• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod komunikuje
    • Zboží nedorazilo

    Knihu jsem objednal před měsícem, zaplatil předem a stále nedorazila. Několikrát jsem prodejci psal, ale vůbec nekomunikuje. Rozhodně nedoporučuji.

  • Obchod se neozval, zboží doručeno nebylo. PN

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodejce vůbec nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Knihu jsem na portálu LL objednal a zaplatil. Následoval mail Mgr. Jedličkové, že náklad se "tak rychle rozprodal", a kniha tedy pro mě není. Opakuji, knihu jsem již zaplatil, včetně poštovného. Nevzpomínám si, že bych se setkal s takovou situací.
    Věřím, že obnos mně bude vrácen v plné výši a bez průtahů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • o žádné nevím
    • obchod nekomunikuje
    • zboží nedorazilo

    Zboží bylo zaplaceno, obchod již nekomunikuje, zboží nedorazilo. Nedoporučuji zde obchodovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Obchod potvrdil přijetí objednávky, pak už nic.

    Obchod nereagoval ani na dotaz, zda objednávka bude vyřízena a kdy se tak stane.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednal jsem 2 knihy. Obě byly vedené skladem, ale přišla pouze jedna, aniž by se obchod obtěžoval mě informovat, že druhou nemají. Na můj dotaz, co je s druhou knihou, mi napsali, že knížka je momentálně vyprodaná a dotisk zatím nebude. Nikdo se mi neomluvil a nechápu, proč se mi jako jiní prodejci neozvali, jestli mám o objednávku zájem. Kdybych se neozval, tak mi asi nenapíšou vůbec. Vzhledem k tomuto neserióznímu jednání obchod silně nedoporučuji!

    Nedoporučuji - neseriózní jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nedodají zaplacené zboží

    nebrat

    Reakce obchodu Libri Latini

    Myslím, že jsem pánovi zřetelně sdělila, že objednal více výtisků, než jsme měli skladem a že jsem tedy chybějící výtisky doobjednala. Protože jsou ale prázdniny a doba dovolených, měl dodavatel dovolenou a poté jsem měla nucenou dovolenou já (úraz). Celkem tedy došlo k prodlení 14 dnů. Možná je to dost, ale obvinit mě přímo z krádeže, to je trochu moc. Stačilo se zeptat, nebo napsat email. Jak složité. V tuto chvíli jsou knihy na cestě ke klientovi, vyřídila jsem je jako první.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • O žádných nevím
    • Potvrzení objednávky z 19.2.2015 dodnes nedošlo.O tom,že objednávku snad vyřizují,svědčí tento troufalý dotazník,který došel dříve než dosud (3.3.2015)nedoručená objednaná kniha.

    Pokud tento obchod doručuje zásilky podobným způsobem,zákazníci si utvoří názor sami.

    Reakce obchodu Libri Latini

    Pokud Vám nedorazilo potvrzení objednávky, tak jste zřejmě uvedl špatnou emailovou adresu, potvrzení objednávek chodí automaticky. Není-li Vaše objednávka dosud vyřízená, zřejmě to má nějaký důvod, v tomto konkrétním případě ten, že kniha je dlouhodobě nedostupná, dávala jsem klientům vědět emailem, ale pokud ten Váš je špatný, pak Vám zpráva nemohla dorazit. Dovolila bych si malou radu, nejste-li s něčím spokojen, napište nejdřív tomu, s kým nejste spokojen, vše se totiž dá vyřešit.
    Dotazníky od Heureky chodí automaticky, nejsou v naší režii.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • objednávku jsem posla před 10 dny. obratem mi
    • na muj mail, přišlo potvrzení mojí objednávky.
    • A to bylo vše. žádná další zpráva, například, kdy mi bude zboží posláno nedošlo.

    tento obchod nikomu nedoporučuji.

    sama už zde nebudu nakupovat.

    10 dnu mám objednané zboží a došel mě jen mail

    s potvrzením mojí objednávky. jinak nemám

    žádné zprávy, kdy mi bude zboží zasláno...

    Reakce obchodu Libri Latini

    Dobrý den, je pravda, že jsem po Vánocích strašně unavená, takže komunikace občas vázne. Na druhou stranu, objednala jste si knihu, která není skladem - je to uvedeno, takže je logické předpokládat, že její doručení bude trvat delší dobu. Sama zatím na její doručení čekám. To mě ale samozřejmě neomlouvá, že jsem Vám to nedala také vědět.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Nepochopitelné informace . Nejprve mé číslo objednávky prý neexistuje poté se náhle objevuje .Nerozumím

    Reakce obchodu Libri Latini

    Je obtížné vyhovět každému. Zásilka trvala déle, protože jsme sháněli nedostatkovou knihu, která je zcela vyprodaná, podařilo se, ale klientka to neocenila. Co se dá dělat. Pokud jde o číslo objednávky, to byl šum, který se vyřešil, stačilo zaslat kopii potvrzení objednávky, ale paní zaslala jen část čísla, proto ho náš systém nedohledal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadne vyhody jsem neobjevila

    nerozumim, proc nabizite knihy, ktere nemate. absolutni nespokojenost.

    Reakce obchodu Libri Latini

    Mrzí nás, že jste nebyla spokojena. Jakmile jsem zjistila, že knihu není možné od distributora získat, ihned jsem kontaktovala Vás i ostatní klienty. Jedná se totiž o výjimečnou situaci, kdy knihu z trhu stáhl sám distributor ze všech svých skladů a pozastavil distribuci. Něco takového nelze předem předvídat. Jak jsem Vás informovala, kniha bude uvolněna k prodeji začátkem příštího roku. Ostatní objednavatelé tuto situaci pochopili.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobrá komunikace.
    • Uvádí, že má knihu skladem, ale není tomu tak.

    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Libri Latini

    Spravujeme více než 4000 položek, takže se občas stane, že si některého vyprodaného titulu včas nevšimneme. Zákazníkovi jsme se nejbližší pracovní den omluvili, odepsali, celou věc vysvětlili a položku opravili.