Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouha , dlouha opravdu dlouha doba dodani

    Reakce obchodu Vyspimese.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vyplnění hodnocení na náš obchod. Objednal jste si prostěradla nestandardních rozměrů, u kterých máme uvedenou dostupnost do 7 dnů. Objednávka přišla 24.8. a odeslána 27.8. Českou poštou do balíkovny , ve které jste si objednávku vyzvedl 30.8. , což jsme termín splnili, proto nerozumím vašemu negativnímu hodnocení.

    Máme skvělý sortiment, který se vám bude do budoucna nepochybně hodit, tak věříme, že to s námi ještě zkusíte!

    S přáním pěkného dne.

    Jiří Dostál
    www.vyspimese.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mrzí mě, že nabízejí zboží, které nemohou dodat.

    Reakce obchodu Vyspimese.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vaše hodnocení a omlouváme se. Bohužel v této nelehké době je výpadek materiálů z důvodu Covid-19 a o jinou alternativu jste neměl zájem. Ihned po objednávce jste byl telefonicky informován a hned v ten den bylo provedeno storno včetně zaslání peněz zpět na váš účet.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že příště se 100% ukážeme v lepším světle!

    Jiří Dostál
    www.vyspimese.cz

  • Smazáno na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží označeno na e-shopu jako k dispozici nebylo dostupné dodnes ho mají označeno jako dostupné

    Reakce obchodu Vyspimese.cz

    Dobrý den,

    ano produkt se stále zobrazuje na webu, ale nelze objednat, neboť očekáváme naskladnění. Omlouvám se za nedostupnost povlečení, které z důvodu absence materiálů ve výrobě není k dispozici. Nicméně do 5 minut od přijetí objednávky jste byla informována o tom, že vaši objednávku neumíme vykrýt, na což jste objednávku stornovala.

    Snad příště splníme vaše očekávání na 100%.

    Děkuji za pochopení.

    Jiří Dostál
    www.vyspimese.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace se zákazníkem
    • Doba dodání místo 5-7 dní 3 týdny
    • Klamné informace na webových stránkách

    Rozhodně nedoporučuji nakupovat z tohoto obchodu, na stránkách píší, že
    zboží dodají do 5-7 pracovních dnů. V realitě tam po dvou týdnech musí člověk zavolat, protože od objednání a zaplacení o objednávce neslyšel. Následně se dozví, že firma co vyrábí peřiny nemá materiál a že to ještě nějakou dobu bude trvat. Bez jakéhokoli předešlého upozornění či zprávy. Ve výsledku to je skoro třetí týden od objednávky, a mé zboží tady pořád není, i přesto, že mi bylo slíbeno, že to bude hned další den od odeslání. Takže namísto peřiny spím už třetí týden pod ručníkem, kdybych to věděla jak to dopadne, tak si radši zajdu do IKEA. Obchod akorát shrábne peníze a o zákazníky se nestará. Budu před vámi varovat všechny své známé, kteří od vás budou chtít náhodou nakupovat, protože toto chování je jednoduše neakceptovatelné.

    Reakce obchodu Vyspimese.cz

    Dobrý den paní Jalůvková,

    absolutně jsme v šoku co to tady píšete. Vaše hodnocení se nezakládá na pravdě. Prvotní komunikace byla taková, že čekáme na přikrývku, protože v době lock downu je opravdu problém ve všech výrobnách, na což jste byla upozorněna a bylo Vám nabídnuto, že přikrývku vám dopošleme hned jak nám dorazí z výroby a zbytek objednávky na naše náklady vám pošleme ihned. To jste razantně odmítla, že na to nespěcháte a klidně ať to pošleme vše najednou.

    Včera jsme spolu hovořili telefonicky o odeslání celé vaši objednávky a za mne můžu říct, že hovor s vámi byl příjemný, a proto nerozumím vašemu negativnímu postoji. Zpoždění bylo opravdu o týden nikoliv 3 týdny jak píšete, za který se Vám omlouváme.

