Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • čekám dost dlouho a stále nic

    Reakce obchodu Výprodej Povlečení

    Dobrý den,

    omlouváme se za nepříjemnosti spojené s doručením Vaší objednávky. Po naší kontrole jsme zjistili, že Vámi objednané povlečení bylo na objednání od dodavatele do 7 prac.dní, tato skutečnost byla u zboží uvedena. Nyní je zásilka na cestě k Vám. Děkujeme za Vaši trpělivost.


    Pěkný den

    Monika, z VýprodejPovlečení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo po týdnu.
    • Kvalita prosteradla otřesná je přes než vidět jak je slabé.
    • Absolutně nesedí na velikost 180-200

    Objednavala jsem již po několikáté. Po 1 mi nesedela velikost ,ale řekla jsem si,ze hold se nedá nic dělat využiji na jinou postel. Ale teď když místo aby zboží odeslali jak píšou ta 24h mi přišlo až po týdnu a to až po té co jsem urgovala svou objednávku,ale to by mi tolik nevadilo ač jsem to potřebovala. Nakonec mi zboží nebylo dáno na smluvne vydejni místo a jako poslední kapka,ze prosteradlo je nekvalitní , nesedí velikost a je úplně průhledné. Jsem opravdu zklamaná Nedá se nic dělat hold příště už neobjednám.

    Reakce obchodu Výprodej Povlečení

    Dobrý den,

    omlouváme se za nepříjemnosti s objednávkou. Pokud nejste spokojena s kvalitou zboží, prosím kontaktujte naši zákaznickou linku. Děkujeme.

    Hezký den

    Monika, z VýprodejPovlečení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Požádala jsem specifický o doručení v pátek, jelikož jsem jinak sama doma s miminkem a 18 kilo neutahnu. Zásilka nepřišla a čekám na ni teď. Nepřišla ani v sobotu, kdy mi byla doručena SMS zpráva a email o tom, že mi zásilka doručená bude. Není to chyba obchodu, ale obchod by měl zařídit doručení v určitý den.

    Reakce obchodu Výprodej Povlečení

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Je nám líto, že se doručení neuskutečnilo ve vámi požadovaný den. Bohužel datum a čas doručení přepravních společností, nemůžeme ovlivnit. Dle naší kontroly Vaší objednávky , Vám byla v sobotu odeslána SMS zpráva od přepravce, že Vám budou doručovat zásilku v pondělí. I když to nebyla přímo naše chyba, plně chápeme, že tato situace Vám způsobila nepříjemnosti. Omlouváme se.

    Pěkný den

    Monika, z VýprodejPovlečení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nedoručení zboží

    Objednala jsem si povlečení, které jsem chtěla jako dárek a to 27.9.2024, byl to sice pátek, ale uvádíte odeslání do 24 hodin. Dnes je další pátek, ale zboží stále nemám. Dodání jsem urgovala na vaší infolince ve čtvrtek 3.10.2024 a zboží ještě stále nebylo expedováno, paní mi nabídla doručení na adresu, ale to moji situaci nevyřešilo, protože ho potřebuji na víkend.

    Reakce obchodu Výprodej Povlečení

    Dobrý den,

    velmi se Vám omlouváme za potíže s dodáním Vašeho povlečení. Kontaktujte nás prosím, abychom mohli naléhavě zkontrolovat Vaši objednávku. Děkujeme za Vaši trpělivost.


    Hezký den

    Monika, z VýprodejPovlečení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Krabice byla roztržená. Zboží již zřejmě vrátil někdo jiný. Jednu židli si vyzkoušeli. Proč prodejce nezabalí zboží tak úhledně, jak by měl? Tohoto dodavatele nedoporučujeme.

    Reakce obchodu Výprodej Povlečení

    Dobrý den,

    mrzí nás, že zásilka dorazila poškozená a neodpovídala vašim očekáváním. Tato situace rozhodně není v souladu s našimi standardy. Okamžitě předáme Vaši zpětnou vazbu našemu týmu a zajistíme, že balení zboží bude v lepší kvalitě. Pokud si přejete vrátit nebo vyměnit zboží, rádi vám s tím pomůžeme na naší klientské podpoře. Děkujeme.

    Pěkný den

    Monika, z VýprodejPovlečení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    žádné informace

    Reakce obchodu Výprodej Povlečení

    Dobrý den,

    omlouváme se Vám za zpoždění. Některé zboží z Vaší objednávky, bylo na objednání od dodavatele. Nyní jsem předala urgenci do expedice. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince. Děkujeme za trpělivost.


    Krásný den

    Monika, z VýprodejPovlečení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Vše přišlo včas.

    Obchod v pořádku, ale zboží je velmi nekvalitní. Nepromokavy chránič matrace hned poprve zcela protekl.

    Reakce obchodu Výprodej Povlečení

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že zboží nesplnilo vaše očekávání ohledně kvality. Rádi bychom Vám nabídli možnost vrácení nebo výměny zboží. Prosím kontaktujte naši zákaznickou linku. Děkujeme.

    Pěkný den

    Monika, z VýprodejPovlečení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží po 2,5 týdne od objednání a zaplacení stále nedorazilo. I přesto, že obchod říká, že zboží odesílají do 24 hodin, nepřišel žádný informační e-mail s důvodem opoždění.

    Reakce obchodu Výprodej Povlečení

    Dobrý den,

    omlouváme se Vám za zpoždění vaší objednávky. Chápeme, jak nepříjemná tato situace může být, zvláště když očekáváte rychlé odeslání. Bohužel byla - Luxusní celoroční přikrývka prošívaná francouzská, vyprodaná a čekali jsme na naskladnění od dodavatele. Po kontrole, jsme zjistili, že je již vaše objednávka na cestě k vám. Děkujeme za vaši trpělivost, a pokud budete mít jakékoli další dotazy, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou linku.

