyřízením reklamace jsem nebyl spokojený (projetí strženého závitu závitníkem nepovažuji za dostatečnou opravu), závit je stále poškozený a i po podlepení tekutou závlačkou se povoluje....
    • Celková neochota, chápu, že v tomto případě byla asi chyba na straně výrobce, ale když už zboží prodávám tak bych za něj měl nést zodpovědnost a vzniklou situaci vyřešit a ne aby se výrobce s prodejcem navzájem hájili s tím, že zboží ,,funguje"

    Mají zboží, které jinde není skladem.
    Kdybych u nich ještě někdy něco kupoval tak jedině osobně a zboží si pořádně před koupí zkontroluji!

    • Komunikace veškerá žádná
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    20.12.2022 objednáno,30.12.2022 přišla žádost hodnocení obchodu a dnes 26.2.2023 zboží stále nedorazilo.Nikdo se mi neozval.Zboží mají ve svém shopu stále ve stavu na objednávku.Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ačkoliv na webu byl termín dodání asi 7 dnů, tak ani po 2 týdnech nevěděli zda a kdy zboží přijde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízené zboží nebyl schopen po vytvoření objednávky obchod dodat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Extrémě dlouhé dodací lhůty.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhe dodaní a spatna komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    lhali, že mají zboží, které vůbec neměli

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena ok
    • Zbozi neni skladem a presto je nabizeno
    • Datum dodani neni schopen prodejce urcit, pry snad v radech tydnu.

    Vyhnete se obloukem. Dnes zde mame daleko sikovnejsi prodejce, tohle je cisty amaterismus

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • již po nekolikate mam zbozi objednane , ktere sviti jako že je skladem a zatim nic, tudiz zbozi hodnotit nemohu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí něco, co nemají....

  • Bylo mi zděleno, že objednané zboží není skladem, ale na webu týden po zrušení objednávky mají zboží stále v nabídce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodání zboží, u kterého bylo na webových stránkách obchodu uvedeno, že by mělo být dodáno do 10 dnů
    • naprosto špatná komunikace obchodu

    Dne 29.11.2021 učiněna objednávka vánočního dárku - nožíku (rybička), kdy na e-shopu bylo uvedeno, že zboží bude k dispozici do 10 dnů. Dne 16.12.2021 voláno na "rychlý" kontakt, kde bylo prodejcem sděleno, že objednávku prověří a ozvou se. Vzhledem k tomu, že se nikdo neozval, 20.12.2021 opětovně voláno a opětovně objednávka prověřována ze strany prodejce s tím výsledkem, že zboží už do konce roku nebude k dispozici. Nedoporučuji.

    • Zoží nemáte skladem!
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod nabízí opakovaně zboží , které nejen že nemá na skladě , ale ani smluvně zajištěné. Pak se z "dodáme do týdne" snadno stane nedodáme-zboží je vyprodané. Tento přístup nepovažuji za seriózní jednání.
    • Slabá komunikace
    • Zboží skladem není skladem

    Objednal jsem zboží skladem. Když se nic nedělo, poslal jsem dotaz. Odpověděli, že zboží musejí objednat u dodavatele. Po týdnu jsem znovu poslal dotaz. Prý zboží nedodají, protože jej vyřadili z nabídky. Je zvláštní, že když jsem se dotázal, vždycky měli poměrně rychle odpověď, proč to neposílají. Ale sami se neozvali ani jednou.

  • Inzerovane zbozi skladem nemaji

    Reakce obchodu Wildgame.cz

    Vážená paní,

    děkujeme za Vaše hodnocení, k němuž sdělujeme následující: Vámi objednaný dalekohled v okamžiku objednání vskutku nebyl skladem. Proto byl také výrazně označen slovem "předobjednávka". Toto označení znamená, že zboží není skladem a že není znám konkrétní termín jeho naskladnění.

    Věříme, že šlo pouze o nedorozumění, které nás samozřejmě velice mrzí.

    S přáním krásného dne
    Tým Wildgame

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná

    Zboží objednané, zaplacené online kartou kvůli urychlení obchodu a nic se neděje. Hlavně, že mají zákazníkovy peníze na účtu. Napsali mail,že musí zboží objednat. To jsem se dozvěděl až po zaplacení. Nedoporučuji!!

    Reakce obchodu Wildgame.cz

    Vážený pane,

    děkujeme za Vaše hodnocení, k němuž sdělujeme následující: Vámi objednané zboží v okamžiku objednání vskutku nebylo skladem. Proto bylo také výrazně označen slovem "předobjednávka". Toto označení znamená, že zboží není skladem a že není znám konkrétní termín jeho naskladnění. V takovém případě bohužel ani platba kartou proces nijak neurychlí.

    Věříme však, že šlo pouze o nedorozumění, které nás samozřejmě velice mrzí.

    S přáním krásného dne
    Tým Wildgame

  • evidentně slova dodáváme do 14 neplatí

    Reakce obchodu Wildgame.cz

    Vážený pane,

    děkujeme za Vaše hodnocení, k němuž sdělujeme následující: u Vaší objednávky šlo o zboží z USA, které je dlouhodobě obtížně dostupné. O prodloužení doby dodání jsme Vám informovali e-mailem, na který bohužel nebylo reagováno.

    Uváděná doba dodání je orientačním údajem. V některých případech bohužel není možné ji dodržet, což u zboží dodávaného z USA platí vzhledem k současné situaci dvojnásob. Této situace velice litujeme, ale bohužel není vždy v našich silách ji ovlivnit.

    S přáním krásného dne
    Tým Wildgame

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží před 14 dny , žádná komunikace...žádné zboží...co dodat....Hlavně, že mi přišel dotazník spokojenosti :-)

    Reakce obchodu Wildgame.cz

    Vážený pane,
    děkujeme za Váš podnět. Mrzí nás, že jsme Vám nemohli zboží dodat v avizované lhůtě. Dodací lhůtu nicméně negarantujeme - jde pouze o lhůtu, ve které jsme zboží obvykle schopni dodat. Faktická doba dodání nicméně závisí na výrobci či dovozci zboží.

    V tomto případě bohužel došlo k prodlení v dodání od dovozce, a proto jsme Vám byli schopni zboží oproti původnímu příslibu čtrnáctidenní dodací lhůty dodat teprve patnáctý den od objednání. Za toto prodlení se velice omlouváme.

    S přáním krásného dne
    Tým Wildgame