    Přejeme v této době pevné zdraví vám a celé vaši rodině.

    Jiří Dostál
    www.vyspimese.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Bylo psáno dodání do 14dni a zatím 2mesice a matrace nikde,

    Reakce obchodu Vyspimese.cz

    Dobrý den,

    vaše objednávka je z data 25.11. 2020 a byla již odeslána, proto nerozumím Vašemu negativnímu hodnocení.

    Přeji Vám hezké Vánoce!

    Jiří Dostál
    www.vyspimese.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Nedoruceno

    Reakce obchodu Vyspimese.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za pozdní dodání Vaši objednávky mrzí nás to budeme se revanžovat formou slevy na již zakoupené zboží. O zpoždění Vaši objednávky jste byla informována telefonicky a bohužel zpoždění nastalo z důvodu selhání skladovacího systému u výrobce + doba koronaviru u zahraničních výrobců nám při urychlení nepomáhá.

    Děkuji za pochopení.

    Jiří Dostál
    www.vyspimese.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Matrace bohuzel velice tvrda, neda se na ni lezet, 4500,- kc v kosi, objednala jsem tuhost 2 pruzinovou a podle obchodu je to ta nejmekci matrace?? Matraci bohuzel nevezmou zpatky nebot jsme ji vyndali z ochranneho obalu....Jak jinak ji ale vyzkouset. V zahranici mate na vyzkouseni 3 mesice!!
    Jsem opravdu zklamana!

    Reakce obchodu Vyspimese.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas za vyplnění recenze. Matrace dle našich obchodních podmínek považujeme za hygienické zboží a jakmile jsou vyjmuty z hygienického obalu jsou pro nás matrace znehodnoceny. V typizovaných rozměrech matrací jsme schopni ojediněle zákazníkovi vyjít vstříc a ponížíme náklady o nový potah. Bohužel ve Vašem případě, kdy jste si objednala atypický rozměr matrace si je třeba uvědomit riziko nákupu přes Internet a neplést si nás s půjčovnou matraci.

    S přáním pěkného dne.

    Jiří Dostál
    www.vyspimese.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Nelíbí se mi jejich zboží. Je katastrofální. Kvalita neodpovídá ceně.

    Už nikdy nic v tomto obchoděnekoupím

    Reakce obchodu Vyspimese.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zkušenost s našim obchodem. Postel, kterou jste si objednala je náš prodejní bestseller a s čistým svědomím můžu konstatovat, že nemáme nespokojeného zákazníka. Ba naopak postel je velmi bytelná a 100% zákazníků jsou z postele nadšení. Náš obchod si zakládá na 150% servisu vůči zákazníkovi. Zakládáme si hlavně na kvalitě produktů, na silné komunikaci se zákazníkem a v případě, že přijde nějaká reklamace, tak jsme učebnicový příklad toho jak to má všude fungovat, protože se vždy postavíme na stranu zákazníka a reklamaci pokud je to v našich silách se snažíme vyřešit rychlostí blesku. Z Vaši strany nebylo reklamováno vůbec nic a navíc jste nám dala hodnocení před 3 týdny 100%, takže nerozumím Vaši změně názoru na náš obchod.

    Děkuji.

    S přáním pěkného dne.

    Jiří Dostál
    www.vyspimese.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dodání zboží téměř dva týdny

    Snaha o komunikaci tam byla, ale ne úplně úspěšná.
    Když volám, že druhý den mám zboží, mám to mít ověřené a ne jen slibovat.
    Navíc slíbená sleva formou dobropisu se taky nekonala.
    Přes telefon je každý hrdina, ale dostát svým závazkům tento obchod rozhodně neumí. Za mě už ne.