    Hezký den

    Monika, z VýprodejPovlečení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží nekvalitní ,objednala jsem si polštáře Premium, vypadaly jak 2 roky používané, lepší jsem doma vyhazovala.

    Reakce obchodu Výprodej Povlečení

    Dobrý den,

    tento stav rozhodně neodpovídá našemu standardu, který chceme našim zákazníkům poskytovat. Rádi Vám nabídneme výměnu nebo vrácení zboží. Vaši zpětnou vazbu předáme také dodavateli, aby se podobná situace neopakovala. Děkujeme za upozornění.

    Pěkný den

    Monika, z VýprodejPovlečení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednala jsem si dvoje zateplene leginy, jsou to spise teplejsi puncochace a na jednech byla dira.

    Reakce obchodu Výprodej Povlečení

    Dobrý den,

    je nám líto, že legíny nesplnily vaše očekávání a že jeden kus byl poškozen. Rádi vám nabídneme možnost vrácení nebo výměny zboží. Neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické lince.

    Hezký den

    Monika, z VýprodejPovlečení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Všechno zakoupené zboží mělo drobné kazty, ačkoliv u zboží nebylo uvedeno, že se jedná o 2.jakost.

    Reakce obchodu Výprodej Povlečení

    Dobrý den,

    je nám líto, že zboží nesplnilo vaše očekávání. Rádi vám nabídneme možnost vrácení nebo výměny zboží. Neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické lince.

    Krásný den

    Monika, z VýprodejPovlečení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží bohužel nebylo doručeno, byť z důvodu na straně přepravce. Prodejce mě však pouze odkázal na dopravce a nejeví známky ochoty věc řešit. Samotný obchod tedy nemohu hodnotit. Do té doby vše proběhlo v pořádku.

    Reakce obchodu Výprodej Povlečení

    Dobrý den,

    omlouváme se za nepříjemnosti spojené s doručením Vaší objednávky. Po naší kontrole, byl problém na straně přepravce, zásilka se během přepravy ztratila. Bylo Vám z naší strany nabídnuto znovu odeslání zásilky, souhlasil jste. Nyní očekávejte každým dnem doručení zásilky. Děkujeme za Vaši trpělivost.

    Pěkný den

    Monika, z VýprodejPovlečení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod super ale zaměstnanci neumí používat metr bohužel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na obrazku bolo uplne nieco ine ako v realite. Som velmi sklamany. Vyhodene peniaze

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod uvádí, že zboží posílá do 24 hodin. Týden je pryč a zboží nikde. Hlavně, že každý den píší, že zboží už zabalili. Ještě počkám dva dny a pak objednávku zruším.

    Reakce obchodu Výprodej Povlečení

    Dobrý den,

    omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky. Bohužel Vámi vybrané zboží bylo ze dvou skladů, které se nacházejí každý v jiném městě. Proto Vám byla objednávka rozdělena. Po naší kontrole Vám byly zásilky doručeny. Děkujeme za Vaši trpělivost a ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace.


    Hezký den

    Monika, z VýprodejPovlečení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekompletní objednávka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo mi vadné zboží

    Reakce obchodu Výprodej Povlečení

    Dobrý den,

    mlouváme se za způsobené nepříjemnosti s vadou zboží. Prosím, kontaktujte naši zákaznickou podporu.

    Pěkný den

    Monika, z VýprodejPovlečení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Při koupi 14-ti kusů prostěradel dvě už mají dírky a při koupi 14-ti kusů povlečení dvě kapny nemají jezdce na zipu hrůza co se týče poměru 80% bavlna a 20% mikro bych řekla že je to naopak už nikdy více

    Reakce obchodu Výprodej Povlečení

    Dobrý den,

    omlouváme za nepříjemnosti s kvalitou zboží. Prosím, kontaktujte naši zákaznickou podporu s podrobnostmi o vadách a zajistíme výměnu nebo vrácení peněz.

    Hezký den

    Monika, z VýprodejPovlečení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Objednala jsem před týdnem a zboží nedorazilo tak nevím kde je problém

    Reakce obchodu Výprodej Povlečení

    Dobrý den,

    doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou podporu, abyste zjistilla stav Vaší objednávky a řešila případné problémy s platbou.

    Pěkný den

    Monika, z VýprodejPovlečení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží přišlo rychle
    • Vše bylo dobře zabaleno
    • Nízká cena
    • Chybí srozumitelný a čitelný návod
    • Chyběly šroubky
    • Nekvalitní zboží
    • Matrace má výšku necelých 8cm, ne 10!
    • Dřevo zapáchalo

    Postel přišla rychle a vše bylo dobře zabalené.
    Po rozbalení nás čekal šok, dřevo zápáchalo, návod měl mini písmo a ještě rozmazané. Když jsme se tím prokousali, chybělo nám několik šroubů, dřevěných kolíků.
    Matraci jsme vybalili a nechali ji celý den roztáhnout a provzdusnit (byla slisovaná) a stejně je tenčí a slabá, měkká a je pod zády cítit rošt (Váha dcery 40 kg).
    Jsem velmi zklamaná (chápu, že se jedná o nízkou cenu, ale i tak člověk čeká alespoň nějakou kvalitu).

    Reakce obchodu Výprodej Povlečení

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste s nákupem nespokojená. Prosím, kontaktujte naši zákaznickou podporu, abychom mohli situaci co nejrychleji vyřešit a nabídnout Vám nápravu. Vaše spokojenost je pro nás důležitá. Děkujeme za Vaši trpělivost!

    Hezký den

    Monika, z VýprodejPovlečení.cz