Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka ktera byla odeslána obchodem, nedá se zrušit nebo odstoupit od smlouvy dokud ne převezmete zboží. V podmínkách mají že musíte zaplatit manipulační poplatek Když ne převezmete zboží. Který se hned zasílají a bombarduji přes mail upomínkamy o zaplacení poplatku. Takový divný obchod, asi je jediný v ČR. Ještě vymahaji přes mail smazat recenze. Naprosto ne doporučuji.

    Reakce obchodu WakuWaku.cz

    Tato recenze bohužel nepochází od skutečného zákazníka, ale pána který u nás vytvořil falešnou objednávku, aby nás poškodil a rozhodl se našemu obchodu "vyhlásit válku" a využívá všechny možné prostředky, aby nás cíleně poškodil, aktuálně pracujeme na právním řešení problému.
    K události:
    Objednávku je samozřejmě možné zrušit a to e-mailem, nebo telefonicky kdykoliv před její expedicí.
    V případě, že dojde k odeslání a nepřevzetí, pochopitelně musí vzniklé náklady někdo uhradit. Pouze v případě, že zákazník objednávku nepřevezme a vůbec nekomunikuje alternativní řešení jsme bohužel nuceni přistoupit k tomu, že požadujeme v souladu s předem odsouhlasenými a komunikovanými podmínkami manipulační poplatek za vzniklé náklady na balení, materiál, dopravu a znovunaskladnění.
    Zákazník dostal opakovaně všechny aktualizace objednávky, včetně informace o expedici - až na e-mail o expedici se rozhodnul, že chce objednávku zrušit, což je bohužel pozdě a na základě další komunikace máme bohužel důvodné podezření, ze od začátku šlo o falešonu objednávku s cílem nás poškodit.
    Od té doby bohužel pan Sergei nekomunikoval, až do chvíle, kdy z důvodu nekomunikace došlo k naúčtování manipulačního poplatku, na jehož základě nám pan Sergei "vyhlásil válku" a činí soustavné kroky k tomu, způsobit nám škodu na dobré pověsti a prodejích svými nepravdivými recenzemi, vyhrožováním, vulgárními útoky prostřednictvím naší zákaznické podpory a dalšími nesčetnými kroky s cílem nás maximálně poškodit. Nevíme, zda jde o nekalou soutěž konkurence, mstu za podporu podvedených a vyšetřování v nedávných případech podvodných prodejců na sociálních sítích a je nám velmi líto, že jsme nuceni investovat do obrany proti této systematické "speciální operaci" zlikvidovat dobré jméno našeho obchodu.
    Zveme všechny se skutečným zájmem o karty k vyzkoušení našeho obchodu na základě recenzí skutečných zákazníků.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.