    Reakce obchodu Vyspimese.cz

    Dobrý den pane Čech,

    Vaše hodnocení mne mrzí z důvodu, že jsme opravdu nedodrželi termín dodání jak jsme avizovali na samém začátku, ale jak píšete komunikace z naši strany byla a o všem jste byl informován. Na popud problému s Vaši matrací jsme s výrobcem vymysleli takové opatření, aby se to příště už nestalo, takže všechno zlé je k něčemu dobré za to děkujeme. Sliby a závazky vůči našim zákazníkům dodržujeme a již se celá tato situace mezi námi vyjasnila, protože e-mail, který jsme Vám poslali s žádostí o číslo Vašeho účtu Vám spadl do spamu.

    Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.

    Jiří Dostál
    www.vyspimese.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uváděné informace u zboží nejsou pravdivé, zejména doba dodání. Zboží nedodali ani za cca 4 týdny - u zboží deklarováno 1-2 týdny.
    • Ani se neozvali, že má dodávka zboží zpoždění. Na dotaz termínu dodání jen sliby, že dají ještě týž den vědět - a nic.

    Nulová snaha řešení situace ze strany obchodu.

    Reakce obchodu Vyspimese.cz

    Dobrý den,

    v den Vaši objednávky jste byla upozorněna na opožděný termín z důvodu celozávodní dovolené u výrobce, který jste nám odsouhlasila. Je nám to velmi líto, že to takhle dopadlo a již jsme provedli opatření s výrobcem, aby se již takové věci nestávaly.

    Děkuji za recenzi.

    S pozdravem

    Jiří Dostál
    www.vyspimese.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Doprava

    Obchod i zboží hodnotím kladně.Bohužel nabízí přepravu pouze prostřednictvím PPL.Tato firma není ani po týdnu schopna dodat zboží do požadovaného Parcellshopu.

    Reakce obchodu Vyspimese.cz

    Dobrý den,

    jsme moc rádi, že náš přístup hodnotíte kladně. Co se týče PPL v počtu odeslaných objednávek nejsme schopni kontrolovat každou zásilku zda je někde nějaký problém. Ale jsme schopni v případě nahlášení stížnosti od zákazníka ihned řešit problém s přepravcem a nikdy se nám nestalo, že bychom problém nevyřešili. Škoda, že o Vaši objednávce jsme neměli od Vás zpětnou vazbu.

    Děkuji a věřím, že při příští objednávce se Vám ukážeme v lepším světle.

    S přáním pěkného dne.

    Jiří Dostál
    www.vyspimese.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • zatím nevím, zboží ještě nemám, trvalo to týden, zboží přišlo až po mém dotazu, teprve vyzvednu v zásilkovně
    • dodací doba

    asi už vícekrát ne

    Reakce obchodu Vyspimese.cz

    Dobrý den paní Kašparová,

    velmi mne mrzí Vaše zkušenost s našim obchodem a ještě mne více mrzí, že již by jste u nás nenakoupila. Studoval jsem Vaši objednávku detailně produkt je u nás na webu dostupný do 5 pracovních dní - objednávka od Vás dorazila ve čtvrtek ráno a byla k Vám vyexpedována hned v příštím týdnu ve středu s dodáním na čtvrtek, což jsme se zpozdili o 1 pracovní den za ten se Vám omlouvám. Na Váš dotaz ohledně objednávky jsme Vám odpověděli v rekordním čase do 5 minut, za což jsme byli od Vás pochváleni s děkovnou zprávou za rychlou reakci, tak moc nerozumím Vašemu hodnocení za komunikaci. Navíc již 4 pracovní dny Vaše zásilka leží na parcel shopu a není vyzvednuta.

    Řídíme se heslem, že zákazník má vždy pravdu, a proto Vám zasíláme jako omluvné výbornou čokoládu a budu pevně věřit, že se v budoucnu na nás obrátíte a již se Vám předvedeme v lepším světle.

    Hezký den.

    Jiří Dostál
    www.vyspimese.cz