• Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Standartní obchod, nic výjmečného.
    • Nejde ani o obchod jako takový, ale o zboží.

    Zboží dorazilo s uštípanýma rohama, ono u váhy daných krabic mě to však nepřekvapuje, hodně těžká manipulace, budu se divit, když nám závěsná skříň nevytrhne půlku zdi, byly však poškozené i některé rohy uvnitř balení, takže ty museli už takto poškozené zabalit. Manuál pro složení je tak stručný, že se obávám, že i spousta kutilů bude muset dlouho rozmýšlet postup, jak dát vše dohromady. Těm méně schopným přeji tedy hooodně štěstí. I hloupá čelní deska čuplíku je prohnutá jako luk, vypadá to dost hloupě.

    Reakce obchodu Výrobce-Meblar.cz

    Dobrý den.
    Pokud Vám zboží dorazí poškozené, máte možnost ho reklamovat, pokud se Vám zdá těžké máte možnost si u nás váhu zjistit předem. Pokud si na smontování zboží netroufáte nechte si ho odborně smontovat? Nerozumím v čem vidíte problém.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ochota při osobním kontaktu v prodejně, k nahlédnutí vzorníky, poskytnuty doplňkové informace.
    • Nepružnost při komunikaci e-mailem, včas Nereagováno na speciální požadavky, na prodejnu bylo zboží doručeno 18.3.16, přislíbena distribuce do Velikonoc, k přepravě zadáno obchodem 23.3. s dodáním do 3 pracovních dnů. Zboží dodáno bez 1 ks taburetu, ten dodán po reklamaci 5.4.2016. Sedačka ve spodní části mírně poškozená (2x ťuklá překližka na dně úložného prostoru), v tomto směru jsme vyřešili sami a reklamaci vady dodání jsme neuplatňovali.

    Doporučuji zvolit jiného prodejce, zejména pokud potřebujete zařídit montáž a výnos zakoupeného zboží. Rozvoz zajištěn firmou FOFR, kontakt s přepravcem bez problému.

    Reakce obchodu Výrobce-Meblar.cz

    Vážená paní.
    Děkujeme za Vaše plus pro nás, je prima, že u nás vidíte, alespoň nějaké. Na mínus se pokusím zareagovat.
    - můžeme reagovat pouze na e-maily, které nám byly doručeny (sama jste psala, že Vám spadlo připojení a emaily od Vás neodcházely), s Vaším manželem jsem osobně hovořil telefonicky před dodáním zboží a několikrát jsem mu vysvětloval podrobnosti dodání. Pružněji to opravdu nešlo.
    - termín dodání jsme slíbili do 6 - ti týdnů (šlo o zakázkovou výrobu), do 6 - ti týdnů Vám byla sedačka dodána
    - k poškození sedačky se nemůžeme vyjádřit, jelikož u nás nebyla reklamace hlášená. Pokud se však problémy vyskytnou jsme připraveni a ochotni je řešit.
    - ano, taburet nebyl u nás naložen, proto jsme ho dodali okamžitě po Vašem upozornění.
    - v době dodání zboží k Vám jsme neměli volnou kapacitu stěhování a montáže. Proto jsme Vám tuto službu nemohli poskytnout. Když to jde, rádi vyhovíme.

    Za naši firmu jsem ve finále rád, že máte doma sedačku, v provedení které jste si přála, ve slíbeném termínu, za internetovou cenu s možností si do sedačky před zakoupením sednout. Vaše nedoporučení mne proto mrzí.
    Pokud si přejete vysvětlení podrobnější (zde není prostor ani to není smyslem recenzí), kontaktujte mne, rád Vám ho poskytnu.

    Zdraví Vás Petr Krčula - majitel firmy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Délka dodání.

    19.11.2015 jsem si objednala konferenční stolek. Bylo mi ihned odepsáno, že je zboží předáno do výroby. Jenže mi z obchodu 9.12. napsali, ze zboží bude dodáno až v lednu. Dobře bylo to před Vánoci, nespěchala jsem, tak jsem čekala. Do konce ledna zboží ndorazilo. Mailem jsem se 29.1.2016 informovala, nebylo mi dosud odpovězeno. Proto obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Výrobce-Meblar.cz

    Dobrý den,

    za tuto situaci se velmi omlouváme. Občas se stane, že se e-mail cestou zatoulá a nedorazí.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • možnost objednat si u sedací soupravy potah z několika druhů látek
    • komunikace se zákazníkem

    Před objednáním zboží jsme byli po tel ujištěni, že max. garantovaná doba dodání je 6 týdnů a zboží nám doveze přímo výrobce. Zboží nám bylo doručeno po uplynutí 6 týdnů a ještě po naší tel a písemné urgenci.Po té jsme byli kontaktováni, že zboží bude dodáno rozvozovou firmou ( nikoliv výrobcem )v pátek, nicméně z rozvozovky volali již ve čtvrtek, že zboží dovezou. Takže honem řešit neřešitelné když jsme v práci a máme vše domluvené na pátek. Ještěže byla v rozvozovce FOFR chápající paní a vyšla nám vstříc. Přestože bylo zboží zabalené pouze v igelitovém pytli poškozené nebylo,pokud je posílané takto přes rozvozovku mělo by být zajištěno ještě aspoň nějakým kartonem, aby při neopatrném zacházení nedošlo k poškození. Jiné eshopy takto balí zboží běžně.

    Reakce obchodu Výrobce-Meblar.cz

    Dobrý den,

    ve většině případů rozvážíme zboží vlastními auty. V případě, že se nenaplní kapacita rozvozu a termín je u zákazníků alarmující volíme přepravní firmu, aby byla splněna dodací lhůta.
    Zboží je běžně baleno do silného igelitu, na základě našich zkušeností s přepravními firmami víme, že toto balení je zcela dostačující a kartón by případnému poničení v ničem nezabránil.