Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka z 2. 5. 2024 nedorazila a nemám žádné zprávy:-(
    OBJEDNÁVKA 7725967

    Reakce obchodu WE LOVE DOGS Hunter

    Dobrý den, Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. U jedné z Vámi objednaných položek bylo již při objednání uvedeno že není skladem s poznámkou "Objednat s dodáním do 14 dnů". Zboží Vám bylo odesláno v co nejkratším možném termínu, a to po 7 pracovních dnech. Expedice byla následně bohužel pozdržena z důvodu nekompletně vyplněné dodací adresy v objednávce.
    I přes toto nedorozumění, děkujeme za Vaši objednávku a doufáme, že budete s výrobky spokojena.
    Magdaléna Devátá - We love dogs tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic nedoručili. Vzhledem k tomu, že se jedná o drahé a exkluzivní zboží je to hrůza. Myslím, že jsem se s takovým přístupem ještě nikdy nesetkal ! Kdybych zboží neurgoval ani bych se nedozvěděl, že ho nemají a že možná....

    Reakce obchodu WE LOVE DOGS Hunter

    Dobrý den, Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. U jedné z Vámi objednaných položek bylo již při objednání uvedeno že není skladem s poznámkou "Objednat s dodáním do 14 dnů". Před třemi dny jsme Vás v telefonní komunikaci informovali, že bude zboží odesláno ještě dříve, než bylo při objednání avizováno, což jsme také dodrželi a zboží odeslali v co nejkratším možném termínu. Objednávka byla vytvořena 22.1 a dnes 29.1, tedy po 6 pracovních dnech jsme Vaši objednávku expedovali.
    I přes toto nedorozumění, děkujeme za Vaši objednávku a doufáme, že budete s výrobky spokojen.
    Magdaléna Devátá - We love dogs tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vsetky objednavane produkty boli skladom, podla informacii e-shopu mali byt teda odoslane nasledujuci pracovny den. Ubehlo 9 dni a ja nemam ani tovar ani ziadnu informaciu o objednavke.

    Reakce obchodu WE LOVE DOGS Hunter

    Dobrý den, paní Hrežíková, děkujeme za reakci a omlouváme se za nedorozumění při objednávce. Tři z objednaných obojků skladem byly, na ten čtvrtý čekáme na dodání z hlavního skladu z Německa. Jejich sklad se otevíral až první týden v roce 2024, proto i jejich dodávky zboží do ČR nyní trvají delší dobu. Situaci společně již aktivně řešíme a jak jsme předeslali v naší emailové komunikaci, vše by se mělo brzy doladit. Přejeme hezký zbytek dne, za team We love dogs - Nina Baťková.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka označena jako odeslaná několik dní a zásilkovna nic nemá...
    Po e-mail dotazu žádná odpověď

    Reakce obchodu WE LOVE DOGS Hunter

    Dobrý den,
    pevně věřím, že jsme společně tuto nepříjemnost již vyřešili po emailové komunikaci. I zde Vám tedy dlužíme omluvu za nedokonalou formulaci věty v košíku, která byla odstraněna. Moc děkujeme za pomoc při zdokonalování našeho nového internetového obchodu. Přejeme příjemný zbytek dne, Nina Baťková - We love dogs team

  • Nic jsem si neobjednala 26.10.2023

    Reakce obchodu WE LOVE DOGS Hunter

    Dodatečně se velmi omlouváme za nechtěnou zprávu, kterou vám Heureka automaticky poslala. V ten samý den jsme spustili náš nový internetový obchod a bohužel to způsobilo nepředpokládané problémy. V tomto případě byl zmiňovaný nevyžádaný e-mail odeslán několika zákazníkům, kteří si v našem eshopu v minulosti objednávali nebo měli v naší databázi uvedený kontakt – včetně vás. Upřímně nás tato nepříjemnost mrzí.

    Děkujeme za pochopení. Nina Batková - We love dogs team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic som si neobjednal a nechapem preco mi posielate mail!!! Urcite si uz nic neobjednam, ked ma budete otravovat takymto sposobom

    Reakce obchodu WE LOVE DOGS Hunter

    Naozaj sa aj takto neskoro ospravedlňujeme za nechcenú správu, ktorú vám Heureka automaticky poslala. V ten deň sme spustili náš nový internetový obchod a bohužiaľ to spôsobilo neočakávané problémy. V tomto prípade bol spomínaný nevyžiadaný e-mail odoslaný niekoľkým zákazníkom, ktorí si v našom eshope v minulosti objednávali alebo mali v našej databázi uvedený kontakt – vrátane vás. Úprimne sa ospravedlňujeme za túto nepríjemnosť.

