Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • platba kartou se nepovedla - kupoval jsem v odstávce v sobotu
    • eshop obědnávku zrušil
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stornování objednávky obchodem, nutné potvrdit platbu emailem, vrácení peněz na účet do 7 dnů, zbytečné papírování a komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepřehledné stránky při objednávání
    • pro objednávání z mobilu si vyhraďte několik desítek minut na položku.
    • nabízí možnost platby přes googlepay, ale aby to proběhlo, chtějí registrační údaje. Takže tenhle podvod podporovat nebudu.
    • při telefonátu mi paní vysvětlila, že to takto prostě chtějí a musím to respektovat.
    • s takovými požadavky jsem se ještě nikde nikdy nesetkal.

    Pokud jim slepě věříte, budiž.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Strašná dopravení služba. V dnešní době balíček jede z depa do depa už týden.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Není možné platit v hotovosti při vyzvednutí zboží na prodejně
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    solidní obchod, který však v mém případě nabízel produkt společně s dárkem, který ale nebyl s produktem dodán

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    K objednavce měla jako darek přijit sklenička moet a nepřišla. Eshop nereaguje na emaily.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Eshop nabízí jen jednoho dopravce, což je nespolehlivý messenger, takže zboží nedorazilo ani v třikrát překročené dodací lhůtě garantované obchodem. Peníze budou prý vráceny, až se vrátí balík. Takže při kvalitách messengeru nejspíš nikdy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Láhev mi byla doručena s poškozenou etiketou,což je u prémiového alkoholu který navíc hodláte darovat coby present,myslím zásadní nedostatek.K poškození prokazatelně nemohlo dojít při přepravě.Láhev byla jednoznačně zabalená a odeslána poškozená vědomě!!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • pekne, prehledne stranky
    • mohl by byt lepsi pristup k zakaznikovi (vetsi ochota vyjit zakaznikovi vstric)
    • zmatky pri doprave

    Jako dlouhodoby milovnik rumu jsem obdrzel od kolegu kupon v hodnote 1000,- Kc v tomto obchode, kde bezne nenakupuji. Na webu jsem zjistil, ze kdyz provedu objednavku nad 2000,- Kc, budu mit dopravdu zdarma. Vybral jsem si tedy na eshopu zbozi v hodnote cca 2500,- Kc, kdy mi bylo sdeleno, ze mam dopravdu zdarma. Jamile jsem presel k uhrade zbozi a cast jsem chtel uhradit kuponem v hodnote 1000,- Kc, hodnota zbozi v kosiku se mi o tuto castku ponizila a bylo mi nauctovano 80,- Kc za dopravu. Resil jsem toto pres zakaznickou linku, kde mi bylo sdeleno, ze je to sice divne, ale ze takto system funguje a nelze s tim nic delat. Navrhoval jsem tedy, zda neni mozne mi napriklad vygenerovat slevovy kupon v hodnote dopravy, kterou bych timto mel zdarma. Toto take udajne nebylo mozne. Objednal jsem si tedy jen cast zbozi, s tim, ze s dalsimi nakupy rumu zustanu verny konkurenci, kde jsem spokojeny. Zbozi jsem si nechal dopravit do Z-Box Zasilkovny. Druhy den mi volali z obchodu, zda je mozne mi zbozi poslat jinam, protoze v Z-Boxu (ktery mi system normalne nabidl) neni mozne overit identitu (vek 18+ u alkoholu). Jelikoz nejsem z Prahy a vydajna v blizkem okoli zadna jina neni, navrhl jsem, aby mi zbozi bylo doruceno PPL bez navyseni ceny za dopravu, cemuz nakonec bylo vyhoveno. Celkove mam z nakupu smisene pocity a nechapu, proc bylo nutne uctovat mi dopravu, prestoze jsem chtel objednat zbozi za cca 2500,- Kc s prislibem toho, ze jsem mohl z obchodu objednavat celkem pravidelne dalsi zbozi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ochotná pracovnice eshopu, která s námi reklamaci řešila.
    • Láhev přišla rozbitá. Jelikož jsme měli lahev jako dárek, jeli jsme si pro nahradni do kamenného obchodu, ale nedostali jsme žádnou náhradu dopravy..
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Eshop nenabídl možnost osobního odběru, kurýr dovezl zboží nevhod a když bylo domluveno, že ho nechá v uložence, doposud mi nedal nikdo vědět, že je možné zásilku vyzvednout.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Arogantní prodejce
    • Velmi nepříjemného nekomunikativního prodavače.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • žádné

    flaška, kterou jsem si objednala jako dárek přišla opatlana a zaprášená a dárková krabice byla rozbaléna a uvnitř vylomená. Sklenice ani nekomentuji. Takže to vypadalo jako dárek velice "hezky" nikdy více!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nekomunikuji; na mail adresu v objednavce nelze odpovedet - adresa neexistuje, na jinem e-mailu nereaguji.
    • uvadaji moznost platby kartou pri dpd doprave, maji ji vsak zablokovanou.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Komunikace v obchode a nepochopitelny system fungujici při vyzvedavani zbozi.

    Byla jsem opravdu zklamana.

  • objednala jsem madejru od roku 1996 a dostala od roku 1997. na moji otazky v dopisu proč tak se stalo nikdo ne odpovedel.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • lokalita kamenného obchodu, web
    • možná to bylo způsobeno jen předvánočním chaosem, ale objednal jsem přes web zboží, které při osobních vyzvednutí již nebylo k dispozici, i když byla objednávka potvrzena. Něco tedy nefunguje..
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Eshop je hotová tragédie, nekomunikují ani po mailu, ani po tel, zboží nedodali.
    • Nefunkční - zcela.

    Vyhnout se jim zdaleka.