Přihlásit se a přidat příspěvek
  • NEDOPORUČUJI TENTO ESHOP !!!! Nevím tedy kam napsat recenzi, ale spokojená tedy určitě nejsem .Koupila jsem akvarium, které tedy zaprvé nebylo řádně zabalené a nijak chráněno před poškozením a odesláno tou nejdražší přepravou která na našem trhu existuje .Na akvariu nebyli žádné známky poškozeni ,akvarium jsem řádně rozbalila a dala se do předěláni vše stále bylo ok .Večer bylo akvarium upraveno, zprovozněno a rybičky si zvesela plavala .Ráno přijdu a rybičky leží na dně a celý obývák pod vodou .Po nahlášení co se stalo, psaní emailu pak i telef .hovoru mi pán řekl že musím opět rozbité akvarium poslat stejnou společnosti která mi doručila balík, tak že balík odeslaní by stál 500kč .Jinak to prý jiná společnost rozbije .Ale i když tedy zašlu tak jak mám, tak mi bylo řečeno že reklamace mi nebude i tak uznaná ,že jsem si to zavinila určitě sama a NEBO ŽE TO ROZBILA RYBIČKA KTERÁ ČUMÁČKEM NARAZILA NA KÁMEN A TÍM se mohlo akvárium poškodit a vznikla trhlina ,prasklina na dně . No tím chci vlastně říct ,že tento přístup je opravdu katastrofální a já jsem vyhodila 3500 kč do popelnice . Samozřejmě budu i tak podávat informaci na ČOI .

  • Hana Zabicka:
    Dobrý den,

    pokud v setu nebyl teploměr, měla jste nás kontaktovat a ihned bychom Vám jej poslali.

  • ahoj objednala sem si akva set startup 50 kvalita krytu na osvetleni nic moc a zapomeli mi poslat teplomer ktery byl v cene

  • Dobrý den cca:15.3.2014-jsem koupil ochraný kryt na trampolínu ,ale bylo léto ,slunce ,déšt , tak samozřejmě tento kryt popraskal a je potrhaný ,tak jsem ho chtěl reklamovat .u Inflate s.r.o. ale údajně záruka je půl roku ,a paní co jsem s ní telefonoval mi řekla že mam smůlu ,to si myslím že není solventní chování ,peníze jo ,ale když se něco děje a musí to zákazník reklamovat tak se otočí zády ,a nic pro něj neudělá,

  • Dobrý den,
    výše uvedené skutečnosti jsou zcela nepravdivé, jedná se čistě o úmysl uškodit našemu e-shopu ze strany konkurence.
    Konkurence také vytváří na našem e-shopu fiktivní objednávky s fiktivními e-maily, což jim umožňuje napsat negativní recenze jako ověřený zákazník.
    Co se týče cen, jsou striktně dány. V případě nespokojenosti ze strany zákazníka, jsme vždy ochotni situaci řešit a také následně obratem vrátit peníze.

    Za podvodníky se tedy rozhodně nepovažujeme!

  • Pozor podvodníci- u zboží konkrétně akvárium 200l uvádí jinou cenu než za jakou prodává!!! Pozor , zboží nemá skladem a Březina nechce vracet peníze, za zboží, které nedodal!!! NEKUPOVAT NIC!!!!

  • Příspěvek byl odstraněn administrátorem Heureka.cz.

  • Ztím nejhorší obchod,ve kterým jsem objednávala a nebyli schopni do 24hod. příjmout objednávku neschopni prostě tato firma je NEJHORŠÍ!!!!