• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvádí, že mají skladem zboží, které nemají a nemá ho ani jejich dodavatel.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží dorazilo poškozené a se zpožděním, obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu Wgrills

    Dobrý den, objednávku u nás eshopu wgrills.cz jsme po dohodě s Vámi zrušili z důvodu vyprodaného zboží, Vaše záporná reakce patří nejspíš eshopu kde jste zboží nakonec sehnal.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    čekám už tři týdny a NIC, jen oznámení,že objednávka byla přijata.

    Reakce obchodu Wgrills

    Dobrý den Pane Košťal,

    prosím Vás, když si objednáte zboží na výdejní místo, je nutné si jej i vyzvednout! Váš náhradní díl se nám cca po 10 dnech vrátil, jelikož jste si jej nevyzvedl!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím,proč je zákazníkovi zasílán formulář na hodnocení zboží a obchodu,když mu nebylo nic dodáno.Jaká kladná by měla být jeho reakce? Teprve na moji reakci v dotazníku jsem byl kontaktován pracovnicí obchodu s níže uvedeným rozhodnutím,které mi bylo druhý den zasláno email.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nepřišlo :-(

    Reakce obchodu Wgrills

    Dobrý den Pane Juhás,

    mrzí nás Vaše recenze, nic méně je třeba si pořádně přečíst dostupnost, když je u produktu napsáno "na dotaz" neznamená že daný náhradní díl je skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vzdy jsem byl spokojen, ale chtit hodnoceni nakupu jeste predtim nez zbozi dorazilo povazuji za .........

    Reakce obchodu Wgrills

    Dobrý den Pane Studený,

    je nám líto že máte špatnou zkušenost s naším e-shopem, ale když si budete někde něco objednávat pořádně čtěte co je skladem a kdy je možná expedice.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dostal som od obchodu email s potvrdenim objednavky ... od tej doby sa mi nik neozval, jednoducho ani obraz ani zvuk, tovar mal byt na sklade ... ale ako zakaznik som zrejme ignorovany.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod mi byl doporučen, bohužel vlastní zkušenost ne moc dobrá. Gril zatím nevyzkoušený, ale snad bude odpovídat recenzím. Při montáži byla zjištěna lehká prasklina, reakce obchodu žádná, ani na to, že nebylo dodáno objednané příslušenství.

  • Nedoporučuje obchod

    Predrazene zbozi

    Reakce obchodu Wgrills

    Dobrý den,
    bohužel ceny náhradních dílů nemůžeme ovlivnit. Nic méně, doporučuji důkladně přečíst návod ke grilů, včetně údržby spirály. Se správným přístupem můžete životnost prodloužit až o polovinu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velký sortiment
    • Zboží co jsem si objednal,, které bylo uvedeno jako skladem nebylo doručeno
    • Špatná komunikace ze strany obchodu
    • Velmi pomalé reakce www stránek obchodu

    Zboží které jsem objednal nebylo doručeno . Přitom bylo na webu ochodu uvedeno jako skladem . Po zadaní objednávky žádná reakce ze strany obchodu . Na můj dotaz pak obchod odpověděl , že i když bylo zboží uvedeno jako skladem, že ho nemá ,a že ho během dalšiho týdne doruční s 10 % slevou . Nedoručil a ani neinformoval o stavu objednávky. Nedoporučuji .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží mělo být dárkem k narozeninám. museli jsme koupit jiný dárek.

    Reakce obchodu Wgrills

    Dobrý den Hiršl
    prosím Vás, příště když si někde objednáte zboží a zvolíte platbu Bankovním převodem, musíte zboží i uhradit, jinák Vám jej nikdo nezašle.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace ze strany obchodu nulová

    Mnou objednané zboží nedorazilo v uvedeném termínu, nulová komunikace ze strany obchodu (telefon neberou a na e-mail nereagují).

    Reakce obchodu Wgrills

    Dobrý den Pane Jaroslave,
    je nám líto že máte takovou zkušenost nic méně objednal jste zboží, které bohužel nebylo skladem a byla u zboží i poznámka - VYPRODÁNO ... Po kontrole telefonu, bohužel od Vás nemáme žádny nepřijatý hovor. Je třeba si pořádně číst veškeré informace co jsou u produktu uvedené.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 18/6/18 a do dnešního dne zboží nedorazilo i když bylo uvedeno, ze je skladem.

