Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zasilka nebyla kompletní, chybělá 1 položka, na moji reklamaci se nikdo neozval.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Nevim
    • Nevím

    Obchod za to určitě nemůže.ale v sadě písmenek bylo hodně písmen A a E, ale žádné V například.pouze tři Z.zlatý Aliexpress i tam ví jak vypadá česká abeceda.a nekomentují radši cenu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Asi chybí výstupní kontrola, protože tak kazové rámy bych se já styděl i rozdávat zadarmo. díry po suku, stane se, ale vyštípané celé kusy rámečku? FUJ!

    Reakce obchodu Výtvarné potřeby.EU

    Zdravíme do Vlašimi!
    Vaše objednávka 4 x ks blind rámů - 60x40 cm - 138,-Kč …..určitě nebyla zničena! Díry po suku? :-) 6let odebíráme od stejného špičkového výrobce a nikdy nám nedodal lištu s dírou! Vyštípané kusy? Jakého rámečku? Poslali jsme Vám samostatné 4 díly dřevěných lišt! Zničení přepravou je také dost nepravděpodobné - bublinková fólie a stahovací lepenka nikdy rámy neponičila a to posíláme větší množství a velké rozměry! Reklamaci jsme od Vás žádnou neregistrovali, nebyl by problém, kdyby byla opodstatněná! Spokojenost našich zákazníků je pro nás důležitá! Je nám líto!
    S pozdravem Monika V.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nechala jsem si poslat 6 barevnych fotokartonu, ale prisla mi jina barevna kombinace nez jsem si objednala. Kdyz jsem obchod kontaktovala jak tuto situaci vyresit, nikdo nereagoval. Postovne bylo drazsi nez samotny nakup tak jsem to uz neresila. Priste bych si ale vybrala jiny obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohuzel nemohu udelit kladny komentar.
    Objednala jsem v obchode poprve a tez naposled, objednavka prijata, to je cela komunikace obchodu.
    Do dnesniho dne zadna dalsi zprava, zda je zbozi pripraveno a nebo ho jiz nemaji ... proste NIC.
    Sadu jsem musela koupit jinde, proto nedoporucuji.
    Hvezdickove hodnoceni me nedovoli udelit mene, proto pul hvezdy i kdyz ani tu si obchod nezaslouzi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejdříve přišlo místo 20 ks zboží 1 kus a poté uplně jiné zboží než které bylo objednáno.

    Reakce obchodu Výtvarné potřeby.EU

    Je nám velice líto, Vaší nespokojenosti! Vámi objednané ubrousky na decoupage zalistovány ve "Výprodejové kategorii" za 1,-Kč již opravdu nejsou k dispozici! Za vzniklé komplikace jsme Vám poslali, jako kompenzaci zdarma 20ks ubrousků s jiným motivem, peníze vráceny - nabídnuto přes 900motivů ubrousků! Spokojenost našich zákazníků je pro nás prvořadá! Bohužel není jiná možnost Vám vyjít vstříc! S pozdravem Vlčková M.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    S nabidkou obchodu jsem byla spokojena, jen bych vymenila prodavajici slecnu , ktera nebyla zrovna prijemna. Otravena , ze vubec nekdo do obchodu vstoupil a poradit se o necem - no , to jiz vubec. Pripadalo mi , ze ji obtezuji tim , ze se chci poradit.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dodací doba.
    • Zboží dorazilo až po narozeninách ke kterým bylo zboží objednáno, i když mně eshop ubezpečil, že zboží dorazí včas.

    Reakce obchodu Výtvarné potřeby.EU

    Vážená paní z Liberce, Vaše objednávka byla přijata 14.04.v pátek v 14:35hod.přes Velikonoční svátky bohužel žádná přepravní firma nefungovala! Dne 18.04. jsem potvrdila Vašemu pánovi odeslání zásilky - dne 19.04.byla přes Uloženku odeslána k Vám.....pokud Vám za 2dny nedošlo Avízo k vyzvednutí, je mi líto, ale chyba není na naší straně! Přijměte prosím naši omluvu, ale bohužel neovlivníme práci dopravců!
    Děkuji za pochopení. S pozdravem Vlčková M.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Obchod specializovaný na výtvarné potřeby by si neměl dovolit prodávat kaligrafické sady na psaní (konkrétně sadu Daler Rowney), která je pro kaligrafiské psaní absolutně nepoužitelná. Je zcela jedno, jestli je laciná, nebo drahá. Psát silné a tenké tahy vždy musí. V každém případě je sada úplně k ničemu. Kazíte si pověst.

    Reakce obchodu Výtvarné potřeby.EU

    Vážený pane Tomáše, je nám velice líto Vaší nespokojenosti s productem kaligrafické sady od anglické firmy Daler Rowney. Doposud jsme nezaznamenali žádné reklamace na tento výrobek, naopak zájem zákazníků nás těší! Bez problémů jsme mohli Vaši nespokojenost řešit! Spokojenost zákazníků je pro nás nejdůležitější, nabízíme produkty od světově známých výrobců!!! Pokud nechcete zboží reklamovat, přijměte naší omluvu!
    https://youtu.be/TpRLbUdRD2E
    S pozdravem Vlčková M.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velký výběr výtvarných potřeb v různých cenových relacích.
    • V předchozím výčtu možností chybí, zda dodávky byla kompletní a odpovídala objednávce.
    • Bohužel, nedorazilo vše, co jsem si objednala. Dřevěná krabička 20x7x5 cm (kód 34691), která měla sloužit na ukládání štětců nedorazila. Když jsem prodávající upozornila, slíbili, že dají věc ihned do pořádku. Týden se nic nedělo, ozvala jsem se znovu. Prý produkt není skladem ani u výrobce, a prý stále čekají na mé vyjádření, zda chci nějaký alternativní. Jenže takovou informaci mi v předchozím e-mailu nikdo neposkytl, ani nic bližšího o alternativě. Navíc na stránkách u tohoto produktu je uvedeno, že skladem jsou 3 kusy. Tak si myslím, že posílat zapomenutou krabičku by nebylo pro obchod rentabilní, tak zahájili mlžicí manévry. Je to pro mě zklamání, mělo to být celé jako komplet vánoční dárek pro dcerku a tento onchod jsem si vybrala právě kvůli té krabičce. Stětce a skicák se opravdu dají koupit ledaskde.