    Ďakujeme za pochopenie. Nina Batková - We love dogs team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala som si obojky dva modre 55 cm a dva ruzove 50 cm.Poslali ste mi uplne ine rozmery a farby.Tak ste spravili hadam radost psikom v utulku.Ja si uz na vasej stranke urcite nic neobjednam.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    5 years after, without goods

    Reakce obchodu WE LOVE DOGS Hunter

    We are truly sorry for this unwanted message Heureka has automatically sent you. On that day we have launched our new online shop and unfortunately this has caused some unexpected issues. In this case an email has been sent to a few customers that ordered at our eshop in the past - including you. Our sincere apologies for this inconvenience.

    Thank you for your understanding. Nina Batkova - We love dogs team

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Široký sortiment kvalitního zboží.
    • Objednávka byla doručena se třemi s chybami, tři jiné produkty než objednané - při osobním vrácení jsem byla nařčena, že dokonce něco chybí. Velice nepříjemná situace zůstala bez omluvy.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kvalitní suroviny a složení
    • Pes se jich ani nedotkl, dokonce když nedostal ani den najíst, to se stalo poprvé, ostatní granule vždy jedl.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to už více než týden a zboží nikde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem hračku, která byla na e-shopu skladem 16.12.2022, přesto do vánoc nedorazila. E-mail, který byl uveden na objednávce se mi vrátil jako nedoručený po 5 hodinách, telefon nikdo nebral. Kontaktovala jsem obchod na e-mailu uvedený na jejich web stránkách, dostala jsem odpověď 23.12.2022 večer, že hračka byla objednána u výrobce a bohužel dorazí až po svátcích.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nepíšou, pokud produkt není na skladě a tudíž neodešlou ani ostatní objednané produkty.

    Objednala jsem tři produkty. šampon, kondicioner a kartáč pro psy. Kartáč nebyl na skladě a tak neodesílali ani zbývající dva produkty. Nebyla jsem upozorněna, tak jsem volala, protože jsem potřebovala šampon, zrušila jsem kartáč a pak mi byla objednávka zaslána.

  • OBOJEK I VODÍTKO byly malé velikosti. musela jsem si do jít do kamenného obchodu vyměnit zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si jelení parůžek nad 20 cm. Obdržela jsem parůžek tak 5 cm, možná 6 cm. Morek uvnitř téměř žádnej. Takovej paskvil za ty peníze, hrůza. Kdyby mi objednávku nevyzvedával kolega, ale šla bych tam já, tak bych si ho rozhodně nevzala.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    kopila jsem 1.9. - mám mopsíku a stafbulíka - hračka nevydržela ani týden.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Good not delivered after 3 weeks. Written twice, called and no reply!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Mnou objednaný tovar-edukačného charakteru(komix Max-proti množiteľom,nebol k dispozícii na slovenskej pobočke,čo niekoľko násobne predražilo danú objednávku(výškou poštovného)
    • a stále čakám na doručenie:o(-je možné ,že to spôsobené aj bankou-neviem koľko trvá kým platba nabehne, ale ak by bolo možné zakúpiť tovar formou dobierky,už mi bol možno aj doručený a tak ešte stále čakám:o(

    Reakce obchodu WE LOVE DOGS Hunter

    Dobrý den Cookie,
    moc Vám děkujeme za podporu boje proti množitelství nákupem komixu Maxík.
    Maxík není v naší slovenské prodejně nabízen, protože je vytištěn pouze v českém jazyce.
    Mrzí nás, že jste nebyla s vyřízením své objednávky spokojena, nicméně i při nákupu s dodáním na Slovensko máme v nákupním košíku možnost zvolit platbu dobírkou bez jakékoli přirážky.
    Zvolila jste platbu bankovním převodem a tato platba nám byla na účet připsána 9. 8. ve 14:17 - proto jsme Vám komix nemohli poslat dříve.
    Ještě jednou Vám děkujeme za podporu pejsků a věříme, že s Vašimi dalšími nákupy již budete jen spokojena.
    Martin Gora
    We love dogs HUNTER

    • Je to měsíc, co jsem si objednala zboží a nedorazilo. Na dotaz, kdy zboží obdržím, mi nebylo dosud odpovězeno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tovar ok, veľký výber, ale... poslali na spatnu adresu, 2 x som písala mail a nikto sa neunúva mi odpovedať. Sama som musela hľadať kde sa môj balik nachádza. Za mňa veľké sklamanie. Neviem kde sa stala chyba, možno covid... ale po dvoch mailoch očakávam aspoň odpoveď keďže tovar bol dopredu zaplatený.