    Reakce obchodu Wgrills

    Dobrý den Paní B. Objednala jste si náhradní díl u kterého bylo skladem - NA DOTAZ nebo POSLEDNÍ KUS ... to znamená, že je dobré si u prodejce ověřit dostupnost. Nic méně jsme Vás telefonicky kontaktovali a sdělili Vám, že je problém s naskladněním a to né z naší strany, a to přímo od společnosti WEBER. Po naskladnění Vám byla tentýž den odeslána a to 11/7/18 dle výpisu ze společnosti DPD jste zasílku odmitla převzít bez udání důvodů ..... Prosím, příště si pořádně přečtěte dostupnost a to na každém e-shopu kde budete v budoucnu něco nakupovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace
    • nakonec zboží možná přijde za vyšší cenu od náhradního dodavatele, ale ještě ho nemám
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Poslali mi jiné zboží než jsem si objednal.

    Reakce obchodu Wgrills

    Dobrý den Pane Z.

    Je nám líto, že jste byl nespokojen. Nic méně ihned po Vaší objednávce jsme se Vás snažili kontaktovat. Dané zboží se přes víkend bohužel doprodalo, ale bezůspěšně ... :( Proto jsme se rozhodli zaslat nový (který Váš tip nahrazuje) a dražší ks za stejnou cenu. Rozdíl šel na náš vrub a vy jste přesto nespokojen. Můžete nám jej zaslat zpět, platbu Vám ihned vrátíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí i to, co nemá.
    • zboží nedorazí

    jsou to podvodníci

    Reakce obchodu Wgrills

    Dobrý den p. Povýšil
    Je důležité, se při objednávce důkladně podívat zda je zboží skladem, když je svítí ZELENĚ - zboží skladem, zboží obratem posíláme a většinou je do druhého dne u zákazníka. Ve Vašem případě skladem nebylo a v poznámce bylo uvedeno: zboží na dotaz. Bohužel nejsme schopni ovlivnit dostupnost některých náhradních dílů, které jsou nám dodávané distributorem pro ČR a SK trh. Náhradní díl pro Vás objednaný máme, proto prosím o upřesnění zda o náhradní díl máte stále zájem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výhodné
    • slabé

    lopatou

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Alternativní sortiment
    • Špatná komunikace a popisky produktů (nesouhlasilo s realitou)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží, které prezentuje skladem evidentně skladem nemá.
    • Komunikace
    • Neprofesionalita

    Zboží jsem objednal a předpokládal, že je skladem (když to web signalizuje). Obratem jsem dostal potvrzení dodávky. Následně se pak celkem 3 dny nic nedělo, absolutně bez jakékoliv komunikace. Dovolat se na telefonní číslo je problém. Druhá strana slibuje nesplnitelné a rozhodně neevokuje pocit důvěry dobrého nákupu. Celkem jsem vyměnil cca 3 telefonáty, kde jsem se dožadoval termínu dodání. Byl mi slibován dárek a potvrzení mailem, které zašle kolegyně..(Potvrzení jsem nedostal).

    Požadovaný gril (Performer Original GBS®) jsem nakonec objednal u www.grilykrby.cz a byl dodán bez problémů a následující den, za což jim tímto děkuji a chválím profesionální přístup. Výše zmiňovaný obchod mi narušil dárek pro otce k 50. narozeninám. Místo grilu jsem musel podat obálku s termínem doručení. Za celou moji bohatou historii nákupu zboží přes internet jsem se s tímto přístupem ještě nesetkal. Rozhodně nedoporučuji a upozorňuji na to, že mám chuť kontaktovat hlavní matku WEBER a informovat je o tom, že si známku kvality tento obchod určitě nezaslouží a kazí tak dobré jméno jejich kvalitních produktů.

  • Nedoporučuje obchod

    • Nedodání zboží bez jakékoliv komunikace

    Reakce obchodu Wgrills

    Dobrý den,

    Velmi nás mrzí Vaše reakce. Nic méně vybral jste si zboží u kterého bylo poznačeno "není skladem". Nepodařilo se nám Vám dovolat, až na Vaše telefonické upozornění se odeslal jiný tip obalu který byl kompatibilní s Vaším grilem. Nic méně dostal jste lepší obal za stejnou cenu a jako omluva Vám nebyla účtována doprava. Proto si myslím, že Vaše reakce na náš e-shop je velmi nepřiměřená.