    Špatná komunikace se zákazníkem.
    Pokud, je pravda (jak se snaží sám prodávající mě přesvědčit), že zboží, u kterého je uvedene "skladem" není ve skutečnosti skladem, tak naprosto závádějící, nedůvěryhodné a nepoužitelné.

    Reakce obchodu Výtvarné potřeby.EU

    Vážená paní Švarcová, je nám velmi líto Vašeho pohoršení nad naším přístupem a nedostupnosti Vámi objednaného productu, který Vám nikdy nebyl účtován! Alternativním productem bylo myšleno například vhodné pouzdro na štětce, nebo tubus na štětce, popř.jiná dřevěná krabička. Určitě krabička za 89,-Kč nebyla zapomenuta, na faktuře Vám byla odebrána a Vaše dobírka byla snížena na 412,-Kč včetně dopravy. Opravdu nemáme zapotřebí klamat zákazníka a vytvářet nedůvěryhodnost! Není pro nás problém na své vlastní náklady zaslat, přeposlat, vyjít zákazníkovi mnoha směry vstříc k spokojenosti! Ale když product není k dispozici nic s tím neuděláme :-( Pokud chcete školní štětce a skicák zakoupit v jiném obchodě není problém , zašlete svou objednávku zpět - obratem zašleme peníze zpět i s náklady poštovného! " mlžící manévry" jsou pro nás nepřípustné! Ještě jednou se omlouváme za nedostupný product a přejeme krásné svátky!
    S pozdravem Vlčková M.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Bohatá nabídka
    • pto mě možnost osobního vyzvednutí
    • Malá ochota personálu, 2 pracovnice zakládají zboží, dohadují se, stojíte, čekáte, až si vás "všimnou"

    Obchod dobře zásobený, pokud vám nevadí neochota a dohadování se personálu, jděte nakoupit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod bez zájmu o komunikaci.

    Druhý den po obdržení zboží jsem poslal e-mailem tomuto obchodu dotaz k předmětu šablon.Do této chvíle se nikdo neozval.Vidím v tomsnahu prodat s nezájmem o zákazníka takže takový obchod já nikomu nedoporučuji.

    Reakce obchodu Výtvarné potřeby.EU

    Vážený pane Jiří,
    velice nás mrzí Vaše záporné hodnocení! Bohužel, nám žádný email od Vás nepřišel! Komunikace se zákazníky je předností našeho obchodu - on-line chat k dispozici každý pracovní den od 09-18 hod./ email : [email protected] - k dispozici každý den, včetně víkendových dnů, telefonické spojení pracovní dny od 09-18 hod.
    100% hodnocení zákazníků si velice vážíme, pokud jste četl ostatní recenze, právě díky naší komunikaci máme kladné hodnocení. Předpoklad Vaší nespokojenosti, zřejmě vyplývá z omylu nedoručené zprávy od Vás - Vaše objednávka "Papírových šablon"....za 32,-Kč jistě není product, o kterém bychom Vám nechtěli podat přesné informace ani zvyšovat obrat firmy! I přes Vaší nespokojenost si velmi vážíme Vaší objednávky, veškeré dotazy rádi zodpovíme! Spokojenost našich zákazníků je prvořadá!

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Nesouhlasil popis výrobku s dodaným.

    Reakce obchodu Výtvarné potřeby.EU

    Anonymně - paní ze Zlína si objednala 2 ks GlasArt : 470 bílá transparentní barva na sklo -407 tmavě zelenou transparentní barvu na sklo a 1ks Hobby štětce Nerchau č.10 - po kontrole popisu productů vše souhlasilo.Vzhledem k tomu,že zákazník nereaguje na emaily ani telefonické spojení,nemůžeme zjistit jaký problém nastal.Je nám velice líto,negativní reakce-dle zkušeností - bohužel ne každému se zavděčíme!Spokojenost našich zákazníků je prvořadá!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodají co je zaplaceno
    • nekomunikují

    okrádají lidi

    Reakce obchodu Výtvarné potřeby.EU

    Se souhlasem paní Valáškové, která napsala tuto negativní recenzi, dovolte abychom se vyjádřili : Naše pochybení vzniklo nedorozuměním, kdy jsme nemohli komunikovat, reagovat na dodání chybějícího productu, vzhledem k tomu, že paní Valášková urgovala na email,který nebyl obchodu k dispozici - dispoziční mobilní spojení nebylo využito.Po shlédnutí záporné recenze, zákazník byl kontaktován, problém vysvětlen a chyba napravena + kompenzace za komplikace objednávky. Vážíme si 96% spokojených zákazníků, přehlednost našeho obchodu, rychlost vyřízení objednávky, komunikace se zákazníkem je pro nás prvořadá! Předpokládáme pochopení za nedorozumění a Vaše přízeň bude zachována!

  • Byl mi odeslán email, že zboží je k vyzvednutí. Očekávala jsem tedy celou objednávku. Nakonec jsem dostala jen jednu ze tří věcí, druhá mi byla nahrazena obdobnou a třetí byla nedostupná.

    Nevím, proč jsem nedostala informaci o neúplnosti objednávky.